Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 

Ringtones pe bani-teapa pe banii mei

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
eter29

eter29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 05.01.2014

View Postdorin_2k, on 05 ianuarie 2014 - 17:12, said:

Cred ca pt saptamana a doua. Iti vor aparea si cei pt dezactivare in cont in 2 zile.
Si atunci de ce am primit sms de genul v-ati dezabonat de la fun3cell??????

#20
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,328
  • Înscris: 01.12.2001
In contul Cosmote nu se face actualizarea instant.
Ai pana acum 6 euro pt activare si 1 saptamana sau 2 de abonament. Inca 0,05 pt dezactivare

Edited by dorin_2k, 05 January 2014 - 20:16.


#21
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,352
  • Înscris: 29.12.2009

View Postemyboy, on 05 ianuarie 2014 - 14:40, said:


Nu . Daca eu vand aer la conserva is vinovat eu ca vand ? E vinovat ala care cumpara . Deci tot cererea e de vina Posted Image .
E vorba de ala care cere bani (contra unui produs/serviciu)... iar zicerea e ca nu e vinovat ala care cere.

#22
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,376
  • Înscris: 03.12.2012
zedge cineva? totul moka.

nici nu stiam ca mai exista siteuri dastea de teapa. suntem in 2014

#23
Oana-S

Oana-S

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.01.2014
Buna ziua. Si eu am patit acelasi lucru cu aceasta aplicatie. Neatentia....costa . Cel putin la mine. Azi am intrat pe ringtones pentru prima data. Avand in vedere ca este o aplicatie "free" m-am "avantat" fara sa citesc prea multe informatii. Am incercat sa iau ringtonul, mi-a zis sa dau un mesaj cu TOP la 1303, eu ma gandeam ca este gratuit, si uite asa am avut cost de 2.99 E. Bun, toate ca toate, intru din nou...acum sunt mai atenta si citesc tarifele...(ceea ce prima data nici macar nu le-am observat). Si vad ca sa dezactivez e 0,05 centi sa scriu STOP TOP LA 1221. Bun, scriu...zice ca mesajul nu este trimis, incerc acelasi mesaj si la 1303..la fel...si uite asa am un cost de 9 E, in doar 2 ore, si nu stiu cum sa ma dezabonez de la acest abonament "miraculos"!Sper doar sa nu mai am surprize cand verific din nou. Plus ca am inteles ca se pune din nou peste 7 zile 3 euro.Am incercat sa sun la numarul respectiv de telefon,dar nu raspunde nimeni.
Va rog, daca m-ati putea ajuta...Multumesc frumos

#24
ever_forever

ever_forever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 03.02.2006

View PostOana-S, on 25 ianuarie 2014 - 16:04, said:

Buna ziua. Si eu am patit acelasi lucru cu aceasta aplicatie. Neatentia....costa . Cel putin la mine. Azi am intrat pe ringtones pentru prima data. Avand in vedere ca este o aplicatie "free" m-am "avantat" fara sa citesc prea multe informatii. Am incercat sa iau ringtonul, mi-a zis sa dau un mesaj cu TOP la 1303, eu ma gandeam ca este gratuit, si uite asa am avut cost de 2.99 E. Bun, toate ca toate, intru din nou...acum sunt mai atenta si citesc tarifele...(ceea ce prima data nici macar nu le-am observat). Si vad ca sa dezactivez e 0,05 centi sa scriu STOP TOP LA 1221. Bun, scriu...zice ca mesajul nu este trimis, incerc acelasi mesaj si la 1303..la fel...si uite asa am un cost de 9 E, in doar 2 ore, si nu stiu cum sa ma dezabonez de la acest abonament "miraculos"!Sper doar sa nu mai am surprize cand verific din nou. Plus ca am inteles ca se pune din nou peste 7 zile 3 euro.Am incercat sa sun la numarul respectiv de telefon,dar nu raspunde nimeni.
Va rog, daca m-ati putea ajuta...Multumesc frumos

Ai cerut anularea subscriptiei (dezabonarea) la operatorul de telefonie?

#25
Oana-S

Oana-S

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.01.2014
Am sunat la numarul de pe site-ul respectiv si nu raspunde nimeni. Am sunat la cosmote, eu fiind pe aceasta retea si au zis ca ei nu pot face nimic ca nu de ei depinde, ci de "administratorul" sau cum sa ii spun site-ului de unde am incercat eu sa iau ringtonul si la care am dat eu mesaj..

#26
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Si eu am dat cu STOP FC,cosmote la 1303.
La mine era activarea cu cuvintul FC

Si am primit mesajul V-ati dezabonat de la serviciul....

#27
Oana-S

Oana-S

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.01.2014
O sa incerc sa mai sun luni la numarul de telefon de pe site-ul respectiv. Si dvs. ati reusit sa "inlaturati" abonamentul respectiv intr-un final ?

#28
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Dupa cum am explicat mai sus.
Bafta!

#29
ever_forever

ever_forever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 03.02.2006

View PostOana-S, on 25 ianuarie 2014 - 16:19, said:

Am sunat la numarul de pe site-ul respectiv si nu raspunde nimeni. Am sunat la cosmote, eu fiind pe aceasta retea si au zis ca ei nu pot face nimic ca nu de ei depinde, ci de "administratorul" sau cum sa ii spun site-ului de unde am incercat eu sa iau ringtonul si la care am dat eu mesaj..

Si daca "administratorul" saitului nu te dezaboneaza ca asa vor muschii lui si te taxeaza saptamanal pana la sfarsitul vietii, ce faci?

Plata cum se face? Iti vine pe factura Cosmote? Orice abonament la orice se anuleaza prin neplata. Deci le spui celor de la Cosmote ca platesti doar costul telefoniei din factura, orice alta plata de pe factura n-o achiti.
Sau daca nu le convine le spui ca daca nu stopeaza plati viitoare catre "serviciul" respectiv, renunti la contractul Cosmote si te muti la alt operator de telefonie, cu portarea numarului. Simplu. Eventual le spui ca-i reclami si la OPC, asa, ca razbunare.

Tu esti clientul, tu esti stapanul, nu isi bate joc Cosmote sau vreun sait de tine, punandu-te sa dai fara rezultat gramezi de mesaje taxate doar ca sa te dezabonezi.
Apeleaza la cineva mai infipt sa discute cu cei de la Cosmote, daca tu n-ai curaj sa-ti ceri drepturile (de cetatean european :) ).

#30
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Tre sa mearga direct la ei la sediu si acolo sa faca galagie sa primeasca nr de telefon de la firma cu nr scurt.Si tot acolo sa vorbeqasca cu aia,altfel,vorba ta,sint sanse mici.
Sry!

#31
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,328
  • Înscris: 01.12.2001
Clientul trebuie sa citeasca bine inainte sa faca vreo comanda prin sms.
Si sa citeasca bi e care e nr de dezabonare.
Cu ce e vinovata firma de telefonie daca abonatul face o comanda pe care nu vrea/nu stie sa o anuleze?

#32
ever_forever

ever_forever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 03.02.2006

View Postdorin_2k, on 25 ianuarie 2014 - 18:43, said:

Clientul trebuie sa citeasca bine inainte sa faca vreo comanda prin sms.
Si sa citeasca bi e care e nr de dezabonare.
Cu ce e vinovata firma de telefonie daca abonatul face o comanda pe care nu vrea/nu stie sa o anuleze?

Man, ma doare undeva de nr de dezabonare.

Plata o fac la operatorul de telefonie. Ei fac plata mai departe la servicii externe. Daca eu ordon operatorului de telefonie sa blocheze plata, trebuie sa ma asculte. Eu sunt clientul, eu sunt stapanul! Daca nu, pa si pusi, ma duc la altul. Concurenta e destula!
E ca la banca, eu ordon efectuarea/blocarea platilor, nu plateste banca de capul ei.

Sclavi am fost, sclavi am ramas, noi romanii. Pozitia ghiocelului. Capul plecat sabia nu-l taie... Si alte expresii romanesti...

#33
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,328
  • Înscris: 01.12.2001
Da, da, si marmota invelea ciocolata!
Daca nu stii ce faci: platesti.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate