Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Allview A4 You
Last Updated: May 06 2018 22:17, Started by
firewind
, Apr 08 2014 11:01
·
0
#37
Posted 04 October 2014 - 20:58
0anca0, on 04 octombrie 2014 - 17:36, said:
@Porcq : Multumesc..presupun ca ma voi uita la altceva in cazul asta @slai : Scuze, nu, nu sunt constienta de acest lucru, pt ca nu prea sunt cu chestiile ce tin de IT. Iar la jocuri..ma refeream la un candy crush, minion rush si inca un joc de genu...nu ceva extraordinar, doar chestii care sa ocupe timpul cat astepti un tren/autobuz/in pauze . |
#38
Posted 07 October 2014 - 04:47
Si eu sunt posesor al unui astfel de model si pana acum nu am avut probleme cu el. Sunt nemultumit in privinta calitatii camerei insa ma gandesc ca la banii care costa ...
|
#39
Posted 07 October 2014 - 08:52
Dl. Dragomir, sunteti norocos, ati facut o afacere buna??? Eu nici nu mai stiu cum arata telefonul meu:din data de 22.09.2014 este in service-ul autorizat Allview, pt. a doua oara pt aceeasi defectiune, defectiune care a fost de la nou, nu am putut folosii acest telefon. Din data de 02.09. 2014 de cand l-am cumparat de la RCS(cu reducere) a stat mai mult prin masinile firmei Cargus si in service-ul autorizat Allview.
Poate reprezentantul Allview vede acest post si vorbeste cu domnii de la service sa-mi trimita si mie telefonul, deoarece au trecut cele 14 sau 15 zile prevazute a sta in reparatie in timpul gatantiei. |
#40
Posted 07 October 2014 - 15:30
Vede pe naiba, Allview e o teapa nationala !
Am crezut si eu, ca roman sa fac o afacere buna, dar am luat doua tepe cu aceasta firma. Repet, nu poti lua legatura cu ei direct ! |
#41
Posted 07 October 2014 - 16:52
poti, au numere de contact pe site, dar la fel de bine poti sa te duci sa vorbesti cu un copac din parc, ca rezultatul e identic.
|
#42
Posted 07 October 2014 - 17:53
Pt. a intra in legatura cu un operator telefonic, trebuie sa ai timp si multa, multa rabdare; adica 45(patruzeci si cinci) de minute cel mai lung timp in cazul meu. Cand reusesti sa vorbesti cu operatorul, dupa ce expui problema care te doare raspunsul este acelasi ca si cel dupa Support Center: ,,Pentru a solutiona situatia dumneavoastra, trebuie ca produsul sa ajunga in service-ul nostru autorizat;'', ce-mi place ,, service-ul nostru autorizat'' suna foarte pompos, dar degeaba, cred ca nici nu se uita la produs, completeaza certificatul de garantie la rubrica remediat, iti prelungesc garantia si atat, iti trimit produsul asa cum l-ai trimis adica tot defect . Dupa care tu ca posesor de produs aflat in garantie reiei pasii descrisi mai sus, repet in cazul meu telefonul este pentru a doua oara in,, service-ul autorizat''.
|
#43
Posted 07 October 2014 - 19:33
Ce problema ai avut cu telefonul, sa stim si nou la ce sa ne asteptam
|
#44
Posted 07 October 2014 - 20:14
Imi pare rau sa aud ca multi dintre voi au probleme cu acest model de telefon si cu cei de ofera garantie. Recunosc si eu ca nu este un telefon stralucit tracand de la S3 scapat de la etajul 8 pana la 6 ) dar momentan nu am avut incotro asa ca am ales sa mi-l iau cat mai repede gratuit de la RCS prin semnarea unui abonament Complet 3. Cand o sa imi permit si stau mai bine cu banii am si zburat pe altceva mai bun. M-am gandit ca 12 RON care ii dau pe abonament comparativ cu 30/35 RON pe o cartela Prepay constituie un avantaj referitor si la ofertele primite insa sper sa nu am bucurii la prima factura. Il folosesc doar pentru Internet si parerea mea este ca mi se misca bine (in Bucuresti), inca nu am reusit sa fac si o ieseala in afara orasului sa vad cum se comporta.
Edited by DragomirFlorin, 07 October 2014 - 20:15. |
#45
Posted 07 October 2014 - 20:27
#47
Posted 07 October 2014 - 21:27
aLLLx, on 07 octombrie 2014 - 19:33, said:
Ce problema ai avut cu telefonul, sa stim si nou la ce sa ne asteptam |
#48
Posted 07 October 2014 - 22:02
Am avut si eu aceasta problema, inainte de a se strica a doua oara in patru luni de zile, de la cumparare.
A stat trei saptamani la reparat, acum merge , dar tot trebuie restartat din cand in cand, deoarece incepe sa mearga greu touch-ul ! Ultima oara nu am reusit sa-l deschid decat cu incarcatorul , dupa 2-3 incercari. Ma pregatesc sa- l trimit iar la reparat, iar imi spune curierul ca ia in fiecare zi, la reparat, telefoane de la Sell Gros ! Rusine "alview" !!! |
#49
Posted 07 October 2014 - 22:12
maioru, on 07 octombrie 2014 - 08:52, said:
Dl. Dragomir, sunteti norocos, ati facut o afacere buna??? Eu nici nu mai stiu cum arata telefonul meu:din data de 22.09.2014 este in service-ul autorizat Allview, pt. a doua oara pt aceeasi defectiune, defectiune care a fost de la nou, nu am putut folosii acest telefon. Din data de 02.09. 2014 de cand l-am cumparat de la RCS(cu reducere) a stat mai mult prin masinile firmei Cargus si in service-ul autorizat Allview. Poate reprezentantul Allview vede acest post si vorbeste cu domnii de la service sa-mi trimita si mie telefonul, deoarece au trecut cele 14 sau 15 zile prevazute a sta in reparatie in timpul gatantiei. Surpriza cea mare a fost cand am sunat-o pe sotia mea care este plecata din localitate, de pe noul telefon si primele cuvinte ale ei au fost: ,, ai primit telefonul'', aceasi problema si la acest telefon. Nu stiu ce sa mai cred, sunt eu ghinionist sau asa sunt toate A 4 you, in timpul convorbirii telefonice interlocutorul aude in aparat propria voce(ecou). Acum chiar nu stiu ce sa mai fac, ajutati-ma voi. Cei care aveti A 4 you, la voi cum este? In timpul convorbirii telefonice interlocutorul nu se vaita ca aude propriile cuvinte. |
#50
Posted 07 October 2014 - 22:28
Ai acesta problema indiferent ce sim folosesti, de la orice operator si pe oricine din orice retea suni? Eu am problema asta la telefonul fix de la digi (cateodata), ma gândeam ca e de la reteaua lor nu de la telefon.
|
#51
Posted 07 October 2014 - 23:31
Nu, nu este de la sim. Acelasi sim pus in alt telefon functioneaza perfect, Interlocutorul nu-si aude ecoul, si culmea am folosit simul intr-un Nokia fabricat in 2006.
|
|
#52
Posted 08 October 2014 - 02:00
Dar cu un sim de la alt operator ai incercat? In telefonul tau.
|
#53
Posted 08 October 2014 - 09:40
Telefonul este dual sim. Am inversat sim-urile intre ele si la fel se comporta. Sim-urile puse in alte telefoane fct. perfect. A 4 you este de vina, telefon de tot ........
|
#54
Posted 08 October 2014 - 18:48
Aseara la ora 20.00, dupa cum am relatat in postul 49 am primit telefonul de la service-ul specializat. In seara aceasta la ora 19.30 am predat telefonul curierului de la Cargus pt. a merge in service-ul autorizat VISUAL FAN Brasov. Cele mai bune relatii despre produsele Allview, le pot da curierii de la Gargus, ei stiu cel mai bine cate colete transporta zilnic spre si din service-ul autorizat .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users