Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce ati vrea sa gasiti pe un magazin online dedicat auto ?
Last Updated: Sep 10 2017 21:16, Started by
squerly
, Apr 24 2014 11:32
·
0
#73
Posted 10 September 2017 - 18:22
@ Squerly.
Am cumparat destul de multe piese auto din online-ul romanesc si o sa-ti spun, probabil chestii spuse si de alti colegi. Eu prefer sa platesc ceva in plus dar sa am parte de tratament corect. Pana acum, la unele magazine online am avut parte de vanzatori plictisiti, dar de livrare ok; insa am luat si o teapa faina de tot de la un magazin care-si tot face reclama. Pe scurt: 1. Politica de retur/garantie. La majoritatea magazinelor se jongleaza cu ceva lacune legislative. Exemplul meu: cumparat compresor AC. Montat la service rar. Constatat compresor defect (deci asa a sosit). In conditiile astea se refuza returul - ceea ce e o mare magarie - adica imi vinzi un produs defect, de care eu nu beneficiez nici macar o secunda, apoi tot eu trebuie sa astept luni de zile la garantie? Cred ca intelegi ce vreau sa zic - daca gasesti o cale sa multumesti clientii aici, cred ca ai sanse mari sa vina clienti cu caru`. 2. Politica de preturi. Eu as zice ca e de preferat sa ai preturi decente, dar nu neaparat cele mici - in felul asta iti asiguri un anumit segment de clienti. Cine vrea ieftineli, chinezarii, turcisme, vor cumpara oricum ce gasesc mai ieftin pe net fara sa tina cont de alte aspecte. Nu cred ca e clientela careia i te adresezi. 3. Cautarea in site. M-am lovit foarte des de problema asta - anumite piese nu apar pur si simplu in cautari. Anumite garnituri, o-ring-uri, plastice...etc chestii care par fara importanta. Daca le vei avea ca repere pe site, va fi un castig - chiar si daca vorbim de chestii generice (de ex un o-ring cu codul x de producator sa-l gasesti ca o-ring 15x1 in categoria potrivita) 4. Seriozitatea. Merge mana in mana cu punctul 1. Daca mi se livreaza comanda cand ne-am inteles, daca discut cu un vanzator care are ceva idee despre ce vorbim(sau daca nu are, macar sa recunoasca, nu sa faca pe-a desteptu`), daca returul si garantia sunt rezolvate rapid, cu amabilitate si flexibilitate, daca calitatea pieselor e decenta - atunci eu vad un site de pe care voi cumpara de fiecare data cand am nevoie de ceva. Chiar daca platesc extra. E Exact ca vorba aia "suntem prea saraci ca sa cumparam produse ieftine" - cata dreptate e in vorbele astea.... |
#74
Posted 10 September 2017 - 21:16
Sa nu mai foloseasca cuvantul "original" asa des, doar daca sunt originale bineinteles, dar aici e o intreaga poveste. Pe toate siteurile totul e original, totul e sigur.
Edited by adidom, 10 September 2017 - 21:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users