Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 

Nu va cumparati Lenovo

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#19
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012

 virtualx, on 04 februarie 2014 - 18:48, said:

lol ...din nu cumparati lenovo , maine ma duc sa-mi iau 3 Posted Image la cat de fiabile spuneti ca sunt

Eu am dat deja comanda, mi-e frica sa nu sa epuizeze stocurile. Oare am norocul sa prind si eu un Lenovo? Posted Image

#20
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,322
  • Înscris: 24.05.2010
:)))

Fiti fericiti cei care sunteti rezolvati cu garantiile de la Tablete, telefoane, calculatoare, laptopuri... la ce contracte se fac e aproape imposibil sa demonstrezi ca sa defectat singur.
Iar acolo unde o faci, daca ei nu vor sa iti repare iti baga un motiv sinistru (valabil prin contract) din care reiese ca ai pierdut garantia.

Niciodata nu mi-am pus speranta in garatie cand mi-am cumparat ceva, si in nici-un caz nu trimit un produs din mana fara nimic la mana. Adica sunt service-uri unde ti se "schimba" piese cu tine de fata fata... deci totusi...

#21
HpVirus

HpVirus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,142
  • Înscris: 30.05.2009
Si eu am un G580 cu SSD pe el si merge de minune de 2 ani...

#22
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 20.12.2007

 n3utr1n0, on 04 februarie 2014 - 18:47, said:

cei cu tihinkpad nu va mai laudati cu ele (inclusiv eu m am laudat mai sus). e normal sa rezista fara probleme peste 10 15 ani de zile. (desi nimeni nu le foloseste atata timp)

eu pana acum nu am auzit vre un prieten cu thinkpad sa se strice ceva. defapt sunt cele mai fiabile laptoape de pe piata.
Doar sunt made in China LAPTOAPELE astea !Posted Image

Edited by bog4u, 04 February 2014 - 19:17.


#23
mercenar123

mercenar123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 11.02.2013
Daca va cumparati atunci rugati-va sa nu ajungeti cu el in service . Daca vreti, cititi pe forumurile in engleza ce au patit cei care au ajuns cu el in Polonia . Si pana acum cativa ani Lenovo nu cumparase IBM deci probabil va bucurati de adevaratele laptopuri ale celora care au facut printre primele calculatoare (IBM) si nu lenovo, firma chinezeasca .

Edited by mercenar123, 04 February 2014 - 19:33.


#24
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,789
  • Înscris: 03.02.2007
Ia formați rândul frumos, să ajungă la toată lumea!

#25
xulica

xulica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 28.02.2007
Imi pare rau de ce ai patit dar dupa titlul topicului se intelege total altceva... Lenovo face laptopuri bune din cate stiu eu , daca tu ai avut ghinionul sa prinzi unul cu un defect e cu totul o alta poveste. Cat despre nesimtirea celor de la asistenta tehnica e ceva la ordinea zilei in romania...

#26
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,905
  • Înscris: 01.01.2010
Eu o sa țin cont de sfatul initiatorului. Service-ul reprezinta oglinda producătorului, Dupa cele spuse mai sus, nu-i vad bine. Toți sunt ok, când iți iau banii. La partea a doua însă, se vede adevărata valoare.

#27
danv6

danv6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 30.12.2010

 mercenar123, on 04 februarie 2014 - 19:25, said:

Daca va cumparati atunci rugati-va sa nu ajungeti cu el in service . Daca vreti, cititi pe forumurile in engleza ce au patit cei care au ajuns cu el in Polonia . Si pana acum cativa ani Lenovo nu cumparase IBM deci probabil va bucurati de adevaratele laptopuri ale celora care au facut printre primele calculatoare (IBM) si nu lenovo, firma chinezeasca .

Lenovo a cumparat divizia de PC-uri a IBM acum 9 ani. Din cate stiu vreo 2 ani a comercializat tot sub titulatura IBM.
De cateva saptamani a cumparat si divizia de servere "low end" (sa spunem) a aceluiasi IBM (presupun ca IBM a ramas cu supercalculatoarele (DeepBlue & others) si, imi inchipui ca sistemele&soft dedicat cloud. So...
In privinta service-ului asta e cu totul si cu totul alta mancare proasta&rea de peste.

Edited by danv6, 04 February 2014 - 20:59.


#28
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,218
  • Înscris: 31.08.2006

 vlad2991, on 04 februarie 2014 - 18:29, said:

Ba, ma amuza inteligenta utilizatorilor de laptopuri lenovo. Omul nu se vaita ca a avut probleme cu laptopul, ci cu modul in care a fost tratat de cei de la service, de ce va laudati ca nu ati avut probleme cu laptopul sa-l duceti in service??? Dati-va cu parerea doar daca ati dus ceva la service ca altfel aratati ca niste ***** care nu inteleg limba romana.

   Cinstit sa fiu si pe mine ma amuza "superinteligenta" ta. Sa incepem cu inceputul. Tu zici asa (citez):

   "Omul nu se vaita ca a avut probleme cu laptopul"

   Pe cuvantul tau ca nu  a avut probleme cu laptopul ? Dar asta ce-o fi ? (acum citez pe initiatorul topicului):

   "Acum o luna am cumparat un lenovo yoga 13 si am avut niste probleme cu display-ul"

   Dupa  care omul spune ca a avut probleme cu reprezentanta  insa incheie sumbru si deloc magulitor la adresa laptopurilor Lenovo (citez iar):

   "Am vazut dupa ce am cautat mai bine ca multa lume are mari probleme cu aceste laptopuri deci personal va recomand sa le evitati sau daca vreti neaparat luati-va doua . Unu de folosit iar celalalt pentru piese si suportul de la ei din Romania este absolut inacceptabil."

  Asadar, omul sfatuieste (cu mici greseli gramaticale) potentialii cumparatori sa nu ia astfel de laptopuri deoarece au mari probleme si inevitabil se ajunge la service insa si service-ul asigurat pentru ele e praf in opinia lui.
   Noi am venit cu contaargumente ,sustinand ca acest produs e de calitate.

   In concluzie, cine nu intelege limba romana, stimabile ?

Edited by fansat, 04 February 2014 - 22:03.


#29
mercenar123

mercenar123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 11.02.2013
Draga fansat,
nu trebuie sa dai citate din toata lumea ca sa demonstrezi ceva. Nu m-am "vaitat" , am spus doar ca am avut probleme ceea ce e destul de departe de vaitat. Greseli gramaticale n-am facut, poate doar niste virgule si eventual o litera netastata .

Ca o concluzie, scrieti pe google "service Poland Lenovo" si o sa vedeti ce zic si altii care au trimis laptopul acolo . Nu a fost un caz singular. Cei care aveti laptop de la ei si a fost foarte bun va doresc sa aveti noroc in continuare.

Tot ce vreau sa spun e ca sunt fooarte multi care au povestit experientele lor cu service-ul de la lenovo si cu suportul tehnic si nu-ti vine sa crezi ca asa ceva se poate intampla la o firma asa mare. Fiecare poate sa traga ce concluzie vrea, cert este ca eu nu voi mai apela la serviciile celor de la Lenovo.

Edited by mercenar123, 05 February 2014 - 00:04.


#30
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Nu citesc tot, dar o sa zic ce-am mai zis de cateva ori:
Acum aproape 2 ani s-a stricat un Lenovo Z ceva al unui prieten, "vechi" de 3 luni. Nu se mai deschidea. Trimis in polonia, iar aia la call center mi-au zis: "TRIMITETI DOAR LAPTOPUL" (dupa ce au verificat ei SN-ul). "Fara incarcator, garantie?". "Fara nimic, ca nu au aia grija de asa ceva si ramaneti fara".
In doua saptamani a venit cu "Update bios". In inca o luna a crapat iar. Aceeasi procedura, venit dupa vreo 8 zile cu "motherboard replaced". Merge bine-mersi de atunci.

Ai avut tu ghinion, asta e altceva. Dupa cum vezi, la mine s-a nimerit si un nene ok la call center.

Si...am si eu Thinkpad E531 de jumatate de an si tot ce pot sa-i reprosez e...HDD-ul jalnic.

#31
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,218
  • Înscris: 31.08.2006
Draga mercenar123,

Eu nu am spus ca te-ai vaitat, ci colegul care sustinea ca nu stim sa citim ce ai scris.  Pentru el am dat citatele respective ca poate asa o intelege de fapt care-i treaba. In afara citatelor, singura  mea referire in  ceea ce te priveste a fost ca ai facut niste mici greseli gramaticale scuzabile. Toti gresim. Nimeni nu-i perfect. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat cu laptopul si sper ca pe viitor sa nu mai ai astfel de probleme. Cu stima.

#32
mofone

mofone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 30.08.2011
Mda, sincer am auzit si eu povesti nasoale cu faimosul service din polonia. Am avut recent o experienta interesanta cu un laptop dell. hdd-ul facuse cateva baduri, era in perioada de garantie, am primit un mesaj de la un soft dell care spunea ca produsul ar trebui schimbat, dupa care am zis ca hai sa incerc, si am sunat la dell, care mi-au trimis un hdd si l-au ridicat pe cel vechi (a doua sau a treia zi, dupa ce imi transferasem datele). Am zis wow. Simplu si rapid.

E aiurea sa trebuiasca sa astepti atat, sa trimiti tu produsul in garantie peste mari si tari, cerintele de genul sa aiba si cablul de alimentare mi se par putin ciudate. Overall sunt de acord ca experienta e foarte neplacuta. Personal detin un lenovo, care pana acum nu mi-a facut probleme si sper sa nu am vre-odata. Produsele sunt bune, dar si cand crapa ceva...  Plus ca lenovo am inteles ca a iesit pe primul loc in 2013 la vanzari. Poate asta va aduce imbunatatiri si la rezolvarea garantiilor.

Edited by mofone, 05 February 2014 - 09:58.


#33
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,893
  • Înscris: 25.06.2007

 n3utr1n0, on 04 februarie 2014 - 18:47, said:

cei cu tihinkpad nu va mai laudati cu ele (inclusiv eu m am laudat mai sus). e normal sa rezista fara probleme peste 10 15 ani de zile. (desi nimeni nu le foloseste atata timp)
Ei, nu chiar...
Am avut unul la care s-a ''dus'' placa de baza dupa 6 ani.
Oricum, am fost pe deplin multumit de el, chiar nu aveam pretentii la mai mult...

#34
AndreeaConstantin

AndreeaConstantin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 15.07.2013
Si eu am tot un lenovo si merge brici. N-am avut nicio problema.

#35
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Din câte văd eu Service-ul Lenovo, cel puțin pentru Ideapad/jegpad ( orice în afară de Thinkpad) este la aceleași standarde joase precum cel de la cel.ro Asta a reclamat inițiatorul acestui subiect iar eu am notat. Chinezăriile Lenovo ( altele decât Thinkpad ) trebuie evitate, chiar si Ideapad Yoga ce costă o căruță de bani. Chiar așa, ce preț de achiziție a avut acel Lenovo?

Edited by albastru, 05 February 2014 - 11:42.


#36
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Cum am spus, la mine n-au fost probleme. Si daca e sa ne gandim cate lenovo-uri se cumpara in bugete mici-medii (enorm de multe! ENORM!), eu as zice ca stau ok ca si firma.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate