Dubai - Bucuresti
Last Updated: Sep 05 2019 18:47, Started by
Ares2
, Apr 13 2014 12:09
·
0

#37
Posted 13 April 2014 - 13:54

Oricum o sa merg maxim de la Abbas pana unde pot, sper sa trec Teheran fara probleme
|
#38
Posted 13 April 2014 - 13:54

In Dubai toate motorizarile numai pe benzina si numai cutii automate? Probabil pentru a reduce poluarea ca si asa vara este canicula adevarata, nu ca la noi.
![]() Americanii au uitat de cutiile manuale inca din anii '80, la noi e inca sfanta mestecarea in mamaliga. |
#39
Posted 13 April 2014 - 13:58

Da eu de cand sunt aici nu am vazut si nu am auzit despre cutii manuale - am inteles ca nu sunt acceptate --
O sa fie teroare psihica 2200 de km pana trec Iranul ![]() ![]() ![]() |
#40
Posted 13 April 2014 - 14:00

Vezi cu traficul in Tehran, e aglomerat si semnele ( si semafoarele ) cam lipsesc. Lumea e politicoasa, tre sa scoti mana pe geam sa saluti in intersectii cand nu se decide nimeni sa treaca
![]() ![]() Oricum, in bucuresti si cu semne, si cu semafoare..degeaba ![]() Oricum, daca n-ai timp de stat, nu merita sa te opresti in THR...si ca sa eviti aglomeratia, poti de la IKA ( imam Khomeini Airport ) cum vii dinspre Qom sa pleci spre Karaji, asa scapi de Tehran ( si dai de Karaji, lipit capitalei dar macar scapi de centru ). Baiuu ii ca, spre Tabriz se trece prin Karaj, si dimineata va fi groaznic pentru ca e una din principalele iesiri din zona metro.. Spor la condus, nu te speria si nu purta pantaloni scurti ![]() ps. masinile de politie am impesia ca is Chevroleturi noi, nu mai tin minte exact. Oricum, faine ![]() Edited by lex404, 13 April 2014 - 14:01. |
#41
Posted 13 April 2014 - 14:02

Da vreo masina fara aer conditionat ai vazut? In Antalya mai vedeam, din alea mai vechi ca mergeau cu geamul lasat.
lex404, on 13 aprilie 2014 - 14:00, said:
Spor la condus, nu te speria si nu purta pantaloni scurti ![]() |
#42
Posted 13 April 2014 - 14:04

Ms de sfat cu pantalonii scurti asta nu o stiam - daca nu imi spuneai sigur plecam in 3 sferturi
![]() Fara aer nu am vazut chiar nu am vazut asa ceva , aici e aer conditionat si in statiile de autobuz si pe scara oriunde --- nu exista loc fara aer -- oricum nu ai putea sa traiesti fara el -- deja azi au fost 40 de grade iar azi noapte erau 32 -- deci... si peste o luna o sa fie 50 - 52 - 55 din cauza asta si vin acasa la sf lunii |
#43
Posted 13 April 2014 - 14:05

Ares2, on 13 aprilie 2014 - 12:26, said:
Nu nu vin definitiv dar o sa o las in tara ,, am fost in turcia pana la Van pe sosea , in Iran ma intereseaza , am ales varianta pe Iran pentru ca pe Saudi Arabia sunt ceva probleme la granita cu Iordania si in Egipt nu ma duc ... O sa plec singur asta e aiurea ![]() Am numere de Dubai! am inteles ca nu o sa imi dea provizorii... Am inteles ca se poate circula cu nr de Dubai in Iran ... acum orice info e binevenita Vezi ca daca aduci masina in tara sa o vinzi, ai de plata vama 10% la valoarea ei, acciza 5700 de euro la motor, plus taxa de mediu, daca e EURO4 masina, sari in sus de inca vreo 6000 de euro, daca e EURO 3 ajunge pe la 10-12 mii taxa. Masinile cu astfel de motoare nu se mai vand in Romania decat la preturi derizorii. Impozitul anual va fi si el vreo 1500 de euro. Eu zic sa stai linistit. Desi drumul cred ca o sa fie o experienta super, de vandut masina aici foarte foarte greu, mai bine o vinzi acolo. Uite-te la preturi inainte sa iti propui sa o vinzi aici, s-ar putea sa ai surprize. Ah, si era sa uit, TVA 24%, dupa ce adaugi la pret vama si acciza. Edited by emil_sv, 13 April 2014 - 14:13. |
#44
Posted 13 April 2014 - 14:05

Neaceasca85, on 13 aprilie 2014 - 14:02, said:
Da vreo masina fara aer conditionat ai vazut? In Antalya mai vedeam, din alea mai vechi ca mergeau cu geamul lasat. Lui Barboso nu i-ar place asta si nici mie, pantalonii scurti sunt sfinti intre mai si octombrie afara si tot anul in casa, e culmea ironiei ca in tari cu clima fierbinte sa fie interzisi, musulmani tacaniti, plaja imbracati. ![]() ps. daca ai smartphone, ai GPS. Sygic ![]() Edited by lex404, 13 April 2014 - 14:08. |
#45
Posted 13 April 2014 - 14:06

Am citit de statiile alea de autobuz, cica le lasa vara usile deschise si se ard compresoarele de la AC. Eu nu pot trai fara AC in Romania daramite acolo. Iarna doar iau geaca peste tricou.
|
#46
Posted 13 April 2014 - 14:17

