Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum se mufeaza un cablu CAT7

Solutie smart pentru termostat ce...

Echivalent portalul instantelor
 Martor ulei VW Passat 2007

Provider IPTV indian !

Uzucapiune teren in posesie

Mai merita facuta zacusca, in 202...
 Intrebare legata de autorizatia d...

Master - Sisteme distribuite

Problema pornire Accent 1.4 benzi...

Parere seria 4.
 Recomandare trepied pt Godox SL15...

Un documentar amuzant despre un b...

Sare fina?

poate cineva sa completeze circui...
 

Incasare bani - PFA

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#73
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
A, ok. Multumesc.
Ii trecusem pe amandoi fiindca ambii sunt pe actul de proprietate (ma gandeam sa nu faca figuri astia de la Reg. Com. cand vad doar unul trecut pe contractul de comodat).

Edited by MrDerpson, 03 May 2014 - 13:22.


#74
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,495
  • Înscris: 06.10.2012
Nu o sa faca nimeni figuri de la RC.
Eventual, poti sa ai la tine un exemplar in care-s trecuti ambii parinti, insa parerea mea e ca nu este necesar decat ca backup.

Eu mi-am gasit un contabil, ceea ce te sfatuiesc si pe tine, mai ales ca nu ne pricepem la legislatie, ca sa fim acoperiti 100% e mai bine asa.
Sunt multe chestii pe care nu le aflam dupa forumuri si pe care nu ti le spune nimeni, asa ca neavand chef sa umblu pe la ANAF cu amenzi etc, m-am gandit ca e mai simplu si mai safe sa apelez la un contabil.

#75
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
In sfarsit am toate actele in regula. Am facut rost si de certificatul de rol fiscal si urmeaza ca maine sa ma duc la Registrul Comertului cu dosarul.

Stie cineva daca trebuie neaparat dosar cu sina de carton sau merge si de plastic?


Cerere
http://www.onrc.ro/f...trare_pf_v4.pdf

1. La "Subsemnatul" - bag si "PFA" dupa numele meu?
2. Domiciliul - asta stiu sa completez :D
3. Resedinta - trec peste
4. Prin ... - cred ca trec si peste asta
5. Pentru firma .... - cred ca trec si peste asta
6. Cu sediul profesional - completez adresa sediului
7. Aici nu stiu ce sa bifez. Trebuie bifat doar 7.1.?
8. Trebuie bifat?
9. Aici cred ca trebuie sa bifez a 3-a optiune (vreau sa-mi ridic certificatul de la Reg. Comertului)

V. 1. Bifez inmatriculare
Trec 7022 "Activitati de consultanta pentru afaceri si management"
Activitati secundare - trec peste

VI Puncte de lucru - banuiesc ca trec peste?

VII Alte modificari - cred ca nu trebuie completat nimic aici

VII - aici cred ca o sa completeze ei?


Declaratie
http://www.onrc.ro/f...b_model2_v4.pdf

1. Aceeasi intrebare. Trec Numele meu + PFA sau doar numele meu?
in calitate de .... hmm, persoana fizica autorizata?

2. Pentru firma ... aici cred ca trec numele meu + PFA
3. cu sediul - completez
4. Aici ce trebuie sa bifez avand in vedere ca-mi desfasor activitatea acasa, la birou?


Si mai este o hartie ciudata
http://www.onrc.ro/f..._fiscala_v5.pdf

Aici habar n-am ce trebuie sa bifez.


Sper sa ma ajute maine cineva acolo sa completez si sa scap repede. Doamne ajuta! :D

#76
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
Am o alta intrebare.
Eu nu vreau sa primesc plicuri de la ANAF acasa (atunci cand o sa vina acele decizii de impunere etc etc), ci la o cutie postala pe care o voi deschide la posta.
Stie cineva unde trebuie sa specific ca vreau sa-mi trimita la cutia X de la posta si nu la domiciliu?
Cum sa procedez?

Multumesc!

#77
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
Am gasit si un dosar cu sina de carton.

Am bagat in dosar urmatoarele:
- cerere
- anexa A1 referitor la inregistrarea fiscala
- declaratie pe propria raspundere
- dovada privind rezervarea numelui + dovada platii
- copie dupa CI
- aviz asociatia de proprietari cu stampila, semnatura etc
- contract de comodat facut cu mama
- certificat de atestare fiscala (luat de mama)
- contract de vanzare - cumparare + proces verbal de predare-primire a locuintei (nu stiu daca cel din urma e necesar, dar am zis sa fie acolo, pe ambele sunt trecuti ambii parinti)
- diploma de licenta (stiinte economice), diploma bacalaureat (profil real, mate-info), atestat de competente profesionale (operator pc)

Cred ca dosarul e complet.
Daca totul merge ca uns, maine doar o sa completez locurile libere ramase pe cerere, platesc taxele respective, semnez chestia aia cu specimenul de semnatura...si aia e.

Sper sa fie totul in regula.

Edited by MrDerpson, 06 May 2014 - 16:16.


#78
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
Am fost.

Daca apartamentul este in proprietatea celor doi parinti, este necesar ca amandoi sa fie trecuti pe contractul de comodat. De asemenea, fiecare detaliu referitor la adresa din contractul de vanzare trebuie trecut si in contractul de comodat (de ex. in contractul de comodat nu mai specificasem si etajul, ci doar apartamentul - nu era bine).De asemenea, in contractul de comodat trebuie specificat "sediu profesional",  nu "sediu social".

Alta chestie. In avizul de la asociatia de locatari am scris doar "sediu social" si nu era bine. Daca iti desfasori activitatea in acel apartament, trebuie sa treci si codul CAEN (activitatea pe care o s-o desfasori). Acum trebuie sa bag 7022 acolo langa "sediu social" si sa ma duc sa-mi stampileze din nou.

Of, am irosit inca o zi. :(

#79
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,725
  • Înscris: 30.07.2003
Faptul ca trebuie toti proprietarii sa semneze o stiu, e corecta. Restul sunt povesti de trimis oamenii pe drumuri, cand am facut eu nu mi-a cerut asa !

#80
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,495
  • Înscris: 06.10.2012
Eu am scris in contractul meu de comodat, sediu birou.
Ca fapt divers.

#81
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
Gata, am modificat contractul, aviz-ul de la asociatie (unde am trecut si codul CAEN) + am mai primit o stampila. Maine sper sa mearga totul ca uns.

As mai avea si eu o nelamurire, poate voi ma puteti ajuta.

Eu vreau sa primesc toata corespondenta la o casuta postala (pe care o voi deschide in curand). Banuiesc ca eu o sa primesc plicuri numai de la ANAF, nu?
Daca da, acestea mi se trimit mie (la locul de domiciliu, persoana fizica) sau la sediul PFA-ului?

Intreb fiindca tocmai ce am fost la posta sa-mi deschid casuta postala (pe persoana fizica)  si doamna de acolo mi-a zis ca e mai bine sa-mi deschid pe persoana fizica autorizata (imi daduse un formular pentru persoane juridice Posted Image ), dar eu nu inteleg rostul - poate doar ca sa platesc mai mult.

Daca mie imi trimit astia plicurile de la ANAF pe adresa de domiciuliu - persoana fizica (ce oricum e identica cu adresa sediului), oare e suficient sa-mi deschid o casuta postala pe persoana fizica si sa fac o cerere la Posta prin care absolut toata corespondenta care vine pe numele meu sa fie redirectionata la acea casuta postala?

Stie cineva cum e mai bine sa fac?

Edited by MrDerpson, 07 May 2014 - 19:21.


#82
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,725
  • Înscris: 30.07.2003
ANAF-ul iti trimite la adresa din buletin.

#83
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012

View Postneagu_laurentiu, on 07 mai 2014 - 19:16, said:

ANAF-ul iti trimite la adresa din buletin.

Ma gandeam eu, deci cele de la Posta fie nu stiau, fie voiau sa platesc mai mult pentru casuta aia.
Costa 15 RON daca o deschizi pe persoana fizica si 25 RON /luna daca o deschizi pe persoana juridica (sau pfa).

O sa ma duc maine sa deschid casuta pentru persoana fizica si cerere sa mi se redirectioneze toata corespondenta acolo.

Multumesc!

#84
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,725
  • Înscris: 30.07.2003
Si daca nu trimit prin Posta ?
Ultima ta problema e corespondenta (inexistenta).

Edited by neagu_laurentiu, 07 May 2014 - 19:27.


#85
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
ANAF-ul nu trimite prin posta? :|

Aoleu, pai in cazul acesta am ramas in plop. Asta inseamna ca inainte sa merg la ANAF trebuie sa am casuta postala facuta si sa intreb acolo cand depun declaratiile daca pot specifica acea casuta postala unde sa mi se trimita (ce vor avea ei sa-mi trimita).

De aici dispare corespondenta. Fie postasul le baga aiurea, fie le ia cineva, nu stiu - ideea e ca nu e sigur, de aceea voiam sa primesc separat la o casuta postala. Foarte rar primesc scrisori, aviz de la posta s.a.m.d. - trebuie sa ma duc eu la Posta de fiecare data si sa intreb de 100 de ori "am primit ceva pe numele x?"


Mi se par importante acele decizii de impunere care am inteles ca se trimit acasa (cu cat ai de platit). Daca eu nu primesc alea, de unde sa stiu cat am de platit?
Sunt curios daca exista ceva sistem online ca sa verific.

#86
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,725
  • Înscris: 30.07.2003
Nu-ti scoti banii ca sa zic asa. Pentru o hartie pe care o trimit sau nu (nu garanteaza nimeni) mai bine te duci tu acolo. Oricum stii ce ai declarat, poti sa-ti faci un calcul cat ai de plata, nu-i mare teorie matematica aici ci doar aritmetica.

Edited by neagu_laurentiu, 07 May 2014 - 19:38.


#87
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
A, am inteles, deci pot sa merg si acolo la ANAF ca sa intreb cat am de platit, pana cand etc etc.

#88
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,725
  • Înscris: 30.07.2003
Desigur. Insa tu declari totul, ei culeg de la tine, nu-s mari maestri in stiinta ! Tu le dai mura-n gura calculele.

Edited by neagu_laurentiu, 07 May 2014 - 19:43.


#89
MrDerpson

MrDerpson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 09.09.2012
Luni, dupa ora 14, ma duc sa ridic ce am de ridicat (probabil ca o sa primesc un certificat)..
Yeeeeeeeeeeeeeeey!!! :D

Am rezolvat. Bine, ca apoi urmeaza nebunia cu ANAF-ul, pensia si alte prostii - dar asta era important ca sa pot sa incep sa trimit invoice.
Foarte draguta lumea azi pe la Reg. Comertului. :D

#90
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,725
  • Înscris: 30.07.2003

View PostMrDerpson, on 08 mai 2014 - 14:29, said:

Foarte draguta lumea azi pe la Reg. Comertului. Posted Image
Si tu o vezi altfel cand le vorbesti pe limba lor :D

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate