Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Internet mobil nefunctional

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
bombanitorul

bombanitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 536
  • Înscris: 28.04.2014

View PostDIGI_Helper, on 05 mai 2014 - 13:17, said:

As putea verifica.
Am inteles ca e vorba de Zona Baneasa; un punct de reper se poate?
S-a rezolvat, eu sunt pe str. Dobrogeanu Gherea, in spatele Antena 3.

#20
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,134
  • Înscris: 16.10.2006

View Postbombanitorul, on 05 mai 2014 - 12:55, said:

Toti operatorii "nostrii" sunt ocupati....asa zice....robotul.

Stimabile, nostri se scrie cu un singur i. Daca ai gresit din graba in timp ce tastai, este in regula. :P Nu vreau sa fac pe desteptul, insa daca nici un cuvant banal cum ar fi nostri nu este scris corect....

#21
copjob2000

copjob2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,813
  • Înscris: 26.11.2006
Se pare ca si la alti operatori se intalnesc astfel de probleme...

#22
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,898
  • Înscris: 03.02.2005
In asemnea cazuri sunt utile atat pentru cei patiti cat si pentru cei de la Relatii cu clientii ceva mai multe detalii, in special legate de celula de care sunteti "legati".
Asemenea informatii pot duce la localizarea mai rapida si usoara a problemei de catre cei de la tehnic.
Pentru telefoanele cu Android se poate folosi una dintre aplicatiile: Netmonitor, G-NetTrack sau Network Signal Info
Eu folosesc ultima dintre ele.
Importante sunt: Cell ID (long + short) si LAC.

Na asa deveniti si voi utili in semnalarea unor probleme. :)

Edited by Ciubex, 05 May 2014 - 16:50.


#23
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View Postcopjob2000, on 05 mai 2014 - 15:01, said:

Se pare ca si la alti operatori se intalnesc astfel de probleme...

La orange, in orasul meu, chiar destul de des si nu doar cu datele sunt probleme ci cu toata reteaua :D

#24
bombanitorul

bombanitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 536
  • Înscris: 28.04.2014
Din ce oras esti?

#25
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013

View Posteasy90rider, on 05 mai 2014 - 21:12, said:



La orange, in orasul meu, chiar destul de des si nu doar cu datele sunt probleme ci cu toata reteaua :D
Eu nu am avut nici o problema cu ei :)

#26
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
Poate nu ai fost in oras, dar stiu 3 cazuri cand nu a mers orange, ultima data acum 2 saptamani, cand nici vodafone nu a mers nici aici dar nici la Sovata.

#27
bombanitorul

bombanitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 536
  • Înscris: 28.04.2014

View Posteasy90rider, on 05 mai 2014 - 22:11, said:

Poate nu ai fost in oras, dar stiu 3 cazuri cand nu a mers orange, ultima data acum 2 saptamani, cand nici vodafone nu a mers nici aici dar nici la Sovata.
Pai stiam ca la Herculane merge!

#28
hipnotiq81

hipnotiq81

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,580
  • Înscris: 28.01.2013

View PostDiabolik, on 05 mai 2014 - 13:25, said:

antena3. gata s-a rezolvat...... dupa ce am vb cu nenea de la steluta a evenit netul....cica la el:" probabil o problema temporara" ...aiai da...de la 12.30 pana acum e problema temporara:)))
Cei de capul tau? :)

#29
Diabolik

Diabolik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 14.04.2006

View PostCiubex, on 05 mai 2014 - 16:49, said:

In asemnea cazuri sunt utile atat pentru cei patiti cat si pentru cei de la Relatii cu clientii ceva mai multe detalii, in special legate de celula de care sunteti "legati".
Asemenea informatii pot duce la localizarea mai rapida si usoara a problemei de catre cei de la tehnic.
Pentru telefoanele cu Android se poate folosi una dintre aplicatiile: Netmonitor, G-NetTrack sau Network Signal Info
Eu folosesc ultima dintre ele.
Importante sunt: Cell ID (long + short) si LAC.

Na asa deveniti si voi utili in semnalarea unor probleme. :)
In mod normal iti cere un nr de  contact, altul decat cel de digi.
In mod normal iti da un cod CORECT. Ce cod a dat pentru verificarea celulei era nefunctional.
In mod normal cei de la tehnic vad  pe ce celula este conectat telefonul. Cel de la rc nu vede. Si nu el trebuia sa ceara detalii tehnice ci tehnicul. Asa cum e si digi helper sau another_user pe aici....

View Posthipnotiq81, on 06 mai 2014 - 06:59, said:

Cei de capul tau? :)
Mult mai mult decat de capul celor de la rc digi.

Edited by Diabolik, 06 May 2014 - 07:09.


#30
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,898
  • Înscris: 03.02.2005
Eu ma refeream strict la codul celulei pe care era telefonul tau conectata, nu la codurile de client si alte chestii prin care te identifici tu atunci cand apelezi Relatii cu clientii.
Iar la relatii cu clientii tu poti sa suni si sa fii conectat la alta celula, depinde de telefon si de zona sau chiar incapere. Asa ca tu poti sa ai telefonul, in timpul convorbirii pe o celula care sa nu aiba probleme si astfel ii "trimiti la rezolvat" pe o celula gresita.
Iar legat de codul dat de cei de la RDS, cel mai probabil iti spun un cod de service ce se aplica unor telefoane Huawei sau ZTE, ce ofera ei.
Oricum, nu e de datoria lor sa gaseasca meniuri secrete pentru telefoanele clientilor.
Daca ii spui ca nu-ti merge net-ul na e una, dar daca vrei sa ii spui exact unde, atunci te poti "interesa" tu cum poti obtine mai multe date, le notezi si apoi le raportezi.
Eu am vrut sa ajut prin enumerarea unor aplicatii cu care ai putea obtine niste informatii despre conexiunea telefonului, din pacate valabile doar pentru cei ce detin telefoane cu Android. Nu am vrut sa deschid o polemica despre cum sa comunicam sau sa formulam o sesizare.

#31
hipnotiq81

hipnotiq81

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,580
  • Înscris: 28.01.2013

View PostDiabolik, on 06 mai 2014 - 07:07, said:


In mod normal iti cere un nr de  contact, altul decat cel de digi.
In mod normal iti da un cod CORECT. Ce cod a dat pentru verificarea celulei era nefunctional.
In mod normal cei de la tehnic vad  pe ce celula este conectat telefonul. Cel de la rc nu vede. Si nu el trebuia sa ceara detalii tehnice ci tehnicul. Asa cum e si digi helper sau another_user pe aici....
Mult mai mult decat de capul celor de la rc digi.
Dupa avatar se vede contrariul. :D

#32
Diabolik

Diabolik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 14.04.2006

View Posthipnotiq81, on 06 mai 2014 - 11:06, said:

Dupa avatar se vede contrariul. Posted Image
ma bucur ca iti place avatarul meu. si ca sa nu ma cobor prea jos, am sa ma opresc cu polemica aici. multa multa bafta!!!

Edited by Diabolik, 06 May 2014 - 11:28.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate