Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sugestie achizite Dacia 500 (Lastun)
Last Updated: Apr 26 2021 14:35, Started by
cipst
, Dec 01 2013 18:51
·
0
#56
Posted 16 January 2014 - 21:39
Ba cred ca era invers, Lastun ar fi vrut sa cumpere Daimler-Benz ca sa-i invete cum se face Mercedes-ul.
|
#57
Posted 16 January 2014 - 21:42
#58
Posted 16 January 2014 - 23:02
tsunnami, on 16 ianuarie 2014 - 16:31, said:
nu indeplineste normele de securitate rutiera si poluare. [...]defecte de franare, de stabilitate etc era vorba de securitate rutiera slai, on 16 ianuarie 2014 - 18:46, said:
ma lasi? asta cu argumente de poluare in 1990, e vrajeala curata. nici macar euro 1 nu aparuse in europa... din pacate aia din timisoara nu au avut nici sansa sa imbunatateasca ce au facut, fervoarea distrugerii inceputa imediat dupa revolutie, a fost prea mare si prea multi au fost cuprinsi de ea. te inseli amarnic. norme de poluare au existat INTOTDEAUNA in europa in primul rand lastunul n-a fost oprita in 90, cred ca a fost in 94 in al doilea randn-are nimic de a face cu fervoarea distrugerii. a fost o masina periculoasa romania trebuia sa intre in randul tarilor europene si sa respecte tratatul de la geneva, ala care i-a dat dreptul sa omologheze vehicule si i-a dat voie sa utilizeze marca E19. lastunul nu se incadra in normele de securitate rutiera cuprinse acolo, de poluare nu mai tin minte, dar parca nici la poluare, era CO-ul prea mare asta din cauza ca managerii au fost prosti si inginerii au finalizat munca managerilor. la fel si cu maxi-taxi-ul produs la brasov, la fel si cu autobuzul produs la bucuresti nu mai aparati o industrie care nu era buna la nimic (din cauza romanilor si sistemului de promovare a incompetentei, din cauza sistemului politic care mergea la intimidare etc) si care ne omora ori pe strada ori in casa romania era facuta varza de sistemul politic. n-a fost in stare decat sa culeaga ardeii pe care sa-i dea in vest sa acolpere investitiile facute de ciobani cumparand patente care nu se mai foloseau. cazul rom-bac, casul iar-93 si exemplele pot continua nu va mai bateti in piept ca n-aveti pentru ce. vreti sa vedeti cum fac romanii treaba? mergeti la mioveni sa vedeti ce sisteme de securitate au pus francezii ca romanul sa nu mai poata fura asta e romania. ce era tara asta in stare cu industriasi nemti a fost distrus de sistemul comunist de promovare ciobanesc. n-ai cum sa concurezi cu cei care au evoluat in zeci de ani, in timp ce romania si-a batut joc. a furat de la industriasi si si-a batut joc Barboso, on 16 ianuarie 2014 - 21:20, said:
Tu chiar crezi ca Lastun facea / ar fi facut fata concurentei ? Niste zvonuri ca voia sa cumpere Mercedes toata productia, sa puna scrumiere la S Class, am auzit si eu, da' cred ca erau doar zvonuri. de lastun nu stiu, stiu doar ca romania, super puterea mondiala, a pierdut dreptul sa produca la bucuresti autobuzele si autocarele Citaro. E posibil sa fi pus ochii si pe Lastun. Nu pentru ca Lastunul era vrajit, oricum curatau tot, ii spalau si pe operatori, ci pentru ca aveau oamenii pregatiti toti la un loc, operatori si ingineri nu ma refer la plosnitele de manageri care trebuiau eradicate din pacate pentru romania, romani-s super desptepti, nu-si vand tara managerii au speriat pe cel care ar fi castigat mult mai mult cu supervisor neamt ca ii da afara pe toti, iar ei au iesit la greva. ce investitor ar fi cheltuit zeci de milioane de marci in ceva care are probleme de la inceput? asa ca au plecat la turcia e posibil sa fi avut atunci in 90 in cap daimler sa produca smartul. poate, dar eu nu stiu decat de autobuzul care trebuia curatat si retehnologizat. |
#59
Posted 16 January 2014 - 23:13
#61
Posted 17 January 2014 - 08:29
4000 lei (anuntul este pe Mercador)
Daca este nevoie pun si datele , dar parca aici se pun sfaturi , mai ales ca este un site soft . |
#62
Posted 17 January 2014 - 16:25
Liviu,
Multumesc pt oferta. ptobabil ca este o masina in stare buna. Pretul insa ma depaseste. In rest, cat voi va contrati pe istoria, bazele, valoarea, rezistenta si fiabilitatea lastunului, eu inca caut unul....! |
#63
Posted 17 January 2014 - 17:15
cipst, on 17 ianuarie 2014 - 16:25, said:
Liviu, Multumesc pt oferta. ptobabil ca este o masina in stare buna. Pretul insa ma depaseste. In rest, cat voi va contrati pe istoria, bazele, valoarea, rezistenta si fiabilitatea lastunului, eu inca caut unul....! pai du-te sa-l vezi, spune-i franc cati bani ai tu, nu renunta! zi-i, bah frate, maxim iti dau 2000 ca n-am mai mult, dar, te duci sa-l vezi. eu, dac-ar fi asa rare, n-as rata nici o ocazie |
#64
Posted 24 January 2014 - 10:12
compartia Tico - Lastun mi se pare deplasata; Tico s-a produs in cantitati mari; inca circula prin Romania; nu cred ca vreun Lastun sa fi mers mai mult de 10 kkm;
|
|
#65
Posted 29 January 2014 - 15:32
mihai_atanasiu, on 24 ianuarie 2014 - 10:12, said:
compartia Tico - Lastun mi se pare deplasata; Tico s-a produs in cantitati mari; inca circula prin Romania; nu cred ca vreun Lastun sa fi mers mai mult de 10 kkm; |
#66
Posted 31 January 2014 - 09:24
#67
Posted 31 January 2014 - 19:16
Cand am cumparat-o avea 25.000 km , am desfacut motorul (nu imi placea cum arata) si am gasit cilindrii bucsati . Pe atunci exista in oras un magazin cu piese OLTCIT si mi-a adus la c-da o jumatate de set ( 2 cilindri pereche , 2 pistoane (parca stanga), 2 seturi GOETZE segmenti si 2 bolturi).
S-a schimbat cureaua de distributie la 4 ani si acum vreo 2 ani s-a pus chiulasa noua pentru ca cea veche fusese sudata si o sudura incepuse sa se fisureze (vechiul propietar lovise in vreun fel chiulasa cu pistoanele , poate se rupsese sau nu fusese bine montata cureaua ) . S-a schimbat in toamna 2013 bucsa si semeringul de la pompa de ulei . ATAT ! Am compresimetru si manometru ptr. rampa , totul e OK . Rulmentii de la ventilator si alternator au fost schimbati parca acum 2 ani la fel si cablul de ambreiaj . |
#68
Posted 22 October 2014 - 17:59
Salutari
am vazut ca cineva a deschis acest topic ptr ca dorea sa cumpere un Lastun.Si eu doresc acelas lucru,asa ca daca prisoseste cuiva,sunt eu amator. Nu prea conteaza starea lui numai ca doresc sa aibe acte ptr ca vreau sa-l restaurez si sa il inscriu. 0762242830-Cristian Bafta! |
#69
Posted 08 January 2018 - 11:06
Si eu am avut ,,Lastun"uri.Cu ceva modificari am fost foarte multumit la vremea respectiva. I-am adaugat radiator racire ulei, suspensie motor. Am renuntat la sincroanele cutiei de viteze, am incarcat cu relit uzura axului cu came si l-am rectificat din nou , am refacut articulatile planetarelor. Cred ca ar fi functionat cu brio si in prezent daca nu ruginea tabla aia de conserva . Mergea cu peste 100/h si caram peste 6 saci de cartofisi doua persoan pe o panta de ~ 20%.
Aud ! |
|
#70
Posted 26 April 2021 - 14:35
Un articol cuprinzator (multumesc colegului de forum care mi l-a semnalat) despre Lastun: https://www.autocrit...-ideea-rebutul/
Asta e faza tare de tot: Quote „Tovarășa s-a ridicat și a dat cu pumnul în masă, spunând: Și ce dacă nu s-a omologat? Asta e, nu o mai facem din fibră de sticlă, o facem din tablă! Ceaușescu a tăcut, s-a uitat la ea și a răspuns pe un ton reconciliant: Bine dragă, de ce să nu o facem din tablă? Apoi i-a zis lui Cosoroabă: Valentine, uite, într-o lună vreau să îmi prezinți mașina din tablă. Cosoroabă s-a uitat către Ministrul Economiei și a zis: da, încercăm, dar să știți că tabla are 0,7 mm grosime. Moment în care Ceaușescu a stat puțin pe gânduri și a zis: înseamnă că o să iasă mai mică mașina, nu? Cosoroabă a încercat să explice: nu, sunt alte probleme. Însă, în acel moment s-a ridicat Avram, Ministrul Economiei, și a zis: Da, tovarășul secretar, rezolvăm. Iese puțin mai mică. .” |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users