Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Sugestie achizite Dacia 500 (Lastun)

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
cipst

cipst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 01.09.2012
Lasa Nero, ca m-as chinui eu, sinistru, cu una! :)

#38
adelina16

adelina16

    FOX

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,446
  • Înscris: 07.03.2013

View PostNero-d, on 03 decembrie 2013 - 23:30, said:

exact!
lastune =
a si avut un succes mondial
sigur ca da. daca era ceasca prin 95 cred ca lastunul umplea piata prin america de sud si la arabi cu Dacia 500-lastun ca si cu tractoarele si camioanele

Quote

cine afirma ca dacia 1300 a fost masina, nu stie ce vorbeste
in anii 70 -80 sa ai aia iti dai seama, Renault 12 de fapt. Nu era chiar rau. Acuma nu oi vreo sa fie doar Mercedes si buick. Gandeste-te cehii aveau rablele alea de scoda 1000mb (de luxe-cica), 100 s, dupaia 120 mai bunicele , cat de naspa erau, rele, consum mare, se incingeau motoarele-proprietarii puneau tot felul de colere si aripi prin spate pe la motor sa-l raceasca (nu ca s-ar fi ridicat in aer de la viteza-nu era cazul la aleaPosted Image ), polonezii Fiat polski tot asa cu caldura in spate si frig in fata. Cand mai vedeam asa ceva chiar si acum 8-10 ani pe undeva ma uitam ca la urs, daca era si functionabila ce mai.

Cum ar fi si nemtii sa spuna ca mercedes din 1950 erau rele si ele nu erau masini?

Mai buna ca dacia 1300 cred ca era lada, in rest tot ce era din estul europei era varza. Daca cehii cu asa industrie, mai ceva ca noi, faceau stifturile alea cu motor in spate spune totul.

Edited by adelina16, 03 December 2013 - 23:43.


#39
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
de acord... in afara de chinuit nu cred ca ai putea face si altceva Posted Image

si Renault 12 era vreo masina?
in anii aia de zici tu... cine vroia masini avea Fiat 850, skoda 1000 MB, wartburg, moskvici lada iar cine isi permitea avea Opel, VW Passat, volga, varsava (n-ai tu de un' sa stii)


considera-te abandonat, sunt total relaxat
mi-am luat mana de pe tine Posted Image
scopul topicului e sa te sinucizi Posted Image

Edited by Nero-d, 03 December 2013 - 23:58.


#40
cipst

cipst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 01.09.2012
Topicul are cam alta tema....!
Nero, nu te chinui cu neavenitii!? Relax....!
Io-s tampit si cu mine nu ajungi la niciun rezultat... Abandoneaza-ma!

#41
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,648
  • Înscris: 23.04.2007

View PostNero-d, on 03 decembrie 2013 - 23:38, said:

si Renault 12 era vreo masina?
in anii aia de zici tu... cine vroia masini avea Fiat 850, skoda 1000 MB, wartburg, moskvici lada

[ http://s27.postimg.org/yeaqevb7j/lol_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#42
cipst

cipst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 01.09.2012
Ghinion....
Nu ammai gasit Lastunul in curtea respectiva.
A fost dat. Probabil REMAT...

#43
adelina16

adelina16

    FOX

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,446
  • Înscris: 07.03.2013
Pai da, ca totusi 4000 lei pe ala  e ceva

#44
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008

View Postadelina16, on 03 decembrie 2013 - 22:23, said:

Oaaa, ce mic e. Si totusi are o tinuta de drum si o imagine serioasa
:roflmaofast:  :roflmaofast:  :roflmaofast:


View Postcipst, on 03 decembrie 2013 - 22:58, said:

Cobora dealurile cu motorul oprit, facand o maxima economie la combustibil.
:death:

#45
Liviumace

Liviumace

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.01.2014
La multi ani !

Eu am un LASTUN si nu prea am unde sa-l tin deoarece sotia a luat alta masina pentru familie . Deocamdata are un adapost provizoriu si astept sa soseasca si o prelata . Masina este cea bleu/argintiu cu capace la roti si care se poate vedea prin mai toate pozele cu LASTUN . Mai multe se pot afla accesand forum classiccar cluj iar la prezentare masini : "Coada scurta si Natasa" .
Cine rade de LASTUN sa se uite la poze facute la Mangalia , pe Transfagarasan , la Padina in Bucegi , Cluj , Hunedoara , Giurgiu , Sighisoara , Alba Iulia , Targu jiu (nu mai stiu cate drumuri), Manastirea Arnota , Brasov .......
Masina este intretinuta , cu motorul si CV tratate cu DURA LUBE , aprindere electronica (cu platina) , fara capac delco , radiator ulei cu racire fortata , imbracata cu tapiterie americana si mochete belgiene , dezaburire luneta si stergatoare cu temporizare variabila , amenajare pentru portbagaj usor ........piese de schimb.
Lastunul este in stare de drum , cu cauciucuri all seasons noi si roti de vara , si isi doreste un pasionat care sa aiba grija de el cel putin tot asa cum am avut eu . Nu necesita reparatii (uleiul a fost schimbat la inceputul lunii decembrie 2013) .

#46
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,991
  • Înscris: 15.06.2007
Este unu prin zona circumvalatiunii din timisoara. Dar nu as zice ca e de vanzare.. oricum circula

Edited by tfmercedez, 15 January 2014 - 19:18.


#47
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostLiviumace, on 06 ianuarie 2014 - 15:21, said:

Eu am un LASTUN
Cat vrei pe el?

#48
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postcipst, on 01 decembrie 2013 - 19:12, said:

Nu am vandut-o! Am donat-o acum 5 ani.
Si chiar mai vreau una. Era fascinanat sa stai tot timpul pe sub ea si cand te suparai sa o desfaci si sa o duci in casa! Posted Image
Orice data/informatie concreta imi poate fi de ajutor!

Imi pac masinile mici si daca se poate  si vechi este perfect! E drept, nu ca sa merg la drumuri lungi cu ele si cu familia, dar asa de umblat de colo-colo sunt faine.

ia-ti un smart si asteapta sa imbatraneasca

View PostLiviumace, on 06 ianuarie 2014 - 15:21, said:

La multi ani !

Eu am un LASTUN si nu prea am unde sa-l tin deoarece sotia a luat alta masina pentru familie . Deocamdata are un adapost provizoriu si astept sa soseasca si o prelata . Masina este cea bleu/argintiu cu capace la roti si care se poate vedea prin mai toate pozele cu LASTUN . Mai multe se pot afla accesand forum classiccar cluj iar la prezentare masini : "Coada scurta si Natasa" .
Cine rade de LASTUN sa se uite la poze facute la Mangalia , pe Transfagarasan , la Padina in Bucegi , Cluj , Hunedoara , Giurgiu , Sighisoara , Alba Iulia , Targu jiu (nu mai stiu cate drumuri), Manastirea Arnota , Brasov .......
Masina este intretinuta , cu motorul si CV tratate cu DURA LUBE , aprindere electronica (cu platina) , fara capac delco , radiator ulei cu racire fortata , imbracata cu tapiterie americana si mochete belgiene , dezaburire luneta si stergatoare cu temporizare variabila , amenajare pentru portbagaj usor ........piese de schimb.
Lastunul este in stare de drum , cu cauciucuri all seasons noi si roti de vara , si isi doreste un pasionat care sa aiba grija de el cel putin tot asa cum am avut eu . Nu necesita reparatii (uleiul a fost schimbat la inceputul lunii decembrie 2013) .

rezervor de canada?

View Postadelina16, on 03 decembrie 2013 - 19:59, said:

Lastun consuma si f putin, cam 3 l/suta si era abia la inceput de drum, un fel de experiment ce urma sa devina mai optimizat ulterior. Din pacate odata cu revolutia proiectul a cazut, productia lui a fost sistata si nu a mai avut nici o soarta. Daca avem putin nationalism nu ar trebui sa dam cu rahat in ceva care totusi a fost concept romanesc , poate singurul autoturism conceput asa si ar fi extraordinar sa mai fie cateva exemplare macar pastrate decat jefuite si vandalizate de diversi cocalari care in afara de BMW si Audi nu stiu. Nu pot decat sa am admiratie pt un proiect romanesc si pt cei care au lucrat la el,

eu am lucrat la el, am fost in echipa care l-a interzis!.. era un cosciug pe 4 rotzuce.
din pacate, da, "mandria" ingineriei romanesti. lastunul si aberatiile alea de maxi-taxi si dulapele (ca nu erau dulapuri) de autobuze., :lol:
m-ai facut sa rad...

#49
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
de interzis e usor, nu'i asa? mai greu de construit ceva.  asta e din pacate romanul tipic.

#50
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,991
  • Înscris: 15.06.2007

View Postslai, on 16 ianuarie 2014 - 14:38, said:

de interzis e usor, nu'i asa? mai greu de construit ceva.  asta e din pacate romanul tipic.
da mai, tu de ce nu construiesti o caruta? Ca nu ai nevoie decat de un topor si un ciocan  . Si un cal.

#51
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postslai, on 16 ianuarie 2014 - 14:38, said:

de interzis e usor, nu'i asa? mai greu de construit ceva.  asta e din pacate romanul tipic.
in cazul lastun da, a fost usor.
era usor de demonstrat ca e un vehicul periculos care nu indeplineste normele de securitate rutiera si poluare.

iti trebuie argumente serioase sa inchizi o fabrica sa pui oamenii pe drumuri.
o fabrica se inchide daca nu vinde ceea ce produce (nu era cazul la lastun) sau daca produce lucruri ilegale.
eu cred ca nu ti-ai dori pe strada vehicule care stii ca au defecte de franare, de stabilitate etc

#52
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
ma lasi? asta cu argumente de poluare in 1990, e vrajeala curata. nici macar euro 1 nu aparuse in europa...
din pacate aia din timisoara nu au avut nici sansa sa imbunatateasca ce au facut, fervoarea distrugerii inceputa imediat dupa revolutie, a fost prea mare si prea multi au fost cuprinsi de ea.

#53
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,991
  • Înscris: 15.06.2007
Habar nu ai despre ce vorbesti. Profesorii de la Poli erau implicati intr-o gramada de chestii  legate de dezvoltarea ptoiectului si ne-au povestit. Masina aia era o struto- camila, cu piese imprumutate din toata industria romaneasca. Nici macar un pret de cost real nu stiau sa stabileasca. Daca productia era pe pierdere statul avea grija sa acopere cu bani din alta parte. In perioada aia incepuse deja globalizarea. Toate firmele mici, sau nationale (sustinute din mandrie sau patriotism s-au dus dracu). Si Olanda avea DAF si nu au rezistat. Sarbii cu Yugo..
Pana si Ferari e preluat de Fiat, Lamborghini , Bugati de VW.
A mai fost si ARO, Oltcit, si alte gunoaie.
Citroen 2CV s-a fabricat in Portugalia pana prin 1989.
In ind auto nu te joci cu costurile, fiecare surub sau piulita este calculata sa fie cat mai ieftina cu putinta, si se economiseste oriunde este cu putinta , altfel te manca concurenta.
Mai vrei exemple? Cauta-ti singur.

Edited by tfmercedez, 16 January 2014 - 20:21.


#54
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
de ce citesti din 2 in doi? ai ratat partea cu "nu era cazul la lastun"

View Posttsunnami, on 16 ianuarie 2014 - 16:31, said:

o fabrica se inchide daca nu vinde ceea ce produce (nu era cazul la lastun)


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate