Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Diagnoza OBD de pe telefon/tableta
Last Updated: Jul 22 2020 14:03, Started by
Adm
, Mar 15 2014 09:07
·
0
#19
Posted 12 June 2014 - 14:01
#20
Posted 22 February 2018 - 13:43
Salutare,
De 4 ani au mai aparut noutati...ELM 327 a ajuns la ver 2.2 original sau 2.1 clone. Aplicatii diverse au aparut in play.google.ro Intrebarea catre cei care utilizeaza aceste ELM-uri pe autoturisme din gama VAG: Ce module pot accesa azi o clona/un original ELM 327 pe autoturisme produse dupa 2010 ? |
#22
Posted 23 February 2018 - 13:52
Motor insemnand toti parametrii, inclusiv cei de injectie ?
Aplicatia VAG DPF din Android ar citi acesti parametrii cu un ELM 327... O sursa de incredere de unde ati cumparat ELM 327 cu garantie in Romania ? |
#23
Posted 23 February 2018 - 14:20
Cea mai ieftina interfata ELM 327 OBD II Bluetooth pleaca de la 35 de lei si primesti si un cd cu Torque. Ce garantie sa se mai dea pentru banii astia? Daca te duci cu masina la sediul lor ti-o si verifica daca se conecteaza .
Daca vrei una profesionala, este mult mai scumpa si o iei cu garantie si factura. Edited by gabrieln2016, 23 February 2018 - 14:22. |
#24
Posted 23 February 2018 - 17:50
Din ce m-am documentat, absolut toate clonele au probleme, deci cred ca merg pe una oficiala ver 2.2.
Are toate functiile care se pot utiliza si deschide ce permite ECU masinii. La motorul meu cod CXXB VAG imi apare group 5 in VAG DPF. Sigur ca numai cu garantie si factura cumpar, altfel nu se pune problema sa arunc banii. Problema este din ce am descoperit, faptul ca un VCDS nu poate folosi ELM 327 ca sa citeasca toate grupurile de masura la VAG. Sa ma contrazica cineva daca e gresit. |
#25
Posted 23 February 2018 - 18:09
gry2000, on 23 februarie 2018 - 13:52, said:
Motor insemnand toti parametrii, inclusiv cei de injectie ? Aplicatia VAG DPF din Android ar citi acesti parametrii cu un ELM 327... O sursa de incredere de unde ati cumparat ELM 327 cu garantie in Romania ? Cu Torque poate citi mai multi parametrii de pe ECU, insa in mod cert nu totiprecum o face VCDS. VCDS nu o sa-ti mearga niciodata cu un adaptor ELM 327. Celelalte module ale masinilor VW folosesc un protocol proprietar pentru comunicatie, asadar nu o sa mearga cu ELM |
#26
Posted 23 February 2018 - 19:38
Mersi de confirmare. De fapt fw-ul de pe ELM este limitat acum ca sa nu poata deschide decat anumite grupuri pe ECU VAG.
Aplicatiile Android se pot face sa interpreteze orice le transmite interfata. O interfata bluetooth buna pentru VCDS, care sa aiba drivere pentru Windows si Android ? Gasesc doar cu cablu originale 17.x la 600 de lei pe emag sau clone la 2-300 de la persoane private, fara factura/garantie. Edited by gry2000, 23 February 2018 - 19:39. |
#27
Posted 24 February 2018 - 12:00
Am gasit pe wi-fi/usb...pret pentru utilizare profi.
http://diag.ro/docum...terfata-hexnet/ Nu e cazul pentru un user obisnuit. |
#28
Posted 24 February 2018 - 12:57
gry2000, on 23 februarie 2018 - 19:38, said:
Mersi de confirmare. De fapt fw-ul de pe ELM este limitat acum ca sa nu poata deschide decat anumite grupuri pe ECU VAG. Din acest motiv, pe ECU poti accesa anumiti parametri ai motorului, insa nu toti. Pentru a-i acesa pe toti, precum si pentru a accesa si celelalte module, trebuie sa folosesti un tool care stie de limbajul implementat de VW: VCSD, VAS-PC, odis, etc. ELM e doar o jucarie pentru masinile VW, Am si eu una insa n-o folosesc |
|
#29
Posted 25 February 2018 - 10:27
Poate ai experienta mai multa cu ELM-ul...ce versiune ai ?
In modulul Engine daca reuseste sa-l deschida, in mod normal trebuie sa aiba acces si la advanced measuring value... |
#30
Posted 02 March 2018 - 09:18
gabrieln2016, on 23 februarie 2018 - 14:20, said:
Cea mai ieftina interfata ELM 327 OBD II Bluetooth pleaca de la 35 de lei si primesti si un cd cu Torque. Ce garantie sa se mai dea pentru banii astia? Daca te duci cu masina la sediul lor ti-o si verifica daca se conecteaza . Daca vrei una profesionala, este mult mai scumpa si o iei cu garantie si factura. Eu nu am gasit una 2.2. cu suport tehnic si tot ce spui in Romania. Sunt unii care spun ca ar vinde originale, dar nu au telefon, adresa, sediu, nume firma...nimic In Romania pe dreapta.... |
#31
Posted 22 July 2020 - 14:03
razor1911, on 15 martie 2014 - 09:49, said:
Eu am jucaria asta de mai bine de un an. Citesc datele folosind un telefon Android, soft Torque sau OBD Droidscan. I-ai facut un test cu elm identificator? ce versiune e? cam cate instructiuni ii lipsesc? Am cumparat si eu una din gama celor ieftine si bineinteles mi-am cam luat teapa. Am cumparat o clona cu o gramada de instructiuni lipsa. In atasamentele de mai jos se pot vedea: modelul clonei si rezultatul testului cu elm identificator - (aplicatie pe care o gasiti pe google play) si rezultat test viteza transfer facut cu torque. viteza minima decenta ar fi fost de la 20 pid/s in sus. Interfata merge totusi acceptabil pe logan1 2007 si pe anumite modele de Opel,ani fab.intre 2001 si 2008 dar la opel probabil din cauza partii hardware cu lipsuri nu arata toate erorile. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users