Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

negatie service laptop

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
xbitnet

xbitnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 05.01.2007
Buna seara, am si eu o intrebare daca service-ul imi ofera negatie pentru un laptop pot merge cu negatia la magazin, sa cer restituirea contravalorii ?
Multumesc

#2
emirea

emirea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 11.02.2010
Sigur!

#3
xbitnet

xbitnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 05.01.2007

View Postemirea, on 05 martie 2014 - 02:24, said:

Sigur!
si in baza carei legi, articol sa le cer asta?

#4
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Depinde pentru ce motiv iti ofera negatia.

#5
xbitnet

xbitnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 05.01.2007

View Postmarius87ism, on 05 martie 2014 - 02:39, said:

Depinde pentru ce motiv iti ofera negatia.
cum adica? detaliaza, te rog :)

#6
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Adica daca ei iti neaga garantia datorita unei defectiuni provocata de tine(gen ai scapat laptopul jos si l-ai facut varza,sau ai spart ecranul,sau ai scapat lichide pe el etc etc etc).

#7
xbitnet

xbitnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 05.01.2007

View Postxeleron, on 05 martie 2014 - 02:52, said:

Adica daca ei iti neaga garantia datorita unei defectiuni provocata de tine(gen ai scapat laptopul jos si l-ai facut varza,sau ai spart ecranul,sau ai scapat lichide pe el etc etc etc).
nici vorba de asa ceva, daca negatia se primeste pe motiv ca nu se poate repara produsul, sa inteleg ca pot primii banii inapoi?
La magazin "se vorbeste" de inlocuirea produsului cu alt model din magazin.

#8
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Daca e in garantie ce treaba are service-ul? Daca nu e in garantie ce treaba are magazinul?

#9
tandrei99

tandrei99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 20.09.2007
Negatie vei primi doar daca service-ul nu-ti poate repara laptop-ul ceea ce e foarte putin probabil.

#10
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014

View Postxbitnet, on 05 martie 2014 - 03:02, said:

La magazin "se vorbeste" de inlocuirea produsului cu alt model din magazin.
Daca service-ul trimite catre magazin negatia ai dreptul sa-ti alegi alt produs (nu banii inapoi) .
Daca produsul ales este superior ca pret platesti diferenta .
Daca este inferior ca pret poti lua alte accesorii pina la diferenta "0" sau bomboane .
Sunt in aceesi situatie ca tine , astept ori ori . Am mai avut astfel de situatii cu un Xbox - am platit diferenta si am luat un produs superior , nici vorba de bani inapoi . Poate ca tine de politica magazinului , dar de unde am luat eu asa scie clar pe site-ul lor , chiar recomand sa citesti aceasta rubrica pentru a evita nervi si certuri inutile . Este exact ca problema celor 15 zile pentru remedierea unei defectiuni in garantie , lumea nu citeste ca sunt LUCRATOARE si de aici incepe scandalul - dar si angajatii sunt tute , nu-ti spun si te lasa sa umbli cu rudotelul dupa tine ...

Edited by rozone, 05 March 2014 - 09:20.


#11
Mos-Nicolae

Mos-Nicolae

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,954
  • Înscris: 09.12.2013

View Posttandrei99, on 05 martie 2014 - 07:35, said:

Negatie vei primi doar daca service-ul nu-ti poate repara laptop-ul ceea ce e foarte putin probabil.
Ceva de genul: Orele de munca care se investesc in laptop + piese comandate sa faca toata treaba sa nu fie profitabila


Pentru initiator: Ce model de Laptop?
Ce a patit

#12
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View Postrozone, on 05 martie 2014 - 09:14, said:

Daca service-ul trimite catre magazin negatia ai dreptul sa-ti alegi alt produs (nu banii inapoi) .
daca mai au pe stoc produse identice cu al tau, da. dar poti foarte bine sa-ti ceri si banii inapoi.

View Postrozone, on 05 martie 2014 - 09:14, said:

Daca produsul ales este superior ca pret platesti diferenta .
doar daca vrei tu ca si client sa alegi ceva cu un pret mai mare. nu te poate obliga niciun magazin sa faci asta.

View Postrozone, on 05 martie 2014 - 09:14, said:

Daca este inferior ca pret poti lua alte accesorii pina la diferenta "0" sau bomboane .
tre' sa fii fraier sa accepti asta. da' fraier rau, nu asa oricum. banii inapoi si vad eu ce-mi iau dup-aia.

View Postrozone, on 05 martie 2014 - 09:14, said:

Poate ca tine de politica magazinului , dar de unde am luat eu asa scie clar pe site-ul lor , chiar recomand sa citesti aceasta rubrica
politica pe care de cele mai multe ori te poti usura cu succes, pentru ca incalca legea. asta e ca aia cu "marfa vanduta nu se schimba"...
bine, unele marfuri nu se pot schimba (unele articole de imbracaminte de exemplu), dar aici nu e cazul.

Legea 449/2003

Quote

Capitolul III - Drepturile consumatorului

Art. 9
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului (contractul = factura/bonul de casa pentru cine nu stie) privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b )importanta lipsei de conformitate;
c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru inlocuire.
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Art. 12
Termenul fara plata, prevazut la art. 10 si 11, se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, manopera si materialele.
Art. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b ) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.

deci! mai intai cititi legea si apoi dati-va cu parerea (unii din voi). daca nu va stiti drepturile, atunci luati cu incredere
ce va scriu aia cu magazinele lor pe site-urile proprii si puneti botu'. trebuie sa aiba si aia pe cine prosti si cui baga pe
gat alte produse.

#13
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014
dygey@ Ce am scris a fost pe scurt , am crezut ca deduci probleme de genul "daca mai au pe stoc" "daca doreste clientul" s.a. inca nu am vazut magazin in care sa cumperi ceva inexistent sau sa te ia la bataie sa le cumperi produsele . Ca sa iasa totul explicit ca o lege trebuia sa scriu un referat aici . Daca te dai prea rotund in anumite cazuri poti pierde enorm , exemplu : un laptop are afectata incarcarea , partea electronica din acumulator defecta - poate veni din service raspuns "din vina utilizatorului" ca a folosit incarcator auto neadecvat, ca a supravoltat incarcarea , ca a scurcircuitat terminalele acumulatorului etc si iaca asa mori cu legea in brate .

Edited by rozone, 05 March 2014 - 19:58.


#14
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007
Bulls#it. ai scris clar ca trebuie sa alegi alt produs din magazin si nu banii inapoi.
Daca nu se pote repara primesti unul nou, acelasi model. Daca nu au acelasi model, iti poti alege altul din magazin sau banii inapoi in 30 de zile.

Edited by AMETHIST, 05 March 2014 - 20:06.


#15
emirea

emirea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 11.02.2010
Poate sa iti dea banii.. Mie cei de la E-mag imi dau banii inapoi in cont.

#16
TheWatcherProductions

TheWatcherProductions

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.03.2014
Salut..
eu de aproape 1 an aveam o pata (screen bleeding)la un tv toshiba luat de la DOMO
pata se vedea cand ma uitam la filme si in restul aplicatiilor...pe fundal inchis
Pierdusem bonul dar aveam certificatul de garantie iar cu el am fost la magazinul domo  de la Afi cotroceni Bucuresti sa imi dea o copie de pe bon dar nu au vrut sa ma ajute...
Am fost la magazinul de unde l-am cumparat dar spre stupoarea mea acel magazin nu mai exista (domo baneasa)...erau 2 la baneasa shopping bullshit
Aveau franciza dar magazinul s-a desfiintat...am fost la celalalt magazin si pana nu am facut mare scandal nu au vrut sa ma ajute
Am fost sunat de Dl Olteanu , adjunct Domo Romania si mi`a spus clar ca nu au vrut sa ma ajute...
PANA LA D-ZEU TE MANANCA SFINTII
Am primit de la acesta copie de pe bon iar pe data de 20 februarie am duc tv-ul la skin service  (pe 24 imi iesea din garantie)
Initial am vrut sa il duc fix pe 24 dar mi`a spus baiatul ala ca defapt garantia e pana cand se termina ziua de 23 nu pana se incheie ziua de 24 :)))


AVETI GRIJA !!!!


La mega image daca un produs iese din termenul de valabilitate pe 24 se poate vinde pana pe data de 24 la orele 23-59....
Se pare ca Legea nu e la fel si pentru client si pentru vanzator:))

Sa revenim...
Pe garantie scrie clar ca service`ul trebuie sa iti returneze produsul reparat in maxim 15 zile (se poate si in mai putin timp dar nu o sa ti`l dea niciodata inainte de astea 15 zile) dupa ce ai anuntat ca este defect , nu din momentul in care l-ai dus la service...
TRANSPORTATI PRODUSELE PERSONAL CA SA EVITATI "DEFECTELE" PROVOCATE DE CURIERI !!!
Vineri la orele 17-00 trebuie sa merg sa iau negatie de service de la SKIN SERVICE,negatie pe care mi-o vor acorda pentru ca mi-au comunicat asta prin mail dar intrebarile mele sunt multe,foarte multe...


Va dau un copy-paste la intrebarile pe care le-am pus...

""""Magazinul de unde am achizitionat produsul avea franciza DOMO si nu mai exista..
Unde pot merge cu acel document sa pot sa mi se dea alt produs?
Odata cu acea negatie de service mi se va da si produsul inapoi cu care va trebui sa ma car prin tot Bucurestiul sau va ramane la SKIN SERVICE?
Ce fac in acest caz?(magazinul nu mai exista)
Cum fac sa imi iau alt produs sau banii inapoi?
Am avut mari probleme acum cateva luni cand toti angajatii dvs nu au vrut sa ma ajute sa imi elibereze o copie dupa factura cumpararii produsului , copie virtuala existand in baza dvs de date...
A trebuie sa ajung pana la Directorul adjunct DOMO ROMANIA , Domnul Olteanu Bogdan ca sa imi pot face dreptate...
Si acum va trebui sa fac la fel?
Daca nici un produs pe care le aveti in magazin nu`mi va placea ce voi face? Imi dati banii inapoi? Daca nu mai am cutia la produs ce se va intampla?""""


Ca o concluzie ei vor trebui sa imi dea banii inapoi altfel voi lua un tv care imi place din DOMO si voi pleca cu el,daca voi fi oprit voi chema televiziunea..
Chiar nu imi pasa daca o sa primes vreo amenda sau mai stiu eu ce.....caracterul si mandria mea sunt mai importante ca banii

Sper sa nu uit sa va scriu ce am rezolvat...Care are probleme cu domo sa ma caute personals i ii voi da nr acestui director adjunct....foarte serios....
Angajatii de rand sunt niste spurcati,evitati sa stati de vorba cu ei,mergeti direct la supervisor cand aveti probleme...

View PostAMETHIST, on 05 martie 2014 - 20:05, said:

Bulls#it. ai scris clar ca trebuie sa alegi alt produs din magazin si nu banii inapoi.
Daca nu se pote repara primesti unul nou, acelasi model. Daca nu au acelasi model, iti poti alege altul din magazin sau banii inapoi in 30 de zile.
Deci dupa ce am asteptat 15 zile sa imi dea de la service negatie mai astept inca 30 zile sa iau banii inapoi?

Total o luna jumatate?

De ce in timpul asta DOMO nu imi da alt tv de care sa ma folosesc?
Daca aveam acei bani in buzunar de 1 martie prindeam tv`ul pe care il doresc la 1600 lei nu la 2300 lei cat este acum....

Cum putem sa scapam de dejectiile astea? Suntem obligati sa cumparam de la ei pentru ca nu avem de unde din alta parte,toti sunt la fel...
Ca sa scapam de ei trebuie sa ne intoarcem in epoca de piatra unde nu aveam tablete,leduri,iphoane si flappy bird:))

View Postrozone, on 05 martie 2014 - 09:14, said:

Daca service-ul trimite catre magazin negatia ai dreptul sa-ti alegi alt produs (nu banii inapoi) .
Daca produsul ales este superior ca pret platesti diferenta .
Daca este inferior ca pret poti lua alte accesorii pina la diferenta "0" sau bomboane .
Sunt in aceesi situatie ca tine , astept ori ori . Am mai avut astfel de situatii cu un Xbox - am platit diferenta si am luat un produs superior , nici vorba de bani inapoi . Poate ca tine de politica magazinului , dar de unde am luat eu asa scie clar pe site-ul lor , chiar recomand sa citesti aceasta rubrica pentru a evita nervi si certuri inutile . Este exact ca problema celor 15 zile pentru remedierea unei defectiuni in garantie , lumea nu citeste ca sunt LUCRATOARE si de aici incepe scandalul - dar si angajatii sunt tute , nu-ti spun si te lasa sa umbli cu rudotelul dupa tine ...


15 zile calendaristice nu lucratoare..
uite dovada in print screen

http://s7.postimg.or...57/IMG_1567.jpg

#17
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007

View PostTheWatcherProductions, on 06 martie 2014 - 00:15, said:



Deci dupa ce am asteptat 15 zile sa imi dea de la service negatie mai astept inca 30 zile sa iau banii inapoi?

Total o luna jumatate?

De ce in timpul asta DOMO nu imi da alt tv de care sa ma folosesc?
Daca aveam acei bani in buzunar de 1 martie prindeam tv`ul pe care il doresc la 1600 lei nu la 2300 lei cat este acum....
Iti poti lua atul de la ei in caz ca nu mai au modelul tau daca nu ti-l repara in 15 zile. Daca nu vrei alt model de la ei din magazin si vrei banii inapoi trebuie sa ti-i dea in maxim 30 zile.

#18
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014
"15 zile calendaristice nu lucratoare.."
Retinut, multumesc .
Asta e, legea nu e "identica" la toate magazinele si efectiv te ametesc de cap .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate