DigiMobil-probleme procurare SIM/-uri
Last Updated: Apr 29 2014 19:40, Started by
cornel_m2006
, Apr 04 2014 08:41
·
0

#1
Posted 04 April 2014 - 08:41

salut
parcurg de ceva timp subiectele legate de serviciile oferite de RDS prin DigiMobil am obs ca uneori sau destul de des, pe unele post-uri sunt amintite probleme legate de procurare SIM-uri cred ca situatia ar trebui 'centralizata' intr-un fel pt ca problema e f des intalnita, aproape generala cred/poate c-ar ajuta pe cei care ar dori sa inceapa 'aventura' procurarii unui SIM! am inca in curs astfel de peripetii cu POPurile din C-ta, eu fiind din Mangalia; astept in acest sens o sesizare/propunere de la Rel cu clientii, care o am depusa de o saptamana cum vi se pare? atata timp cat iesi pe piata cu servicii de prepay si abonamente (deci si pt cei care inca n.au servicii de cabluTv), imi pun niste intrebari legate de o stare de normal si de ce o mai vreti voi/dvs: - e atat de costisitor sa fii pregatit din timp cu un stoc suficient de SIM-uri/POP? - tine oare tot de pregatire cand gasesti intr-un POP: 2 casiere (care mai asteapta cativa pensionari sau persoane care inca n.au conturi on-line pt a face plata abonam) si 2 birouri care sunt sufocate cu schimbari telef mobile, cabluri, etc schimbari/actualizari de contracte (insotite de zeci de pagini tiparite => atentie la aprovizionat cu cartuse de rezerva pt multifunctionala din POP), contracte noi (!?) - e posibil ca totusi carerea sa fi depasit prognoza RDS cu aceste servicii? Propuneri?: ar fi in regula ca totusi sa ajutam cu niste 'propuneri' depasirea unor astfel de situatii? multumesc |
#3
Posted 04 April 2014 - 10:28

Am fost si eu tentat sa imi fac un abonament la ei.Dupa o LUNA dupa ce-am facut cererea online m-a contactat o duduie sa se laude ca au primit in sfarsit SIM-uri.Am zis PAS ! Cum sa iesi pe piata cu servicii de telefonie mobila si tu sa n-ai SIM-uri ?
|
#4
Posted 04 April 2014 - 10:33

Imi pare rau ca e situatia asta, dar intr-un fel, egoist, ma bucur ca-s mai putini "conectati la celulele" la care-s eu si astfel am sanse sa nu fie reteaua congestionata, precum era la alte retele cand eram abonat la respectivii
![]() Daca nu ai rabdare nu trebuie sa apelezi la serviciile RDS-ului. |
#5
Posted 04 April 2014 - 10:35

De ce aveti voi de nevoie de Digi mobil cand exista firme consecrate de telefonie mobile???
Edited by XFR, 04 April 2014 - 10:35. |
#6
Posted 04 April 2014 - 10:38

Ce înţelegi prin "consacrate"? Am vrut să portez un nr pe Orange şi, guess what! Nu aveau SIM! A trebuit să merg la Voda.
|
#7
Posted 04 April 2014 - 10:40

Nu am avut problem nici cu Orange nici cu Vodafone la capitolul SIM-uri.
Cosmote-ul și DIGI ies din discuție pentru că părerea generală este proastă. La Orange am tot schimbat la viata mea ceva SIM-uri și de fiecare data au avut. |
#8
Posted 04 April 2014 - 10:50

Experienţa ta e experienţa ta. Eu am avut alte experienţe.
|
#9
Posted 04 April 2014 - 11:31

Orange sunt aia care nu au SIM-uri pentru o portare postpay-prepay, dar au daca iti faci abonament Fluture? Scuze de off-topic, dar sunt patetici la faza asta, mai ales ca tipa din shop nu stia de avantajele acestui Fluture si nici dezavantajele. Era sigura ca functioneaza redirectionarea...
|
#10
Posted 04 April 2014 - 12:23

Eu am gasit SIM-uri in POP-uri.
Edited by ZIGZAG20, 04 April 2014 - 12:25. |
|
#11
Posted 04 April 2014 - 12:43

constatasem si eu problema cu rabdarea
totusi, ati constatat si ceva imbunatatiri in zona de relatii cu clientii vs SIM-uri?? sa ramanem la subiect? o ruga, pt a ajuta si alti 'cautatori', pt cei care ati/aveti procurat de curand SIM, oferiti si un nume de oras si/sau o locatie a POP-ului patania/aventura mea cu aceste SIM-uri este cred demna de cartea recordurilor: care ar fi probabilitatea ca sa gasesti un POP unde sunt Sim-uri, astepti linistit vreo ora, vii din alt oras, cu 10 min inainte de inchidere iti vine randul, dar... tonerul de la multifunctionala zice "'PAS'... sunt pe final", si in sediu nu exista unul de schimb! |
#12
Posted 04 April 2014 - 16:21

Acum 5 minute ies de la un Orange Shop. Eram la cumpărături și o vad pe tipa libera asa ca intru. O întreb dacă îmi poate schimba simul cu unul compatibil 4G. Ma întreabă dacă sunt pe abonament sau pre pay. Eu zic pre pay. Ea răspunde că pentru pre pay nu are, doar pentru abonament are. Și îmi zice sa mai încerc saptamana viitoare ca poate o sa primească și pentru pre pay. Am zis ca o sa trec și săptămâna viitoare. Asa ca mi-e greu sa cred ca luni o sa găsesc sim 4G pentru pre pay. postat acum 5 minute, da? ce zicea ala de mai sus cu firmele lui "consecrate" de telefonie mobila? tovarasu', daca esteti amabil, be my guest... |
#13
Posted 04 April 2014 - 16:28

In Severin n-am avut niciodata probleme cu SIM-urile, nici eu si nici altii care s-au dus. Sunt doar doua POP-uri si alea sunt pline ochi de pachete prepay. Abonamente la fel, se fac pe banda rulanta si sunt SIM-uri pe stoc. Ma gandeam cand am luat o cartela de la ei sa-i cer cu nr preferential. Nu stiu daca se poate, insa.
@benis Considera-te norocos ca te-au acceptat la portare, chiar daca n-au avut SIM-uri. Eu am fost anul trecut in martie sa portez un numar de Zapp NoPay, si ca sa te plagiez: guess-what? Nu se poate sa ma portez decat la abonament, ca stia tipa bine ca Zapp-ul e doar pe abonament. Bineinteles ca am fost la Vodafone si am pierdut numarul pana la urma, ca s-a inchis reteaua, pentru ca si duduile de acolo erau proaste gramada, doua cereri de portare au facut si ambele gresite. 2 saptamani m-a costat toata distractie + numar pierdut. Concluzie: Se poate si mai rau. Edited by l0calh0st, 04 April 2014 - 16:29. |
#14
Posted 04 April 2014 - 16:44

Ma gandeam cand am luat o cartela de la ei sa-i cer cu nr preferential. Nu stiu daca se poate, insa. un numar dintre ele (daca gasesti vreunul usor si pe placul tau), se poate. eu am practicat de vreo doua ori treaba asta si nu am fost refuzat. daca vrei numar preferential direct pe abonament, mi se pare ca platesti o taxa, ceva in jur de 100 de lei. legat de ametitii din magazine/shop-uri/stocuri/SIM-uri/whatever, asa e peste tot. fiecare padure cu uscaturile ei. nu stiu de ce dracu' se tot mira unii de astia de la RDS, cand aia "consacratii" is de 10 ori mai praf in unele cazuri. |
#15
Posted 04 April 2014 - 19:42

|
#16
Posted 04 April 2014 - 22:59

Am schimbat un SIM prepay Orange la shopul din Iuliu Maniu, tipa habar nu avea ca exista SIM diferit pentru 4G si ca exista acces la 4G pe prepay, noroc ca mai vin si clienti informati de pe forumuri sa afle si ei noutati !
|
#17
Posted 04 April 2014 - 23:06

Off-topic: Problema e ca toti sunt angajati inca din studentie, cand habar nu au, pentru ca tac si inghit un salariu de mizerie oferit de "multinationala". Cunosc caz (nu dau nume) unde se schimba angajatii regulat la 2-3 luni si bineinteles, numai loaze. Ca e aiurea sa ma duc sa cer activarea serviciului IP Static si duduia sa se uite la mine, gen: "Ce zici acolo ??"
La fel si la call-centere. Praf. Nu sunt toti asa, dar sincer, consultantii cu care chiar poti sa intretii o conversatie decenta fara sa-ti faci nervi, ii numeri pe degete. @dygey N-am incercat manevra asta ![]() |
#18
Posted 05 April 2014 - 11:35

Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users