Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Incasare bani - PFA
Last Updated: Nov 04 2014 13:48, Started by
MrDerpson
, Apr 16 2014 16:47
·
0
#37
Posted 18 April 2014 - 17:30
Sigur se pot pune ambele CAENuri pe acelasi PFA? (si prestari servicii si comert) e cineva in situatia asta ?
|
#38
Posted 18 April 2014 - 17:34
Nu exista oprelisti in activitatea comerciala la PFA in raport cu alte entitati ! Vezi si din formularul de inscriere de la Registrul Comertului.
|
#39
Posted 18 April 2014 - 22:43
neagu_laurentiu, on 18 aprilie 2014 - 14:33, said:
Fiind impozitare in sistem real se aduna, nu-i nici o problema. Nu te costa mai mult, in acelasi formular declari mai multe: http://www.onrc.ro/f...trare_pf_v5.pdf Costul PFA-ului e max. 200 lei. Asta e super. In cazul acesta o sa adaug cele 2 coduri. Eventual intreb si la acel birou de asistenta. Cat despre cost, sigur depaseste 200 RON. Numai azi am dat 72 RON pentru verificare si rezervare nume. Am inteles ca trebuie sa platesc o taxa mai mare atunci cand depun dosarul (cica ar fi 175 RON) + ca se aduna, 20 ron la asistenta, 10 ron pe nu mai stiu unde etc. |
#40
Posted 19 April 2014 - 12:02
300-350 de lei ar trebui sa fie maxim, cu totul. O sa-ti mai trebuiasca dupa stampila, facturier si registre. Mai sunt si alea 100-150 de lei.
|
#41
Posted 21 April 2014 - 18:30
Stie cineva daca e vreo problema daca eu primesc CUI-ul in urmatoarele 2 saptamani, dar eu o sa am contract cu acea companie straina incepand cu data de 15 Martie.
De asemenea, e vreo problema daca pe primul invoice pe care o sa-l trimit (dupa ce iau CUI-ul) o sa fie trecuta perioada 15 Martie - 15 Aprilie? PS: nu prea am inteles exact cum fac cu facturile. Eu trebuie sa trimit factura/invoice prin email, asadar trebuie sa fac doua versiuni? 1. Cea in word/pdf pe care o trimit prin email la acea companie. 2. Cea pe care o fac "de mana" si pe care o pastrez pentru mine ca dovada, ca sa o inregistrez. E corect asa? |
#42
Posted 21 April 2014 - 18:34
E o problema daca cineva iti cauta nod in papura !
Legat de factura, totul e sa ai copia la momentul controlului identica cu cea trimisa clientului. Edited by neagu_laurentiu, 21 April 2014 - 18:43. |
#43
Posted 21 April 2014 - 18:44
Multumesc!
Am gasit un serviciu online care se numeste factureaza.ro. Sper doar sa aiba facturi in engleza. Cred ca o sa-l folosesc pe acesta, mai ales ca e gratuit (eu o sa trimit doar 1/luna). O fac online, o trimit prin email si imi listez si mie o copie ca sa am dovada. Se pare ca in acest caz n-am nevoie de facturier si stampila. "semnarea și ștampilarea facturilor nu mai sunt obligatorii conform codului fiscal în vigoare." Inca o intrebare si gata. E vreo problema daca pe contract o sa fiu trecut eu, ca persoana fizica (Gigel Ionel), iar pe factura o sa fie Gigel Ionel PFA? |
#44
Posted 21 April 2014 - 18:45
Factura o poti face si tu in orice program office.
Numele sub care esti autorizat sa functionezi acela e in scripte. |
#45
Posted 21 April 2014 - 18:53
#46
Posted 21 April 2014 - 18:56
Asa e si normal, nu se amesteca persoana fizica cu cea autorizata (decat la raspunderea pentru relele pricinuite).
Poti sa-l lasi asa dar dupa cum am zis, cand vrea sa-ti caute ceva au motiv de poveste. Si cauta-ti un contabil ca te duci in balarii daca nu esti tu in tema cu fiscalitatea si contabilitatea (tot ce ai intrebat tine de aceasta persoana sa-ti raspunda - aici eventual iti confirmam daca-i bine sau nu pana capeti incredere). Edited by neagu_laurentiu, 21 April 2014 - 19:01. |
|
#47
Posted 21 April 2014 - 19:19
Da, multumesc. O sa iau legatura si cu un contabil.
