Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Incasare bani - PFA
Last Updated: Nov 04 2014 13:48, Started by
MrDerpson
, Apr 16 2014 16:47
·
0
#127
Posted 21 May 2014 - 19:04
Te duci la ANAF si le spui ca vrei sa devii platitor, iti dau ei un formular de completat si in +1 saptamana vei primi un certificat cum ca esti platitor.
|
#128
Posted 21 May 2014 - 19:40
am fost , am primit un formular (declaratie) 070 care trebuie completata in 2 exemplare,
pe lang aasta contract spatiu, buletin cui, toate in 2 exemplare, voiam sa stiu daca am inteles corect, ca mi se pare cam bizar... |
#129
Posted 25 June 2014 - 15:42
Salut,
Ce mai faceti? Am si eu o intrebare. Tocmai ce am venit de la ANAF, unde am platit impozitele pentru trimestrul 2. Am primit chitanta de acolo, dar pe loc nu m-am uitat foarte atent pe ea, doar ce am vazut ca e suma corecta. Acasa am analizat-o mai bine si se pare ca mi s-a gresit numele: "Am primit de la X .... pentru X". Mi-au adaugat o litera in + la numele de familie (in ambele locuri). Codul de identificare fiscala e corect (adica CNP-ul), suma e corecta etc. De asemenea, pe chitanta mai apar niste coduri la "Simbol cont", 20A030100...urmate de CNP-ul meu. Pe deciziile de impunere, numele meu este trecut corect. Pot sa ma trezesc cu probleme din cauza asta sau e o simpla greseala a casierei care a tastat acolo, iar banii s-au dus unde trebuie? Pot sa verific undeva ca banii au fost platiti? Nu stiu daca mai am timp sa merg acum sa intreb, abia am ajuns. Fir-ar sa fie... Edited by MrDerpson, 25 June 2014 - 15:38. |
#130
Posted 25 June 2014 - 15:45
Am platit si eu ieri (nu mai zic ca am dat o gramada de bani 2019 lei pe trimestrul 2), acum m-am uitat pe hartiile mele, pana n-ai postat tu, nici n-am verificat hartiile bucuroasa ca am scapat de grija asta cu platitul.
Deci cele 2 simboluri cont sunt asa: - primul este pt impozit venit - al 2 lea este pt Sanatate Atata timp cat ai corecte celelalte date de identificare ( adresa, nume-prenume, CNP), nu vad vreo problema. Ei au primit banii in cont, aleluia, crezi ca ii intereseaza o litera in plus? Pt linistea ta, mergi la ANAF si intreaba inspectorul tau personal. Nu stiu unde se verifica ca banii au fost platiti, dar eu nu mi-as face griji pt asta. In plus, tu ai hartia cu dovada platii, eroarea e la ei, nu la tine. PS> eu nu platesc 601 pt ca am CIM in alta parte, altfel probabil aveam 3 simboluri cont. Cred. |
#131
Posted 25 June 2014 - 15:50
Eu am 3 simboluri, pentru impozit, sanatate si pensii.
Pe chitanta totul este corect, cu exceptia numelui de familie. O sa fac maine dimineata inca un drum pana acolo . Mie mi-e sa nu am probleme la pensii/sanatate. Voiam sa merg cu chitanta acolo si sa vad ce si cum, daca apar asigurat etc. Mi-e sa nu faca figuri fiindca numele meu e scris gresit pe chitanta de la ANAF. PS: la adresa pe chitanta nici nu s-au mai obosit sa completeze, au pus doar "S3" Edited by MrDerpson, 25 June 2014 - 15:52. |
#132
Posted 25 June 2014 - 15:54
Si pe foile de varsamant si pe chitanta, am datele corecte. Sector 5.
Tanti aia a ta nu a fost atenta, se pare. Sigur apari asigurat, ei baga CNP in sistem, nu nume prenume. Peste tot e pe baza de CNP, pt ca acelasi nume il pot avea mai multi, insa CNP e unic. |
#133
Posted 25 June 2014 - 16:00
Am inteles, deci e pe baza de CNP (e trecut corect pe chitanta).
Probabil nu a tastat corect. Cand i-am dat deciziile de impunere, am vazut ca a tastat ceva pe acolo, s-a uitat pe monitor si m-a gasit (pentru ca mi-a spus numele corect). Apoi a mai tastat ceva, foarte grabita, mi-a dat deciziile de impunere inapoi, am fost la casierie sa platesc, am semnat ceva si mi s-a dat chitanta asta. Totusi, o sa merg maine la inspector ca sa verifice daca apar in sistem cu taxele platite. Edited by MrDerpson, 25 June 2014 - 16:07. |
#134
Posted 14 July 2014 - 22:25
Salut,
Stie cineva daca este obligatoriu sa avem registrul unic de control? Am tot cautat in codul fiscal, dar nu am gasit. Cica amenda ar fi de la 1000 pana la 2000 ron daca nu ti l-ai luat in 30 de zile de la infiintare. Eu am doar registrul inventar si registrul de incasari si plati. |
#135
Posted 15 July 2014 - 08:10
#136
Posted 15 July 2014 - 14:51
Am inteles. Multumesc!
Intre timp am gasit si asta in legea nr. 252 din 2003: "Art. 1. (1) Contribuabilii, persoane juridice înregistrate la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, autorizate potrivit legii, au obligaţia să ţină registrul unic de control. (2) Celelalte categorii de contribuabili pot ţine registrul unic de control, în funcţie de opţiunea acestora." |
|
#137
Posted 30 July 2014 - 16:11
O intrebare inocenta . Voi cat de des completati registrul de incasari si plati?
Il completati de fiecare data cand incasati ceva, fara intarziere, sau o faceti mai tarziu? La mine au trecut vreo 3 luni, dar inca n-am completat nimic desi am incasat de vreo 4 ori, nici macar n-am scos facturile la imprimanta. Am zis ca le fac mai tarziu, intr-o zi cu soare, cand o sa ma plictisesc si n-am ce face: scot toate facturile la imprimanta, extras bancar cu fiecare tranzactie (cand am primit bani) si incep sa le inregistrez frumos. Pana la urma, care-i probabilitatea ca sa ma trezesc ca vreo "inspectie" fix acum la inceput? Oricum, ideea e sa fie totul completat si inregistrat corect pana ma duc sa depun declaratia 200 (+220 din nou fiindca anul viitor o sa estimez ca incasez cu 20% mai mult), asta ca sa am dovezile evidentiate destul de clar in registru si sa stiu eu 100% cat trebuie sa declar in 200, dar am zis ca mai e pana atunci. Edited by MrDerpson, 30 July 2014 - 16:21. |
#138
Posted 01 August 2014 - 15:24
Am PFA pe norma, neplatitor de TVA. Pot factura in UE(mai exact UK), fara a fi platitor de TVA?
Multumesc |
#140
Posted 02 August 2014 - 21:31
chiar daca partea din UK e platitoare de TVA?
Trebuie sa ma inscriu un ROI? Multumesc |
#141
Posted 03 August 2014 - 00:09
Da, trebuie sa te inscrii in ROI pentru a aplica taxarea inversa.
Se depune o cerere simpla, nu costa nimic, inscrierea este aproape imediata, trebuie doar o declaratie in plus depusa doar pentru fiecare luna in care ai avut activitate pe taxare inversa (termen pana pe 15 luna urmatoare). |
|
#142
Posted 15 August 2014 - 14:38
Nu stiu ce inseamna "taxarea inversa".
As mai avea, insa, cateva nelamuriri/intrebari: 1. trebuie sa ma declar platitor de TVA? daca da, platesc TVA pentru ceea ce facturez in RO? 2. factura trebuie exprimata si in RON si in EUR? 3. pana ajung la banca sa intreb: trebuie sa-mi deschid cont de EUR? sau pot primi in cel de RON si-mi transforma banca cand incasez? 4. tinand cont de faptul ca nu depun nimic lunar/semestrial(in afara de taxele trimestriale si cele 2 declaratii anuale), acum intrevin alte acte/declaratii/hartii/etc, de depus/platit/completat? Multumesc |
#143
Posted 15 August 2014 - 14:48
1. Daca te inscrii numai in ROI n-ai treaba cu TVA-ul pentru operatiunile din Romania.
2. Ambele daca facturezi pentru straintate. 3. Banca vrea cont in EUR pentru cont curent. 4. Daca te inscrii in ROI exista o declaratia de depus (390), cand esti platitor de TVA in tara mai ai altele doua (300 si 394). http://www.anaf.ro/a...P0C7IdFQEMYKJQ/ |
#144
Posted 15 August 2014 - 15:23
Deci, sa inteleg, ca ma inscriu numa' in ROI. Nu ma mai si declar platitor de TVA?
@neagu_laurentiu, multumesc mult |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users