Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Modem-ul Digi Net Mobil nu se conecteaza la internet
Last Updated: Mar 02 2024 17:57, Started by
Adi blondu
, Dec 28 2013 13:58
·
6
#1
Posted 28 December 2013 - 13:58
Salut prieteni.Am o problema cu stick-ul Digi Net Mobil de la RDS si anume,nu se conecteaza la internet.A mers 2 zile,iar a treia zi dimineata,mi-a aparut "eroarea" asta(imaginea 1).Daca dau click pe ok,imi apare fereastra asta(imaginea 2).Led-ul stick-ului clipeste de doua ori verde,la 2 secunde pauza.In cele doua zile nu l-am scos din USB-ul pc-ului.Am testat acest stick pe doua calculatoare si acelasi rezultat.Aveti idee ce ar fi?Am sunat la RDS si mi-a zis sa sterg cartela sim cu o carpa moale,dar nici o schimbare.E dus sim-ul(demagnetizat)??Va multumesc anticipat.
Attached Files |
#2
Posted 28 December 2013 - 14:05
Scoate simul , il cureti .
Dai uninstal la aplicatia instalata de stick , reinstaleaza aplicatia . Daca nu merge stick-ul pe nici un pc , nu ai decit sa te duci la RDS . |
#3
Posted 28 December 2013 - 14:13
Da Cristi,am reinstalat si dezinstalat de 3 ori programelul stick-ului si tot nimic.Am sters si "frecat" cartela sim de parca era "lampa lui Aladin".Tot nimic.Daca testat pe doua calculatoare nu da nici un semn de viata, inseamna ca "duhul" sim-ului "si-a dat duhul".Deci ramane sa ma duc la RDS sa mi-l schimbe.Multumesc si Sarbatori Fericite.
Edited by Adi blondu, 28 December 2013 - 14:16. |
#4
Posted 28 December 2013 - 14:15
Pune sim-ul intr-un telefon ce suporta 3G pe 2100MHz.
Vezi daca-ti merge si ti-l recunoaste telefonul. De asemenea baga un SIM de la un alt operator in modemul USB si vezi daca ti-l vede. Ar trebui, pentru ca stick-ul e codat pe RDS, sa-ti dea o eroare ca nu e compatibil sau bun sim-ul, nu-mi mai aduc aminte, oricum, ar trebui sa-ti dea o cu totul alta eroare decat primesti acum. Edited by Ciubex, 28 December 2013 - 14:16. |
#6
Posted 28 December 2013 - 14:18
Ma gandeam la asta Ciubex.Voi testa si reveni cu raspunsul.Ms.
Am revenit.Ciubex am incercat cu un sim de la Vodafone,dar imi cere o parola din minim 8 caractere.Nu mai apare ca nu "vede" sim-ul.(imaginea 1) djpadrecito, on 28 decembrie 2013 - 14:17, said:
antivirusul e activat? Attached FilesEdited by Adi blondu, 28 December 2013 - 14:39. |
#7
Posted 28 December 2013 - 15:48
se pare ca sim-ul s-a cam dus dracu'. incearca si invers, cu sim-ul de la
RDS intr-un telefon, chiar daca nu e 3G, sa vezi daca-l vede telefonul. |
#8
Posted 28 December 2013 - 16:24
Adi blondu, e ok asa, pin-ul ala iti apare ca ai stick-ul blocat in RDS, iar tu folosind un SIM card Vodafone apare fereastra aia.
Asadar, stick-ul e ok, functioneaza, ceea ce inseamna ca ai probleme cu SIM-ul de la RDS. Incearca, dupa cum ti-am sugerat si eu si dygey, SIM-ul de la RDS intr-un telefon, sa vezi daca totusi SIM-ul este inca activ/folosibil. |
#9
Posted 28 December 2013 - 21:26
Ciubex si dygey aveti dreptate:sim-ul e dus.Am bagat sim-ul RDS intr-un telefon si pe ecran imi apare "Sim absent".Inseamna ca Stik-ul e ok dar sim-ul e terminat.Ma voi duce luni sa schimb sim-ul la RDS.Va multumesc pentru sfaturi.Sa aveti o seara placuta.
|
#10
Posted 30 December 2013 - 16:42
Salut.Am fost azi la RDS si mi-au schimbat SIM-ul.Aveau deja o cutiuta plina cu SIM-uri defecte(deci nu sunt singurul patit).Sarbatori fericite si LA MULTI ANI.Va multumesc pentru ajutor.
|
|
#11
Posted 04 May 2017 - 09:54
Mai intai BUNA ZIUA . Am si eu un modem digi net care a mers pe un laptop cu windows 10 aprox. o saptamina dupa care a aparut o problema, adica nu se conecteaza la net, apare *connect failed* , am dezinstalat programul de mai multe ori si reinstalat dar acelasi rezultat. Am fost cu el la digi l-au verificat si la ei a mers. L-am incercat pe alt calculator tot cu windows 10 dar probabil alta versiune si functioneaza. Pe laptop nu vrea. Am dat refresh la laptop mi-a dezinstalat toate aplicatiile nu a ramas decit sistemul, am instalat modemul dar la conectare acelasi lucru. Nu mai stiu ce sa fac. Astept sugestii.
Edited by nykusok, 04 May 2017 - 10:05. |
#12
Posted 04 May 2017 - 10:20
@nykusok - Comunica-mi in privat numele titularului si adresa completa pentru a verifica modelul stick-ului detinut.
|
#13
Posted 04 May 2017 - 16:33
Vezi ca poate nu iti intra complet in usb sau poate usb-ul respectiv nu iti mai furnizeaza suficient curent.
Probabil problema e la tine... Hardware sau software. Vezi poate te descurci cu un linux live |
#14
Posted 13 June 2017 - 22:36
Buna. Aceeasi problema ca la @nykusok o am si eu. Mi s-a updatat windows-ul (windows 10) si nu ma mai pot conecta la internet de pe stick rcs rds (nici de pe alt stick de internet, ex. vodafone). Am dezinstalat si instalat aplicatia de mai multe ori, am fost la RCS si am schimbat sim-ul si nimic, nu vrea si gata. Am facut reclamatie la RCS si mi-au raspuns evaziv ca nu pot rezolva problema. Pe alt calculator merge.
|
#15
Posted 14 June 2017 - 13:49
@Kyon - Da-mi in privat numarul sesizarii inregistrate sau codul de client/CNP, pentru verificarea situatiei.
|
|
#16
Posted 01 July 2017 - 20:02
Buna. Aceeasi problema ca la @nykusok o am si eu. Mi s-a updatat windows-ul (windows 10) si nu ma mai pot conecta la internet de pe stick rcs rds (nici de pe alt stick de internet, ex. vodafone). Am dezinstalat si instalat aplicatia de mai multe ori, am fost la RCS si am schimbat sim-ul si nimic, nu vrea si gata. Nu pot rezolva problema. Pe alt calculator cu win 10 merge pe laptop nu mai vrea . Cod error 633 . Un sfat ?? email : [email protected]
|
#17
Posted 12 July 2017 - 21:28
Aceeasi problema nu merge stick pe win 10 creators update. Stie cineva cum se rezolva aceasta problema?
|
#18
Posted 05 August 2017 - 23:24
Poti sa incerci sa schimbi setarile aplicatiei in compatibility mode. Nu stiu daca exista optiunea asta la CU eu am tot aniversary.
Edited by aLLLx, 05 August 2017 - 23:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users