negatie service laptop
Last Updated: Apr 07 2018 09:11, Started by
xbitnet
, Mar 05 2014 02:14
·
0
#19
Posted 06 March 2014 - 19:13
HAHAHAHA m-au sunat astia si cica nu`mi mai fac negatie de service...
Sa vedeti ce control amanuntit ii fac televizorului...daca l-au zgariat sau nu functioneaza CA NOU il refuz.... Maine ma duc sa il ridic pentru ca astazi nu am putut...clienti la studio...bla bla bla |
#20
Posted 06 March 2014 - 21:47
Asa si eu, am primit raspuns de la service "DEFECTUL NU SE MANIFESTA" adica eu l-am predat la cei de la magazin si nu pornea si la service cand ajunge, porneste? WTF
Ce pot face in cazul asta? in nici-un caz nu o sa semnez predarea produsului la magazin, as vrea sa stiu daca pot cere restituirea contravalorii in acest caz? Laptopul a intrat de 3 ori in service, display-ul are probleme etc. |
#21
Posted 06 March 2014 - 22:03
xbitnet, on 06 martie 2014 - 21:47, said:
Asa si eu, am primit raspuns de la service "DEFECTUL NU SE MANIFESTA" adica eu l-am predat la cei de la magazin si nu pornea si la service cand ajunge, porneste? WTF Ce pot face in cazul asta? in nici-un caz nu o sa semnez predarea produsului la magazin, as vrea sa stiu daca pot cere restituirea contravalorii in acest caz? Laptopul a intrat de 3 ori in service, display-ul are probleme etc. Fa scandal pentru ca nu mai este valabila treaba aia cu "la 3 intrari in service ti se va da alt produs" |
#22
Posted 07 March 2014 - 17:52
Mai probleme am avut cu negatia de service dar dupa un mic scandal am rezolvat`o....
Maine imi iau alt tv in aceiasi bani...combinatie care mie imi convine la maxim pentru ca acum cu banii pe care i`am dat pe tv ala pot sa cumpar ceva si cu 3d si smart etc:))) sau doar led dar la 40 inci xbitnet, on 06 martie 2014 - 21:47, said:
Asa si eu, am primit raspuns de la service "DEFECTUL NU SE MANIFESTA" adica eu l-am predat la cei de la magazin si nu pornea si la service cand ajunge, porneste? WTF Ce pot face in cazul asta? in nici-un caz nu o sa semnez predarea produsului la magazin, as vrea sa stiu daca pot cere restituirea contravalorii in acest caz? Laptopul a intrat de 3 ori in service, display-ul are probleme etc. Am vorbit cu managerul de la domo si cu directorul adjunct .... Am intrebat de laptopul tau si e LEGE,exact cum am spus mai sus ca nu iti schimba nimeni nimic...Mi-au transmis sa te duci personal chiar daca e departe de tine dar doar asa rezolvi cu adevarat problema... aia de la service cu o mare durere-n cot asa cum au avut cu negatia mea si au facut niste erori prin hartie de era sa nu mai iau nimic inapoi:)) Puteam sa iau de azi tv dar astept pana maine ca poate or sa bage vreo oferta de 8 martie bla bla bla si oricum ei mai fac reduceri in fiecare weekend... ACUM E RANDUL MEU SA TRAG DE EI SI O VOI FACE MAI BINE CA INCHIZITIA !!! Va tin la curent...voi ce ati mai rezolvat? |
#23
Posted 07 March 2014 - 23:59
gata am luat alt tv...un led lg fullhd si un blender...si inca ceva..totul a fost ok dar doar dupa un mic scandal....
Ca sfat..daca va tineti de ei veti castiga mereu |
#24
Posted 07 April 2018 - 07:40
Salut.am si eu o problema ca cele relatate mai sus,,,,adica am un telefon luat de la digi [xiaomi redmi note 3] mai are garantie pana in octombrie 2018,,,,a aparut o pata galbena pe display,,,dus la depanero ,,,,dupa cateva zile primesc mesajul [piesele necesare reparatiei produsului dvs au fost comandate],,,,,,dupa o zi imi vine alt mesaj [va informam ca fisa de service este finalizata cu status; Negatie Producator],,,,,ce inseamna asta? ,
|
#25
Posted 07 April 2018 - 09:11
Inseamna ca nu au piese si ori iti da telefon nou ori iti da banii inapoi.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users