Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
My Vodafone Fix & TV.
Last Updated: Dec 25 2022 19:06, Started by
macsfx
, Nov 11 2013 20:42
·
0
#127
Posted 02 April 2017 - 00:14
#128
Posted 23 July 2017 - 16:29
Nu reusesc sa resetez parola contului. Primesc email cu link-ul de resetare dar in momentul in care il accesez ma duce la pagina de Login.
Am vrut sa le scriu dar la pagina de contact imi cer o gramada de detalii si am lasat-o balta... le-am scris pe Facebook, nu stiu cat de repede voi primi un raspuns... S-a mai confruntat cineva cu problema asta? |
#132
Posted 04 September 2017 - 14:36
Inainte era mai bun, iti spunea ce echipamente ai, ce extraoptiuni ai.. acum e varza.
|
#133
Posted 16 November 2017 - 16:26
La incercarea de a trimite un mesaj din MyUPC primesc invariabil urmatorul mesaj:
Ne pare rău, In acest moment nu putem trimite mesajul tău. Ne poti contacta la adresa [email protected] sau telefonic la 0311000872 (in intervalul 07:00-23:00) La incercarea de a trimite orice la aceasta adresa de email primesc eroare: Mesajul nu a fost livrat la [email protected] deoarece domeniul myupc.ro nu a fost găsit. Verifică dacă există greșeli de ortografie sau spații inutile și încearcă din nou. |
#134
Posted 17 November 2017 - 06:48
Au frigiderul prea plin ca sa mai primeasca ceva....
|
#135
Posted 17 November 2017 - 10:10
Sa nu fie o "mica" greseala.
Ia incearca sa pui un punct,poate ei l-au uitat pe undeva. my.upc.ro myupc.ro nu pare a fi de gasit,in schimb my.upc.ro apare in DNS ca 212.142.48.151[Netherlands] Amsterdam, North Holland NL Liberty Global Operations B.V. (AS6830) |
#136
Posted 03 July 2018 - 08:52
Nu pot plăti factura din aplicatie, nici de pe telefon, nici de pe laptop.
|
|
#137
Posted 03 September 2018 - 18:06
MyUPC nu funcționează începînd de sîmbătă 01.09.2018. Astăzi luni 03.09 am reușit măcar să mă conectez la HBO GO, după ce n-am reușit 2 zile - HBO GO are obiceiul tîmpit de a te deconecta din cînd în cînd. Probabil UPC s-a speriat de începutul toamnei cu căldură în sud și ploi în vest
|
#138
Posted 04 September 2018 - 06:15
La fel si la mine; din cauza ca nu pot sa folosesc hbogo am vrut sa intru in cont si sa renunt la hbo, dar nu merge myupc.
|
#139
Posted 04 September 2018 - 09:33
Da, la fel si la mine. Iata ce mesaj primesc de cate ori incerc sa accesez My UPC:
Portalul My UPC este momentan nefunctional. Operatiunile de mentenanta sunt programate in intervalul 23:30 - 05:00. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente, asigurandu-te ca incercam minimizarea perioadei. Iti multumim pentru intelegere! UPC.ro Nu mai am intelegere. Nu mai am acces la factura. Nu stiu ce probleme au, le-am trimis mesaj pe formularul de contact, mi-au cerut sa le fac print screen cu mesajul de eroare, m-au intrebat ce browser folosesc si alte lalaieli din astea penibile, e clar ca problema e la ei. Da, a fost penibil raspunsul lor, cica ce adresa de e-mail am si ce browser folosesc. Pentru oricine e clar ca problema e la ei, au ceva "bube" pe acolo in sistem. Mai demult mi-au ras adresa de e-mail data chiar de ei si a trebuit sa imi fac cont nou. Edited by GeoX2018, 04 September 2018 - 09:31. |
#140
Posted 04 September 2018 - 09:47
Tot sistemul e picat. Sunt probleme de la Amsterdam de unde este sursa. Probabil ca se remediaza in cateva zile
|
#141
Posted 04 September 2018 - 10:30
Dar sa spuna ceva...nu ii durea totusi. Si nu sa imi ceara mie detalii de tip ce browser folosesc, ce adresa, ce IP...
|
|
#143
Posted 04 September 2018 - 10:52
Neaceasca85, on 04 septembrie 2018 - 10:35, said:
Bun venit pe SP GeoX. Cutremur.net, nu? Exact. Multumesc de primire. Revenind la UPC si mai ales la My UPC, au avut si altadata probleme. Dar nu ca acum. Sper sa nu o tina asa prea mult. La aplicatiile de genul asta ale altor operatori (Telekom, Vodafone, Enel) nu am avut probleme chiar atat de serioase. La Telekom uneori mai intarzia disponibilitatea facturii din portalul respectiv. Folosesc My UPC de un an si jumatate. Deci m-a deranjat, din raspunsul lor la mesajul din formularul de Contact, aluzia ca de vina ar fi doar setarile de la mine de pe device, laptop, telefon, contul de e-mail etc... Evident ca le-am spus ulterior ca am accesat My UPC de pe mai multe dispoz si din 3 retele de acces diferite, deci cu 3 IP-uri diferite, si tot acelasi lucru imi aparea. Am zis ca poate mai are si altcineva problema asta si am cautat sa vad daca gasesc. Si am gasit... ...cine cauta gaseste. Doar ca e cam neplacut sa stai sa astepti si sa nu ti se spuna si de ce, hai dom-le, ceva de genul "avem o problema in sistem, lucram la rezolvare, mai dureaza cateva zile". Dar aveam asteptari cam mari, se pare. Edited by GeoX2018, 04 September 2018 - 10:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users