Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Date tehnice tractor u640
Last Updated: Dec 06 2019 17:33, Started by
SergiuBossRo
, Dec 15 2013 20:49
·
0
#1
Posted 15 December 2013 - 20:49
Va rog sa imi spuneti ce parere aveti despre tractoarele universal 640 ? Daca se gasesc piese de schimb..
|
#2
Posted 15 December 2013 - 21:02
Antice,vechi si dedemult, fiabilitate scazuta, sculele cele mai folosite in reparatie fiind ciocanul de peste 5 kg si aparatul de sudura.
|
#3
Posted 15 December 2013 - 23:20
tractoare bune, cu piesele de schimb.. cum ti-e norocul. Mai adaptezi
|
#4
Posted 16 December 2013 - 12:46
MembruAnonim, on 15 decembrie 2013 - 21:02, said:
Antice,vechi si dedemult, fiabilitate scazuta, sculele cele mai folosite in reparatie fiind ciocanul de peste 5 kg si aparatul de sudura. rand, on 15 decembrie 2013 - 23:20, said:
tractoare bune, cu piesele de schimb.. cum ti-e norocul. Mai adaptezi Sa tot ceri sfaturi pe forum ! |
#5
Posted 16 December 2013 - 14:30
Eu am avut unu' luat nou in 1991(de parinti mei, aveam 14 ani pe atunci...) si vandut in 2011 ( vandut de mine, ca imi trebuiau banii pentru MF ). O reparatie capitala la motor in 2007 sau 2008, nu mai tin minte. Schimbat benzile de franare si simeringurile, sa nu intre ulei la frane. Reconditionat un ax de la mecanismul de echilibrare din baia de ulei. Cam atat cu "internele".
Cu ocazia reparatiei la motor, nu am gasit pistoane de 102, toti vanzatorii ma sfatuiau sa bag de 95mm . Pana la urma am gasit intr-un magazine un set de 1010DT si mi-a dat omul de la magazin 4 pistoane de 102mm. Tragea bine ( era DTC), consuma putin. I-am adaptat electromotor de U650, cu o flansa adaptoare, cel de 445 era subdimensionat pentru 4 cilindri. Pana la adaptare, aveam unul pe tractor si unul la reparat, si la 5-6 luni trebuiau schimbate . Cu ala de 650 a mers pana l-am vandut. Capetele de bara, in ultimii ani erau sub toata critica. Dupa o campanie de discuit, deja aveau joc. I-am gasit echivalent de la ceva buldoexcavator si am rezolvat si asta. La vremea aia, si la cele 10 ha pe care le lucram ( arabil, fanete, livada) nu era o alta alegere mai buna intre tractoarele romanesti. |
#6
Posted 16 December 2013 - 16:35
SergiuBossRo, on 15 decembrie 2013 - 20:49, said:
Va rog sa imi spuneti ce parere aveti despre tractoarele universal 640 ? Daca se gasesc piese de schimb.. La ce vrei sa-l folosesti?Ce suprafata vrei sa lucrezi cu un u640? Vrei sa fie cu dubla tractiune? MembruAnonim, on 15 decembrie 2013 - 21:02, said:
Antice,vechi si dedemult, fiabilitate scazuta, sculele cele mai folosite in reparatie fiind ciocanul de peste 5 kg si aparatul de sudura. Ce repari tu cu ciocanul si cu aparatul de sudura?Sudezi motorul de cutie?Cum ai ai ajuns tu la concluzia ca are fiabilitate scazuta?La ce lucrari l-ai folosit daca l-ai folosit si cu ce utilaje si cel mai important,in ce stare era tractorul? |
#7
Posted 16 December 2013 - 17:06
#8
Posted 16 December 2013 - 17:18
Luat toamna in stare jalnica si facuta reparatie capitala pana in primavara. Motorul a rezistat pana in vara la transportul graului si a trebuit refacut pentru araturile de toamna. Intr-un an s-au indoit ambele laterale ale tirantilor si au trebuir intarite cu ceva adaus si sudura. De fapt, putine elemente de caroserie nu aveau nici un punct de sudura si nici nu stiu sa fi vazut vreunul care sa nu fi facut cunostinta cu ”socurile electrice”.
|
#9
Posted 16 December 2013 - 17:36
La ce lucrari a fost folosit pana la transportul graului?Iar legat d etiranti ce utilaje ai folosit pt el?
|
#10
Posted 16 December 2013 - 17:55
O zi de discuit si restul primaverii la semanat. Lateralele s-au indoit cand se deplasa cu semanatoarea de la o parcela la alta si a trecut printr-un loc noroios.
|
|
#11
Posted 16 December 2013 - 18:05
Poate cel care mergea cu tractorul il tinea in a 4-a la 1500 rot/min, fie sosea fie drum de camp. Normal ca nu te tine in modul asta de exploatare nici un fel de tractor... Dupa aceea ii bagi de vina ca e slab imbinat colo, ca e subtire blotul de la piesa X si tot asa.
Edited by SaS_100, 16 December 2013 - 18:06. |
#12
Posted 16 December 2013 - 18:33
Nu am,nu am avut si nici nu voi avea 640 dar am vazut multe astfel de tractoare si am vazut si cu probleme la motor de cateva ori intr-un an dar din cauza celul de la volan,in concluzie cum il exploatezi asa il ai si asta e valabil la toate tractoarele,utilajele si masinile.
Edited by zscf, 16 December 2013 - 18:33. |
#13
Posted 16 December 2013 - 18:44
#14
Posted 16 December 2013 - 20:31
zscf, on 16 decembrie 2013 - 16:35, said:
La ce vrei sa-l folosesti?Ce suprafata vrei sa lucrezi cu un u640? Vrei sa fie cu dubla tractiune? Vreau sa lucrez o suprafata de 12 ha teren arabil. Mentionez ca la suprafata aceasta am un tractor U445 , dar mi-e teama ca aceasta suprafata este prea mare pentru capacitatea lui si de aceea m-am gandit sa imi achizitionez un U650 , sau mai bine ..un Universal 640 simplu sau DT. Acesta din urma fiind cu mult mai scump. Ma gandesc pana in primavara sa il vand pe cel de 45 CP , si sa imi iau unul de 64 Romanesc. Ma mai gandesc. Edited by SergiuBossRo, 16 December 2013 - 20:31. |
#15
Posted 16 December 2013 - 21:08
|
#16
Posted 16 December 2013 - 22:38
MembruAnonim, on 16 decembrie 2013 - 21:08, said:
In afara de blocul motor, carcasa diferentialului, trompe, punte fata si caroserie, totul a fost nou cu mentiunea ca instalatia electrica a fost homemade. foarte bun pt mine http://www.youtube.c...elnueste/videos |
#17
Posted 17 December 2013 - 00:03
MembruAnonim, on 16 decembrie 2013 - 21:08, said:
In afara de blocul motor, carcasa diferentialului, trompe, punte fata si caroserie, totul a fost nou cu mentiunea ca instalatia electrica a fost homemade. De unde ai gasit cutie de viteze noua? Pistoane ai pus de 102 mm? Mecanismul de echilibrare l-ai gasit nou? Urata tzeapa ai luat... |
#18
Posted 17 December 2013 - 08:04
Nu stiu detalii despre piesele montate pentru ca reparatia s-a realizat in mare parte intr-un atelier al unui fost SMA, pana la stadiul de adus acasa prin forte proprii si continuata echiparea cu accesorii de catre tractoristul angajat pe el. Teapa nu a fost pentru ca in primul an a scos bani pentru o casa in satul nostru. In anul urmator s-au schimbat conditiile pietei, nu am mai avut de lucru cu el si l-am vandut cu ceva castig fata de pretul lui.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users