Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
[CONTACT] RDS&RCS Romania.
#1
Posted 16 February 2014 - 11:57
DEPARTAMENTUL RELATII CU CLIENTI - REZIDENTIAL Informatii comerciale clienti noi: Bucuresti: 031.400.4600 Alte localitati: 031.400.4600 Informatii comerciale clienti existenti: Bucuresti: 031.400.4414 Alte localitati: 03xx.400.414 Informatii comerciale Digi Mobil Spania: Bucuresti: 031.400.64.22 Alte localitati: 031.400.64.22 Asistenta tehnica Internet, Digi Tel, Digi TV Cablu: Bucuresti: 031.400.4401 Alte localitati: 03xx.400.401 Asistenta tehnica Digi TV Satelit: Bucuresti: 031.400.4000 Alte localitati: 031.400.4000 Asistenta tehnica Digi Mobil, Digi Net Mobil: Bucuresti: *777 (de pe mobil) 031.400.7777 (din orice retea) Alte localitati: *777 (de pe mobil) 031.400.7777 (din orice retea) xx reprezinta prefixul judetului in care locuiesti E-mail sesizari: [email protected] sau din contul DigiCare ! DEPARTAMENTUL RELATII CU CLIENTI - BUSINESS Informatii comerciale Asistenta Tehnica 031.400.6500 *500 - apelabil din reteaua Digi Mobil Informatii facturare 031.401.0020 |
#3
Posted 18 February 2014 - 02:48
"Asa si ce daca stau la coada, pentru fericire-o viata-ntreaga..."
Edited by Neaceasca85, 18 February 2014 - 02:49. |
#4
Posted 18 September 2014 - 15:51
VladutzU2013, on 16 februarie 2014 - 11:57, said: Și răspunde cineva la emailul ăla?? În curând se fac 2 luni de când am solicitat niște informații prin email și... niciun răspuns! Am vreo 4-5 reveniri între timp și... nimic! De fiecare dată am primit emailul acela automat cum că au primit și vor răspunde asap, dar... NIMIC! Am deja vreo 2 săptămâni de când am pus întrebările via DigiCare cu nr de înregistrare, cu tot tacâmul, și... ghice ce?... NIMIC! |
#5
Posted 19 September 2014 - 10:12
CSStanciu, on 18 septembrie 2014 - 15:51, said: Și răspunde cineva la emailul ăla?? În curând se fac 2 luni de când am solicitat niște informații prin email și... niciun răspuns! Am vreo 4-5 reveniri între timp și... nimic! De fiecare dată am primit emailul acela automat cum că au primit și vor răspunde asap, dar... NIMIC! Am deja vreo 2 săptămâni de când am pus întrebările via DigiCare cu nr de înregistrare, cu tot tacâmul, și... ghice ce?... NIMIC! Spune-mi te rog in PM codul client sau numarul de sesizare sa te pot ajuta. Multumesc. |
#6
Posted 23 September 2014 - 12:47
DIGI_Helper, on 19 septembrie 2014 - 10:12, said: Spune-mi te rog in PM codul client sau numarul de sesizare sa te pot ajuta. Multumesc. Înțeleg că doar pe bază de sesizare se poate primi un răspuns? Mie NU îmi place să stau și să mă conversez cu robotul până mi se face legătura cu un om. Sesizarea e încă în termenul de 30 de zile, deci mai aștept un pic să văd respectul față de client... Dar pot să pun întrebările aici și poate răspunzi tu. Sunt convins că mai sunt și alții interesați de aceste informații care, după părerea mea, ar trebui să se regăsească și pe site-ul public. A. Întrebări trimise (sau reveniri) în datele de 2 iulie, 15 iulie, 29 iulie, 11 septembrie: 1. Am văzut informările cu privire la scăderea tarifelor pentru serviciile de internet fix. Cum pot trece la aceste noi tarife, respectiv 29lei pentru Fiberlink 100? 2. Am văzut că ați introdus stick-uri de internet cu viteze de până la 21,6Mbps. Care sunt abonamentele pentru aceste stick-uri și ce trebuie să fac ca să-l înlocuiesc pe cel vechi (de 7,2Mbps) cu unul nou? 3. Serviciul de roaming național este valabil și pentru serviciile dvs. de telefonie prepaid? Tarifele de roaming internațional și destinațiile sunt aceleași și pentru cartele și pentru abonamente? 4. Posturile disponibile autentificat prin aplicația DigiOnline pot vizionate doar din rețeaua RCS&RDS sau și din alte rețele (de exemplu, dacă sunt conectat la un WiFi la un hotel în afara României)? 5. Înțeleg că cele 2 posturi care vor transmite campionatul intern de fotbal și Cupa Ligii au fost scoase din grilă. Va exista, în viitorul apropiat, vreo posibilitatea de a viziona aceste meciuri (de exemplu, pay-per-view, opțiune plătibilă separat)? B. Întrebări trimise (sau reveniri) în datele de 5 august și 26 august: 2 întrebări în legătură cu serviciile de telefonie mobilă: - aveți și nano-SIM-uri? - serviciile de date aferente abonamentelor Optim pot fi folosite și pe (sunt compatibilie cu) telefoane Blackberry cu sistem de operare 5.0 sau 6.0 (mai vechi), de exemplu cu un mobil Blackberry Curve 3G 9300? |
#7
Posted 23 September 2014 - 13:40
Se poate face trecerea din DigiCare sau la sediu.
Stick-urile se pot inlocui doar in caz de defectiune/nefunctionalitate. Roaming-ul National este disponibil doar pentru abonamentele DigiMobil, nu si pentru prepaid. Streaming-ul video functioneaza de pe IP-uri RCS&RDS, Vodafone si Orange. In momentul de fata ne aflam in negocieri privind drepturile de difuzare a Ligii 1. Se pot oferi si nano-sim-uri in limita stocului disponibil. Ar trebui sa fie functional si pe BlackBerry (de exemplu la Curve 9300 -> Settings – Advanced Options – TCP – APN: internet). Edited by DIGI_Helper, 23 September 2014 - 13:42. |
#8
Posted 23 September 2014 - 16:37
Văd că aici s-a putut răspunde în cca o oră! De ce pe email nu s-a putut nici după 2 luni jumătate? Întrebările sunt oarecum punctuale... Poate mai pot obține niște clarificări:
- înțeleg că nu pot schimba stick-ul de net direct și elegant, cum ar fi normal? Trebuie să fac un „artificiu” și să strice și să mi-l înlocuiască?!? Doresc doar să beneficiez de netul de 21,6Mbps (contracost, eventual). De ce așa o mare problemă? - trecerea către noul tarif (care nu este promoțional) la Fiberlink sau înlocuirea de stick (în caz de „defecțiune”) presupune prelungire contractuală de 12 luni? - se va deschide vreodată streaming-ul video și spre alte IP-uri? Ideal ar fi să mă pot uita la meciuri, de exemplu, în condiții normale și în străinătate, legat cu tableta la un WiFi local, fiind logat în aplicație evident... - ce se întâmplă în cazul în care îmi cumpăr un BB 3G, mă abonez pe 12 luni la DON și netul nu-mi merge cum „ar trebui”? Ăsta e tipul de mobil pe care îl folosesc în mod curent... Mă pot dezabona fără penalități? |
#9
Posted 23 September 2014 - 16:59
CSStanciu, on 23 septembrie 2014 - 16:37, said:
Doresc doar să beneficiez de netul de 21,6Mbps (contracost, eventual). De ce așa o mare problemă? - se va deschide vreodată streaming-ul video și spre alte IP-uri? Ideal ar fi să mă pot uita la meciuri, de exemplu, în condiții normale și în străinătate, legat cu tableta la un WiFi local, fiind logat în aplicație evident... De 21.6 Mbps oricum nu vei beneficia, nici macar in cele 2 orase unde este 21.6 Mbps nu se prind viteze aferente unei astfel de conexiuni. Rar vezi teste de viteza care trec pragul de 10-11 Mbps, cel putin aici pe forum. Vei beneficia de Digi Online doar daca se va lansa oficial in tara anumita. Nu au drepturi sa faca streaming afara, din aceleasi motive pentru care serviciile de streaming de afara nu ofera acces in alte tari, decat unde serviciul e lansat oficial. Solutia e folosirea unui VPN si poti urmari Digi Online oriunde ai fi. Gasesti si VPN-uri gratuite sau premium oferite gratuit la diferite promotii. Nu e mare lucru. Iti poti face chiar propriul VPN server, configurat pe router. Edited by deathnite, 23 September 2014 - 17:09. |
#10
Posted 24 September 2014 - 09:28
@CSStanciu - Cu privire la ultima situatia mentionata - Daca este vorba de o renuntare anticipata se vor achita clauzele de penalitate conform contractului. Serviciul este functional, situatiia fiind de la dispozitivul/echipamentul folosit.
|
|
#11
Posted 24 September 2014 - 14:23
deathnite, on 23 septembrie 2014 - 16:59, said:
Atunci ce te opreste sa achizitionezi propriul stick 3G din alta parte si sa il folosesti cu SIM-ul Digi? Poti folosi SIM-ul si intr-un telefon ce dispunde de USB Tethering sau Wi-Fi Hotspot. Se poate inlocui si de RDS prin rezilierea contractului. De 21.6 Mbps oricum nu vei beneficia, nici macar in cele 2 orase unde este 21.6 Mbps nu se prind viteze aferente unei astfel de conexiuni. Rar vezi teste de viteza care trec pragul de 10-11 Mbps, cel putin aici pe forum. Vei beneficia de Digi Online doar daca se va lansa oficial in tara anumita. Nu au drepturi sa faca streaming afara, din aceleasi motive pentru care serviciile de streaming de afara nu ofera acces in alte tari, decat unde serviciul e lansat oficial. Solutia e folosirea unui VPN si poti urmari Digi Online oriunde ai fi. Gasesti si VPN-uri gratuite sau premium oferite gratuit la diferite promotii. Nu e mare lucru. Iti poti face chiar propriul VPN server, configurat pe router. Îmi pot cumpăra și un mobil dual-sim și într-unul din ele să bag cartela de date, dar nu asta era ideea. Când ziceam „contracost” mă refeream la o valoare modică, one-time, de un 1-2-3lei/euro pentru „costuri administrative”. Pot schimba gratuit SIM-ul vechi cu unul pentru 21,6Mbps sau și cel vechi (2012 început, cred!) duce, în teorie, aceste viteze? Cât despre reziliere, exact acest „românism” vroiam să-l evit. Sunt în afara perioadei contractuale! De ce trebuie să mă duc să reziliez la un ghișeu și, imediat, să mă duc să fac un nou contract? De ce mama draq nu pot face drect un act adițional? Poți să-mi spui cum să fac cu VPN-ul ca să văd din străinătate? Sau să-mi indici pe forum sau prin alte părți pe unde pot să citesc? Mersi! @DIGI_Helper: cum e cu întrebările mele 2 și 4 din post-ul meu anterior? |
#12
Posted 24 September 2014 - 14:41
Sa imi spui te rog la care faci referire.
Daca ar fi sa ne ghidam dupa liniute, a 4-a intrebare ar fi primit raspuns - postul #10 din acest thread. Ar ramane punctul 2 despre prelungirea perioadei contractuale? |
#13
Posted 24 September 2014 - 15:17
Am crezut că post-ul #10 era o continuare a răspunsului lui #deathnite referitor a reziliere. Întrebarea mea vine în contextul în care aparatele BB (cu versiuni de soft mai vechi) au niște particularități, respectiv internetul lor nu este perfect compatibil cu toate tipurile de net oferite de operatori. În condițiile în care pe site-ul vostru nu găsesc o informație clară, de la RC nu primesc niciun fel de informație, singura sugestie fiind pe acest forum (nu este o un canal oficial de informare) că „ar trebui” să funcționeze eu mă văd în situația de fi cumpărat un serviciu pe care nu-l pot folosi (decât dacă achiziționez un alt aparat).
Și, da, rămâne liniuța 2! |
#14
Posted 24 September 2014 - 15:20
In cazul in care se face upgrade se va prelungi perioada contractuala.
In cazul stick-ului nu se va prelungi perioada. |
#15
Posted 26 September 2014 - 11:38
Aceste informații nu sunt și pe site?
http://www.rcs-rds.r...istenta/contact Se pare că acest @VladutzU2013 este mai pasionat de RDS decât de fete și de școală. Edited by KyKyKyKy, 26 September 2014 - 11:38. |
|
#16
Posted 26 September 2014 - 11:39
se pare ca sunt ceva probleme cu reteaua RDS in momentul asta pe unele zone....
Edited by Mihai_3, 26 September 2014 - 11:39. |
#18
Posted 26 September 2014 - 14:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users