Digi Mobil Optim Nelimitat - Noua Ofertă!
Last Updated: Apr 16 2024 21:21, Started by
DeCeDaT
, Apr 22 2014 12:15
·
57
#24103
Posted 16 January 2019 - 19:07
Pana la urma am mers intr un shop digi unde am anuntat ca m-am portat..nu am inteles insa daca trebuia sa merg intr un centru pentru a anunta portarea..mai ales ca doamna din shop mi a dat de inteles ca nu trebuia. Mi a spus ca mesajul in care am fost anuntat ca trebuie sa platesc taxe de reziliere este automat, ca de fapt nu vor exista taxe si mi a trecut la observatii in sistem, motivul de renuntare la DON : modificarea tarifelor.
Pentru cei care spun ca este normal sa te deplasezi pentru reziliere : domnilor, atat timp cat eu contractez un serviciu telefonic, de ce n as putea renunta la el tot telefonic?? @Digi_Helper : multumesc inca o data pentru amabilitatea de care ai dat dovada. Faza amuzanta e ca in acest moment am 2 cartele functionale cu acelasi numar ) . Am inregistrat in shopul Digi o sesizare. |
#24104
Posted 16 January 2019 - 19:11
divine13, on 16 ianuarie 2019 - 19:07, said:
Pentru cei care spun ca este normal sa te deplasezi pentru reziliere : domnilor, atat timp cat eu contractez un serviciu telefonic, de ce n as putea renunta la el tot telefonic?? Pana atunci, toate aceste solicitari nu sunt altceva decat aberatii. Edited by danutz34, 16 January 2019 - 19:14. |
#24105
Posted 16 January 2019 - 19:30
Danut, eu am reziliat contracte la toti cei trei granzi la distanta, de acasa. Prin mail, cu numar de inregistrare sau poti si prin fax chiar, ceea ce e o idee si mai ok.
La fel si modificarile de oferta, tot la distanta le fac, nu imi place sa ma plimb aiurea pe la magazine si cozi. Mi-as dori sa implementeze si Digi chiar in contul online posibilitatea de a upgrada (asta parca se poate) si downgrada fiecare abonament in parte fara a mai merge niciunde. Sau chiar sa renunti sau iei noi servicii tot online. Chiar recent mi-am prelungit abonamentul Orange si am primit foarte elegant si frumos pe mail o pagina speciala cu noul act aditional si butonul de acceptare sau respingere a ofertei solicitate. Foarte fain si comod! Nici 3 minute nu a durat toata treaba. Edited by MembruAnonim, 16 January 2019 - 19:30. |
#24106
Posted 16 January 2019 - 21:23
Upgrade cred ca poti face si la Digi..daca nu gresesc..din contul de Digi.
@danutz : nu m am referit in mod special la digi..daca in mod legal poti deschide servicii de la distanta, de ce n ar introduce si in lege sa le poti inchide tot de la distanta? PS : inca am 2 simuri cu acelasi numar..ambele complet functionale..apeluri & date Edited by divine13, 16 January 2019 - 21:24. |
#24108
Posted 16 January 2019 - 22:46
Acum ca ai intrebat..am mai facut niste teste. Sim 1= Digi, Sim 2 = Vodafone. Cu ambele Sim uri active apelul primit intra pe Digi. Am dezactivat din setari Digi si nu primesc apeluri, in schimb pot efectua apeluri atat de pe Digi cat si de pe Vodafone... Wtf?!
LE : cu ambele sim uri active si mesajele setate sa intre pe V, nu primesc nici mesaje. Concluzie tipic romaneasca : s-a portat jumate' ) Edited by divine13, 16 January 2019 - 22:51. |
#24109
Posted 17 January 2019 - 08:27
@danutz, la Telekom și Orange am reziliat abonamente de la distanta, cu un simplu apel telefonic sau e-mail. E buna strategia la RDS, trebuie sa mergi în POP, mai o coada mare și te descurajează temporar, mai amâni momentul, etc.
|
#24110
Posted 17 January 2019 - 09:53
divine13, on 16 ianuarie 2019 - 22:46, said:
Acum ca ai intrebat..am mai facut niste teste. Sim 1= Digi, Sim 2 = Vodafone. Cu ambele Sim uri active apelul primit intra pe Digi. Am dezactivat din setari Digi si nu primesc apeluri, in schimb pot efectua apeluri atat de pe Digi cat si de pe Vodafone... Wtf?! LE : cu ambele sim uri active si mesajele setate sa intre pe V, nu primesc nici mesaje. Concluzie tipic romaneasca : s-a portat jumate' ) |
#24111
Posted 17 January 2019 - 10:35
Am facut sesizare la Digi si s-a rezolvat, nu mai am semnal pe cartela de Digi. Am mai intampinat o problema..in sensul ca nu puteam primi apeluri de pe Orange "formatul numarului este incorect".. Pare ca s-a rezolvat..mai trebuie sa testez si de pe Telekom
|
#24112
Posted 19 January 2019 - 16:57
Am primit factura...in care scrie clar ca de la momentul primirii facturii si implicit notificarea cu privire la scumpiri, pot rezilia serviciile in 30 de zile. Ma voi porni din nou la drum
|
|
#24113
Posted 19 January 2019 - 18:08
aris86, on 17 ianuarie 2019 - 08:27, said:
@danutz, la Telekom și Orange am reziliat abonamente de la distanta, cu un simplu apel telefonic sau e-mail. E buna strategia la RDS, trebuie sa mergi în POP, mai o coada mare și te descurajează temporar, mai amâni momentul, etc. Moare bunica'mea, ma duc cu certificat de deces sa reziliez fixul telepom, depun si cerere, totul bine. Tonul nu pleaca, vine si factura, ton in continuare.... Ma duc iar... La care tipa de acolo: "A, dar nu puteati rezilia dumneavoastra, trebuie sa vina proprietarul". |
#24114
Posted 20 January 2019 - 06:26
Depune cerere online de reziliere. Tipa din magazin trebuia să-l anuleze, dar nu a vrut și se preleva de acest motiv.
|
#24115
Posted 14 February 2019 - 22:43
Merita mutarea de la Orange la Digi ?
Cum stați cu semnalul ? La Orange as avea : 5e-20 gb, iar la Digi ab de 3.5e+SMS-uri Edited by soleavl, 14 February 2019 - 22:43. |
#24116
Posted 14 February 2019 - 22:51
Nu merita. La orange platesti 0,25 euro/GB iar la Digi 0,07 euro/GB.
Nelimitat au ambii. |
#24117
Posted 14 February 2019 - 23:10
Nu conteaza cum stam noi cu semnalul, ci cum stai tu. Asa ca mai bine cumpara intai o cartela digi si vezi.
|
|
#24118
Posted 21 February 2019 - 16:50
danutz34, on 16 ianuarie 2019 - 19:11, said: Pentru ca nu exista posibilitatea asta nicaieri in Romania si pentru ca exista prevederi legale care reglementeaza contractele inchieiate la distanta insa nu si pentru rezilierea de la distanta. Cand o sa existe macar o firma care sa permita lucrul asta, sa ma anuntati si pe mine. Pana atunci, toate aceste solicitari nu sunt altceva decat aberatii. Ce vorbesti tu? Si la Orange si Vodafone am reziliat telefonic. Asta se putea face cu foarte multi ani in urma deja... |
#24119
Posted 23 March 2019 - 21:05
In toata Oradea nu se gaseste un prepay Digi. Asa e si in alte localitati? Ce se intampla?
|
#24120
Posted 24 March 2019 - 01:39
Se întâmplă că e rețea low-cost.. deci echipamentele disponibile pentru useri sunt considerate probabil lux, fără nicio exagerare.
soleavl, on 14 februarie 2019 - 22:43, said:
Merita mutarea de la Orange la Digi ? Cum stați cu semnalul ? La Orange as avea : 5e-20 gb, iar la Digi ab de 3.5e+SMS-uri Dacă ai semnal 4G de la orange.. nu merită să treci pe 4G de la digi chiar dacă e mai scump la orange... depinde de semnalul din zona ta.. dacă e mai bun la digi atunci se merită dar nici atunci.. că poate să fie semnal bun acum dar peste căteva luni să nu mai fie semnalul așa de bun la digi și să regreți alegerea făcută.. Edited by -koss-, 24 March 2019 - 01:40. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users