Incasare bani - PFA
Last Updated: Nov 04 2014 13:48, Started by
MrDerpson
, Apr 16 2014 16:47
·
0
#109
Posted 14 May 2014 - 19:17
Declarația de înregistrare se completează cu ocazia primei înregistrări fiscale, deregulă cu ocazia înființării, iar declarația de mențiuni se completează ori de câte ori se modifică datele declarate anterior.
http://static.anaf.r...ec_070_2013.pdf MrDerpson, on 14 mai 2014 - 19:15, said:
Cu 070 sunt in plop. MrDerpson, on 14 mai 2014 - 19:15, said:
de unde stiu aia ca eu vreau sa platesc trimestrial? Edited by neagu_laurentiu, 14 May 2014 - 19:20. |
#111
Posted 14 May 2014 - 19:23
MrDerpson, on 14 mai 2014 - 19:15, said:
Sincer, n-am incredere in cei care lucreaza la ANAF. Edited by neagu_laurentiu, 14 May 2014 - 19:25. |
#112
Posted 14 May 2014 - 19:25
Tu du-te la Anaf, ca stiu tantile alea ce sa semnezi si ce nu.
Nu scapi, stai linistit. La 3 luni ca asa e legea, din cate stiu. |
#113
Posted 14 May 2014 - 19:26
neagu_laurentiu, on 14 mai 2014 - 19:17, said:
Declarația de înregistrare se completează cu ocazia primei înregistrări fiscale, deregulă cu ocazia înființării, iar declarația de mențiuni se completează ori de câte ori se modifică datele declarate anterior. http://static.anaf.r...ec_070_2013.pdf Te invata ei daca ti-o dau. Eu stiu ca am completat-o. Multumesc. Gata, acum stiu o treaba: 220, 600 si 070. O sa le listez si o sa completez ceea ce stiu. Pe luni/marti o sa ma duc la ANAF ca sa scap si de asta. Sper sa emita acele decizii mai repede, pentru ca am inteles ca eu trebuie sa platesc prima rata pana pe 15 iunie. Avand in vedere ca am PFA-ul facut in mai, am trecut peste primul trimestru, asadar mi se pare normal sa platesc in 3 rate: prima pana la 15 iunie a doua pana la 15 septembrie a treia pana la 15 decembrie |
#114
Posted 14 May 2014 - 19:30
Da, se calculeaza pt. zilele de functionare pana la finalul anului. Gasesti in codul fiscal totul
|
#115
Posted 14 May 2014 - 21:20
O întrebare am Č™i eu,puČ›in off-topic, dar nu vreau să deschid alt topic.
Se dă următoarea situaČ›ie: deschis PFA de la 1.04, depus la ANAF toate hârtiile, primit decizia de impunere, totul ok. Sunt insa mari Č™anse ca începând cu luna iunie sau iulie să vreau să închid PFA-ul. Cum procedez, merg la Reg Com, închid, apoi duc la ANAF decizia, dar ce fac cu impunerile? E vorba de aproximativ 3500 lei pe trimestru. Mi se calculează cât am de cotizat până la momentul încheierii activităČ›ii, sau trebuie să plătesc conform impunerii pe 2014 Č™i să îi recuperez anul viitor? Merci frumos. Edited by chris_t, 14 May 2014 - 21:21. |
#116
Posted 14 May 2014 - 21:29
Inchiderea la Registul Comertului, regularizarea taxelor la ANAF pana la momentul inchiderii.
|
#117
Posted 19 May 2014 - 09:50
Trebuie si autorizatie de la primarie pentru sediu, pentru a depune actele la anaf.
Nu mi-a zis nimeni. |
#120
Posted 19 May 2014 - 09:56
La depunerea declaratiei 070 trebuie:
Copie ci Copie certificat de la reg com Autorizatie primarie Asa scria pe panou la anaf. M-am intors din drum...ca sa merg la primarie |
#121
Posted 19 May 2014 - 09:59
Mai bine decat sa faci drum la Primarie, intrebai pe tanti de la ANAF, poate mentiunea nu este pt cei cu PFA.
|
#122
Posted 19 May 2014 - 10:48
Am sunat. Se pare ca nu trebuie nici macar declaratia 070, totusi - am nevoie de contractul de comodat (pe care nu-l aveam la mine cand am fost).
Edited by MrDerpson, 19 May 2014 - 10:48. |
#123
Posted 19 May 2014 - 11:15
Am plecat din nou la ANAF.
Pana ajung acolo, le prind si pauza de masa. Vreo 2-3 ore tot stau acolo, dar sper macar sa rezolv azi ca deja mi s-a luat. |
|
#124
Posted 19 May 2014 - 14:39
Gata, am rezolvat si cu asta.
Nu trebuie 070. Trebuie doar 220 si 600, copie dupa actele de la registru si copie dupa C.I. Pe loc mi-au dat si deciziile de impunere. Nu va asteptati sa va indrume cineva, ca nu va spune nici dracu' nimic. Trebuie sa te interesezi tu, sa-ti completezi tu alea singur. Cand am intrebat daca trebuie sa merg la sanatate/pensii pentru contract, mi s-a spus "nu stim, noi aici doar va luam banutu' ". Cu ocazia asta mi-am avizat si registrul de incasari si plati + registrul inventar. Sunt cu totul in regula. Vad ca pana pe 25 iunie trebuie sa platesc prima rata (impozit pe venit + CAS + CASS). As vrea sa platesc si pentru somaj, dar chiar n-am mai avut chef sa ma interesez si de aia. Pe saptamana viitoare cred ca bag si un drum la sanatate + pensii, ca sa intreb una-alta. Trebuie contract, nu trebuie, cum se procedeaza etc. |
#125
Posted 19 May 2014 - 16:03
Doamne, omule, de ce nu ascultasi de mine?
Ti-am zis ca nu trebuie nici un 070. Nu mergi la nici o sanatate sau pensie, atata timp cat ai depus 600 care este Declaratia privind venitul asigurat la sistemul public de pensii. O sa iti vina plicurile acasa sau te vei duce dupa ele la Posta si care cuprind deciziile de plata pt Decizia de impunere privind platile anticipate cu tilu de impozit pe venit/contributii de asigurari sociale de sanatate, precum si obligatiile de plata cu titlu de contributii de asigurari sociale pt anul 2014. |
#126
Posted 21 May 2014 - 14:12
problema mea este:
am facut un pfa dar sunt angajat si la o firma vreau sa devin platitor de tva pana acum am completat doar 220. la anaf. ce altceva mai trebuie, unde ma duc si cu ce..... multumesc |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users