Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Masini cu KM dati inapoi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
790 replies to this topic

#19
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postpolizei, on 05 martie 2014 - 12:49, said:

Km dati inapoi sunt raul cel mai mic. Adica mai degraba as lua o masina cu 50-100.000km dati inapoi dar care a fost intretinuta corespunzator si nu este facuta din 2 bucati.Faza este ca o masina cu km dati inapoi , de multe ori poate ascunde si  problemele enumerate anterior.
Vezi tu, exact de gandirea asta trebuie sa scapam. Exact asta ii hraneste pe ei, samsarii. Tu si altii nu inteleg un lucru: cand ai dat km inapoi, ai "deschis cutia Pandorei". Deja s-a creat un precedent periculos si masina poate sa fie impecabila, eu nu pot sa am incredere intr-o astfel de tranzactie, intr-un astfel de om. Asta e ! Si de-aia au succes masini ca loganul, aveo, albea, etc .. care sunt niste table ambutisate si vandute la pret de limuzina.

Edited by cristi.r, 05 March 2014 - 20:58.


#20
Elektronik

Elektronik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 01.07.2008
Aici e gandirea romaneasca in legatura cu kilometrii si asta ne afecteaza.Mai nou am vazut romani care cauta masini trecute de 200k km cica in ideea ca daca la alea cu 100k km este kilometraju dat la astea sansele sunt mai mici dar e treaba lor. Eu cand aveam o masina de 7 ani cu 70 de mii km reali luata de noua si incercam sa o vand pentru ca visam la ceva mai mare,nimeni nu ma baga in seama ma faceau samsar pe fata desi nu am nici-o treaba.Atunci cand am vazut, eram in stare sa rog un samsar sa-mi dea km innainte ca sa pot sa fiu luat in seama,dar nu am facut lucrul asta pentru ca am considerat ca sunt un om de credinta si sa nu fac asa ceva.

#21
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
asa ma bucur cind luati teapa cu kilometri putini....
masina care intr-adevar ii are se vede, dar chilipirul e chilipir si nu trebuie scapat.

#22
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009

View Postcristi.r, on 05 martie 2014 - 20:58, said:

Vezi tu, exact de gandirea asta trebuie sa scapam. Exact asta ii hraneste pe ei, samsarii. Tu si altii nu inteleg un lucru: cand ai dat km inapoi, ai "deschis cutia Pandorei". Deja s-a creat un precedent periculos si masina poate sa fie impecabila, eu nu pot sa am incredere intr-o astfel de tranzactie, intr-un astfel de om. Asta e ! Si de-aia au succes masini ca loganul, aveo, albea, etc .. care sunt niste table ambutisate si vandute la pret de limuzina.

Pai daca romanul are fixuri cu km putini,ce sa faci piata se adapteaza! Romanii inca nu pot concepe ca o masina e cumparata sa circule,nu sa stea in fata casei sa mergi duminica la biserica si la piata si vara in comcediu.De aia se asteapta sa cumpere o masina la bani puti cu km si mai putini.Multi inca au fixul ala ca la 60K km masina e praf si trebuie schimbati segmetii precum la Dacia bunicului.Cand aud ei  ca o masina are 2-300K, durerile de cap apar instantaneu.De aceea,pentru confortul psihic al romanului se dau km inapoi.

#23
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
din toata masinile cumparate sincer la nici una nu m-a interesat cu adevarat numarul de km .

1. inspectie vizuala pe/sub masina,.
2. o test de drum evident,batai trancaneli ,etc
3. in service pentru eventuale scurgeri de ulei, semne de suduri, lipituri ,busituri ,etc.

Din punctul meu de vedere km sunt oarecum irelevanti ( asta pana intr-o limita) pentru ca o masina de firma condusa 100 k de cineva( care nu e proprietarul masinii)..arata intr-un fel, o masina personala condusa 100k de un proprietar care are grijia de bunul lui va arata altfel.

#24
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postcristi.r, on 05 martie 2014 - 20:58, said:

Vezi tu, exact de gandirea asta trebuie sa scapam. Exact asta ii hraneste pe ei, samsarii. Tu si altii nu inteleg un lucru: cand ai dat km inapoi, ai "deschis cutia Pandorei". Deja s-a creat un precedent periculos si masina poate sa fie impecabila, eu nu pot sa am incredere intr-o astfel de tranzactie, intr-un astfel de om. Asta e ! Si de-aia au succes masini ca loganul, aveo, albea, etc .. care sunt niste table ambutisate si vandute la pret de limuzina.

Din textul citat  nu se vede clar ultima concluzie ?!

Evidentiam doar cazul in care cumparatorul nu are alta posibilitate(bani in plus , posibilitate drum in DE , etc). Eu ca sa scap de raul cel mai mic ori cumpar masina noua , ori masina de la primul proprietar care sa dovedeasca fara semne de indoiala ca masina este in regula ...ori direct din Germania.

Edited by polizei, 06 March 2014 - 14:45.


#25
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
si in Germania gasesti destule tepe.

chiar daca pretul e mai mare ca la altele, semn ca masina ar fi corecta.

#26
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Conteaza mai mult anul si starea masinii decat numarul de km. Cine cauta masina ieftina, km putini, dotari full si stare impecabila, sa ma anunte si pe mine daca gaseste asa ceva.

#27
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,772
  • Înscris: 25.01.2007

View Postsmartapp, on 04 martie 2014 - 15:49, said:

Cine a colindat Europa stie ca vesticii nu isi cumpara masini ca sa iasa cu ele duminica la biserica. Ei fac in medie 100-150 km pe zi dus-intors la servici (pe autostrada, adevarat) si multi, deseori, in fiecare luna pleaca o data in mini-concedii, unde 1000 km sunt usor facuti pe Autobahn, de exemplu. Rezulta 250 zile lucratoare x 100 km/zi = 25.000 km/an. Se mai adauga vreo 15000 km pentru alte deplasari, si uite asa ce usor se fac 40.000 km. Si cand cumperi TU masina dupa 5 ani, din Germania, te astepti sa aiba 80-90.000 km?

saracii nemti, cum toti, toti, lucreaza la 100-150km de casa... fii serios, de exemplu nici un neamt nu va freca o benzinara atatia km.

#28
foo21okur

foo21okur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 19.01.2007
Ma bag si eu in seama sa va spun parerea mea.
Eu nu as cumpara niciodata o masina SH care a rulat in RO asta din cauza drumurilor si carburantului dubios. Ca un mic sfat, nu va recomand masini din BH, SJ, MS, SM etc pentru ca drumurile de acolo sunt foarte proaste.

Eu am adus cateva zeci de masini din Germania si pot sa va spun ca nu am vazut nici un golf 4 sub 350000km insa, culmea :), la noi nici una nu sare de 200.000.  Mai sunt destule modele cu acest "paradox" gen Passat, fiesta, focus, 320, Megane, corsa, astra etc.

Si pentru cei care cred ca nemtii merg calm cu masinile... aflati ca acestia pun niste frane de parca le-a iesit un tir in fata aprope in orice situatie unde trebuie franat normal sau chiar usor... plecarile de la semafor sau din intersectii sunt ca startul la formula 1... Dar astea afecteaza o masina pe termen lung adica atunci cand va circula in RO la un stil de condus total opus.




#29
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostEvergreen, on 07 martie 2014 - 08:11, said:

si in Germania gasesti destule tepe.
chiar daca pretul e mai mare ca la altele, semn ca masina ar fi corecta.
Pai nicaieri nu umbla cainii cu covrigi in coada.....peste tot exista tepe. Expresia `destule tepe` mi se pare a fi folosita in general de oameni care nu stiu / nu pot / nu vor sa-si achizitioneze o masina din DE.....si atunci se complac afirmand aceste lucruri.

Eu `tepele` le-as incadra undeva la aprox 5%  din totalul masinilor oferite spre vanzare si astea in special la autohaus-uri de turcaleti , polonezi ,bulgari si romani.

Quote

Cine a colindat Europa stie ca vesticii nu isi cumpara masini ca sa iasa cu ele duminica la biserica. Ei fac in medie 100-150 km pe zi dus-intors la servici (pe autostrada, adevarat) si multi, deseori, in fiecare luna pleaca o data in mini-concedii, unde 1000 km sunt usor facuti pe Autobahn, de exemplu. Rezulta 250 zile lucratoare x 100 km/zi = 25.000 km/an. Se mai adauga vreo 15000 km pentru alte deplasari, si uite asa ce usor se fac 40.000 km. Si cand cumperi TU masina dupa 5 ani, din Germania, te astepti sa aiba 80-90.000 km?
Crezi ca-s roboti !!? Ei , spre deosebire de noi au mai auzit si de  transport in comun , si de bicicleta si de mersul pe jos ! Media km efectuati este la fel cam la noi....as putea chiar afirma ca romanii fac putin mai multi km decat europenii.

Conform statista.de aprox. 70-75% dintre nemti merg sub 15.000km/an. Mitul precum ca ei merg foarte mult este implementat in RO de samsari si  prinde la oameni cu un iq mai scazut.(persoanele din acest topic se exclud)

Aproximativ 50% merg in medie pe zi (strict pentru servici cu toate mijloacele de transport) intre 10-20km....restul se muta langa locul de munca (de asta nu-s proprietari de case si apartamente ca romanii). Cei care merg 100-150+km/zi de obicei au functii de top si se regasesc intr-un procent extrem de mic.

Quote

Eu nu as cumpara niciodata o masina SH care a rulat in RO asta din cauza drumurilor si carburantului dubios.
Eu as mai adauga ceva mai important -intretinere necorespunzatoare (multi nu schimba la timp piesele defecte sau amana reviziile) + intr-un procent mai mic exista posibilitatea ca masina sa fie furata sau sa ti-o fure chiar fostul proprietar (asa cum i s-a intamplat unui prieten cu BMW cumparat din CT)

De 7 ani  cumpar din DE masini pentru mine sau pentru rude/cunostinte  Toate intretinute corespunzator , fara probleme la RAR sau pe durata utilizarii.

Ultima data, din RO, am cumparat pentru un prieten un E60 (primul proprietar,revizii la reprezentanta , istoric casco,etc) ....insa pana am ajuns la el `ne-am luptat cu vrajitoare, zmei si balauri cu 3 capete `.

Edited by polizei, 07 March 2014 - 17:17.


#30
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Parca am mai zis.
In Germania o masina consuma in medie de 2x mai mult decat in Romania intr-un an. Statistica benzinarilor, nu ma puneti sa dau surse.
Nici vorba de sute de mii de km pe an sau alte minuni.
Treaba e ca masinile care fac rulaje mari anuale sunt scoase mai repede la vanzare si sunt cumparate de persoane care de obicei schimba des masinile.

In felul asta daca o masina cu care se circula putin este vanduta dupa 6 ani, una cu rulaj mare poate a fost vanduta de 3 ori pana atunci. Uitandu-te la ce e la vanzare, vezi ca in cei 6 ani s-au vandut 3 masini cu km multi si una cu km putini desi in cele 4 vanzari au fost tranzactionate doar cu 2 masini.
Inmultind asta cu zecile de milioane de masini se vede de ce starea si km masinilor vandute nu corespunde cu starea parcului auto, ponderea masini vandute care au un rulaj anual mare este mult mai mare decat ponderea in parcul auto al masinilor cu rulaj anual mare.

#31
catalingeorge22

catalingeorge22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 604
  • Înscris: 04.01.2009
Caz concret http://www.autovit.r...-C31431890.html a vrut s-o ia cineva, insa cand a cerut vin-ul si a verificat-o a fost revopsita de nu stiu cate ori.

#32
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
la astea din Ro, omul mai schimba o bucsa, un brat...una alta, a.i. ai sansa sa iei masina cu mai putine pb decit una d-afara care e coapta si cind da de gropi bagi mina adinc la buzunare.
carburant si alte cele sint povesti de adormit copii

#33
relu17

relu17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 597
  • Înscris: 21.12.2003
Nu cred ca au romanii bani sa schimbe piesele la masini atunci cand ar trebui. Sunt chitrosi si germanii care au salarii de 10 ori mai mari ca romanii. Adevarul ca poti cumpara o coaja din Germania, dar sansa sa cumperi o coaja din Romania este mult mai mare.Masinile bune, fara km dati inapoi, carte service reala si fara accidente majore, au preturi mari si in Germnaia si la noi.

#34
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
In primul rand terminati cu nemtii care fac zilnic 2-300km,nu sunt roboti.Se gasesc dieseluri si cu un rulaj de 10k km/an si cu 70-80k km/an,ultimile fiind masini de flota.

Sincer,decat masina cu 120-130k km facuti in ro.(de un singur proprietar) prefer una cu 180k km facuti in de.,iar masina de la samsar gata inmatriculata nu as cumpara niciodata,una recent adusa da.

#35
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Mai e un aspect la masinile aduse de afara care trebuie discutat.
La masinile batrane (peste 7-8 ani si 150-200 k) cauciucul din articulatii si bucse imbatraneste . Masina merge perfect in Germania , nu bate, nu troncane, intri in Romania si in 10.000 km faci toata suspensia.
Prin Vest foarte rar se schimba bucse , biele , amortizoare. Sunt multe masini cu ele originale la 200k. Drumuri bune, fara gropi suspensia nu lucreaza la capat de cursa ca atunci cand dai in 30 cm de groapa in RO.
Dar in timp cauciucul imbatraneste. E de ajuns cateva mii de km in RO si incep sa faca figuri.
E bine sa aveti in vedere la o masina adusa din Vest fenomenul asta.
Singurele "obstacole" prezente prin Vest sunt speedbump-urile din orase si astea se vad la suspensie.

P.S. Un pont bun de verificat km unei masini :
Urmariti viteza de retragere a centurii soferului in comparatie cu cea de la pasager. La masinile peste 150-200 k centura soferului se trage foarte greu inapoi sau ramane o bucla. Nu se oboseste nici un samsar sa schimbe mecanismul pentru ca e scump.

#36
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004

View Postionut_ionut, on 08 martie 2014 - 11:55, said:

Sincer,decat masina cu 120-130k km facuti in ro.(de un singur proprietar) prefer una cu 180k km facuti in de.,iar masina de la samsar gata inmatriculata nu as cumpara niciodata,una recent adusa da.
daca balanta e cit de cit echilibrata intre varianta 1 si 2, varianta 3 cu masina recent adusa ce in mod cert si sigur a avut parte de cosmetizare din toate partile e mai rau ca la loterie.

View Postionut_ionut, on 08 martie 2014 - 11:55, said:

In primul rand terminati cu nemtii care fac zilnic 2-300km,nu sunt roboti.
nu-s roboti dar au autostrazi :)
si daca ai job la 100-150 km de casa si ii dai in freza pe autobahn, ajungi mai repede ca din Militari in Colentina

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate