Achizitie mini SUV
Last Updated: May 03 2016 16:20, Started by
MihaiGherasim
, Mar 11 2014 00:22
·
0
#37
Posted 25 March 2014 - 01:38
kng, on 22 martie 2014 - 22:38, said:
@MihaiGherasim: mergi la dealeri, fa teste cu tot ce ai pe lista si vrei sa cumperi, apoi te decizi. Cam aceeasi enigma ca si tine o am si eu, dar aproape m-am decis. Recunosc, eu imi doresc o marca premium si nu pentru imagine, ci pentru faptul ca daca le iau la analizat in detalii diverse marci/modele pur si simplu nu imi plac. Referitor la tot ce s-a discutat pana acum: - BMW X3: este foarte placut la condus, dar din punctul meu de vedere are oarece issues de fiabilitate. Daca tii masina doar 2-3-4 ani e ok, nu ai de ce sa iti faci griji, iei garantie extinsa si te-ai rezolvat. Daca vrei masina noua, in curand va aparea X3 LCI (facelift) ce are un motor complet nou. Asta poate fi bine, deoarece problemele vechi ar putea disparea, sau nasol, pentru ca iei un motor nou, ale carui probleme inca nu sunt cunoscute si s-ar putea sa fii tester. - GLK: eu am refuzat sa iau in calcul aceasta masina, datorita dimensiunilor reduse, dar in final am facut un test drive iar masina mi-a placut foarte mult la condus. - Q5: e mai spatioasa decat GLK-ul, nemtii o dau ca fiind destul de fiabila, probabil asa este Ai putea sa mai adaugi pe lista si Volvo XC60. Este o masina interesanta, foarte confortabila, scaunele imi plac chiar mai mult decat la Audi/GLK dpdv confort. Partea nasoala cu Volvo o constituie pretul reviziilor destul de ridicate in Romania, o revizie la XC60 costa mai mult ca una la GLK, asta daca te intereseaza si costurile. In rest, revin la sfatul initial: mergi, condu-le pe toate si alege ce iti place cel mai mult. M-am apucat deja de test-drive-uri. Am incercat GLK, Q3 (la insistentele sotiei ) si Q5. Audi Q5 ramane in pole-position. M-ai facut curios cu Volvo XC60....o sa fac si eu un test-drive. |
#38
Posted 15 August 2015 - 17:42
Tipiric, on 11 martie 2014 - 09:02, said:
Jimni nu are 4x4 permanent, functioneaza numai pe suprafete alunecoase altfel risti sa spargi diferentialul si costa o gramada. In mod normal trage numai spatele si poate pune probleme mai ales ca masina e usoara de spate si foarte scurta. Jimny e o jucarie. Daihatsu Terios are 4x4 permanent si e un microSuv excelent. Are motarele cam mici dar vine si cu cutie automata. Nu cred ca te deranjeaza daca oricum te uitai la Jimny care oricum nu vine cu AT. Grand Vitara de dupa 2005 e cam saracacioasa in interior si cam prost antifonata iar cutiile automate vin numai cu motoarele mai mare de 2.0 benzina, nu stiu la diesel. Vorbesti sa nu dormi!(pentru Jimny)Ai avut cumva si sti?Eu ma chinui sa rup o astfel de masina si nu reusesc!Jucarie cu care am facut multe agregate de 5 ori mai scumpe!Du-te si culcate! |
#39
Posted 16 August 2015 - 11:36
Tot jucarie e. In sensul ca e de fun si cam atat. In rest, in afara de plimbare pe coclauri si mers iarna in oras e o masina inutila.
Topicul oricum era vechi. |
#40
Posted 16 August 2015 - 23:50
Jucarie e la tine in oras. Pe drumurile de iarna de la Moeciu-Fundata-Pestera-Sirnea e aur curat (evident, cu conditia sa locuiesti pe acolo mai mult de 3 zile cind si cind). Pentru padurarii de prin Nemira sau aiurea, la fel, Jimny/Samurai/Niva = best of.
|
#41
Posted 17 August 2015 - 17:42
Atata timp cat masina aia e mai periculoasa iarna pe DN decat un turism, e inutila. Exact cand e cel mai rau, cand alterneaza portiunile curate cu cele alunecoase, trebuie sa mergi cu tractiunea spate ca altfel rupi transmisia.
E ok pt ceea ce este dar hai sa n-o facem mai mult decat este, adica o jucarie pt adulti cu utilitate aproape zero. |
#42
Posted 18 August 2015 - 20:57
Pai dupa mintea voastra jumatate din motociclete si dintre masinile cu doua locuri n-ar trebui sa se vanda. Desi inutile se vand bine merci, drept jucarii, pt fun la fel cum e si asta. Nu trebuie sa va atacati ca nu e nimic peiorativ in a spune ca o masina e pt distractie si ca utilitatea ei e f scazuta.
Legat de tampiti, niciodata se poate spune asta despre un producator. Edited by underb, 18 August 2015 - 20:56. |
#44
Posted 19 August 2015 - 09:43
Prietene, am avut Patrol, care din fericire este mai masina decat Jimny, mai confortabila, mai spatioasa, materiale mai calitative,dotari la care Jimny nici macar nu viseaza (climatronic,scaune incalzite si reglabile electric ( iar scaunele chiar se pot numi scaune), pilot,3 diferentiale blocabile, bara stabilizatoare decuplabila si alte nimicuri) O masina de genul asta se simte bine pe camp, pe sosea mai putin, este instabila, franeaza greu, rigida, galagioasa, nu te ajuta in depasiri etc. Nu are rost sa compari o astfel de masina cu un suv si nici nu are rost sa o recomanzi cuiva care merge 99% timp pe asfalt.
Edited by ionutMembruAnonimut, 19 August 2015 - 09:51. |
#45
Posted 19 August 2015 - 11:54
ionut_ionut, on 19 august 2015 - 09:43, said:
Prietene, Sau altfel spus ... ce legatura are poliloghia de aici cu afirmatia "este o masina buna in viata de zi cu zi doar daca locuiesti in varf de munte si esti padurar" ? |
#46
Posted 19 August 2015 - 20:00
Este inutila daca o folosesti pe asfalt, ce nu intelegi ?
|
|
#47
Posted 19 August 2015 - 20:35
adrian_r5, on 18 august 2015 - 12:23, said: Asa e ... e atit de inutila ca nici macar gombĂłc nu face PS - si timpitii aia de japonezi se incapatineaza sa tina generatia actuala pe piata de prin '98 ... asa le trebuie daca nu-ti citesc elucubratiile de pe softpedia. |
#48
Posted 12 October 2015 - 19:27
...Jimny nu este nici SUV si nici mini SUV. Asta mai ales cand ai sasiu separat, reductor....etc.
|
#49
Posted 21 April 2016 - 21:28
Salut. Vreau sa cumpar un daihatsu terios de dupa 2000 si nu stiu nimic despre cv automata a acestuia. As vrea niste informatii. Mersi.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users