![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Internet mobil nefunctional
Last Updated: May 06 2014 11:18, Started by
Diabolik
, May 05 2014 12:49
·
0

#19
Posted 05 May 2014 - 14:30

#20
Posted 05 May 2014 - 14:47

Toti operatorii "nostrii" sunt ocupati....asa zice....robotul. Stimabile, nostri se scrie cu un singur i. Daca ai gresit din graba in timp ce tastai, este in regula. ![]() |
#21
Posted 05 May 2014 - 15:01

Se pare ca si la alti operatori se intalnesc astfel de probleme...
|
#22
Posted 05 May 2014 - 16:49

In asemnea cazuri sunt utile atat pentru cei patiti cat si pentru cei de la Relatii cu clientii ceva mai multe detalii, in special legate de celula de care sunteti "legati".
Asemenea informatii pot duce la localizarea mai rapida si usoara a problemei de catre cei de la tehnic. Pentru telefoanele cu Android se poate folosi una dintre aplicatiile: Netmonitor, G-NetTrack sau Network Signal Info Eu folosesc ultima dintre ele. Importante sunt: Cell ID (long + short) si LAC. Na asa deveniti si voi utili in semnalarea unor probleme. ![]() Edited by Ciubex, 05 May 2014 - 16:50. |
#23
Posted 05 May 2014 - 21:12

#25
Posted 05 May 2014 - 22:09

#26
Posted 05 May 2014 - 22:11

Poate nu ai fost in oras, dar stiu 3 cazuri cand nu a mers orange, ultima data acum 2 saptamani, cand nici vodafone nu a mers nici aici dar nici la Sovata.
|
#27
Posted 06 May 2014 - 06:53

#28
Posted 06 May 2014 - 06:59

|
#29
Posted 06 May 2014 - 07:07

In asemnea cazuri sunt utile atat pentru cei patiti cat si pentru cei de la Relatii cu clientii ceva mai multe detalii, in special legate de celula de care sunteti "legati". Asemenea informatii pot duce la localizarea mai rapida si usoara a problemei de catre cei de la tehnic. Pentru telefoanele cu Android se poate folosi una dintre aplicatiile: Netmonitor, G-NetTrack sau Network Signal Info Eu folosesc ultima dintre ele. Importante sunt: Cell ID (long + short) si LAC. Na asa deveniti si voi utili in semnalarea unor probleme. ![]() In mod normal iti da un cod CORECT. Ce cod a dat pentru verificarea celulei era nefunctional. In mod normal cei de la tehnic vad pe ce celula este conectat telefonul. Cel de la rc nu vede. Si nu el trebuia sa ceara detalii tehnice ci tehnicul. Asa cum e si digi helper sau another_user pe aici....
Cei de capul tau? ![]() Edited by Diabolik, 06 May 2014 - 07:09. |
#30
Posted 06 May 2014 - 11:00

Eu ma refeream strict la codul celulei pe care era telefonul tau conectata, nu la codurile de client si alte chestii prin care te identifici tu atunci cand apelezi Relatii cu clientii.
Iar la relatii cu clientii tu poti sa suni si sa fii conectat la alta celula, depinde de telefon si de zona sau chiar incapere. Asa ca tu poti sa ai telefonul, in timpul convorbirii pe o celula care sa nu aiba probleme si astfel ii "trimiti la rezolvat" pe o celula gresita. Iar legat de codul dat de cei de la RDS, cel mai probabil iti spun un cod de service ce se aplica unor telefoane Huawei sau ZTE, ce ofera ei. Oricum, nu e de datoria lor sa gaseasca meniuri secrete pentru telefoanele clientilor. Daca ii spui ca nu-ti merge net-ul na e una, dar daca vrei sa ii spui exact unde, atunci te poti "interesa" tu cum poti obtine mai multe date, le notezi si apoi le raportezi. Eu am vrut sa ajut prin enumerarea unor aplicatii cu care ai putea obtine niste informatii despre conexiunea telefonului, din pacate valabile doar pentru cei ce detin telefoane cu Android. Nu am vrut sa deschid o polemica despre cum sa comunicam sau sa formulam o sesizare. |
#31
Posted 06 May 2014 - 11:06

In mod normal iti cere un nr de contact, altul decat cel de digi. In mod normal iti da un cod CORECT. Ce cod a dat pentru verificarea celulei era nefunctional. In mod normal cei de la tehnic vad pe ce celula este conectat telefonul. Cel de la rc nu vede. Si nu el trebuia sa ceara detalii tehnice ci tehnicul. Asa cum e si digi helper sau another_user pe aici.... Mult mai mult decat de capul celor de la rc digi. ![]() |
#32
Posted 06 May 2014 - 11:18

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users