Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

ARtelecom - un car de probleme si de nervi

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
Guest_Allex_*

Guest_Allex_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Imi cer scuze din start pentru ca nu postez intr-o rubrica special dedicata ISP-urilor, dar nu am avut timp deocamdata pentru inregistrare (cu prima ocazie promit sa ma inregistrez!) si informatiile sint importante (cel  putin asa sper).

Vad ca ARtelecom a ramas o necunoscuta pentru multi si ar fi bine sa ramina asa. De ce? Cititi mai jos si luati aminte!

In ciuda marimii gigantice,  ARtelecom ofera servicii Internet la standarde mediocre, acceptabile numai pentru necunoscatori .

    In prezent,  ARtelecom nu ofera nici o compresie a datelor  (hardware/software), desi, oficial, se sustine ca exista compresie hardware "invizibila la utilizator" (?!). O fi si o astfel de compresie, nu zice nimeni nu, dar e putin probabil ca aceasta sa fie inventata si patentata de ARtelecom. Un modem standard V92 (superior deja clasicului V90) recunoaste compresia datelor pentru conexiunea dial-up cu provideri renumiti (TotalNet, PC Net, RDS, Idilis, etc), numai pentru conexiunea cu ARtelecom ofera in jurnal mentiunea (fara compresie sau cu compresie necunoscuta). Pe linga asta,  la ARtelecom exista probleme si cu Error Control-ul : standardul e fie unul foarte vechi (si automat ineficient pentru pretentiile de astazi), fie se aplica un standard neomologat inca (?!).

     Cu asemenea probleme esentiale, nici un om cu pretentii firesti nu poate ramine conectat prin ARtelecom.

    Numai in momentul aparitiei unor probleme tehnice grave (de citeva ori pe saptamina!) iti poti da seama ca  ARtelecom este sabotat din interior, de propriii angajati / manageri . Ciudat, dar cel putin asa se pare...

     Reclamatiile sint rezolvate cu o intirziere de circa 12 ore. ENORM pentru o companie care se lauda ca asigura asistenta clientilor "24 de ore din 24". In schimb, daca insisti (de, ca abonat astepti mai multa operativitate!), primesti un car de asa-zise explicatii chiar de la Customer Care Manager:

    "Serviciul dial-up al carui abonat sinteti este de tip best effort si nu SLA, avind o disponibilitate de 99%, adica se accepta o intrerupere de furnizare a serviciului de pina la 7,2 ore/luna.


1.Intreruperea s-a datorat unui flood provenind din reteaua OteGlobe, fenomen care nu poate fi previzionat, nici ca aparitie, nici ca durata de rezolvare, necesitind - la solicitarea noastra - interventii energice din partea furnizorilor externi.

2. Traficul pe OteGlobe si Telia este balansat, indiferent de tipul liniei (dial-up sau linie inchiriata). Referitor la atac, acesta a afectat ambele legaturi. In cazul unui atac de amploare, solutia eficienta este filtrarea de catre upstream provider (si daca se poate si depistarea sursei atacului), lucru care nu se poate imediat, tinind cont de ora producerii, de programul de lucru al partenerilor, precum si de amploarea atacului.

3. S-a renuntat deocamdata la compresia soft - aceea care "se vede" de la utilizator. S-a considerat ca, pt a satisface cerintele tururor clientilor (in special legate de viteza de conectare), serviciul functioneaza din punct de vedere tehnic mai bine asa".

    Ce mai poti comenta la un asemenea raspuns?  Oficialii ARtelecom stiu mai bine decit tine cit au voie sa nu-ti furnizeze serviciul platit anticipat, rezolvarea "energica" a problemelor tehnice nu tine de ei, iar la compresie s-a renuntat pentru ca asa e mai bine pentru toata lumea (?!). Intrebarea care ramine totusi e "De ce s-a aplicat compresia software - ultimul standard si cel mai performant - daca reteaua si serverele ARtelecom nu rezistau?". Sa fie lipsa de profesionalism sau o strategie ascunsa de acaparare a pietei? Eu as opta pentru a doua varianta si argumentul ar fi ca totul s-a facut "pe sest". Setarile serverului au fost schimbate peste noapte, fara nici o instiintare trimisa clientilor care incercau o conexiune cu vechile setari.

    Introducerea ultimului standard de compresie software pentru conexiunile ARtelecom a fost din pacate doar o strategie de piata. In perioada Tirgului Telecom de la Bucuresti, ARtelecom era in voga cu reclame prin mass-media si demonstra clientilor la standuri cit de rapid se efectueaza transferul de date prin reteaua ARtelecom. Cei interesati, oameni de buna credinta, au luat-o de buna si s-au abonat pentru cel putin 6 luni la ARtelecom. Dupa numai 3 saptamini de functionare la acesti parametri (intr-adevar, necontractuali), reteaua ARtelecom "pierde" brusc orice forma de compresie. Clientii nu au fost anuntati de mutarea nefairplay. Aia care s-au prins au primit explicatii care mai de care mai fanteziste (vezi mai sus!), iar ceilalti au continuat sa utilizeze serviciile ARtelecom cu un mare semn de intrebare - "De ce se conecteaza atit de repede si se misca atit de greu???".

     Strategia comerciala a companiei ARtelecom implica prostirea clientilor cu o calitate temporara. "Oferim servicii de calitate, precum poti observa! Aboneaza-te pe mai multe luni, ca sa-ti facem si o reducere" - simbolica, zic eu!  Prins cu banii luati, clientului i se ofera ceea ce vrea ARtelecom si nu ceea ce a vazut si a platit clientul. Odata efectuata plata in avans, ARtelecom nu mai inapoiaza de bunavoie nici un sfant, cu toate ca orice client nemultumit are dreptul sa renunte daca i se ofera altceva decit a platit. ARtelecom se acopera cu faptul ca ofera o reducere amarita la plata abonamentului in avans. Cu alte cuvinte, dupa ce ca iti face reducere, mai vrei si banii inapoi?! Auzi, ce tupeu din partea clientilor!!!

    Cam asta e povestea ARtelecom...

    In concluzie,  ARtelecom inseamna preturi medii spre foarte mari, calitate mediocra (lipsa totala a compresiei datelor, etc), intreruperea neanuntata si prelungita a serviciului in caz de avarie (caderea conexiunii principale),  remedierea defectiunilor majore in circa 12 ore, o asistenta neprofesionista a clientilor (poti suna sa te vaiti, dar sa nu cumva sa te astepti sa se si rezolve!; mail-urile privind problemele tehnice semnalate de client  sint transmise cu mare intirziere, sint formulate neprofesionist si sint semnate ARtelecom, fara numele referentului) si multe alte aspecte negative care nu isi au locul intr-o companie cu pretentiile ARtelecom.

    Personal, dupa o experienta importanta cu ARtelecom (peste 6 luni, practic inainte de lansarea oficiala pe piata a ARtelecom), nu recomand nimanui acest provider de servicii Internet. Experienta serviciilor ARtelecom inseamna nervi, multi nervi si situeaza compania undeva foarte jos pe grila privind calitatea, profesionalismul si seriozitatea. La aceste aspecte trebuie lucrat intens, iar daca nu erau gata cu ARtelecom-ul, cei de la RomTelecom trebuiau sa amine lansarea companiei si sa o utilizeze "de proba" pentru ei. Ei bine, nu au avut curajul necesar... Au lasat tuturor bucuria descoperirii ARtelecom.

PS: Apropo de numarul pentru dial-up de la ARtelecom (0870111111), acest serviciu se numeste Numar Unic de Acces Internet (UIAN) si a fost folosit in premiera nationala de ARtelecom. Serviciul UIAN costa 500 de dolari pe luna si se acorda numai in anumite conditii (mai multe cititi la http://www.romteleco...o/serv/uian.php).

Cam atit...

La multi ani, SoftNews!

#2
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Problemele ce se regasesc la Artelecom ne sunt cunoscute datorita faptului ca am fost printre cei care au cumparat un cont dial-up

Intr-adevar merge f. ptost, nexistand conexiune metropolitana, iar serverul softnews nu era vazut de pe Artelecom..
Asta e un mister pe care multa vreme nu l-au putut explica. Noroc ca intr-o zi a inceput brusc sa functioneze.

Inchid acest thread si te rog sa te inregistrezi si sa postezi la Coltul Suparatilor sau Internet & Telecomunicatii

#3
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Artelecom are conexiune in Ronix pe 100Mbps.
De asemenea are si Acces Servere CISCO pentru Dial-UP si cum acestea sunt cunoscute ca fiind niste rahat-uri, in sensul ca procesoarele lor nu suporta load-ul de pe toate liniile de acces cu compresia activata, apar probleme tehnice care obliga scoaterea acestei compresii total sau partial (vezi RDS).

Ceilalti mari operatori Dial-Up folosesc alte "masinarii", FX, cel mai bun, are Lucent, Xnet pentru Gold are Nortel si pentru Xnet Free mai exista si niste rahat-uri de CISCO, etc...

Greets,
Speedo

#4
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Imi cer inca o data scuze fata de moderatorii acestui forum, pentru ca am postat aiurea! Nu am avut atunci timp sa ma inregistrez. Sper ca scuzele au fost acceptate.

OK, acum, daca discutia poate continua, trebuie spus ca ARtelecom nu are de gind sa schimbe nimic in ceea ce priveste calitatea serviciilor. Din pacate, foarte multi au apucat sa incheie contracte, cu plata in avans...

Daca la serviciile gratuite/oferite ca bonus, anumite companii ofera servicii proaste, la un serviciu platit cu virf si indesat (9 euro/luna + TVA) parca ar trebui macar ceva de o calitate medie.

Astept cu interes opiniile altor utilizatori de servicii ARtelecom (dial-up, ISDN si altele). Uneori, cei de la [email protected] mi-au dat impresia ca as fi cam singurul nemultumit.

#5
TheNTmAx

TheNTmAx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 407
  • Înscris: 21.09.2002
Multa lumea is cheama mecanicul preferat si il "unge" bine sa dea cu pararea despre o masina care urmeaza sa o cumpere. Li se pare normal. Poate vine si ziua cand o firma serioasa sau chiar si muritoru de rand va apela la un prieten, profesionist respectiv firma de consultanta sa cantareasca ofertele si sa aleaga corect....

Nu?

#6
drgroza

drgroza

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 19.05.2002
Corect....incorect....tot aia-i!
Am fost (pe) xnet.Am avut abonament la connex locuind intr-un orash in care connex nu avea semnal(o pot dovedi...!).Acum are!
Da' de 4 luni m-am dat pe Artelecom.Shi mie-mi merge ce nu s-a pomenit.Nu pot compara cu altzi provideri...ca n-am.Asha ca VIVAT ...Artelecom!
PS:ca dovada...nu'sh cum se scrie Conex sau Connex!!!

#7
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Corect drgroza, dar iti recomand cel putin 2 provideri de Internet de marca si daca se poate niste servicii la pret mediu (adica nu cele mai tentante oferte, dar nici cele exagerate).
Verifica daca tu ai compresie de date pentru ca e posibil ca ARtelecom sa fi renuntat la compresie doar in Bucuresti... 10x :)

#8
mtest

mtest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,957
  • Înscris: 13.06.2002
Hmm.... sa vedem:
flood: ce-a zis omul este foarte corect; ISP-ishtii din Romania fac tot felul de giumbushlucuri care de care mai dubioase ca sa protejeze cat de cat clientul... cand a fost mort Yahoo 4 ore in 2000 de ce nu ai facut scandal?
compresie: pe langa ce a zis speedo mai este shi povestea ca tzine destul de mult negocierea de compresie, iar pentru cineva care-shi citeshte doar mailul, conteaza in primul rand sa se conecteze repede shi e mai putzin important ca sta conectat 30sec. sau 15sec. pana ii vin mailurile (adica largimea de banda), dar daca sta mai mult de 30sec. doar la negociere se vede... Mai mult, "banul gros" este adus (in dialup) de cei care ishi citesc mailul de 4-5 ori pe zi nu de cei care stau toata noaptea shi download-eaza la greu.
Eu shtiu ca nu te incalzeshte cu nimic explicatzia mea, dar poate te ajuta macar sa intzelegi modul in care gandeshte celalalt shi de ce i se pare lui foarte normal ceea ce spune.

#9
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Pentru flood exista intotdeauna o solutie: e flood pe o retea (OTE Globe, in acest caz), treci pe alta retea/backup (in acest caz, Telia).

Desi sustine ca asigura asistenta tehnica non-stop, ARtelecom nu are mereu un om la Departamentul Tehnic si nu are cine sa apese pe o tasta sa inlocuiasca OTE Globe cu Telia. Cel putin asa sustin ei, ca trebuie sa fie cineva care sa execute aceasta schimbare. In mod normal, ar trebui un echipament automat, care sa detecteze blocajul de pe o retea si sa treaca pe conexiunea backup. Mai mereu insa, acel cineva de la Tehnic nu este... Vine dimineata, pe la 08:00

In ceea ce priveste banii, banii se scot din abonamente, in primul rind, si din orele (indiferent daca e zi sau noapte!) petrecute pe linia RomTelecom (nu uita, ARtelecom e detinuta 99,99% de RomTelecom!!!).

Cei care isi citesc mail-urile nu ar fi dezavantajati de compresie. Daca primesc atasamente care se pot comprima (ex - fisiere Word), ei le pot descarca mai repede. Ce, crezi ca se uita ca se conecteaza in 30 de secunde in loc de 10?! Oricum, prefer sa stau pina la un 1 minut pentru conectare, dar sa fie o conexiune de calitate.

mtest, cum poti sa explici ca alti provideri - TotalNet, de exemplu - ofera servicii de calitate, fara sa tina cont de asa-zisele argumente invocate de ARtelecom???

Repet, ARtelecom e o companie SABOTAT, culmea, DIN INTERIOR. Deci, concurenta nu are de sa-si faca griji, compania ARtelecom va pieri pe limba ei, aplicind politica proprie.

Si oricum, cine va putea sa rezilieze contractul cu ARtelecom o va face cu prima ocazie. De ce? ARtelecom practica preturi prea mari, serviciile se preteaza numai la cititul mail-urilor (incarcarea paginilor se face greu, foaaaret greu!), iar asistenta tehnica e pur teoretica.

PS: mtest, nu am mentionat nimic de download! Cine foloseste o conexiune dial-up pentru download aproape 100%?! Daca descarci fisiere pentru 30% din timpul de conectare, si atunci numai noaptea... Problema e calitatea conexiunii: se conecteaza usor, pica repede si des, se incarca greu paginile, mai apare si un flood si toate astea cind ti-e lumea mai draga. Daca nu crezi, incearca "superoferta" ARtelecom (cu toata ca nu-ti recomand sa arunci niste euro)!

Astept impresii de la utilizatorii serviciilor ISDN ARtelecom, in caz ca acestia exista...

#10
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Era sa uit, mtest, problema nu se pune in acest termeni. Nimeni nu vrea "scandal". Pe un forum fiecare spune ceea ce gindeste, cu argumente si in termeni decenti. :nu:

Cu Yahoo nu ai contract semnat, parafat, nu platesti o taxa, etc. Asa ca Yahoo, Hotmail, etc pot "muri" si cite o zi, doua, ca "mor" pe barba lor. Pierderile pe care le inregistreaza in aceste intervale de inactivitate sint semnificative.

Ce pierde in schimb ARtelecom sau alt ISP daca nu-ti ofera conexiune la Internet? ARtelecom sustine ca poate sa nu-ti ofere serviciul pentru mai bine de 7 ore/luna. OK, dar care 7 ore? 7 ore din cele citeva ore cit esti tu conectat sau 7 ore per total. Ei bine, normal, daca tu te conectezi 10 ore pe luna (si alea pentru a-ti citi mail-ul, sic!), 7 ore serviciul poate sa nu functioneze. Daca ai e-mail pe serverele ARtelecom nu te ajuta cu nimic, corespondenta nu soseste din cauza flood-ului care tie ti se pare "foarte normal" (normal, daca te confrunti cu acest fenomen doar teoretic!). /very_mad/

#11
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
am vazut o kestie super misto intr-o reclama artelecom (daca nu ma insel in connect-ul din decembrie - dar nu garantez):

pentru trafic cu canal garantat (adsl, linie inchiriata, sau ce or da ei), de exemplu pt. 128kbit:

LATIMEA DE BANDA ESTE GARANTATA PANA IN NODUL IN CARE ARTELECOM SE CONECTEAZA LA INTERNET. sau ceva de genul asta...

oricum, ideea era simpla: in reteaua artelecom iti merge cu 128kbit, dar mai departe nu ii intereseaza... poa' sa-ti mearga cu 1kbit ca ii doare in fund ca nu-ti garanteaza nimic...

#12
Monitoxus

Monitoxus

    Back!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,184
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Originally posted by H2SO4
LATIMEA DE BANDA ESTE GARANTATA PANA IN NODUL IN CARE ARTELECOM SE CONECTEAZA LA INTERNET. sau ceva de genul asta...

Marfa ! Sunt "teribil de profesionisti" ca sa zic asa  :vomiton:

Momentan cred ca baietii sunt doar in faza reclama pt. popor .. servicii POATE mai incolo ! Oricum au luat un start aiurea total ...

NICI vorba de "revolutie" in domeniul serviciilor sau de calitatea cu care se mandresc. (cel putin in cazul dial-up-ului din Constanta, ca pe asta am aruncat noi banii :( )

#13
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Stie cineva de ce ARtelecom trimite acum, pe 4 ianuarie, MESAJE de felicitare pentru Craciun si Anul Nou???  :confused:

#14
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
De la inceputul acestui an, ARtelecom functioneaza NUMAI pe legatura de rezerva (backup), respectiv pe Telia. Se pare ca pina si cei de la ARtelecom s-au saturat de "flood"-urile prelungite de pe reteaua OTE Globe.

Sau poate fi o noua tentativa de atragere a clientilor. Probabil vor reintroduce si ultimul tip de compresie software si corectie a erorilor (momentan, nu au nici una, nici alta!), cine stie!

Oricum, recomand multa atentie la ofertele ARtelecom. In mod normal, ARtelecom ar trebui sa se compare cu provideri de renume, dar managementul companiei este prost. Conditiile si parametrii servicului se schimba peste noapte, fara nici un anunt prealabil.

Cert e ca infrastructura ARtelecom permite servicii de calitate, dar degeaba permite reteaua daca ARtelecom e "surd" la feedback-ul sosit din partea clientilor.

#15
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Quote
Originally posted by H2SO4
  :

"am vazut o kestie super misto intr-o reclama artelecom (daca nu ma insel in connect-ul din decembrie - dar nu garantez):

pentru trafic cu canal garantat (adsl, linie inchiriata, sau ce or da ei), de exemplu pt. 128kbit:

LATIMEA DE BANDA ESTE GARANTATA PANA IN NODUL IN CARE ARTELECOM SE CONECTEAZA LA INTERNET. sau ceva de genul asta..."


Serviciul Artelecom in cauza e SUPER NET , cel care "asigura conectivitate IP si ofera o banda garantata de transfer a datelor (64 kbps sau 128 kbps) pâna la nodul de conectare ARtelecom la reteaua Internet".

Intr-adevar, se pare ca ARtelecom nu isi asuma o raspundere prea mare in afara retelei proprii:

"Caracteristici ale serviciului

- Punctul terminal de oferire a serviciului este definit la nivelul interfetei Ethernet dintre routerul ARtelecom si echipamentul terminal conectat la aceasta (în general un switch sau un hub). Standardul folosit este 10BaseT, iar interfata electrica/mecanica este cea a routerului (RJ-45 “mama”).

- Garantarea largimii de banda a serviciului (64kb/s sau 128 kb/s) este realizata în interiorul retelei ARtelecom pâna la nodul de conectare al acesteia la Internet.

- Traficul de date efectuat în cadrul serviciului este dependent doar de largimea de banda contractata fiind nelimitat ca volum ".

:ciocan:

#16
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Allex, de Idilis esti multumit?

Greets,
Speedo

#17
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Originally posted by Allex
De la inceputul acestui an, ARtelecom functioneaza NUMAI pe legatura de rezerva (backup), respectiv pe Telia. Se pare ca pina si cei de la ARtelecom s-au saturat de "flood"-urile prelungite de pe reteaua OTE Globe.
Inainte sa spui ca legatura internationala este doar prin Telia era bine sa citesti thread-ul Legaturile internet ale ISP-urilor din RO!!! pentru a te lamuri, in sensul ca tehnic, din punct de vedere al capacitatii acesteia n-ar fi putut face fata traficului.

Also eu am dat un trace de afara spre Artelecom si iata ca totusi legatura spre USA si Europa se face prin OTE:

Quote

Tracing the route to www.artelecom.ro (80.97.194.6)
1 dcr01-p0-1.sntc08.exodus.net  (209.1.169.182) 0 msec 0 msec 0msec
2 ibr01-g0-0.sntc08.exodus.net (66.35.194.197) 0 msec 0 msec 0msec
3 dcr2-so-3-0-0.SantaClara.cw.net (208.172.156.197) [AS 3561] 4 msec 0 msec 0msec
4 bcr1.Thamesside.cw.net (166.63.210.61) [AS 3561] 164 msec 160 msec bcr2.Thamesside.cw.net (166.63.210.62) [AS 3561] 160 msec
5 iar1-loopback.Thamesside.cw.net (166.63.210.7) [AS 3561] 164 msec 160 msec 164 msec
6 166.63.214.90 [AS 3561] 160 msec 160 msec 164 msec
7 lo0-vi01.buc.OTEglobe.net  (62.75.0.29) [AS 12713] 252 msec 252 msec 252 msec
8 fa0-0-vi01.customers.buc.OTEglobe.net  (62.75.7.146) [AS 12713] 252 msec 252msec 252 msec
9 fa0-1-c7206.bb1.artelecom.net  (80.97.200.5) [AS 24745] 252msec 252 msec 256 msec

Probleme de care spui tu este posibil sa existe, dar e bine sa te limitezi doar la ce ai verificat tu...

Greets,
Speedo

#18
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Deocamdata DA.  :yeah: Au si ei unele mici probleme temporare, dar ofera tot ceea ce am precizat ca NU ofera ARtelecom.

In plus, Idilis ofera un nr de tel cu tarifare NORMALA pentru intervalul 22:00-08:00 (S-D), astfel incit iesi cu 30% mai ieftin fata de ASI. :OK:  

Linie cu tarifare normala, S-D, 22:00-08:00 - 1 impuls/8 minute = 92 de lei/minut

Linie cu tarifare ASI, L-D, 22:00-08:00 - 0,3 centi/minut = circa 125 de lei/minut

Cam asta e...

Oricum, nu ma bazez inca pe un singur provider... si probabil nimeni care vrea o conexiune permanenta la Internet.

Greets,
Allex :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate