Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Activare Viber
Last Updated: Oct 11 2015 09:30, Started by
Allexu007
, Apr 28 2014 16:23
·
0
#1
Posted 28 April 2014 - 16:23
De ce nu pot sa activez Viber-ul? A fost selectata automat Romania (+40) si apoi trebuie sa introduc numarul de telefon. Problema este ca nu am primit niciun cod pentru activare... Atunci cand introduc numarul de telefon trebuie scris fara acel "0" de la prefixul telefoniei mobile?
|
#2
Posted 28 April 2014 - 16:34
Scrii numarul de forma +40 7....... Daca iti apare prefixul +40, tu trebuie sa scrii restul de cifre, fara acel 0.
Edited by Marywsctin, 28 April 2014 - 16:35. |
#3
Posted 28 April 2014 - 16:38
#4
Posted 28 April 2014 - 16:42
Tu ai numarul 0755123456 . La Viber va fi +40 755123456 . Te-ai prins acuma?
|
#5
Posted 28 April 2014 - 16:45
eu de cateva saptamani tot incerc..... si nu am avut succes
am incercat si pe http://activate.vibe...ivate_user.html unde imi scrie ca "The phone number you entered could not be associated with a Viber account." Edited by easy90rider, 28 April 2014 - 16:46. |
#6
Posted 28 April 2014 - 16:45
Poti sa-l scrii si normal, pe langa prefixul +40, 07xx.xxx.xxx. Eu mereu l-am scris cu 0 si la Viber si la Whatsapp si a mers fara probleme.
|
#7
Posted 28 April 2014 - 16:50
Kain_12, on 28 aprilie 2014 - 16:42, said:
La Viber va fi +40 755123456 . Te-ai prins acuma? Stefan_CM, on 28 aprilie 2014 - 16:45, said:
Poti sa-l scrii si normal, pe langa prefixul +40, 07xx.xxx.xxx. Eu mereu l-am scris cu 0 si la Viber si la Whatsapp si a mers fara probleme. easy90rider, on 28 aprilie 2014 - 16:45, said:
eu de cateva saptamani tot incerc..... si nu am avut succes am incercat si pe http://activate.vibe...ivate_user.html unde imi scrie ca "The phone number you entered could not be associated with a Viber account." |
#8
Posted 28 April 2014 - 16:55
Nu prea am auzit de asemenea probleme... Desi pare banal, banuiesc ca numarul tau e activ, ca este fix SIM-ul din smartphone-ul pe care vrei sa activezi aplicatia, ca ai semnal, nu este in mod avion, etc.
Pentru ca de fiecare data, orice aplicatie de genul asta am activat, pe orice smartphone, activarea a fost facuta automat in maxim 15s, numarul trecut cum am zis mai sus, cu tot cu 0. |
#9
Posted 28 April 2014 - 16:57
@Stefan_CM sa fie cumva problema internetului? Folosesc internetul 3G.
|
#10
Posted 28 April 2014 - 16:58
N-are importanta, internetul e internet. In plus, SMS-ul e SMS, nu e transmis prin internet, ci pe numarul tau pentru a il verifica.
Vezi sa nu ai si vreo aplicatie care blocheaza apeluri/sms-uri de la numere necunoscute - nu stiu daca asta poate sa fie un motiv, dar incerc sa imi dau seama acum. |
|
#11
Posted 28 April 2014 - 17:33
#12
Posted 28 April 2014 - 17:49
Nu-s la zi cu stirile dar cu ceva timp in urma parca vodafone restrictiona accesul pentru voip, nu cumva esti pe vodafone? (eu folosesc digimobil si e ok).
Repet, e o ipoteza, e posibil ca sa fie alta cauza. |
#13
Posted 29 April 2014 - 05:13
Nu e ipoteza, ci vodafone chiar blocheaza voip. Trebuie platit. Nu a specificat in ce retea este. Dar poate incerca pe pc sa se conecteze. Exista aplicatia pentru windows pe calculator. Eu cred ca e mai simplu asa.
|
#14
Posted 29 April 2014 - 09:41
Sunt in reteaua Cosmote. Din cate observ problema s-a rezolvat. Dimineata la ora 5 am incercat din nou si prin minune s-a activat instantaneu, desi ieri am incercat de nenumarate ori sa-l activez.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users