Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

negatie service laptop

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
TheWatcherProductions

TheWatcherProductions

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.03.2014
HAHAHAHA m-au sunat astia si cica nu`mi mai fac negatie de service...
Sa vedeti ce control amanuntit ii fac televizorului...daca l-au zgariat sau nu functioneaza CA NOU  il refuz....
Maine ma duc sa il ridic pentru ca astazi nu am putut...clienti la studio...bla bla bla

#20
xbitnet

xbitnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 05.01.2007
Asa si eu, am primit raspuns de la service "DEFECTUL NU SE MANIFESTA" adica eu l-am predat la cei de la magazin si nu pornea si la service cand ajunge, porneste? WTF
Ce pot face in cazul asta? in nici-un caz nu o sa semnez predarea produsului la magazin, as vrea sa stiu daca pot cere restituirea contravalorii in acest caz? Laptopul a intrat de 3 ori in service, display-ul are probleme etc.

#21
TheWatcherProductions

TheWatcherProductions

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.03.2014

 xbitnet, on 06 martie 2014 - 21:47, said:

Asa si eu, am primit raspuns de la service "DEFECTUL NU SE MANIFESTA" adica eu l-am predat la cei de la magazin si nu pornea si la service cand ajunge, porneste? WTF
Ce pot face in cazul asta? in nici-un caz nu o sa semnez predarea produsului la magazin, as vrea sa stiu daca pot cere restituirea contravalorii in acest caz? Laptopul a intrat de 3 ori in service, display-ul are probleme etc.

Fa scandal pentru ca nu mai este valabila treaba aia cu "la 3 intrari in service ti se va da alt produs"

#22
TheWatcherProductions

TheWatcherProductions

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.03.2014
Mai probleme am avut cu negatia de service dar dupa un mic scandal am rezolvat`o....
Maine imi iau alt tv in aceiasi bani...combinatie care mie imi convine la maxim pentru ca acum cu banii pe care i`am dat pe tv ala pot sa cumpar ceva si cu 3d si smart etc:))) sau doar led dar la 40 inci

 xbitnet, on 06 martie 2014 - 21:47, said:

Asa si eu, am primit raspuns de la service "DEFECTUL NU SE MANIFESTA" adica eu l-am predat la cei de la magazin si nu pornea si la service cand ajunge, porneste? WTF
Ce pot face in cazul asta? in nici-un caz nu o sa semnez predarea produsului la magazin, as vrea sa stiu daca pot cere restituirea contravalorii in acest caz? Laptopul a intrat de 3 ori in service, display-ul are probleme etc.

Am vorbit cu managerul de la domo si cu directorul adjunct ....
Am intrebat de laptopul tau si e LEGE,exact cum am spus mai sus ca nu iti schimba nimeni nimic...Mi-au transmis sa te duci personal chiar daca e departe de tine dar doar asa rezolvi cu adevarat problema...
aia de la service cu o mare durere-n cot asa cum au avut cu negatia mea si au facut niste erori prin hartie de era sa nu mai iau nimic inapoi:))


Puteam sa iau de azi tv dar astept pana maine ca poate or sa bage vreo oferta de 8 martie bla bla bla si oricum ei mai fac reduceri in fiecare weekend...

ACUM E RANDUL MEU SA TRAG DE EI SI O VOI FACE MAI BINE CA INCHIZITIA !!!

Va tin la curent...voi ce ati mai rezolvat?

#23
TheWatcherProductions

TheWatcherProductions

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.03.2014
gata am luat alt tv...un led lg fullhd si un blender...si inca ceva..totul a fost ok dar doar dupa un mic scandal....

Ca sfat..daca va tineti de ei veti castiga mereu

#24
mrtz_69

mrtz_69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.08.2012
Salut.am si eu o problema  ca cele relatate mai sus,,,,adica am un telefon luat de la digi [xiaomi  redmi note 3] mai are garantie pana in octombrie 2018,,,,a aparut o pata galbena  pe display,,,dus la depanero ,,,,dupa cateva zile primesc mesajul [piesele necesare reparatiei produsului dvs au fost comandate],,,,,,dupa o zi imi vine alt mesaj [va informam ca fisa de service este finalizata cu status; Negatie Producator],,,,,ce inseamna asta? ,

#25
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Inseamna ca nu au piese si ori iti da telefon nou ori iti da banii inapoi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate