Sugestie achizite Dacia 500 (Lastun)
Last Updated: Apr 26 2021 14:35, Started by
cipst
, Dec 01 2013 18:51
·
0
#38
Posted 03 December 2013 - 23:37
Nero-d, on 03 decembrie 2013 - 23:30, said:
exact! lastune = a si avut un succes mondial Quote cine afirma ca dacia 1300 a fost masina, nu stie ce vorbeste Cum ar fi si nemtii sa spuna ca mercedes din 1950 erau rele si ele nu erau masini? Mai buna ca dacia 1300 cred ca era lada, in rest tot ce era din estul europei era varza. Daca cehii cu asa industrie, mai ceva ca noi, faceau stifturile alea cu motor in spate spune totul. Edited by adelina16, 03 December 2013 - 23:43. |
#39
Posted 03 December 2013 - 23:38
de acord... in afara de chinuit nu cred ca ai putea face si altceva
si Renault 12 era vreo masina? in anii aia de zici tu... cine vroia masini avea Fiat 850, skoda 1000 MB, wartburg, moskvici lada iar cine isi permitea avea Opel, VW Passat, volga, varsava (n-ai tu de un' sa stii) considera-te abandonat, sunt total relaxat mi-am luat mana de pe tine scopul topicului e sa te sinucizi Edited by Nero-d, 03 December 2013 - 23:58. |
#40
Posted 03 December 2013 - 23:49
Topicul are cam alta tema....!
Nero, nu te chinui cu neavenitii!? Relax....! Io-s tampit si cu mine nu ajungi la niciun rezultat... Abandoneaza-ma! |
#41
Posted 04 December 2013 - 13:01
Nero-d, on 03 decembrie 2013 - 23:38, said: [ http://s27.postimg.org/yeaqevb7j/lol_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 04 December 2013 - 14:02
Ghinion....
Nu ammai gasit Lastunul in curtea respectiva. A fost dat. Probabil REMAT... |
#44
Posted 05 December 2013 - 00:41
#45
Posted 06 January 2014 - 15:21
La multi ani !
Eu am un LASTUN si nu prea am unde sa-l tin deoarece sotia a luat alta masina pentru familie . Deocamdata are un adapost provizoriu si astept sa soseasca si o prelata . Masina este cea bleu/argintiu cu capace la roti si care se poate vedea prin mai toate pozele cu LASTUN . Mai multe se pot afla accesand forum classiccar cluj iar la prezentare masini : "Coada scurta si Natasa" . Cine rade de LASTUN sa se uite la poze facute la Mangalia , pe Transfagarasan , la Padina in Bucegi , Cluj , Hunedoara , Giurgiu , Sighisoara , Alba Iulia , Targu jiu (nu mai stiu cate drumuri), Manastirea Arnota , Brasov ....... Masina este intretinuta , cu motorul si CV tratate cu DURA LUBE , aprindere electronica (cu platina) , fara capac delco , radiator ulei cu racire fortata , imbracata cu tapiterie americana si mochete belgiene , dezaburire luneta si stergatoare cu temporizare variabila , amenajare pentru portbagaj usor ........piese de schimb. Lastunul este in stare de drum , cu cauciucuri all seasons noi si roti de vara , si isi doreste un pasionat care sa aiba grija de el cel putin tot asa cum am avut eu . Nu necesita reparatii (uleiul a fost schimbat la inceputul lunii decembrie 2013) . |
#46
Posted 15 January 2014 - 19:17
Este unu prin zona circumvalatiunii din timisoara. Dar nu as zice ca e de vanzare.. oricum circula
Edited by tfmercedez, 15 January 2014 - 19:18. |
|
#47
Posted 16 January 2014 - 07:10
#48
Posted 16 January 2014 - 14:34
cipst, on 01 decembrie 2013 - 19:12, said:
Nu am vandut-o! Am donat-o acum 5 ani. Si chiar mai vreau una. Era fascinanat sa stai tot timpul pe sub ea si cand te suparai sa o desfaci si sa o duci in casa! Orice data/informatie concreta imi poate fi de ajutor! Imi pac masinile mici si daca se poate si vechi este perfect! E drept, nu ca sa merg la drumuri lungi cu ele si cu familia, dar asa de umblat de colo-colo sunt faine. ia-ti un smart si asteapta sa imbatraneasca Liviumace, on 06 ianuarie 2014 - 15:21, said:
La multi ani ! Eu am un LASTUN si nu prea am unde sa-l tin deoarece sotia a luat alta masina pentru familie . Deocamdata are un adapost provizoriu si astept sa soseasca si o prelata . Masina este cea bleu/argintiu cu capace la roti si care se poate vedea prin mai toate pozele cu LASTUN . Mai multe se pot afla accesand forum classiccar cluj iar la prezentare masini : "Coada scurta si Natasa" . Cine rade de LASTUN sa se uite la poze facute la Mangalia , pe Transfagarasan , la Padina in Bucegi , Cluj , Hunedoara , Giurgiu , Sighisoara , Alba Iulia , Targu jiu (nu mai stiu cate drumuri), Manastirea Arnota , Brasov ....... Masina este intretinuta , cu motorul si CV tratate cu DURA LUBE , aprindere electronica (cu platina) , fara capac delco , radiator ulei cu racire fortata , imbracata cu tapiterie americana si mochete belgiene , dezaburire luneta si stergatoare cu temporizare variabila , amenajare pentru portbagaj usor ........piese de schimb. Lastunul este in stare de drum , cu cauciucuri all seasons noi si roti de vara , si isi doreste un pasionat care sa aiba grija de el cel putin tot asa cum am avut eu . Nu necesita reparatii (uleiul a fost schimbat la inceputul lunii decembrie 2013) . rezervor de canada? adelina16, on 03 decembrie 2013 - 19:59, said:
Lastun consuma si f putin, cam 3 l/suta si era abia la inceput de drum, un fel de experiment ce urma sa devina mai optimizat ulterior. Din pacate odata cu revolutia proiectul a cazut, productia lui a fost sistata si nu a mai avut nici o soarta. Daca avem putin nationalism nu ar trebui sa dam cu rahat in ceva care totusi a fost concept romanesc , poate singurul autoturism conceput asa si ar fi extraordinar sa mai fie cateva exemplare macar pastrate decat jefuite si vandalizate de diversi cocalari care in afara de BMW si Audi nu stiu. Nu pot decat sa am admiratie pt un proiect romanesc si pt cei care au lucrat la el, eu am lucrat la el, am fost in echipa care l-a interzis!.. era un cosciug pe 4 rotzuce. din pacate, da, "mandria" ingineriei romanesti. lastunul si aberatiile alea de maxi-taxi si dulapele (ca nu erau dulapuri) de autobuze., m-ai facut sa rad... |
#49
Posted 16 January 2014 - 14:38
de interzis e usor, nu'i asa? mai greu de construit ceva. asta e din pacate romanul tipic.
|
#50
Posted 16 January 2014 - 16:24
#51
Posted 16 January 2014 - 16:31
slai, on 16 ianuarie 2014 - 14:38, said:
de interzis e usor, nu'i asa? mai greu de construit ceva. asta e din pacate romanul tipic. era usor de demonstrat ca e un vehicul periculos care nu indeplineste normele de securitate rutiera si poluare. iti trebuie argumente serioase sa inchizi o fabrica sa pui oamenii pe drumuri. o fabrica se inchide daca nu vinde ceea ce produce (nu era cazul la lastun) sau daca produce lucruri ilegale. eu cred ca nu ti-ai dori pe strada vehicule care stii ca au defecte de franare, de stabilitate etc |
|
#52
Posted 16 January 2014 - 18:46
ma lasi? asta cu argumente de poluare in 1990, e vrajeala curata. nici macar euro 1 nu aparuse in europa...
din pacate aia din timisoara nu au avut nici sansa sa imbunatateasca ce au facut, fervoarea distrugerii inceputa imediat dupa revolutie, a fost prea mare si prea multi au fost cuprinsi de ea. |
#53
Posted 16 January 2014 - 20:16
Habar nu ai despre ce vorbesti. Profesorii de la Poli erau implicati intr-o gramada de chestii legate de dezvoltarea ptoiectului si ne-au povestit. Masina aia era o struto- camila, cu piese imprumutate din toata industria romaneasca. Nici macar un pret de cost real nu stiau sa stabileasca. Daca productia era pe pierdere statul avea grija sa acopere cu bani din alta parte. In perioada aia incepuse deja globalizarea. Toate firmele mici, sau nationale (sustinute din mandrie sau patriotism s-au dus dracu). Si Olanda avea DAF si nu au rezistat. Sarbii cu Yugo..
Pana si Ferari e preluat de Fiat, Lamborghini , Bugati de VW. A mai fost si ARO, Oltcit, si alte gunoaie. Citroen 2CV s-a fabricat in Portugalia pana prin 1989. In ind auto nu te joci cu costurile, fiecare surub sau piulita este calculata sa fie cat mai ieftina cu putinta, si se economiseste oriunde este cu putinta , altfel te manca concurenta. Mai vrei exemple? Cauta-ti singur. Edited by tfmercedez, 16 January 2014 - 20:21. |
#54
Posted 16 January 2014 - 21:11
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users