Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Masina de copt paine - pareri

Rfg crescut

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv
 

Problema inchiriere masina Germania

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#19
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Nu ma intereseaza situatia ta. Vrei sa nu ai surprize? Economycarrentals.com.

#20
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Ca să nu mai am surprize, anulez tranzacția de la bancă și n-o recunosc. Cu ocazia asta le vor retrage absolut toți banii, inclusiv cei pe care li-i datorez de drept. În faza asta singura lor șansă va fi să mă acționeze în judecată.
Să-i văd pe ei judecîndu-se cu mine prin Europa de Est pînă le-o veni acru pentru cîteva zeci de euro.

Asta este... ca român în afară am vrut să arăt că nu suntem toți țigani, dar am constatat că de fapt ei sunt mai țigani decît noi atunci cînd pot (și nu mă refer doar la situația cu mașina). Am scris mai sus, Germania nu este așa cum o laudă șmecherașii plecați pe acolo după "afaceri".

Edited by dobrotescunicol, 16 November 2013 - 19:53.


#21
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 dobrotescunicol, on 16 noiembrie 2013 - 19:51, said:

Ca să nu mai am surprize, anulez tranzacția de la bancă și n-o recunosc. Cu ocazia asta le vor retrage absolut toți banii, inclusiv cei pe care li-i datorez de drept. În faza asta singura lor șansă va fi să mă acționeze în judecată.

Nu ai sa anulezi nicio tranzactie ca ghici ce, Visa o sa investigheze cazul. Adica tu te duci frumos la banca si completezi un formular de tranzactii frauduloase. Dupa care comisia de fraude bancare de la visa (sau care-o fi providerul tau de card) investigheaza frauda. 110% firma de inchirieri demonstreaza cu un contract semnat de tine ca ai fost taxat legal. Iar tu ramai cu buza umflata. Asta se va intampla. Nu blochezi tu nimic, stai linistit. Nu stiu de unde ai auzit fantasmagorii din astea cu blocat tranzactii de card.

#22
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Pai nicaieri nu umbla cainii cu covrigi in coada....si Germania are padurea ei cu uscaturi (aprox.20% din populatia totala adica vreo 16 milioane nu sunt nemti). D`aia trebuie ochii in patru ! Posted Image

Edited by polizei, 16 November 2013 - 20:02.


#23
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003

 izometric, on 16 noiembrie 2013 - 19:55, said:

Nu ai sa anulezi nicio tranzactie ca ghici ce, Visa o sa investigheze cazul. Adica tu te duci frumos la banca si completezi un formular de tranzactii frauduloase. Dupa care comisia de fraude bancare de la visa (sau care-o fi providerul tau de card) investigheaza frauda. 110% firma de inchirieri demonstreaza cu un contract semnat de tine ca ai fost taxat legal. Iar tu ramai cu buza umflata. Asta se va intampla. Nu blochezi tu nimic, stai linistit. Nu stiu de unde ai auzit fantasmagorii din astea cu blocat tranzactii de card.

Visa n-o să investigheze nimic. Tocmai am vorbit la bancă și mi-au spus că dacă aduc copie de plîngerea la poliție cum că mi-au fost retrași bani din cont nejustificat și că nu recunosc tranzacția ei o vor anula. Visa nu este în măsură să investigheze nimic, nu este autoritate juridică, nu au specialiști care să analizeze contracte, să verifice semnături olografe etc.
Certificarea semnăturii, analiza clauzelor unui contract și validitatea acestuia o  poate face doar o autoritate juridică îndereptățită, procuror sau judecător. Dacă ei au un contract, vor trebui să meargă cu el la judecătorie, nu la Visa. Nu stă visa să facă anchete.

Edited by dobrotescunicol, 16 November 2013 - 20:07.


#24
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006

 dobrotescunicol, on 16 noiembrie 2013 - 19:35, said:

Din moment ce netul e plin cu astfel de plîngeri, situația e cunoscută, crezi că rezolv ceva cu ziarul?...
Sincer, NU rezolvi nimic in situatia dumitale. Dar nu cred ca o sa le convina sa vada presa la usa,
Nu spun ca in Germania se da/ia spaga, sau nu. Dar daca dau, oricum o sa ii coste mai mult decat cei euroii tai.
In plus, as revenii la ziarul /postul de televiziune, cu ati fost? ati verificat? pai credeam ca in Germania, legea..."

Si zilnic as e-mail-a firmei vedeti ca iarasi am contactat presa.
Macar le strici ziua, ii enervezi si faci sa le stea banii tai in gat, ca in poanta aia...acum nu mai doarme nici el..

Edited by Prien, 16 November 2013 - 20:12.


#25
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 dobrotescunicol, on 16 noiembrie 2013 - 20:04, said:

Visa n-o să investigheze nimic. Tocmai am vorbit la bancă și mi-au spus că dacă aduc copie de plîngerea la poliție cum că mi-au fost retrași bani din cont nejustificat și că nu recunosc tranzacția ei o vor anula.

Nu or sa anuleze nimic. Revino-ti.

Anunta-ne si pe noi cum au decurs lucrurile. Sunt tare curios.

#26
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 dobrotescunicol, on 16 noiembrie 2013 - 19:26, said:

//menționez că de la spălătorie și pînă la parcare erau doar cîteva sute de metri, am condus cu pungi în picioare ca să nu rămînă nicio amprentă nici măcar pe pedale. Prietena am pus-o să meargă pe jos. Mașina nu avea nici măcar o amprentă de deget, arăta ca NOUĂ.

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

 izometric, on 16 noiembrie 2013 - 19:32, said:

Niciodata, nicimacar o singura data nu mi s-a cerut sa duc masina curata. Ever. Ba de multe ori le-am dus de-a dreptul jegoase.

Masina trebuie sa nu fie EXTREM de murdara

 dobrotescunicol, on 16 noiembrie 2013 - 19:35, said:

Adaug că e plin de turci, arabi și alte nații care trafichează mașini și escroci cît cuprinde.

deci si romani Posted Image

#27
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Mie mi se pare ca aici are loc o discutie prematura atat timp cat nu ai un raspuns oficial din partea firmei de inchirieri.

Abia acum am observat ca  ne povestesti ce au patit altii pe forumuri (+35E retrasi)

Edited by polizei, 18 November 2013 - 17:47.


#28
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006

 dobrotescunicol, on 16 noiembrie 2013 - 18:44, said:

Am inchiriat o masina in Germania pentru două zile. După două zile am returnat-o curată, cu rezervorul plin, intactă.
La închiriere am stabilit că voi plăti taxa de închiriere + vor fi blocați pe card 200 euro garantie. Constat după o săptămînă că mi-au fost retrași de pe card 35 euro.
Dorind să aflu ce s-a întîmplat am căutat pe net informații despre companie și am găsit o mulțime de plîngeri ale clienților pe forumuri. Toți cu aceeași problemă, au fost retrase sume de pe card cu pretextul că mașina nu a fost curată și a necesitat spălare sau că au lipsit 2 litri din rezervor pînă la plin. Clienții spuneau că au fost retrase sume nejustificate, disproporționate în raport cu lipsa constatată (dacă lipsesc 2 litri de benzină nu retragi 50 eur).

Pe de altă parte, eu știind deja că exista astfel de probleme la închirierile mașinilor, a doua zi am umplut rezervorul plin ochi, pînă a dat pe afară, la o benzinărie aflată la 500m depărtare de locul de închiriat. Am spălat mașina cu 5 minute înainte de predare, interior+exterior la o spălătorie mare de la ei aflată vis-a-vis de locul de predare. Mașina arăta impecabil, lucea și interior la fel, nicio zgîrietură, niciun fir de praf. Am luat bon de la spălătorie și benzinărie, le-am pus în plic și le-am înmînat odată cu cheile mașinii în ziua a doua zi (nu am păstrat copie cu gînd că nu se poate întîmpla așa ceva în Germania și, oricum, spălătoria, benzinăria, parcarea în care am predat mașina au camere de filmat, deci aș putea demonstra și fără bonuri).

Acum constat că mi-au fost retrași bani probabil pe motiv ă mașina nu era curată.... Tot citind pe forumuri, găsesc aceleași și aceleași neplăceri raportate de americani, englezi, italieni etc (deci nu români de-ai noștri). Toți spun că după un timp le-au fost retrași bani cu diferite pretexte. S-au certat cu compania de închirieri și n-au rezolvat nimic, în final au abandonat întrucît 50 euro la ei nu e o sumă pentru care să merite judecata.


Vreau să merg la bancă și să cer blocarea tranzacției, să n-o recunosc și să nu le mai plătesc niciun leu (să anulez și tranzacția cu banii care le revin de drept). Banca mi-a spus că se pot anula tranzacțiile dacă fac plîngere la poliție. O s-o fac și pe asta și aștept apoi să mă dea nemții în judecată (să-i văd) și să umble ei prin judecăți prin europa de est pînă le-o veni acru pentru 30 euro.

Ce mă sfătuiți?


Daca cumva este vorba de Europcar este suficient sa faci reclamatie pe net si vei avea surpriza sa iti returneze o idee mai mult decat ti-au luat..... Am patit asta in Sardinia si asta din cauza ca masina avea o problema cu indicatorul de combustibil care nu a ajuns la ful nici dupa 20 de kilometrii desi rezervorul era plin...... si din cauza asta m-am trezit cu 45 de euro retrasi de pe card (11 litri benzina la 2 euro si mult mai bine plus taxa de realimentare si inca ceva brambureli), 'tanti" care mi-a preluat masina a scris pe contract ca "lipseste benzina" dar cu un scris mai oribil decat a unui doctor si pe langa mesajul cu benzina era si un OK scris mare si inteligibil...... Poate m-a ajutat si faptul ca al preluare le-am umplu desenele cu masini de x-uri care reprezintau, mici zgarieturi ..... Nu am citit pana la capat dar sa sti ca reclamatia ajuta, isi vor cere scuze si vor raspunde foarte civilizat!

L.E. Pana la urma am vazut tot topicul..... masina nu am dus-o curata ci cu urme vizibile de noroi si nu a fost problema, le spala ei pe toate! Faza cu blocarea platii..... poti fi acuzat de fals..... tot ce trebuie sa faci este reclamatie, eu am facut-o aiurea si mi-au trimis ei mailul unde trebuia si au raspuns ca la carte!

Edited by ettyus, 18 November 2013 - 19:34.


#29
alexandru1976

alexandru1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 18.02.2012
@polizei, exact asta cred si eu Posted Image

@Dobrotescunicol, cateva mici precizari.

- "foaia A4" se numeste contract si din ea decurg toate drepturile si obligatiile care ar decurge dintr-un orice alt contract. Deci nu poti face o derogare de responsabilitate pe principiul am semnat doar o foaie. Ea arata cam asa http://www.carpro.ro/oferta#Contract si daca te uiti cu atentie vei vedea ca apare si starea masinii pe ea undeva jos la jumatate.

- procedura este simpla. La returnarea masinii se completeaza fie anexa doi, fie partea de foaie din dreapta (exista stare masina la livrare si receptie).

- daca nemtii te dau in judecata, fiind serviciu consumat in Germania, conform EC, se va judeca in Germania, in lipsa. Nu in Romania. Deci tu vei alerga dupa ei si nu ei dupa tine. Daca ai pastrat bonurile fiscale le poti trimite o copie pe mail desi teoretic faptul ca ai alimentat cu 40L si ca ai un bon de spalatorie nu dovedeste nimic (poate ai spalat alta masina). Tocmai pentru a elimina aceste probleme exista modelul acela de anexa la care am dat eu link care se semneaza de agent la receptia masinii, si de tine la livrarea masinii.

PS. Eu am fost taxat de o multinationala in Stuttgart asta vara 125€ cu titlul "Cheltuieli Administrative legate de gestiunea unei amenzi". Sau pe romaneste - am luat o amenda de viteza si pentru serviciul de a o trimite in Romania pentru mine, m-au taxat direct de pe cardul de credit 125€

@Ettyus - toate firmele astea sunt francize, politica lor poate diferi fundamental. Nu au actionari comuni, nimic comun. E o franciza care costa 20-30K pe an si se cumpara. Ca regula generala, in Spania si Italia masinile NU se spala la returnare pentru ca nu exista notiunea de fransiza asiguratorie la CASCO si de reintregire a politei. In Romania, Franta, Germania se spala la returnare pentru ca asigurarea este CDW cu fransiza. Pe scurt daca agentul nu vede ca masina e lovita din cauza noroiului, plateste din buzunar 100-200€ el, cat e fransiza sa deschida dosar de dauna pentru masina. Asta e marea diferenta. In alta ordine e de bun simt sa speli masina la returnare. Firmele astea au in medie 500 de masini. Iti dai seama cat dureze sa spele 500 de masini? Daca pui 30 de minute la fiecare inseamna 250 de ore utile, adica 10 oameni care ar trebui angajati special sa faca asta zi de zi, ceea ce este o ineptie.

Inca o treaba @Dobrotescunicol. Vezi ca in toata Europa contractul de inchiriere auto e titlu executoriu de sine statator. Iar faptul ca ti-ai retras banii de pe card dupa anularea tranzactiei nu e OK pentru ca foaia de imprinter pe care ti-au blocat garantia / adica cec-ul rosu pe care scrie Deposit Draft este asimilata dpdv legal unui CEC, si se poate considera emitere de CEC fara acoperire / bad faith, deci tot iti iau banii usor daca vor.

Logica e super simpla la majoritatea firmelor. Ai foaia pe care scrie ca masina a fost returnata OK, esti asigurat, totul e perfect. Nu o ai, platesti. Pentru ca era datoria ta sa o ceri. 18 luni a durat la mine sa "se rezolve" cu amenda. Si am pierdut pentru ca scria in contract ca accept sa mi se debiteze cardul pentru cheltuieli administrative la amenzi, accidente, etc.

Edited by alexandru1976, 28 December 2013 - 00:46.


#30
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006

 alexandru1976, on 28 decembrie 2013 - 00:25, said:

@polizei, exact asta cred si eu Posted Image

@Dobrotescunicol, cateva mici precizari.

- "foaia A4" se numeste contract si din ea decurg toate drepturile si obligatiile care ar decurge dintr-un orice alt contract. Deci nu poti face o derogare de responsabilitate pe principiul am semnat doar o foaie. Ea arata cam asa http://www.carpro.ro/oferta#Contract si daca te uiti cu atentie vei vedea ca apare si starea masinii pe ea undeva jos la jumatate.

- procedura este simpla. La returnarea masinii se completeaza fie anexa doi, fie partea de foaie din dreapta (exista stare masina la livrare si receptie).

- daca nemtii te dau in judecata, fiind serviciu consumat in Germania, conform EC, se va judeca in Germania, in lipsa. Nu in Romania. Deci tu vei alerga dupa ei si nu ei dupa tine. Daca ai pastrat bonurile fiscale le poti trimite o copie pe mail desi teoretic faptul ca ai alimentat cu 40L si ca ai un bon de spalatorie nu dovedeste nimic (poate ai spalat alta masina). Tocmai pentru a elimina aceste probleme exista modelul acela de anexa la care am dat eu link care se semneaza de agent la receptia masinii, si de tine la livrarea masinii.

PS. Eu am fost taxat de o multinationala in Stuttgart asta vara 125€ cu titlul "Cheltuieli Administrative legate de gestiunea unei amenzi". Sau pe romaneste - am luat o amenda de viteza si pentru serviciul de a o trimite in Romania pentru mine, m-au taxat direct de pe cardul de credit 125€

@Ettyus - toate firmele astea sunt francize, politica lor poate diferi fundamental. Nu au actionari comuni, nimic comun. E o franciza care costa 20-30K pe an si se cumpara. Ca regula generala, in Spania si Italia masinile NU se spala la returnare pentru ca nu exista notiunea de fransiza asiguratorie la CASCO si de reintregire a politei. In Romania, Franta, Germania se spala la returnare pentru ca asigurarea este CDW cu fransiza. Pe scurt daca agentul nu vede ca masina e lovita din cauza noroiului, plateste din buzunar 100-200€ el, cat e fransiza sa deschida dosar de dauna pentru masina. Asta e marea diferenta. In alta ordine e de bun simt sa speli masina la returnare. Firmele astea au in medie 500 de masini. Iti dai seama cat dureze sa spele 500 de masini? Daca pui 30 de minute la fiecare inseamna 250 de ore utile, adica 10 oameni care ar trebui angajati special sa faca asta zi de zi, ceea ce este o ineptie.

Inca o treaba @Dobrotescunicol. Vezi ca in toata Europa contractul de inchiriere auto e titlu executoriu de sine statator. Iar faptul ca ti-ai retras banii de pe card dupa anularea tranzactiei nu e OK pentru ca foaia de imprinter pe care ti-au blocat garantia / adica cec-ul rosu pe care scrie Deposit Draft este asimilata dpdv legal unui CEC, si se poate considera emitere de CEC fara acoperire / bad faith, deci tot iti iau banii usor daca vor.

Logica e super simpla la majoritatea firmelor. Ai foaia pe care scrie ca masina a fost returnata OK, esti asigurat, totul e perfect. Nu o ai, platesti. Pentru ca era datoria ta sa o ceri. 18 luni a durat la mine sa "se rezolve" cu amenda. Si am pierdut pentru ca scria in contract ca accept sa mi se debiteze cardul pentru cheltuieli administrative la amenzi, accidente, etc.


Daca as fi gasit macar o urma de spalatorie unde sa spal masina poate as fi spalat-o..... din pacate..... si pana la urma nu am mers in concediu sa caut spalatorii unde sa spal masina(poate suna nesimtit dar asta este realitatea, as fi fost dispus sa fiu taxat pentru asta decat sa caut si sa pierd vremea intr-un concediu de o gramada de bani). Sunt sau nu sunt francize nu stiu si nici nu ma intereseaza, cand am avut nevoie de informatii suplimentare am scris la Europcar Italia si tot ei mi-au raspuns iar cand am facut reclamatie am scris tot Italienilor care au trimis reclamatia in Ungaria(departamentul reclamatii) de unde a mers in Italia si a venit cu rezolutie favorabila mie! Concluzie, chiar daca este franciza se supun unuor reguli generale si nu le fac ei (nu ma refer la faza cu spalatul). Faza cu cele 30 de minute per masina suna abstract si plastic deoarece absolut niciodata nu o sa ai 500 de masini de spalat odata(eu am tinut masina 7 zile, cei cu care aam mers la fel) si nici mai mult de 5 minute exterior si 5 interior nu o sa piarda, poate nici atata...... de exemplu cand am luat-o era doar cu covorasele spalate..... Asa cum am mai spus eu am fost in situatia celui care a deschis topicul si mi-am rezolvat simplu problema fara sa trimit copii dupa bonuri sau alte minuni si asta chiar daca madame a scris acolo ca lipseste benzina concomitent cu OK ....... am stat 3 persoane (doua vorbitoare de italiana) sa intelegem hieroglifele.....

P.S. Am citit contractul pana m-au durut ochii si pe urma am renuntat (cand am luat masina)........ ar trebui sa interzica mUE asta contractele scrise la microscop.......

#31
alexandru1976

alexandru1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 18.02.2012

 ettyus, on 28 decembrie 2013 - 07:58, said:

@polizei, exact asta cred si eu Imagine publicată
@Dobrotescunicol, cateva mici precizari.
- "foaia A4" se numeste contract si din ea decurg toate drepturile si obligatiile care ar decurge dintr-un orice alt contract. Deci nu poti face o derogare de responsabilitate pe principiul am semnat doar o foaie. Ea arata cam asa http://www.carpro.ro/oferta#Contract si daca te uiti cu atentie vei vedea ca apare si starea masinii pe ea undeva jos la jumatate.
- procedura este simpla. La returnarea masinii se completeaza fie anexa doi, fie partea de foaie din dreapta (exista stare masina la livrare si receptie).
- daca nemtii te dau in judecata, fiind serviciu consumat in Germania, conform EC, se va judeca in Germania, in lipsa. Nu in Romania. Deci tu vei alerga dupa ei si nu ei dupa tine. Daca ai pastrat bonurile fiscale le poti trimite o copie pe mail desi teoretic faptul ca ai alimentat cu 40L si ca ai un bon de spalatorie nu dovedeste nimic (poate ai spalat alta masina). Tocmai pentru a elimina aceste probleme exista modelul acela de anexa la care am dat eu link care se semneaza de agent la receptia masinii, si de tine la livrarea masinii.
PS. Eu am fost taxat de o multinationala in Stuttgart asta vara 125€ cu titlul "Cheltuieli Administrative legate de gestiunea unei amenzi". Sau pe romaneste - am luat o amenda de viteza si pentru serviciul de a o trimite in Romania pentru mine, m-au taxat direct de pe cardul de credit 125€
@Ettyus - toate firmele astea sunt francize, politica lor poate diferi fundamental. Nu au actionari comuni, nimic comun. E o franciza care costa 20-30K pe an si se cumpara. Ca regula generala, in Spania si Italia masinile NU se spala la returnare pentru ca nu exista notiunea de fransiza asiguratorie la CASCO si de reintregire a politei. In Romania, Franta, Germania se spala la returnare pentru ca asigurarea este CDW cu fransiza. Pe scurt daca agentul nu vede ca masina e lovita din cauza noroiului, plateste din buzunar 100-200€ el, cat e fransiza sa deschida dosar de dauna pentru masina. Asta e marea diferenta. In alta ordine e de bun simt sa speli masina la returnare. Firmele astea au in medie 500 de masini. Iti dai seama cat dureze sa spele 500 de masini? Daca pui 30 de minute la fiecare inseamna 250 de ore utile, adica 10 oameni care ar trebui angajati special sa faca asta zi de zi, ceea ce este o ineptie.
Inca o treaba @Dobrotescunicol. Vezi ca in toata Europa contractul de inchiriere auto e titlu executoriu de sine statator. Iar faptul ca ti-ai retras banii de pe card dupa anularea tranzactiei nu e OK pentru ca foaia de imprinter pe care ti-au blocat garantia / adica cec-ul rosu pe care scrie Deposit Draft este asimilata dpdv legal unui CEC, si se poate considera emitere de CEC fara acoperire / bad faith, deci tot iti iau banii usor daca vor.
Logica e super simpla la majoritatea firmelor. Ai foaia pe care scrie ca masina a fost returnata OK, esti asigurat, totul e perfect. Nu o ai, platesti. Pentru ca era datoria ta sa o ceri. 18 luni a durat la mine sa "se rezolve" cu amenda. Si am pierdut pentru ca scria in contract ca accept sa mi se debiteze cardul pentru cheltuieli administrative la amenzi, accidente, etc.

Daca as fi gasit macar o urma de spalatorie unde sa spal masina poate as fi spalat-o..... din pacate..... si pana la urma nu am mers in concediu sa caut spalatorii unde sa spal masina(poate suna nesimtit dar asta este realitatea, as fi fost dispus sa fiu taxat pentru asta decat sa caut si sa pierd vremea intr-un concediu de o gramada de bani). Sunt sau nu sunt francize nu stiu si nici nu ma intereseaza, cand am avut nevoie de informatii suplimentare am scris la Europcar Italia si tot ei mi-au raspuns iar cand am facut reclamatie am scris tot Italienilor care au trimis reclamatia in Ungaria(departamentul reclamatii) de unde a mers in Italia si a venit cu rezolutie favorabila mie! Concluzie, chiar daca este franciza se supun unuor reguli generale si nu le fac ei (nu ma refer la faza cu spalatul). Faza cu cele 30 de minute per masina suna abstract si plastic deoarece absolut niciodata nu o sa ai 500 de masini de spalat odata(eu am tinut masina 7 zile, cei cu care aam mers la fel) si nici mai mult de 5 minute exterior si 5 interior nu o sa piarda, poate nici atata...... de exemplu cand am luat-o era doar cu covorasele spalate..... Asa cum am mai spus eu am fost in situatia celui care a deschis topicul si mi-am rezolvat simplu problema fara sa trimit copii dupa bonuri sau alte minuni si asta chiar daca madame a scris acolo ca lipseste benzina concomitent cu OK ....... am stat 3 persoane (doua vorbitoare de italiana) sa intelegem hieroglifele.....

P.S. Am citit contractul pana m-au durut ochii si pe urma am renuntat (cand am luat masina)........ ar trebui sa interzica mUE asta contractele scrise la microscop.......

De acord cu tine, exista chiar o organizatie numita BVRLA http://www.bvrla.co.uk/ care in 2014 intentioneaza sa standardizeze contractul la nivel international / EU wide.
Cand ma refer la spalat ma refer ca masina nu trebuie sa arate asa: http://img143.images...16012011025.jpg pentru ca daunele nu se vad mai ales daca este returnata la ore imposibile gen 2 AM.

Masina cu pricina daca te uiti cu atentie e lovita in prag si pe bara fata (poza e gasita pe net) - noaptea chestiile astea nu se vad daca masina e returnata murdara si agentul de livrare le achita din buzunar.

Edited by alexandru1976, 29 December 2013 - 13:12.


#32
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006

 alexandru1976, on 29 decembrie 2013 - 13:11, said:

De acord cu tine, exista chiar o organizatie numita BVRLA http://www.bvrla.co.uk/ care in 2014 intentioneaza sa standardizeze contractul la nivel international / EU wide.
Cand ma refer la spalat ma refer ca masina nu trebuie sa arate asa: http://img143.images...16012011025.jpg pentru ca daunele nu se vad mai ales daca este returnata la ore imposibile gen 2 AM.

Masina cu pricina daca te uiti cu atentie e lovita in prag si pe bara fata (poza e gasita pe net) - noaptea chestiile astea nu se vad daca masina e returnata murdara si agentul de livrare le achita din buzunar.


Eu asa am dus masina:

[ http://i707.photobucket.com/albums/ww78/ettyus/539694_3706789399322_92152611_n_zpsc35ba38f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Fara urme suplimentare decat cele deja marcate pe formular.... oricum a fost traumatizat ce care mi-a predat masina cand a vazut ca ii arat toate zgarieturile si asta la lumina unui bec si chior si galben.... oricum tot am ratat faptul ca rezervorul nu era chiar plin......

#33
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 izometric, on 16 noiembrie 2013 - 19:39, said:

Vrei sa nu ai surprize? Economycarrentals.com.
bullshit...iti incaseaza banii si pe urma anuleaza rezervarea cica nu primesc confirmarea de la provider...never ever cu ei...Posted Image

#34
T Irina

T Irina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,680
  • Înscris: 04.11.2006
Ai mai rezolvat ceva? In Germania nu prea merita sa iei masina (poate in nord, dar nici acolo...) decat daca esti foarte grabit, singur, iei avionul, apoi masina, rezolvi treaba si inapoi acasa. Altfel mai pui o zi pe drum la dus si una la intors, cu banii iesi tot pe acolo (la 2-3 persoane), ai masina ta si mai putine griji!

Mie nu prea imi place sa inchiriez masina, tocmai din cauza multiplelor probleme ce pot aparea. Insa cateodata nu ai incotro... in Europa, pana prin estul Frantei prefer sa plimb masina mea... mai departe nu mai e rentabil (timp si bani). Insa prin insule nu prea ai ce face, acolo trebuie sa inchiriezi!

 mihai!, on 16 noiembrie 2013 - 19:10, said:


Sa nu imi spui ca ai lasat-o in parcare la aeroport cu cheile in torpedou si actele in plic ... Am auzit si de metoda asta , dar eu nu as face asa ceva in viata mea .

Asa am zis si eu pana anul asta! cand am fost nevoiti sa lasam de 3 ori masina la aeroport/port cu cheia sub pres! Prima data am facut ochii mari... dupa aceea ne-am obisnuit - toata lumea facea la fel.... asta se intampla in Seyhelles!



 Octavian_SK, on 30 decembrie 2013 - 18:47, said:

bullshit...iti incaseaza banii si pe urma anuleaza rezervarea cica nu primesc confirmarea de la provider...never ever cu ei...Posted Image

Depinde de noroc, noi am luat de la ei de 2 ori (Spania) si a fost ok de fiecare data.

#35
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Din discuțiile de la bancă a rezultat că se putea anula tranzacția însă cu mare bătaie de cap. Am renunțat. Pe asta se bazează și ei.
Trec în categoria țepe și merg mai departe.

#36
alexandru1976

alexandru1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 18.02.2012

 dobrotescunicol, on 01 ianuarie 2014 - 19:08, said:

Din discuțiile de la bancă a rezultat că se putea anula tranzacția însă cu mare bătaie de cap. Am renunțat. Pe asta se bazează și ei.
Trec în categoria țepe și merg mai departe.


@Octavia, adevarat am patit asta in 2 ani consecutivi cu ei.
@ettyus e ok, la nivelul ala se vede.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate