Baterie Rombat
Last Updated: Oct 12 2019 20:53, Started by
caddy98
, Mar 12 2014 16:57
·
0
#1
Posted 12 March 2014 - 16:57
Buna ziua oameni dragi, am (avut) o baterie ROMBAT de la Promotor, garantie 6 luni, luna asta e a 7-a s-a dus pe @$&#%, am incercat sa o incarca peste noapte, nimic, am fost azi si am luat de la cineva care se ocupa doar cu bateri, luat o baterie Toledo de 65 A pentru un diesel de 1.9, de cea veche m-a intrebat de unde e, am zis ca nu mai stiu sa vad ce zice, a zis ca sigur e luata de pe alt diesel retusata putin pus capace de plastic pe borne si dai la vanzare, mi-a venit cam greu sa cred ca ar face cei de la promotor asa ceva, dar in ultimul timp tot pareri proaste am auzit. La cea noua garantie 2 ani!
Ce parere aveti de cei de la PROMOTOR? Edited by caddy98, 12 March 2014 - 16:57. |
#2
Posted 12 March 2014 - 17:06
Relax, nu se mai fac bateriile ca acum 10-20 de ani. Pur si simplu sunt mai proaste.
|
#3
Posted 12 March 2014 - 17:07
E prima baterie auto la care aud garantie 6 luni. Esti sigur ca pe undeva nu scria ceva gen "reconditionata"? De obicei la refurbished sunt obligati sa dea 6 luni, indiferent de produs.
|
#4
Posted 12 March 2014 - 17:07
Nu cred ca se complica nimeni cu asemenea faze.
Trebuie sa fii oleaca chior sa nu vezi urmele de uzura de pe plastic, praful de la cute sau uzura bornelor => ar avea probleme la explicatii. Explicatia e mai simpla, cred eu: baterie ieftina si proasta, made in China OEM, lipit pe ea Rombat! Zilele trecute am fost de fata la verificarea uneia originale de pe un BMW x5 3.0d 2007 si avea inca 14v. Eu de obicei iau Bosch sau Varta. |
#5
Posted 12 March 2014 - 17:09
RealThing, on 12 martie 2014 - 17:07, said:
E prima baterie auto la care aud garantie 6 luni. Adm, on 12 martie 2014 - 17:07, said:
Nu cred ca se complica nimeni cu asemenea faze. Trebuie sa fii oleaca chior sa nu vezi urmele de uzura de pe plastic, praful de la cute sau uzura bornelor => ar avea probleme la explicatii. Explicatia e mai simpla, cred eu: baterie ieftina si proasta, made in China OEM, lipit pe ea Rombat! Zilele trecute am fost de fata la verificarea uneia originale de pe un BMW x5 3.0d 2007 si avea inca 14v. Eu de obicei iau Bosch sau Varta. Sa stii ca garantia minima pentru produsele noi de folosinta indelungata este de 2 ani . Odata ce i-a dat 6 luni este clar ca a fost reconditionata. Edited by mihai!, 12 March 2014 - 17:14. |
#7
Posted 12 March 2014 - 17:10
Pai na eu acu 20 de ani eram in patut, dar totusi , am uitat sa zic ca a cedat dintr-o data, eram la un prieten toate bune, cand sa plec contact si nimic, noroc ca a avut cabluri, pornita mergea. AJung acasa opresc si zic sa mai dau o cheie sa vad, si surpriza nimic.
Nu nu e reconditionata, si la borne nu stiu ca nu eram in tara, inainte de rombat a fost alta tot de la promotor care a tinu 2 ani si cateva luni, tot cu 6 luni garantie, maicamea are tot de la promotor pe un benzinar 1.4 tot cu 6 luni. Edited by caddy98, 12 March 2014 - 17:14. |
#8
Posted 12 March 2014 - 17:13
sigur ai 6 luni garantie? o folosesti taxi sau ceva de genul asta?
|
#9
Posted 12 March 2014 - 17:45
Taxi nu, regim de utilizare normal, nu merg cu farurile in oras, nu consuma nimic in plus, pur si simplu a murit bateria.
|
#10
Posted 12 March 2014 - 18:08
caddy98, on 12 martie 2014 - 17:45, said:
Taxi nu, regim de utilizare normal, nu merg cu farurile in oras, nu consuma nimic in plus, pur si simplu a murit bateria. Ce treaba are daca mergi cu farurile in oras in mers? Totul se face mai prost acum pentru ca se face in numar mai mare. Nici Bosch nu mai e ce era. |
|
#11
Posted 12 March 2014 - 18:18
Mai sunt uni care zic ca de aia se duce bateria ca se merge cu farurile.
De exemplu maicamea are un fix cred, cand se urca la volan: cheie, centura si faruri, oriunde ar fi, nu inteleg chestia asta daca nu le aprinde parca merge fara centura, i-am facut capul calendar ca nu e obligatoriu in oras si etc, dar nu intelege. |
#12
Posted 12 March 2014 - 18:22
Pai cam are daca faci doar drumuri scurte. Nu orice drum acopera curentul consumat pornire.
Iarna cu atat mai mult. |
#14
Posted 12 March 2014 - 18:40
Fii serios, despre toti producatorii gasesti topicuri de genul asta. Macar rombat sunt ieftine... Asta e, bateria a ajuns un fel de loterie.
|
#15
Posted 12 March 2014 - 18:59
#16
Posted 12 March 2014 - 21:56
Totusi sa nu tina nici macar un an ? Eu am luat una enegizer acum aproape un an pentru a o folosi in alt scop decat pentru masina, a avut parte de cateva descarcari destul de adanci si inca merge ca si noua.
|
#17
Posted 12 March 2014 - 22:25
Adm, on 12 martie 2014 - 17:07, said:
Nu cred ca se complica nimeni cu asemenea faze. Trebuie sa fii oleaca chior sa nu vezi urmele de uzura de pe plastic, praful de la cute sau uzura bornelor => ar avea probleme la explicatii. Explicatia e mai simpla, cred eu: baterie ieftina si proasta, made in China OEM, lipit pe ea Rombat! Zilele trecute am fost de fata la verificarea uneia originale de pe un BMW x5 3.0d 2007 si avea inca 14v. Eu de obicei iau Bosch sau Varta. La un Logan 2006 am avut si inca am baterie rombat functionala, deci nu e musai sa fie bemveu caleasca. Edited by maddogg, 12 March 2014 - 22:28. |
#18
Posted 12 March 2014 - 23:14
Se fac afaceri murdare cu carne, pai la o baterie la care schimbi putin lichid si pui alta "carcasa" ce sa mai zic, drumuri cam scurte fac, dar totusi 7 luni? Da-o in mama ei de baterie, tu ca omu cand cumperi baterie noua o dai pe cea veche lor cine stie ce fac cu alea care nu-s chiar asa vechi si nu sunt zgariate.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users