Advertising companii mari
Last Updated: Feb 25 2014 17:05, Started by
leny29
, Feb 11 2014 19:17
·
0
#1
Posted 11 February 2014 - 19:17
Salut,
Cred ca nisa in care e site-ul meu e una buna pentru companii gen Orange, Vodafone, dar cum astea sunt companii mari cu bugete enorme, si site-ul meu e unul cu doar 100 de vizitatori unici pe zi, oare merita sa incerc sa le scriu? De la ce numar de utilizatori incolo cam poti sa speri la un contract bilateral cu o companie? mica sau mare... sau nu conteaza numarul de utilizatori. Cu AdSense nu am reusit, asa ca trebuie sa gasesc alta solutie. Si daca ar fi interesati, atunci trebuie sa ofer eu toata technologia pe care AdSense o ofera firmelor ce cumpara spatiu publicitar (e.g. cate clickuri...) Multumesc |
#2
Posted 11 February 2014 - 19:26
sansele sa negociezi direct sunt f mici , in general lucreaza cu compani de media buying, carora le specifica un anumit target.
|
#3
Posted 11 February 2014 - 21:20
joseph_lacroix, on 11 februarie 2014 - 19:26, said:
sansele sa negociezi direct sunt f mici , in general lucreaza cu compani de media buying, carora le specifica un anumit target. Asa ma gandeam si eu, si atunci cum poti sa faci un deal one-to-one? pui anunt pe site la tine, care vrea sa te contacteze sa plaseze banere publicitare? Sau publicitate directa (daca asta o fi numele bun) nu prea exista... Mersi |
#4
Posted 11 February 2014 - 23:06
leny29, on 11 februarie 2014 - 21:20, said: Asa ma gandeam si eu, si atunci cum poti sa faci un deal one-to-one? pui anunt pe site la tine, care vrea sa te contacteze sa plaseze banere publicitare? Sau publicitate directa (daca asta o fi numele bun) nu prea exista... Mersi e mai complicat si se face pentru site-uri cu trafic mare, in general trebuie sa faci un studiu din care va rezulta ce fel de public/target ai, iar in functie de asta contactezi firmele potential interesate de ex sunt site-uri de poker care platesc cate zeci de euro pentru fiecare persoana care vine de pe site-ul tau si se inregistreaza dar aici deja vorbesti de o supra targetare. |
#5
Posted 11 February 2014 - 23:33
la 100 vizitatori unici e 0.
Sunt bloggeri care scot si 1000 vizitatori unici si tot nu au tangente cu diverse companii. |
#6
Posted 12 February 2014 - 02:20
Ma faci sa rad. 100 unici pe zi si tu te gandesti la companii mari?
Pentru site-uri mici maxim AdSense. Dar la traficul asta nu castigi mai nimic. Si cand zic site-uri mici ma refer la minim cateva mii unici pe zi. Edited by vierme, 12 February 2014 - 02:22. |
#7
Posted 12 February 2014 - 22:13
vierme, on 12 februarie 2014 - 02:20, said:
Ma faci sa rad. 100 unici pe zi si tu te gandesti la companii mari? Pentru site-uri mici maxim AdSense. Dar la traficul asta nu castigi mai nimic. Si cand zic site-uri mici ma refer la minim cateva mii unici pe zi. Ok bine, Eu vroiam sa fiu sincer, nu ma asteptam la prea multe. Ca sa reformulez intrebarea, sa zicem ca ai 1.000 de utilizatori unici, sau 10.000, intrebarea mea este, scrii direct companiilor care crezi tu ca ar fi interesate? sau treci printr intermediari? sau te duci personal?... Cum ajung pe unele site-uri sa aiba banner-uri fixe, presupun ca au o intelegere cu acele companii nu? altfel orice ar fi altceva, o sa iti bage reclame prin rotatie nu, si o sa incerce sa ghiceasca ei cam despre ce ai fi tu interesat ca vizitator (daca pot cum fac astia de la google care te trackuiesc peste tot...). Ar fi trebuit sa schimb subiectul topicului sa intreb cum contactezi potentialele companii care crezi tu ca ar fi interesate de spatiu publiciatar la tine pe site. Va multumesc joseph_lacroix, on 11 februarie 2014 - 23:06, said:
e mai complicat si se face pentru site-uri cu trafic mare, in general trebuie sa faci un studiu din care va rezulta ce fel de public/target ai, iar in functie de asta contactezi firmele potential interesate de ex sunt site-uri de poker care platesc cate zeci de euro pentru fiecare persoana care vine de pe site-ul tau si se inregistreaza dar aici deja vorbesti de o supra targetare. Mersi, Eu ma gandeam ca pe site-uri cu trafic mici, s-ar putea sa fie alte companii interesate care nu au bugetele companiilor mari... ca si pe partea cealalta a baricadei sunt unii intreprinzatori care nu sunt cunoscuti si carora le-ar prinde bine ceva publicitate nu? Sunt de acord cu tine ca astia mai mari probabil ca nu se uita la tine... Edited by leny29, 12 February 2014 - 22:10. |
#8
Posted 25 February 2014 - 17:05
Clientii cu ceva bugete de comunicare apeleaza de cele mai multe ori la agentii.
Primul pas ar fi sa afli cu ce agentie lucreaza clientul de la care vrei bani. Apoi contactezi agentia, le prezinti site-ul si apoi le faci o oferta financiara. Agentia isi da cu parerea si fie refuza/ignora propunerea fie o dau mai departe la client care va decide la randul sau. De asemenea, dupa ce ai contactat agentia, poti face o vizita si clientului sa-i povestesti ce beneficii i-ar aduce site-ul tau. La client NU faci oferta financiara daca are o agentie. In 99,9% din cazuri, mai ales daca ai un site mic, clientul te va trimite inapoi la agentie. In conditiile in care i-ai dat deja un pret clientului, va trebui ca la agentie sa dai mai ieftin. De asemenea, daca sari agentia, risti sa fii refuzat categoric si de catre client si nici de la agentie nu pupi bani pentru eventuale campanii la ceilalti clienti pe care ii are. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users