Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Activare Viber

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Allexu007

Allexu007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.02.2013
De ce nu pot sa activez Viber-ul? A fost selectata automat Romania (+40) si apoi trebuie sa introduc numarul de telefon. Problema este ca nu am primit niciun cod pentru activare... Atunci cand introduc numarul de telefon trebuie scris fara acel "0" de la prefixul telefoniei mobile?

#2
Marywsctin

Marywsctin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 09.01.2007
Scrii numarul de forma +40 7....... Daca iti apare prefixul +40, tu trebuie sa scrii restul de cifre, fara acel 0.

Edited by Marywsctin, 28 April 2014 - 16:35.


#3
Allexu007

Allexu007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.02.2013

 Marywsctin, on 28 aprilie 2014 - 16:34, said:

Scrii numarul de forma +40 7.......
Am scris acest lucru in urma cu 5 - 10 minute. Imi spune sa astept maxim un minut pana primesc sms-ul. E posibil si o intarziere...?

#4
Kain_12

Kain_12

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,009
  • Înscris: 25.11.2009
Tu ai numarul 0755123456 . La Viber va fi +40 755123456 . Te-ai prins acuma?

#5
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
eu de cateva saptamani tot incerc..... si nu am avut succes Posted Image
am incercat si pe http://activate.vibe...ivate_user.html unde imi scrie ca "The phone number you entered could not be associated with a Viber account."

Edited by easy90rider, 28 April 2014 - 16:46.


#6
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Poti sa-l scrii si normal, pe langa prefixul +40, 07xx.xxx.xxx. Eu mereu l-am scris cu 0 si la Viber si la Whatsapp si a mers fara probleme. :)

#7
Allexu007

Allexu007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.02.2013

 Kain_12, on 28 aprilie 2014 - 16:42, said:

La Viber va fi +40 755123456 . Te-ai prins acuma?
Da, asa l-am scris ultima oara si nici acum nu am primit acel sms.

 Stefan_CM, on 28 aprilie 2014 - 16:45, said:

Poti sa-l scrii si normal, pe langa prefixul +40, 07xx.xxx.xxx. Eu mereu l-am scris cu 0 si la Viber si la Whatsapp si a mers fara probleme. Posted Image
L-am incercat cu ambele metode, dar nu primesc codul de activare!

 easy90rider, on 28 aprilie 2014 - 16:45, said:

eu de cateva saptamani tot incerc..... si nu am avut succes Posted Image
am incercat si pe http://activate.vibe...ivate_user.html unde imi scrie ca "The phone number you entered could not be associated with a Viber account."
Acum am incercat si metoda ta. M-au sunat imediat dar nu vorbea nimeni.

#8
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Nu prea am auzit de asemenea probleme... Desi pare banal, banuiesc ca numarul tau e activ, ca este fix SIM-ul din smartphone-ul pe care vrei sa activezi aplicatia, ca ai semnal, nu este in mod avion, etc.
Pentru ca de fiecare data, orice aplicatie de genul asta am activat, pe orice smartphone, activarea a fost facuta automat in maxim 15s, numarul trecut cum am zis mai sus, cu tot cu 0.

#9
Allexu007

Allexu007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.02.2013
@Stefan_CM sa fie cumva problema internetului? Folosesc internetul 3G.

#10
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
N-are importanta, internetul e internet. In plus, SMS-ul e SMS, nu e transmis prin internet, ci pe numarul tau pentru a il verifica.
Vezi sa nu ai si vreo aplicatie care blocheaza apeluri/sms-uri de la numere necunoscute - nu stiu daca asta poate sa fie un motiv, dar incerc sa imi dau seama acum. :)

#11
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

 Allexu007, on 28 aprilie 2014 - 16:57, said:

@Stefan_CM sa fie cumva problema internetului? Folosesc internetul 3G.

Mie pe wifi imi dadea eroare, pe 3G ma intreba daca vreau sa fiu sunat. Si dupa primeam eroarea aia.
Deschide un ticket la ei sau scrie pe facebook mesaj.

#12
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Nu-s la zi cu stirile dar cu ceva timp in urma parca vodafone restrictiona accesul pentru voip, nu cumva esti pe vodafone? (eu folosesc digimobil si e ok).
Repet, e o ipoteza, e posibil ca sa fie alta cauza.

#13
nick5roo

nick5roo

    În nebunia telefoniei mobile, oamenii vorbesc singuri pe stradă.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,853
  • Înscris: 27.09.2008
Nu e ipoteza, ci vodafone chiar blocheaza voip. Trebuie platit. Nu a specificat in ce retea este. Dar poate incerca pe pc sa se conecteze. Exista aplicatia pentru windows pe calculator. Eu cred ca e mai simplu asa.

#14
Allexu007

Allexu007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.02.2013
Sunt in reteaua Cosmote. Din cate observ problema s-a rezolvat. Dimineata la ora 5 am incercat din nou si prin minune s-a activat instantaneu, desi ieri am incercat de nenumarate ori sa-l activez. :)

#15
costea_nelu

costea_nelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 24.11.2010
am primit codul unde il introduc ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate