Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Check-In Online Wizz Air
Last Updated: Mar 03 2020 17:53, Started by
pixmov
, Feb 25 2014 12:22
·
0
#55
Posted 25 August 2017 - 20:55
Buna seara! Are cineva idee "cu 48 de ore inaintea zborului de plecare" inseamna ca check-inul se va face inainte de ultimile 2 zile sau in ultimile 2 zile, cu 48 de ore insemnand ca atunci incepe orarul check-inului online? Ma dispera ca nu pot face check-inul acum cu cateva zile inainte de plecare si am ales optiunea check-in online cand am luat biletul , daca stiam luam loc.
Untitled.jpg 100.29K
27 downloads
|
#56
Posted 26 August 2017 - 13:54
Ella-C, on 25 august 2017 - 20:55, said:
Buna seara! Are cineva idee "cu 48 de ore inaintea zborului de plecare" inseamna ca check-inul se va face inainte de ultimile 2 zile sau in ultimile 2 zile, cu 48 de ore insemnand ca atunci incepe orarul check-inului online? Ma dispera ca nu pot face check-inul acum cu cateva zile inainte de plecare si am ales optiunea check-in online cand am luat biletul , daca stiam luam loc. Untitled.jpg Check-in-ul se face cu 2 zile inainte de data plecarii(daca pleci miercurea,la ora 14, poti face check-in incepand de luni, dupa ora14). Bafta!!! |
#57
Posted 26 August 2017 - 14:11
#58
Posted 13 September 2017 - 15:22
Am o problema, am facut zeci de check-in uri pana acuma la Wizz, dar de data asta am intampinat problema ca nu am optiunea sa selectez carte de identitate la tipul de document. Doar pasaport. Ati mai patit asa ceva?
|
#59
Posted 26 December 2017 - 00:39
Nu va vine sa credeti. Asa ca ATENTIE la check-in on line cu WIZZ AIR. Mari ,mari hoti.
Am cumparat cu mai mult de o luna de inaintea zborului doua tickete round trip de la Bucuresti la Cluj Napoca pentru 27 Septembrei 2017 ,ora 9:05 AM ,la zborul W6 3494 cu Wizz Air. Am avut dreptul sa fac check-in on line cu 30 zile inainte de zbor pentru ca am luat si locurile in acelasi timp. Am incercat de cel putin 10-15 ori sa fac check-in on line de la pagina accountului meu deschis cu wiz air la recomandarea lor. A fost realmente imposibil sa fac check-in. I-am contactat pe cei de la Wizz Air in diferite moduri exceptand prin telefon la Call Center al lor pentru care te pune sa platesti o gramada de bani pe minut ,si de multe ori nu-ti rezolva problema. De cate ori incercam sa check-in on line pagina Itinerarului meu se acoperea cu in "film" mai inchis la culoare si eram blocat. Am incercat sa fac check0in de la computerul meu (lacie-USA) ,de la lap top ul sotiei , atat din USA cat si din Zurich ,Bucuresti fiind in excursie in Europa. Ajuns cu doua ore inainte la aeroport in Bucuresti am explicat celor de la check-in cat si supervizorei cele intamplate dar nu am avut nici cea mai mica sansa. Nici in fel de compasiune pentru noi. Ne-au cerut sa achitam alti 70 Euros pentru doua bilete pentru check in la aeroport altfel nu puteam intra in avion. Am platit neavand incotro. Intors in USA am chemat credit cardul si am pus claim pe acei 70 Euro considerand ca nu a fost vina noastra ca nu am putut check-in on line. orice incercare de a rezolva problema cu Wizz Air a fost in zadar. Ni sa oferit credit pentru zbor viitor cu Wizz Air dar noi am decis sa nu mai zburam niciodata cu aceasta linie. La aeroport la check-in pentru acelasi zbor mai existau alte trei personae cu aceeasi problema. Wizz Air Customer Service ne-a raspuns prin e mail ca vina a fost a noastra ca nu am stabilit locatia computerului nostru la settings sau ca de ce nu am incercat sa chack-in on line de la in browser diferit . Nu exista nicaieri in instructiuni pentru check-in online la siteul Wizz Air ca trebuie sa avem locatia computerului nostru la settings sau sa incercam la in alt browser. Apoi Wizz Air nu a raspuns la nici un e mail al nostru trimis in cele 30 zile inainte de zbor la care am cerut ajutor sa check-in online. Au raspuns cand deja zborul se consumase. Faptul ca de cate ori incercam sa check-in online de la pagina accountului meu cu ei imi aparea acel film de culoare inchisa peste pagina Itinerarului nostru ne face sa credem ca a fost facut deliberat,intentionat... ca sa platim extra 70 Euros la Aeroport sau sa platim chemand Call Center al lor care iti ia o gramada de bani pe minut. Wizz Air ne-a oferit credit pentru 50% din cei 70 Euros pentru in viitor zbor cu ei .Noi am decis sa nu mai zburam niciodata cu Wizz Air si am cerut clar cei 70 Euros inapoi la credit cardul nostru. Inca ne luptam cu ei sa ne luam banii inapoi. Wizz Air Customer Service este ca si inexistent. Nici in raspuns de la cel mai inalt nivel de management al lui Wizz Air. Sincer asta este HOTIE pe fata. Asa ca atentie! la Wizz Air. Daca a-ti avut aceeasi experienta cu Wizz Air va rog sa-mi raspundeti. |
#60
Posted 28 December 2017 - 10:28
Stie cineva ce se intampla cu checkinul daca iau loc in avion la o luna dupa ce am rezervat zborul? E disponibil cu 2 sau 30 zile inainte?
Pe site-ul lor zice asa: Dacă nu ați achiziționat locuri în timpul rezervării, check-inul se va putea face cu numai 48 de ore înainte de decolare. |
#61
Posted 28 December 2017 - 12:53
orangfe, on 28 decembrie 2017 - 10:28, said:
Stie cineva ce se intampla cu checkinul daca iau loc in avion la o luna dupa ce am rezervat zborul? E disponibil cu 2 sau 30 zile inainte? Pe site-ul lor zice asa: Dacă nu ați achiziționat locuri în timpul rezervării, check-inul se va putea face cu numai 48 de ore înainte de decolare. Cu 2 zile |
#62
Posted 06 February 2018 - 18:29
Salut, am facut si eu chek in ul online, pentru 2 destinatii, dar la destinatia ne 2 cand am dat sa fac chek in ul.. s-au pus instant datele ca si cum erau salvate, mai putin numarul pasaportului, si nu apare pe boarding pass nr pasaportului, decat nume, data si nr zbor, as putea sa am o problema la aeroport ? a mai patit cineva treaba asta ?
multumesc |
#63
Posted 18 October 2018 - 10:27
Salut,
daca fac check-in'ul cu 48h inainte de zbor, mi se aloca locuri aleatorii in avion? sau pot cere in aeroport doua locuri anume? (daca sunt disponibile). MS! |
#64
Posted 18 October 2018 - 10:44
Daca le platesti le poti avea cu mult timp inainte, altfel indiferent cand faci check-in-ul in perioada 48h-3h inainte de zbor or sa fie locuri aleatorii.
|
|
#65
Posted 17 February 2019 - 22:48
Am facut check in de zeci de ori fara probleme, azi vreau sa fac check in online la 3 bilete si la unul dintre ele nu ma lasa sa selectez varsta corecta a pasagerului, e nascut pe 21 februarie 2005 si ma lasa sa selectez doar pana pe 18 februarie, e posibil asa ceva? Cum pot rezolva, zborul e maine.
|
#66
Posted 17 February 2019 - 23:05
bogdan_popescu, on 17 februarie 2019 - 22:48, said:
Am facut check in de zeci de ori fara probleme, azi vreau sa fac check in online la 3 bilete si la unul dintre ele nu ma lasa sa selectez varsta corecta a pasagerului, e nascut pe 21 februarie 2005 si ma lasa sa selectez doar pana pe 18 februarie, e posibil asa ceva? Cum pot rezolva, zborul e maine. incearca sa reiei procesul folosind alt browser, cineva mai sus a patit ceva asemanator |
#67
Posted 17 February 2019 - 23:10
Am incercat si de pe telefon pe aplicatia lor si la fel face, si browsere chrome si mozzila, la fel.
L.Edit: Am pus 21 ianuarie si am facut asa check in-ul, oricum data nasterii nu e trecuta pe bilet, e o eroare inacceptabila din partea lor. Edited by bogdan_popescu, 17 February 2019 - 23:22. |
#68
Posted 18 February 2019 - 03:35
Nu te lasă pentru ca trebuia sa completezi întâi anul, altfel considera ca vrei sa pui o data in viitor și nu te laza(tu vroiai sa pui 18 Februarie și data din calendar ieri era 17 Februarie), asta dacă îmi aduc bine aminte de când am făcut check in. Poate greșesc.
|
#69
Posted 25 February 2019 - 22:40
Tz3posu, on 18 februarie 2019 - 03:35, said:
Nu te lasă pentru ca trebuia sa completezi întâi anul, altfel considera ca vrei sa pui o data in viitor și nu te laza(tu vroiai sa pui 18 Februarie și data din calendar ieri era 17 Februarie), asta dacă îmi aduc bine aminte de când am făcut check in. Poate greșesc. Edited by bogdan_popescu, 25 February 2019 - 22:41. |
|
#70
Posted 25 February 2019 - 22:48
eu inteleg ca unui copil i s-a luat bilet de adult. el calatorea pe 18 feb, si abia pe 21 feb implinea 14 ani.
|
#71
Posted 25 February 2019 - 22:54
dariuscha, on 25 februarie 2019 - 22:48, said:
eu inteleg ca unui copil i s-a luat bilet de adult. el calatorea pe 18 feb, si abia pe 21 feb implinea 14 ani. \ bogdan_popescu, on 17 februarie 2019 - 22:48, said:
Am facut check in de zeci de ori fara probleme, azi vreau sa fac check in online la 3 bilete si la unul dintre ele nu ma lasa sa selectez varsta corecta a pasagerului, e nascut pe 21 februarie 2005 si ma lasa sa selectez doar pana pe 18 februarie, e posibil asa ceva? Cum pot rezolva, zborul e maine. |
#72
Posted 01 March 2019 - 16:23
optiunea adult/copil o alegi in momentul in care cumperi biletul, nu la check-in. in cazul tau trebuia sa fi fost incadrat la copil la cumpararea biletului si sa nu fie nicio problema la check-in. problema ar fi aparut doar daca era incadrat la adult. cand ati cumparat biletul la ce l-ati incadrat- copil sau adult?
eu am cumparat bilet copilului care nu avea inca 14 ani in momentul cumpararii. insa data calotoriei fiind dupa ce el implinea 14 ani, l-am incadrat la adult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users