Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vreau să cumpăr bicicletă electrică IEFTINĂ
#19
Posted 10 April 2014 - 21:28
lex404, on 10 aprilie 2014 - 20:42, said:
is curios, ce putere au astfel de biciclete? Tare am impresia ca stiu sa mearga doar la vale, si uneori pe drum drept Spring76, on 10 aprilie 2014 - 20:47, said:
Eu am auzit că bicicletele electrice sunt foarte bune la urcat dealu' și pot avea autonomie până la cincizeci de kilometri (cele cu acumulator cu litiu). Dar problema e că doar am citit pe net, nu știu pe nimeni care are... Dar am mai citit că și cele cu acumulatori de doi bani, cu plumb, se comportă binișor la deal. Plumb nu trebuie luat in calcul in momentul de fata. Da, de obicei vorbim de minim 40km autonomie dar se presupune ca mai dai si ceva la pedale si ca e plat (ca limita minima, altminteri exista modele si peste 100-130km). Nu vorbim de second-urile din Romania, care erau la origine cine stie ce ieftinitura. Daca acumulatorul nu mai e bun poate sa nu te tina nici 2-3km. mymothman69, on 10 aprilie 2014 - 20:57, said:
Daca esti corporatist si lucrezi in hala din aia cu separeuri ca in staul, unde te schimbi? In veceul unisex? |
#20
Posted 10 April 2014 - 21:31
emyboy, on 10 aprilie 2014 - 21:21, said:
Si cauciucul cat de afectat este de frecarea cu jucaria aia ? Nu se toceste mult mai repede ? http://www.rubbee.co.../rubbee-drive-0 emyboy, on 10 aprilie 2014 - 21:21, said:
Si cauciucul cat de afectat este de frecarea cu jucaria aia ? Nu se toceste mult mai repede ? No it does not. We cast the rollers from a special polyurethane compound mix which guarantees the best contact between the tire and the roller without wearing the tyre too much. But it is still recommended to change your tires after one or two seasons of extensive riding. Safety first! |
#22
Posted 10 April 2014 - 21:40
emyboy, on 10 aprilie 2014 - 21:32, said:
Mai bine iti iei scuter . Așa ceva mi-ar face cu ochiul. Are cineva? http://shoppingall.r...rosszehasonlito Edited by Spring76, 10 April 2014 - 21:36. |
#23
Posted 10 April 2014 - 21:42
Daca se poate schimba acumulatorul si ai mai gasit si pe alte forumuri pareri despre modelul respectiv ar fi o alegere cat de cat ok .
|
#24
Posted 10 April 2014 - 21:43
Si unde incarci bicicleta cu pricina ? Curentul electric costa bani si nu cred sa gasesti statii Peco de incarcat biciclete electrice unde vrei tu.
|
#25
Posted 10 April 2014 - 21:44
#26
Posted 10 April 2014 - 21:46
cspot, on 10 aprilie 2014 - 21:43, said:
Si unde incarci bicicleta cu pricina ? Curentul electric costa bani si nu cred sa gasesti statii Peco de incarcat biciclete electrice unde vrei tu. Quote Codebi-T270 Greutate transport35 kg Greutate brută 35 Kg Furcă față Material cadru aluminiu Manete schimbător Timp de reîncărcare 6 ore Viteză maximă 25 km/h Ghidon reglabil Afișaj ghidon analog Frână Greutate acumulator 9.5 kg Selector trepte Autonomie 25 km |
#27
Posted 10 April 2014 - 21:50
Spring76, on 10 aprilie 2014 - 21:40, said: No way. Acumulator 9.5 kg - clar cu pb. Si numai 25km la cit se vede de mare, nu e bine. In mod normal trebuie sa fie ceva gen 3kg LiIon (si mergi 40 km cu el). Bicicleta 35kg ... prea mult. Nu in ultimul rind: Estimare livrare 46 zile lucrătoare Asa mai bine iti iei un kit din China si il pui pe bicicleta ta. Edited by f300, 10 April 2014 - 21:51. |
#28
Posted 10 April 2014 - 21:53
Bicicleta electrica vroiam sa-mi iau si eu, daca as fi avut pe unde merge cu ea (nu intre masini in mers si masini parcate).
Uite un rezultat: http://www.marosbike.ro/e-bikes/ sau http://www.keewayrom...250w-23/page-1/ Stiu ca erau doua modele si de la FirstBike. Oh, uite: http://www.firstbike...=1&c1=1&c2=1022 |
|
#29
Posted 10 April 2014 - 22:17
Kalkhoff Agattu aia e foarte buna (in sensul ca e mult peste cele ieftine ok cu LiIon care la rindul lor sint peste tot ce s-a discutat concret deocamdata pe topicul asta).
Dar 25.2V / 10Ah / 453.6 Wh din specificatii sigur nu e corect. Si deh, e Romania, "testata" inseamna ca e un 2nd hand nu foarte folosit (posibil vechi de 1-3 ani). |
#30
Posted 10 April 2014 - 22:38
genericuser01, on 10 aprilie 2014 - 21:53, said:
Stiu ca erau doua modele si de la FirstBike. Oh, uite: http://www.firstbike...=1&c1=1&c2=1022 Ce părere aveți de Electra de la First Bike? O știe cineva? Quote Tip motorElectric Numar de locuri1 Alte SpecificatiiPortbagaj spate reglabil Deraior spateShimano, RD FT 30 Pinion spateShimano, MF TZ 20 Manete schimbatorShimano, SL RS35, 6 viteze INDEX PedalePlastic Tensiune36 V Capacitate12 Ah IncarcareLa 220 V, cu incarcator Autonomie30 km Timp de incarcare7-8 ore Sarcina maxima(KG)100 Masa neta(KG)38 kg Lungime2010 mm Latime700 mm Inaltime1200 mm Frana fataV-Brake Frana spateV-Brake Anvelopa rotii fata28 x 1.75 / 700 x 45C, Innova Anvelopa rotii spate28 x 1.75 / 700 x 45C, Innova Suspensie fataTelescopica cu arc, ZOOM Janta fataAluminiu, dubla Janta spateAluminiu, dubla Tip cadru28" Teava saAluminiu, cu suspensie SaLata, cu spuma si arc BordAfiseaza nivelul de incarcare al bateriei, include far cu 7 leduri Suport ghidonReglabil pe inaltime Camera fata28 x 1.95 Camera spate28 x 1.95 Viteza maxima(Km/h)25 Putere maxima(KW/R/Min)350 W Viteza economica(75% V Max)20 km/h |
#31
Posted 10 April 2014 - 22:46
De curiozitate, alte metode pentru ajuns unde vrei să ajungi nu găseşti? Pentru că nu înţeleg calculul. Nu vrei să mai cheltuieşti pe benzină; dar cât cheltuieşti acum şi în cât timp estimezi că vei amortiza investiţia într-un e-bike exclusiv pe baza economiei de benzină? Transportul în comun nu e bun? Sau chiar şi taxiul, cu banii pe un e-bike decent poţi merge zilnic 20km cu taxiul vreo 6 luni.
Nu eşti primul care caută o alternativă pentru traficul bucureştean. N-o să descoperi nicio soluţie magică, din păcate. Edited by wirespot, 10 April 2014 - 22:48. |
#32
Posted 10 April 2014 - 22:58
Spring76, on 10 aprilie 2014 - 22:38, said:
Aha, foaaaaaarte interesant, mulțumesc frumos. Cred că am găsit ce căutam. Ce părere aveți de Electra de la First Bike? O știe cineva? Romania sucks, orice bicicleta de la Lidl e peste tot ce s-a pus aici concret. Edited by f300, 10 April 2014 - 22:59. |
#33
Posted 11 April 2014 - 00:01
Sa mergi 10 km si apoi sa stai 4 ore sa incarci mi se pare ciufulici. Mergi pe jos, asa salvezi mai bine planeta.
Edited by Quantum, 11 April 2014 - 00:01. |
|
#34
Posted 11 April 2014 - 01:44
Quantum, on 11 aprilie 2014 - 00:01, said:
Sa mergi 10 km si apoi sa stai 4 ore sa incarci mi se pare ciufulici. Mergi pe jos, asa salvezi mai bine planeta. wirespot, on 10 aprilie 2014 - 22:46, said:
De curiozitate, alte metode pentru ajuns unde vrei să ajungi nu găseşti? Pentru că nu înţeleg calculul. Nu vrei să mai cheltuieşti pe benzină; dar cât cheltuieşti acum şi în cât timp estimezi că vei amortiza investiţia într-un e-bike exclusiv pe baza economiei de benzină? Transportul în comun nu e bun? Sau chiar şi taxiul, cu banii pe un e-bike decent poţi merge zilnic 20km cu taxiul vreo 6 luni. Am nevoie să car pe bicicletă chestii între 5 și 15 kg (unele cam voluminoase). Să mergi pe jos cu 15 kile în brațe nu e prea plăcut (laptop, proiector video, DVD-uri cu softuri sau diverse hârțoage importante format A4 (traduceri, apostile & shit) care nu trebuie îndoite). Când iau taxi fac taximetriștii spume din cauza curselor scurte, mai ales dacă îi pun să aștepte câteva minute. IDEAL ar fi să-mi iau nu un scuter ci o mașină electrică cu două locuri, însă prețurile sunt absolut nesimțite. Un căcat de Renault Twizy este 6000-9000 Euro. Edited by Spring76, 11 April 2014 - 01:50. |
#35
Posted 11 April 2014 - 06:18
N-ai picioare ca sa pedalezi ?
Mergi 2-5km pe drum drept si vrei bicicleta electrica, penibil !! Ia asa ceva, are si portbagaj, ii iei un cos care se monteaza pe el si aia e, 500lei !! Sau un cos care se monteaza pe ghidon, ca sa si vezi ce e in cos Respectiva bicicleta e doar un exemplu, se ia in functie de inaltimea ta... Oricum un laptop/ proiector le-as cara in rucsac, iei unul incapator . Pe bicicleta o sa fie zdruncinate pana le ia draq si poate pune mana careva si ramai fara ele Edited by sirgoofy, 11 April 2014 - 06:46. |
#36
Posted 11 April 2014 - 06:22
Taximetristii sint dezastru cu plingerile, ca e cursa prea lunga, ca e prea scurta, ca cine ma ia de acolo (acolo fiind o multinationala unde asteapta de obicei n persoane la costum taxi-ul aeroport, cursa altminteri extraordinar de buna), ca stai ca n-ajung, trebuie sa fac plinul pe timpul si banii tai, etc.
Daca esti mai tehnic recomand sa te documentezi ce vrei si sa-ti importi un kit sa-l pui pe bicicleta. Daca o vrei de gata nu prea vad optiuni decente in Romania, s-ar putea sa renteze un concediu pe afara cu masina (daca oricum te aranjeaza) si te intorci cu o bicicleta de supermarket de acolo. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users