Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 

Digi Mobil Optim Nelimitat - Noua Ofertă!

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
24974 replies to this topic

#24103
divine13

divine13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 15.09.2014
Pana la urma am mers intr un shop digi unde am anuntat ca m-am portat..nu am inteles insa daca trebuia sa merg intr un centru pentru a anunta portarea..mai ales ca doamna din shop mi a dat de inteles ca nu trebuia. Mi a spus ca mesajul in care am fost anuntat ca trebuie sa platesc taxe de reziliere este automat, ca de fapt nu vor exista taxe si mi a trecut la observatii in sistem, motivul de renuntare la DON : modificarea tarifelor.

Pentru cei care spun ca este normal sa te deplasezi pentru reziliere : domnilor, atat timp cat eu contractez un serviciu telefonic, de ce n as putea renunta la el tot telefonic??

@Digi_Helper : multumesc inca o data pentru amabilitatea de care ai dat dovada.

Faza amuzanta e ca in acest moment am 2 cartele functionale cu acelasi numar :)) . Am inregistrat in shopul Digi o sesizare.

#24104
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018

View Postdivine13, on 16 ianuarie 2019 - 19:07, said:

Pentru cei care spun ca este normal sa te deplasezi pentru reziliere : domnilor, atat timp cat eu contractez un serviciu telefonic, de ce n as putea renunta la el tot telefonic??
Pentru ca nu exista posibilitatea asta nicaieri in Romania si pentru ca exista prevederi legale care reglementeaza contractele inchieiate la distanta insa nu si pentru rezilierea de la distanta. Cand o sa existe macar o firma care sa permita lucrul asta, sa ma anuntati si pe mine.
Pana atunci, toate aceste solicitari nu sunt altceva decat aberatii.

Edited by danutz34, 16 January 2019 - 19:14.


#24105
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Danut, eu am reziliat contracte la toti cei trei granzi la distanta, de acasa. Prin mail, cu numar de inregistrare sau poti si prin fax chiar, ceea ce e o idee si mai ok.

La fel si modificarile de oferta, tot la distanta le fac, nu imi place sa ma plimb aiurea pe la magazine si cozi.

Mi-as dori sa implementeze si Digi chiar in contul online posibilitatea de a upgrada (asta parca se poate) si downgrada fiecare abonament in parte fara a mai merge niciunde. Posted Image Sau chiar sa renunti sau iei noi servicii tot online.

Chiar recent mi-am prelungit abonamentul Orange si am primit foarte elegant si frumos pe mail o pagina speciala  cu noul act aditional si butonul de acceptare sau respingere a ofertei solicitate. Posted Image Foarte fain si comod!

Nici 3 minute nu a durat toata treaba.

Edited by MembruAnonim, 16 January 2019 - 19:30.


#24106
divine13

divine13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 15.09.2014
Upgrade cred ca poti face si la Digi..daca nu gresesc..din contul de Digi.

@danutz : nu m am referit in mod special la digi..daca in mod legal poti deschide servicii de la distanta, de ce n ar introduce si in lege sa le poti inchide tot de la distanta?

PS : inca am 2 simuri cu acelasi numar..ambele complet functionale..apeluri & date

Edited by divine13, 16 January 2019 - 21:24.


#24107
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,492
  • Înscris: 20.10.2006
Pai si daca esti apelat care dintre ele suna?

#24108
divine13

divine13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 15.09.2014
Acum ca ai intrebat..am mai facut niste teste. Sim 1= Digi, Sim 2 = Vodafone. Cu ambele Sim uri active apelul primit intra pe Digi. Am dezactivat din setari Digi si nu primesc apeluri, in schimb pot efectua apeluri atat de pe Digi cat si de pe Vodafone... Wtf?!

LE : cu ambele sim uri active si mesajele setate sa intre pe V, nu primesc nici mesaje. Concluzie tipic romaneasca : s-a portat jumate' :))

Edited by divine13, 16 January 2019 - 22:51.


#24109
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,808
  • Înscris: 26.02.2010
@danutz, la Telekom și Orange am reziliat abonamente de la distanta, cu un simplu apel telefonic sau e-mail. E buna strategia la RDS, trebuie sa mergi în POP, mai o coada mare și te descurajează temporar, mai amâni momentul, etc.

#24110
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,550
  • Înscris: 11.07.2014

View Postdivine13, on 16 ianuarie 2019 - 22:46, said:

Acum ca ai intrebat..am mai facut niste teste. Sim 1= Digi, Sim 2 = Vodafone. Cu ambele Sim uri active apelul primit intra pe Digi. Am dezactivat din setari Digi si nu primesc apeluri, in schimb pot efectua apeluri atat de pe Digi cat si de pe Vodafone... Wtf?!

LE : cu ambele sim uri active si mesajele setate sa intre pe V, nu primesc nici mesaje. Concluzie tipic romaneasca : s-a portat jumate' :))
Eu am pățit ceva asemănător. Am portat de pe prepay Vodafone, pe abonament Orange, dar toate apelurile și mesajele întra pe pe Orange, numarul sa portat, dar nu au dezactivat cartela de Vodafone, și merge doar sa sun de pe ea. Asa ca am și eu 2 cartele cu același număr

#24111
divine13

divine13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 15.09.2014
Am facut sesizare la Digi si s-a rezolvat, nu mai am semnal pe cartela de Digi. Am mai intampinat o problema..in sensul ca nu puteam primi apeluri de pe Orange "formatul numarului este incorect".. Pare ca s-a rezolvat..mai trebuie sa testez si de pe Telekom

#24112
maiokoti2

maiokoti2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,309
  • Înscris: 18.11.2009
Am primit factura...in care scrie clar ca de la momentul primirii facturii si implicit notificarea cu privire la scumpiri, pot rezilia serviciile in 30 de zile. Ma voi porni din nou la drum Posted Image

#24113
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007

View Postaris86, on 17 ianuarie 2019 - 08:27, said:

@danutz, la Telekom și Orange am reziliat abonamente de la distanta, cu un simplu apel telefonic sau e-mail. E buna strategia la RDS, trebuie sa mergi în POP, mai o coada mare și te descurajează temporar, mai amâni momentul, etc.
las ca si aia's mai tampiti.
Moare bunica'mea, ma duc cu certificat de deces sa reziliez fixul telepom, depun si cerere, totul bine.
Tonul nu pleaca, vine si factura, ton in continuare....
Ma duc iar... La care tipa de acolo:
"A, dar nu puteati rezilia dumneavoastra, trebuie sa vina proprietarul".

#24114
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,808
  • Înscris: 26.02.2010
Depune cerere online de reziliere. Tipa din magazin trebuia să-l anuleze, dar nu a vrut și se preleva de acest motiv.

#24115
soleavl

soleavl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 01.03.2010
Merita mutarea de la Orange la Digi ?
Cum stați cu semnalul ?
La Orange as avea : 5e-20 gb, iar la Digi ab de 3.5e+SMS-uri

Edited by soleavl, 14 February 2019 - 22:43.


#24116
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Nu merita. La orange platesti 0,25 euro/GB iar la Digi 0,07 euro/GB.
Nelimitat au ambii.

#24117
TaTa_RzV

TaTa_RzV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,803
  • Înscris: 18.10.2018
Nu conteaza cum stam noi cu semnalul, ci cum stai tu. Asa ca mai bine cumpara intai o cartela digi si vezi.

#24118
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postdanutz34, on 16 ianuarie 2019 - 19:11, said:


Pentru ca nu exista posibilitatea asta nicaieri in Romania si pentru ca exista prevederi legale care reglementeaza contractele inchieiate la distanta insa nu si pentru rezilierea de la distanta. Cand o sa existe macar o firma care sa permita lucrul asta, sa ma anuntati si pe mine.
Pana atunci, toate aceste solicitari nu sunt altceva decat aberatii.

Ce vorbesti tu? Si la Orange si Vodafone am reziliat telefonic. Asta se putea face cu foarte multi ani in urma deja...

#24119
maiokoti2

maiokoti2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,309
  • Înscris: 18.11.2009
In toata Oradea nu se gaseste un prepay Digi. Asa e si in alte localitati? Ce se intampla?

#24120
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Se întâmplă că e rețea low-cost.. deci echipamentele disponibile pentru useri sunt considerate probabil lux, fără nicio exagerare.

View Postsoleavl, on 14 februarie 2019 - 22:43, said:

Merita mutarea de la Orange la Digi ?
Cum stați cu semnalul ?
La Orange as avea : 5e-20 gb, iar la Digi ab de 3.5e+SMS-uri

Dacă ai semnal 4G de la orange.. nu merită să treci pe 4G de la digi chiar dacă e mai scump la orange... depinde de semnalul din zona ta.. dacă e mai bun la digi atunci se merită dar nici atunci.. că poate să fie semnal bun acum dar peste căteva luni să nu mai fie semnalul așa de bun la digi și să regreți alegerea făcută..

Edited by -koss-, 24 March 2019 - 01:40.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate