Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Amenda in Franta

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1
roxitzu

roxitzu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.11.2013
Buna ziua! Sunt studenta in Romania plecata cu bursa Erasmus in Franta. Problema este ca am plecat sa vizitez un alt oras impreuna cu cativa prieteni . Eu am stat pe bancheta din spate si nu mi am pus centura de siguranta , un politist ne a oprit si am primit o amenda de vreo 90 de euro. Soferul era francez si masina era a lui ( daca are vreo importanta) , politistul mi a cerut actul de identitate si adresa de la caminul universitar din Franta spunandu mi ca voi primi amenda intr un interval de 2 saptamani . Intrebarea mea ar fi ce mi se poate intampla in cazul in care nu platesc amenda si eventual mai multe informatii legate de subiectul asta .  Posted Image

#2
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Eu zic sa platesti amenda.

#3
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
Daca si o romanca plecata la studii, vrea sa dea teapa, ne mai miram de niggarii care fura si hartie igienica folosita

#4
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Momentan n-au cum sa te forteze sa-ti platesti amenda, insa eu zic sa nu te risti, nu se stie ce complicatii pot aparea mai incolo.