Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

tableta ieftina si buna

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
duzzy59

duzzy59

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 07.05.2006
as dori sa iau - cadou de ziua lor - baietilor mei (gemeni) 2 tablete ieftine dar bune. Din pacate nu am stiut unde sa plasez acest topic si l-am plasat aici. Cateva date esentiale : baietii vor implinii 23 de ani, deci nu sunt mici; ambii sunt studenti si ar folosi tabletele atat pentru timp liber cat si pentru cursuri, dar si pentru comunicare pe internet. Din pacate nu am o suma f mare dsponibila, poate intre 800 si max1000 lei pentru amandoua in total.As dori sa ma ajute cineva cu sfaturi deoarece vizitarea site-urilor nu m-a lamurit , mai mult m-a nelamurit,
Multumesc anticipat.

#2
Sempiternal

Sempiternal

    // Mastermind \\

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 05.05.2013
Nu prea gasesti -.-, decat niste petarde de E-Boda si Allview care poate te tin o saptamana poate te tin un an.

Edited by Sempiternal, 01 February 2014 - 10:15.


#3
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
Daca ai mari un pic bugetul undeva la 1200RON da ai gasi ceva bun.Cum ar fi Asus.

http://www.emag.ro/t...a/pd/DMQ1SBBBM/

Edited by ZIGZAG20, 01 February 2014 - 10:26.


#4
duzzy59

duzzy59

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 07.05.2006