Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garanția NU se pierde pentru rooting, custom ROM sau orice ține de soft
#37
Posted 10 November 2013 - 10:55
Quote Care-i diferenţa între root/ROM/recovery şi instalarea unei aplicaţii? nu stiu de ce imi bat capul cu indivizi incapatanati care au impresia ca tot ce zboara se mananca cand ai sa ajungi macar in clasa 2a si ai sa poti citi cursiv... ai sa poti asimila informatia scrisa in toate disclaimerele ca tot ce instalezi pe o faci PE RASPUNDEREA TA!!! daca tu instalezi un soft si ti se buleste telefonul... autorul/producatorul softului. s-a spalat pe maini, producatorul devicelui s-a spalat pe maini... tu esti singurul vinovat si responsabil... potrivit legii!! evident ca daca baietii de la service sunt stimulati de producator sa afle ce sa defectat de fapt, cum si din ce cauza... o pot face lejer nu mai am energie sa sustin realitatea in continuare... crezi ce fictiune vrei si traieste in lumea ta iluzorie... succes! LE: poate sa-ti fie refuzata gatantia si daca nu prezinti produsul in ambalajul original si complet cu toate accesoriile asa cum prevede contractul de garantie bateria daca cade dupa 3 zile sau daca explodeaza... ti-o schimba la garantie... daca dupa 6 luni nu mai tine decat o ora sau 10 minute... nu ti-o schimba... e uzura normala sau exploatare necorespunzatoare Edited by Nero-d, 10 November 2013 - 11:02. |
#38
Posted 10 November 2013 - 14:21
Nero-d, on 10 noiembrie 2013 - 10:55, said: daca tu instalezi un soft si ti se buleste telefonul... autorul/producatorul softului. s-a spalat pe maini, producatorul devicelui s-a spalat pe maini... tu esti singurul vinovat si responsabil... potrivit legii!! Link la legea la care te referi, te rog. După logica ta niciun produs care rulează software n-ar beneficia niciodată de garanţie, pentru că cei care fac softul şi cei care fac hardul ar juca ping-pong cu tine. Dar e bine totuşi că s-a stabilit că nu e nicio diferenţă în ce priveşte garanţia între soft, de oricare tip ar fi el. Nero-d said: LE: poate sa-ti fie refuzata gatantia si daca nu prezinti produsul in ambalajul original si complet cu toate accesoriile asa cum prevede contractul de garantie Stupiditatea asta circula acum vreo 5-10 ani, când era cea mai nouă găselniţă a comercianţilor pentru a evita garanţia. Asta până să intre puternic ANPC în ei. Acum toţi afişează cuminţi link la lege şi nu mai emit gogoşi din astea. De ce vii cu asemenea antichităţi? Nero-d said: nu stiu de ce imi bat capul cu indivizi incapatanati care au impresia ca tot ce zboara se mananca Nici eu nu înţeleg ce cauţi pe thread. Dacă suntem fraieri şi ne facem iluzii e treaba noastră, nu? Înţeleg să fii sceptic, e perfect normal să verifici ceva ce ţi se pare prea frumos să fie adevărat. Dar tu ai depăşit mult nivelul, pari de-a dreptul furios. Poate lucrezi pentru un comerciant de electronice? |
#39
Posted 10 November 2013 - 14:35
Nero-d, on 10 noiembrie 2013 - 10:55, said:
bateria daca cade dupa 3 zile sau daca explodeaza... ti-o schimba la garantie... daca dupa 6 luni nu mai tine decat o ora sau 10 minute... nu ti-o schimba... e uzura normala sau exploatare necorespunzatoare |
#40
Posted 10 November 2013 - 15:12
pai nu in acelasi regim de folosire colegule
bateria nu e produs... e "consumabil"... nu e acoperit de garantie decat daca a avut o problema, un defect de fabricatie de la bun inceput tu poti sa scoti bateria s-o folosesti in alte scopuri, poti s-o inlocuiesti cu alta moarta si sa mergi la garantie sa ti-o schimbe, poti sa te uiti la video cu sonorul si lumina display la max 24/7 caz in care incarci bateria de 10-12 ori pe zi... ( e normal sa se duca in 6 luni), sa folosesti incarcatoare necorespunzatoare, etc... o sa mai dau un exemplu pentru colegul initiator din care sper sa inteleaga exact cum sta de fapt situatia cu devideurile care in accepriunea lui sunt facute ca sa "ruleze soft" windows phone... nu poti instala soft decat din market (orice ai face)... iar softurile din market sunt controlate si testate... nu-ti pot strica telefonul oricat ai fi de tont daca te decizi ca vrei sa instalezi alte softuri (productie proprie spre exemplu)... aplici la M$ si zici ca esti dezvoltator de soft... ei iti deblocheaza telefonul... doar in acest caz vei putea instala softuri netestate, doar pe un singur telefon si doar in numar limitat... ghicesti ce se intampla cu garantia la aceste telefoane (dispozitive care ruleaza soft) folosite pentru test si inregistrate la M$ ca atare?!? o data cu telefonul primesti si o licenta pentru soft... ai idee ce prevede acea licenta? in mod legal nu poti folosi telefonul daca nu esti de acord cu conditiile si clauzele licentei gata!!! mi-am racit gura destul have a nice live Edited by Nero-d, 10 November 2013 - 15:28. |
#41
Posted 10 November 2013 - 15:22
asa si? tu cand cumperi un telefon intrebi vanzatorul cate ore ai voie sa-l folosesti pe zi, ca sa nu pierzi garantia?
|
#42
Posted 10 November 2013 - 15:33
Nero-d, on 10 noiembrie 2013 - 15:12, said:
pai nu in acelasi regim de folosire colegule Nero-d, on 10 noiembrie 2013 - 15:12, said:
bateria nu e produs... e "consumabil"... nu e acoperit de garantie decat daca a avut o problema, un defect de fabricatie de la bun inceput slai, on 10 noiembrie 2013 - 15:22, said:
asa si? tu cand cumperi un telefon intrebi vanzatorul cate ore ai voie sa-l folosesti pe zi, ca sa nu pierzi garantia? |
#43
Posted 09 January 2014 - 02:41
Baieti,ia zice-ti voi. Daca intru in setari si selectez sa zicem .. " Blocare ecran " si il setez pe niciodata. Asta este o setare nu? Nu o modificare a softului. Sau sa deschid wi-fi'ul ... de asemenea..o setare. Deci nu o modificare a softului. Sunt optiuni..
Daca eu fac Unlock la bootloader, nu root,nu rom , nu flash de recovery...doar unlock ( S-ON , security on , nu off ) folosind ghidul pus la dispozitie de catre producator. Fizic vorbind, eu nu imping nici un soft in telefon. Doar setez bootloaderul pe unlocked. ( treaba mea la ce ma ajuta asta..) De ce asta ar anula o garantie? Telefonul inca ruleaza softul original. Si telefonul nu are root,rom,sau recovery. Ruleaza inca in parametrii dati de producator. Totusi,si aici este o dilema pentru mine si cred ca nu numai. Cand urmezi procesul de Unlock bootloader, ti se spune ca ai putea sa pierzi garantia,sau ca o vei pierde partial. Alta problema aici,este urmatoare... Scrie doar in engleza... Deci nu este pe intelesul tuturor... Dar revin, nu este o modificare, este o optiune. Am ales sa il setez sa fie unlocked . Ce, acum daca setez telefonu pe bluetooth sa stea pornit,inseamna ca am modificat softul? Da e modificat...apare in loc de bluetooth off,apare on.... E o modificare? Deja e ridicol asta. Cum apple,si microsoft au gandit,si au facut niste sisteme ca sa nu se ajunga la astfel de lucruri,puteau foarte bine sa faca si ceilalti producatori. Eu daca sustin ca telefonul a fost hack'uit in timpul unei folosirii zilnice. Am intrat domne pe net de pe telefon, si s-a hack'uit . Cum pot dovedi ei ca nu asa s-a intamplat? Alta prostie, cand deblochezi bootloaderul si dai accept la partea cu "ai putea pierde garantia" , chiar si dupa ce ai dat accept, inca mai ai de urmat vreo 3-4 pasi pana la partea cu deblocatul lui....deci as putea sa ma razgandesc intre timp,si sa anulez totul.... Ce,tentativa acum se sanctioneaza cu pierderea garantiei? |
#44
Posted 09 January 2014 - 13:23
Nu se poate pierde garanţia la modul ăsta pentru că legea română şi EU nu permite asta, punct. Nu ai posibilitatea, ca consumator, să decizi să renunţi la dreptul tău la garanţie.
Doi la mână, orice acord de genul ăsta trebuie tradus în limba română (şi redactat în termeni uşor de înţeles). Trei, dacă acel acord are pretenţia să servească de contract electronic trebuie să mai îndeplinească nişte condiţii, care mă îndoiesc că-s îndeplinite. |
#45
Posted 09 January 2014 - 15:56
wirespot, on 09 ianuarie 2014 - 13:23, said:
Nu se poate pierde garanţia la modul ăsta pentru că legea română şi EU nu permite asta, punct. Nu ai posibilitatea, ca consumator, să decizi să renunţi la dreptul tău la garanţie. Doi la mână, orice acord de genul ăsta trebuie tradus în limba română (şi redactat în termeni uşor de înţeles). Trei, dacă acel acord are pretenţia să servească de contract electronic trebuie să mai îndeplinească nişte condiţii, care mă îndoiesc că-s îndeplinite. Asta vreau sa si zic....au atatea nereguli. Autoritatile din alte tari cauta sa gaseasca cat mai multe nereguli cu companiile mari..pentru ca isi pot lua sume frumoase din reclamatii,sanctiuni,judecata ... si altele... iar noi,desi se vad atatea nereguli...ei nu fac nimic...ba chiar tin cu compania de multe ori. |
#46
Posted 10 January 2014 - 06:56
Toată lumea vorbește dar doar din auzite .
Să vedem și legea sau paragraful care spune treaba asta și apoi interpretăm . |
|
#47
Posted 10 January 2014 - 10:24
Te invit s-o faci. In primul post ai link la textele de lege. In postul 5 la sfarsit am explicat ce si cum.
|
#49
Posted 10 January 2014 - 12:47
Este şi link la lege.
Edited by wirespot, 10 January 2014 - 12:48. |
#50
Posted 11 January 2014 - 17:21
Stirea aceasta este mai veche (de prin 12 noiembrie) , dar e pe intelesul tuturor.
Dupa cum spune stirea ... da : Conform Legislatiei Europene ROOT-Ul Si Software-Ul Custom NU Duc La Pierderea Garantiei http://androidgeek.r...erea-garantiei/ Cel mai bine este sa nu avem nevoie de garantie (totul sa fie ok si sa nu avem probleme), ca pe la noi prin Romania , vorba ceea : mori cu dreptatea in mana. Edited by pedro2767, 11 January 2014 - 17:32. |
#51
Posted 19 January 2014 - 07:47
Daca decodez telefonul blocat intr-o anumita retea se pierde garantia? Stiu ca mai aparuse o lege (nu o mai gasesc, nu mai stiu denumirea) la care operatorul este obligat sa decodeze gratuit telefonul la cererea utilizatorului. Ori daca incerci sa il decodezi in alta parte, pierzi garantia.
|
|
#52
Posted 19 January 2014 - 09:08
wirespot, on 10 ianuarie 2014 - 12:47, said:
Este și link la lege. pedro2767, on 11 ianuarie 2014 - 17:21, said:
Stirea aceasta este mai veche (de prin 12 noiembrie) , dar e pe intelesul tuturor. Dupa cum spune stirea ... da : Conform Legislatiei Europene ROOT-Ul Si Software-Ul Custom NU Duc La Pierderea Garantiei http://androidgeek.r...erea-garantiei/ Cel mai bine este sa nu avem nevoie de garantie (totul sa fie ok si sa nu avem probleme), ca pe la noi prin Romania , vorba ceea : mori cu dreptatea in mana. |
#53
Posted 19 January 2014 - 12:19
Nero-d, on 10 noiembrie 2013 - 15:12, said:
bateria nu e produs... e "consumabil"... nu e acoperit de garantie decat daca a avut o problema, un defect de fabricatie de la bun inceput tu poti sa scoti bateria s-o folosesti in alte scopuri, poti s-o inlocuiesti cu alta moarta si sa mergi la garantie sa ti-o schimbe, poti sa te uiti la video cu sonorul si lumina display la max 24/7 caz in care incarci bateria de 10-12 ori pe zi... ( e normal sa se duca in 6 luni), sa folosesti incarcatoare necorespunzatoare, etc... Si NU, problema cu care l am dus nu avea legatura cu bateria sau cu incarcatorul. |
#54
Posted 19 January 2014 - 12:41
genius, on 19 ianuarie 2014 - 09:08, said: Explică-mi tu că eu nu văd ! Am explicat deja, dar dacă nu citeşti... Quote Legea pune problema aşa: garanţia se acordă mereu; cu excepţia unor cazuri menţionate explicit. Dacă modificarea de soft nu apare în lege ca fiind excepţie pentru care nu se acordă garanţia (şi nu apare), atunci nu afectează garanţia. E mai simplu aşa, pentru că acele excepţii când nu se acordă garanţia sunt mai puţine decât cazurile când se acordă, deci e mai simplu să menţioneze doar excepţiile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users