Pana una alta am un model de invoice care s-a trimis la compania unde lucrez: model.png 22.37K 27 downloads Ar mai trebui sa adaug "PFA" dupa nume + CUI/CIF la datele mele. Modelul acesta nu ar putea fi listat si inregistrat in contabilitate? Sau trebuie neaparat, dar neaparat modelul clasic de mai jos: factura a..jpg 60.59K 24 downloads |
#48
Posted 21 April 2014 - 19:31
http://conteq.ro/facturare_externa
Modelul nu e fix, doar sa aiba elementele minimale. Edited by neagu_laurentiu, 21 April 2014 - 19:31. |
#49
Posted 21 April 2014 - 19:52
Cum ti-a facut contractul firma aia, fara actele PFA-ului tau?
Nu ti-au trebuit copii dupa acte, plus certificat fiscal pt incheierea contractului de prestare de servicii? Ce ai semnat cu ei, ca nu am inteles? MrDerpson, on 21 aprilie 2014 - 18:53, said:
Hmm, deci nu e bine daca pe contract nu este specificat "PFA". Fir-ar... Contractul se face intre firma X angajatoare ca Beneficiar si tu PFA, ca prestator. Deci nu firma x si numele tau, fara a fi insotit de PFA, in cazul ca acesta exista, din cate am citit la tine nefiind inca infintat. Facturi nu ai pe ce emite, inca. Apropo, daca iti deschizi cont de PFA, vezi unde ai comisioane mai mici, eu am la Reiffeisen 30 lei lunar numai comision administrare, ceea ce mi se pare mult, adica sa le dau 360 lei anual doar ca imi plimba banii, de parca nu iau destul de la Beneficiar/Achizitor. In fine... |
#50
Posted 21 April 2014 - 20:15
-Diana-, on 21 aprilie 2014 - 19:52, said:
Cum ti-a facut contractul firma aia, fara actele PFA-ului tau? Nu ti-au trebuit copii dupa acte, plus certificat fiscal pt incheierea contractului de prestare de servicii? Ce ai semnat cu ei, ca nu am inteles? Contractul se face intre firma X angajatoare ca Beneficiar si tu PFA, ca prestator. Deci nu firma x si numele tau, fara a fi insotit de PFA, in cazul ca acesta exista, din cate am citit la tine nefiind inca infintat. Facturi nu ai pe ce emite, inca. Apropo, daca iti deschizi cont de PFA, vezi unde ai comisioane mai mici, eu am la Reiffeisen 30 lei lunar numai comision administrare, ceea ce mi se pare mult, adica sa le dau 360 lei anual doar ca imi plimba banii, de parca nu iau destul de la Beneficiar/Achizitor. In fine... Pentru ce sa fie necesar certificat fiscal? Nu au nevoie de nimic, nu trebuie absolut nimic. Ei nici macar n-au nevoie de un contract. Sa explic mai bine: E ca si cum tu esti in Costa Rica si vrei sa-mi trimiti bani in mod constant. Eu sunt in Romania si vreau sa declar banii pe care ii primesc. Se pare ca cea mai buna solutie pentru mine e sa fiu PFA. Totusi, trebuie sa am o foaie pe care sa scrie "Gogu is receiving money from us for consultancy services" + o semnatura, astfel incat daca primesc o vizita de la un nene de la fisc sa pot sa-i arat o dovada cu privire la sursa banilor. Cont de PFA o sa fac la BT. |
#51
Posted 21 April 2014 - 20:39
|
#52
Posted 21 April 2014 - 20:42
Exact, legea romanesca zice ca trebuie sa ai certificat fiscal la zi, ala e valabil 30 zile.
In cazul tau, nu stiu cum e. Eu am Achizitor roman. |
#53
Posted 21 April 2014 - 20:45
Voi discutati de una si eu am inteles alta. E nevoie de CUI si elementele din modelul facturii. Plus contract cand e vorba de servicii si sa fii inscris in registrul operatorilor intracomunitari (ROI) daca lucrezi cu UE. Alte certificate fiscale nu, e la latitudiea clientului.
Edited by neagu_laurentiu, 21 April 2014 - 20:47. |
#54
Posted 21 April 2014 - 20:51
Offtopic, aici am scris despre infiintarea PFA-ului meu, poate te ajuta cu ceva. http://forum.softped...8#entry14317231
Pe langa costurile de acolo, stampila a fost 130 lei, registrele 20-30 lei. Posibil stampila sa fie mai ieftina, eu am facut-o pe loc, ca sa nu mai pierd timp. Tot nu inteleg cum eliberezi tu factura daca nu ai firma infiintata, indiferent daca banii vin din Costa Rica sau de la Slatina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users