Da oricum o sa o vin cu ea acasa ce o sa fac cu ea nu mai conteaza impt e sa ajung cu bine -- asta si imi doresc acest traseu e o provocare - sper sa fie bine sa nu am probleme - cine mai are info despre traseu sa imi spuna -- o mai fi cineva care sa fi venit din dubai in ro cu masina sau invers ?
Degeaba am smartphone pt ca nu o sa mearga chiar daca ai semnal -- gps-live nu merge Sygic poate da nush exact 00 dar daca tie ti a mers inseamna ca e bine Edited by Ares2, 13 April 2014 - 14:25. |
#47
Posted 13 April 2014 - 14:25

Sa faci poze multe sa ne arati, cred ca va fi o experienta super! Drum bun. Te sfatuiesc sa te mai uiti si pe alte forumuri, internationale, cu siguranta nu esti primul care vine de acolo in Europa cu masina. S-ar putea sa gasesti mai multe informatii folositoare, de la oameni care au facut traseul.
Edited by emil_sv, 13 April 2014 - 14:25. |
|
#48
Posted 13 April 2014 - 14:50

O sa fac cu siguranta poze -- si o sa scriu tot
![]() |
#49
Posted 13 April 2014 - 19:52

Ares2, on 13 aprilie 2014 - 12:45, said:
undeva la 0,30 eurocenti / litru Ares2, on 13 aprilie 2014 - 12:53, said:
Pei vezi ca in Arabia Saudita e 0.10 eurocenti / litru ![]() petre69, on 13 aprilie 2014 - 12:56, said:
Gata ,ma spanzur La mașinile alea o să ai de plătit vamă (provin din spațiul non-Euro), TVA (ăia n-au), eventual omologări individuale, pentru că marea lor majoritate sunt modele pentru US, nu pentru Europa, deci nu sunt omologate la RAR ca tip. Mai studiază... Dacă era așa simplu, era plin de mașini cu scris arăbesc pe oglinzi, da' nu-i cazul... |
#50
Posted 14 April 2014 - 06:50

ai vrut sa ne arati cat de inteligent esti nu ? ar fi fost mai bine daca ma ajutai cu un sfat pentru traseu , nu cat costa benzina si ce fac eu cu masina - daca vreau sa aflu detalii despre cum e procedura cu masine de provenienta non-eu intreb un specialist RAR si o sa ma lamureasca cu siguranta. Si spre uimirea ta chiar sunt masini cu scris in limba araba pe oglinzi in Romania
![]() |
#51
Posted 14 April 2014 - 10:17

oare nu ar merge 4 bucati pe container ,suprapuse pe o rampa
or exista containere de acest gen buntzi, on 13 aprilie 2014 - 19:52, said:
. La mașinile alea o să ai de plătit vamă (provin din spațiul non-Euro), TVA (ăia n-au), eventual omologări individuale, pentru că marea lor majoritate sunt modele pentru US, nu pentru Europa, deci nu sunt omologate la RAR ca tip. Mai studiază... Dacă era așa simplu, era plin de mașini cu scris arăbesc pe oglinzi, da' nu-i cazul... una e sa aduci masini exclusiviste cu puteri mari motoare mari bla bla bla ,dar la ceva uzual nu cred ca ar fi o mare problema sa nu mai zic ca in romania tot ce e adus din europa e suspect ,plus ca daca esti serios ti se duce vestea peste tot in tara Ares2, on 13 aprilie 2014 - 13:05, said:
M am interesat si de asta , costa 2500 euro/ container Dubai-Constanta si intra 2 masini eventual aduse pe punte sau in container dala deschis |
#52
Posted 14 April 2014 - 11:10

Nu cred ca exista ferry Dubai-Constanta sa le poti pune pe punte , vin la container , stiam ca exista si containere mai mari de 4 masini dar e scump, asta e cel mai rentabil din cate am vazut eu, oricum pana la un eventual bussines mai e , a si inca ceva - masinile de aici nu au nici o diferenta de cele europene - omologarea s`ar face doar pe hartie in ro
|
#53
Posted 14 April 2014 - 12:17

Stai asa mai nene ca am un prieten din copilarie care se ocupa cu asa ceva
Ia ca-l sun ca anul trecut tocmai zicea ca are preturi bune pe asia si australia Revin cu ceva info daca am Gata ,am sunat Asta nu face decat shiping aerian de naval nu se ocupa Dar mai am o idee Cati km sunt dubai romania ca tin minte ca il stiu pe unu care transporta nu stiu ce cacaturi -terestru- in siria Si atunci ar fi de intrebat si ala ce si cum Hmm in functie de traseu vad ca e intre 3500 si 4500 km Vreo 3zile de mers si cu vami probabil 4 zile Cu un tir aduci undeva la 6-8 masini -ma gandesc- in functie de lungime Depinde cat ar costa transportul De curiozitate am sa ma interesez Cat de safe e sa tranzitezi iordania ,siria,irak ??? Ma gandesc ca nu prea si poate varianta asta pe care vii tu e cea mai sigura iran turcia bulgaria romanica |
|
#54
Posted 14 April 2014 - 15:13

Eu ma ocup de transporturi rutiere - problema se pune in felu urmator : nici o companie de transport Autovehicule nu va face aceasta ruta : in primul rand vine gol - si nu ii convine - al doilea rand trebuie niste autorizatii speciale gen carnet tir - si plus de asta costurile vor fi foarte mari ( in nici un caz nu poti tranzita siria in momentul de fata - e razboi) - singura varianta rutiera ar fi sa ai propriile autotransportoare - te ar costa foarte ieftin ( motorina este ieftina) si in plus iti mai trebuie si soferi de "calitate" adica descurcareti ca nu este un traseu simplu -- eu vreau sa vin pe acest traseu din mai multe motive - vreau in primul rand sa vad cum se circule - care e problema la vama - dupa care ma voi decide
Aceasta e cea mai buna ruta momentan - ( iran-turcia-bulgaria-romania) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users