intrebare,incadrare autoturism
Last Updated: Jan 25 2022 17:14, Started by
adybnt
, Feb 23 2014 00:10
·
0
#1
Posted 23 February 2014 - 00:10
salutare,am o nelamurire in legatura cu masina ce o am,un c-max...ma uitam in cartea masinii la pc 2,si scrie "AF vehicul cu utilizare multipla",se poate "interpreta" ca fiind autoutilitara? ..nu mar deranja deloc ,poate v-ati lovit se problema asta
Attached FilesEdited by adybnt, 23 February 2014 - 00:13. |
#2
Posted 23 February 2014 - 00:34
la autoutilitara scrie "autoutilitara"
autovehicul cu utilizare multipla nu poate fi asimilat cu autoutilitara nu cred ca nu te-ar deranja!!! la autoutilitare asigurarea e dubla ca pret iar ITPul are valabilitate un an!!! |
#3
Posted 23 February 2014 - 00:38
Cred ca se refera la taxa auto, e posibil sa fie mai mica la autoutilitare.
|
#5
Posted 23 February 2014 - 00:42
pai tocmai ti-am spus ca RCA e dublu la autoutilitare
|
#7
Posted 23 February 2014 - 08:39
Quantum, on 23 februarie 2014 - 05:42, said:
Pune-i banchete si e autoutilitara. Nero-d, on 23 februarie 2014 - 00:42, said:
pai tocmai ti-am spus ca RCA e dublu la autoutilitare |
#8
Posted 23 February 2014 - 08:47
masina poate fi transformata in autoutilitara. sunt firme autorizate care fac modificarile. in principiu se scoate un rand de scaune si se pune un panou despartitor intre compartimentul cu locuri si cel de marfa. rar va omologa masina autoutilitara.
specificatiile clare pe care trebuie sa le indeplineasca ca autoutilitara, numar scaune, dimensiuni grilaj, le iei de la producatorul masinii, sau le stie oricum firma care iti face montajul. evident, dupa ce te vezi autoutilitara, pui tu scaunele inapoi, esential e ca poti face modificarea, fiind trecut la vehicul cu utilizare multipla. Edited by slai, 23 February 2014 - 08:51. |
#9
Posted 23 February 2014 - 09:44
Pentru utilitara pe talon va aparea N1. RCA-ul si taxele sunt ceva mai mici in acest caz, insa trebuie sa faci acele modificari de care a spus @slai
Atentie insa, nu te juca cu montatul inapoi de scaune sau bancheta, si renuntarea la grilaj. Am un prieten care a incurcat-o rau cu Politia, la un control inopinat, deoarece a facut la fel cu un Pajero. In acel caz impozitul pt un motor de 3.2 era de aproape 4000 ron, si modificand masina in utilitara, avea mai nou impozit de 700-800 ron. |
#10
Posted 23 February 2014 - 09:50
si in concluzie cu ce mar ajuta..."AF vehicul cu uilizare multipla" ?
|
|
#11
Posted 23 February 2014 - 10:04
Momentan nimic. Esti egal autoturism.
o transformare din asta se merita la masini aduse, care au taxa mare, trecerea la taxa de autoutilitara poate scadea dramatic taxa de mediu. Se mai face modificarea la motoare mari, pentru scaderea impozitului, cum e acel pajero la care a scazut impozitul de la 4000 la 700. |
#13
Posted 03 August 2014 - 01:03
Dragi forumisti, am si eu o intrebare referitor la M1, N1....
Cautand sa achizitionez un microbuz am gasit un VW Crafter care a fost inmatriculata in RO ca si M1 dar fara plata timbrului de mediu (sentinta judecatoreasca). M-ar interesa sa il cumpar, sa il modific in N1 dupa care sa fac trecerea pe numele meu si implicit sa platesc si taxa de inmatriculare (316€ pentru N1 fata de 6400€ pentru M1). Dupa ce il am pe numele meu as vrea sa-l modific inapoi in M1. A mai facut cineva asa ceva? Conversia la N1 ii relativ usoara, merg la o firma autorizata si demontez un rand de scaune si pun peretele despartitor dupa care merg la RAR la identificare. Dilema mea mare ii daca imi va accepta RAR-ul sa revin la M1. Atasez si o copie a CIV-ului. OBS: - Masina are omologare europeana de persoane (serie cu e1*.... pe langa VIN) - Neaparat trebuie sa revin la M1 sa pot transporta 8 persoane. - Nu ma intereseaza raspunsuri de genu "lasa actele pe vechiul proprietar" sau "bulgaria" Va multumesc, Daniel image.jpg 177.02K 39 downloads |
#14
Posted 03 August 2014 - 07:27
RAR-ul?
Ce treaba are RAR-ul? Ei iti verifica vehiculul cu care te-ai dus. problema este ce scrie in certificatul de inmatriculare cand te opreste nenea politistul. Poti verifica asta la si la RAR (dar iti spun inginerii de acolo nu au treaba cu legea de circulatie, ei iti evalueaza vehiculul cu care te duci la ei si nimic mai mult), si la prefectura (locul in care iti elibereaza certificatul.Parerea mea este ca acolo o sa ai probleme |
#15
Posted 03 August 2014 - 07:37
Sincer conversia inapoi nu am auzit nimeni sa o faca.
Sa treci la n1 nu e greu, rar iti omologheaza autoutilitara. Atat ca nu stiu ce se intampla cu taxa daca vrei sa treci iar la autoturism... Intereseaza-te la rar sau serv. inmatriculari, si sa ne zici si noua, chiar sunt curios. Ma gandesc ca ar trebui sa mearga metoda ta. Edited by slai, 03 August 2014 - 07:38. |
|
#16
Posted 03 August 2014 - 07:41
Cum am zis, RAR-ul n-are probleme sa ii dea ce gaseste pe vehicul
Gaseste tot echipamentul initial pe vehicul, ii da omologare pentru el. Treaba se impute la serviciul inmatriculari. Nu cred ca guvernul sa lase portita asta sa poata scapa careva |
#17
Posted 04 August 2014 - 13:15
Eu am un Samurai autoutilitara N1 cumparat din B,pentru inmatriculare a trebuit sa-i montez grilaj.Am intrebat la Rar daca il pot face autoturism si ei mi-au raspuns negativ...
Dar am mai auzit prin targ de turisme break aduse N1 din Olanda,inmatriculate N1 la noi si apoi montata bancheta spate si omologat autoturism. Avantajul e la impozit,rca si rovigneta. Daca montezi inapoi bancheta si sunt doar 2 persoane in masina politia nu are ce sa faca,doar cei de la Rar in cazul in care ai demontat grilajul. Oricum nu prea e normal ca un Lt modelul cel mai lung si suprainaltat sa fie autoturism,cu o platforma ajungi la +12 m lungime.Transport marfuri si persoane iar posesorii zic ca e autoturism folosit in scopuri personale... |
#18
Posted 28 March 2016 - 10:00
normal ar fi ca autoturism M1 sa aiba rca si celelalte taxe mai mici ca N1 si dupa simulari la rca mie mi-a iesit asa.
cert este ca la taxa de mediu scrie pe calc de la anaf la M1 auto cu cel mult 8 locuri deci busurile 8+1 nu se incadreaza întrebarea mea este--un transporter sau alta duba cu aceleasi dimensiuni pana in 3500 kg, ----- care are rca si impozit mai mic si rovigneta mai mica cea de persoane sau de transport marfa utilitara??? mie la simulari RCA la transporter 1.9 tdi 8 locuri imi da vre-o 1100 ron pe 12 luni ceea ce mi se pare fff mult avand in vedere ca e acelasi motor de pe Passat si e la aceeasi categorie M1 autoturisme stie cineva de ce??? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users