Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Garanția NU se pierde pentru rooting, custom ROM sau orice ține de soft

- - - - -
  • Please log in to reply
123 replies to this topic

#37
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004

Quote

Care-i diferenţa între root/ROM/recovery şi instalarea unei aplicaţii?
daca pui problema asa inseamna ca trebuie sa schimbam nivelul discutiei... sa trecem la cel de gradinita...
nu stiu de ce imi bat capul cu indivizi incapatanati care au impresia ca tot ce zboara se mananca
cand ai sa ajungi macar in clasa 2a si ai sa poti citi cursiv... ai sa poti asimila informatia scrisa in toate disclaimerele ca tot ce instalezi pe o faci
PE RASPUNDEREA TA!!!
daca tu instalezi un soft si ti se buleste telefonul... autorul/producatorul softului. s-a spalat pe maini, producatorul devicelui s-a spalat pe maini... tu esti singurul vinovat si responsabil... potrivit legii!!

evident ca daca baietii de la service sunt stimulati de producator sa afle ce sa defectat de fapt, cum si din ce cauza... o pot face lejer
nu mai am energie sa sustin realitatea in continuare... crezi ce fictiune vrei si traieste in lumea ta iluzorie...
succes!

LE: poate sa-ti fie refuzata gatantia si daca nu prezinti produsul in ambalajul original si complet cu toate accesoriile asa cum prevede contractul de garantie
bateria daca cade dupa 3 zile sau daca explodeaza... ti-o schimba la garantie... daca dupa 6 luni nu mai tine decat o ora sau 10 minute... nu ti-o schimba... e uzura normala sau exploatare necorespunzatoare

Edited by Nero-d, 10 November 2013 - 11:02.


#38
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View PostNero-d, on 10 noiembrie 2013 - 10:55, said:

daca tu instalezi un soft si ti se buleste telefonul... autorul/producatorul softului. s-a spalat pe maini, producatorul devicelui s-a spalat pe maini... tu esti singurul vinovat si responsabil... potrivit legii!!

Link la legea la care te referi, te rog.

După logica ta niciun produs care rulează software n-ar beneficia niciodată de garanţie, pentru că cei care fac softul şi cei care fac hardul ar juca ping-pong cu tine.

Dar e bine totuşi că s-a stabilit că nu e nicio diferenţă în ce priveşte garanţia între soft, de oricare tip ar fi el.

Nero-d said:

LE: poate sa-ti fie refuzata gatantia si daca nu prezinti produsul in ambalajul original si complet cu toate accesoriile asa cum prevede contractul de garantie

Stupiditatea asta circula acum vreo 5-10 ani, când era cea mai nouă găselniţă a comercianţilor pentru a evita garanţia. Asta până să intre puternic ANPC în ei. Acum toţi afişează cuminţi link la lege şi nu mai emit gogoşi din astea. De ce vii cu asemenea antichităţi?

Nero-d said:

nu stiu de ce imi bat capul cu indivizi incapatanati care au impresia ca tot ce zboara se mananca

Nici eu nu înţeleg ce cauţi pe thread. Dacă suntem fraieri şi ne facem iluzii e treaba noastră, nu? Înţeleg să fii sceptic, e perfect normal să verifici ceva ce ţi se pare prea frumos să fie adevărat. Dar tu ai depăşit mult nivelul, pari de-a dreptul furios. Poate lucrezi pentru un comerciant de electronice?

#39
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

View PostNero-d, on 10 noiembrie 2013 - 10:55, said:

bateria daca cade dupa 3 zile sau daca explodeaza... ti-o schimba la garantie... daca dupa 6 luni nu mai tine decat o ora sau 10 minute... nu ti-o schimba... e uzura normala sau exploatare necorespunzatoare
In nici un contract nu scrie asta!!! Primesti garantia pe produs, 2 ani sau cat mai este. Nicaieri nu scrie de "exploatare" necorespunzatoare. Ca imbecilii de la service-uri o folosesc ca scuza, este altceva. Dar cand un dispozitiv ramane fara baterie in cateva luni, iar altul si dupa 2 ani functioneaza corespunzator, in acelasi regim de folosire, e clar ca acumulatorul este problema, nu utilizatorul.

#40
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
pai nu in acelasi regim de folosire colegule Posted Image
bateria nu e produs... e "consumabil"... nu e acoperit de garantie decat daca a avut o problema, un defect de fabricatie de la bun inceput
tu poti sa scoti bateria s-o folosesti in alte scopuri, poti s-o inlocuiesti cu alta moarta si sa mergi la garantie sa ti-o schimbe, poti sa te uiti la video cu sonorul si lumina display la max 24/7 caz in care incarci bateria de 10-12 ori pe zi... ( e normal sa se duca in 6 luni), sa folosesti incarcatoare necorespunzatoare, etc...
o sa mai dau un exemplu pentru colegul initiator din care sper sa inteleaga exact cum sta de fapt situatia cu devideurile care in accepriunea lui sunt facute ca sa "ruleze soft"
windows phone...
nu poti instala soft decat din market (orice ai face)... iar softurile din market sunt controlate si testate... nu-ti pot strica telefonul oricat ai fi de tont
daca te decizi ca vrei sa instalezi alte softuri (productie proprie spre exemplu)... aplici la M$ si zici ca esti dezvoltator de soft... ei iti deblocheaza telefonul... doar in acest caz vei putea instala softuri netestate, doar pe un singur telefon si doar in numar limitat... ghicesti ce se intampla cu garantia la aceste telefoane (dispozitive care ruleaza soft)  folosite pentru test si inregistrate la M$ ca atare?!?
o data cu telefonul primesti si o licenta pentru soft... ai idee ce prevede acea licenta? in mod legal nu poti folosi telefonul daca nu esti de acord cu conditiile si clauzele licentei
gata!!! mi-am racit gura destul Posted Image
have a nice live

Edited by Nero-d, 10 November 2013 - 15:28.


#41
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
asa si? tu cand cumperi un telefon intrebi vanzatorul cate ore ai voie sa-l folosesti pe zi, ca sa nu pierzi garantia?

#42
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

View PostNero-d, on 10 noiembrie 2013 - 15:12, said:

pai nu in acelasi regim de folosire colegule Posted Image
Colegul, repet, in acelasi regim. Nu am descarcat-o niciodata mai mult de 40%. Nu am stat la dispozitiv 3 4 ore in fiecare zi. Culmea e ca bateria de la celalat dispozitiv a fost folosita mai mult in cei 2 ani, si inca rezista. Singura diferenta este ... ghici. Firma producatoare. Asta este mai importanta ca garantia.

View PostNero-d, on 10 noiembrie 2013 - 15:12, said:

bateria nu e produs... e "consumabil"... nu e acoperit de garantie decat daca a avut o problema, un defect de fabricatie de la bun inceput
Imi poti arata unde in actul de vanzare cumparare este specificat asta? Eu m-am uitat si nu apare nimic. Aveam garantie de 2 ani pe dispozitiv, nu pe componente. Plus ca bateria nici nu se putea scoate.

View Postslai, on 10 noiembrie 2013 - 15:22, said:

asa si? tu cand cumperi un telefon intrebi vanzatorul cate ore ai voie sa-l folosesti pe zi, ca sa nu pierzi garantia?
Vanzatorii sunt habarnisti, degeaba discuti cu ei.

#43
louisito1000

louisito1000

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 09.01.2014
Baieti,ia zice-ti voi. Daca intru in setari si selectez sa zicem .. " Blocare ecran " si il setez pe niciodata. Asta este o setare nu? Nu o modificare a softului. Sau sa deschid wi-fi'ul ... de asemenea..o setare. Deci nu o modificare a softului. Sunt optiuni..
Daca eu fac Unlock la bootloader, nu root,nu rom , nu flash de recovery...doar unlock ( S-ON , security on , nu off ) folosind ghidul pus la dispozitie de catre producator. Fizic vorbind, eu nu imping nici un soft in telefon. Doar setez bootloaderul pe unlocked. ( treaba mea la ce ma ajuta asta..)
De ce asta ar anula o garantie? Telefonul inca ruleaza softul original. Si telefonul nu are root,rom,sau recovery. Ruleaza inca in parametrii dati de producator. Totusi,si aici este o dilema pentru mine si cred ca nu numai. Cand urmezi procesul de Unlock bootloader, ti se spune ca ai putea sa pierzi garantia,sau ca o vei pierde partial. Alta problema aici,este urmatoare... Scrie doar in engleza... Deci nu este pe intelesul tuturor...
Dar revin, nu este o modificare, este o optiune. Am ales sa il setez sa fie unlocked . Ce, acum daca setez telefonu pe bluetooth sa stea pornit,inseamna ca am modificat softul? Da e modificat...apare in loc de bluetooth off,apare on.... E o modificare?
Deja e ridicol asta.
Cum apple,si microsoft au gandit,si au facut niste sisteme ca sa nu se ajunga la astfel de lucruri,puteau foarte bine sa faca si ceilalti producatori.
Eu daca sustin ca telefonul a fost hack'uit in timpul unei folosirii zilnice. Am intrat domne pe net de pe telefon, si s-a hack'uit . Cum pot  dovedi ei ca nu asa s-a intamplat?
Alta prostie, cand deblochezi bootloaderul si dai accept la partea cu "ai putea pierde garantia" , chiar si dupa ce ai dat accept, inca mai ai de urmat vreo 3-4 pasi pana la partea cu deblocatul lui....deci as putea sa ma razgandesc intre timp,si sa anulez totul.... Ce,tentativa acum se sanctioneaza cu pierderea garantiei?

#44
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Nu se poate pierde garanţia la modul ăsta pentru că legea română şi EU nu permite asta, punct. Nu ai posibilitatea, ca consumator, să decizi să renunţi la dreptul tău la garanţie.

Doi la mână, orice acord de genul ăsta trebuie tradus în limba română (şi redactat în termeni uşor de înţeles).

Trei, dacă acel acord are pretenţia să servească de contract electronic trebuie să mai îndeplinească nişte condiţii, care mă îndoiesc că-s îndeplinite.

#45
louisito1000

louisito1000

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 09.01.2014

View Postwirespot, on 09 ianuarie 2014 - 13:23, said:

Nu se poate pierde garanţia la modul ăsta pentru că legea română şi EU nu permite asta, punct. Nu ai posibilitatea, ca consumator, să decizi să renunţi la dreptul tău la garanţie.

Doi la mână, orice acord de genul ăsta trebuie tradus în limba română (şi redactat în termeni uşor de înţeles).

Trei, dacă acel acord are pretenţia să servească de contract electronic trebuie să mai îndeplinească nişte condiţii, care mă îndoiesc că-s îndeplinite.
Da, exact, complet de acord.
Asta vreau sa si zic....au atatea nereguli.

Autoritatile din alte tari cauta sa gaseasca cat mai multe nereguli cu companiile mari..pentru ca isi pot lua sume frumoase din reclamatii,sanctiuni,judecata ... si altele...  iar noi,desi se vad atatea nereguli...ei nu fac nimic...ba chiar tin cu compania de multe ori.

#46
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004
Toată lumea vorbește dar doar din auzite .
Să vedem și legea sau paragraful care spune treaba asta și apoi interpretăm .

#47
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Te invit s-o faci. In primul post ai link la textele de lege. In postul 5 la sfarsit am explicat ce si cum.

#48
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004
Directiva nu este lege ...

#49
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Este şi link la lege.

Edited by wirespot, 10 January 2014 - 12:48.


#50
pedro2767

pedro2767

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 976
  • Înscris: 19.02.2011
Stirea aceasta este mai veche  (de prin 12 noiembrie) , dar e pe intelesul tuturor.
Dupa cum spune stirea ... da : Conform Legislatiei Europene ROOT-Ul Si Software-Ul Custom NU Duc La Pierderea Garantiei
http://androidgeek.r...erea-garantiei/

Cel mai bine  este sa nu avem nevoie de garantie (totul sa fie ok si sa nu avem probleme), ca pe la noi prin Romania , vorba ceea : mori cu dreptatea in mana.

Edited by pedro2767, 11 January 2014 - 17:32.


#51
nick5roo

nick5roo

    În nebunia telefoniei mobile, oamenii vorbesc singuri pe stradă.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,852
  • Înscris: 27.09.2008
Daca decodez telefonul blocat intr-o anumita retea se pierde garantia? Stiu ca mai aparuse o lege (nu o mai gasesc, nu mai stiu denumirea) la care operatorul este obligat sa decodeze gratuit telefonul la cererea utilizatorului. Ori daca incerci sa il decodezi in alta parte, pierzi garantia.

#52
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

View Postwirespot, on 10 ianuarie 2014 - 12:47, said:

Este și link la lege.
Explică-mi tu că eu nu văd !

View Postpedro2767, on 11 ianuarie 2014 - 17:21, said:

Stirea aceasta este mai veche  (de prin 12 noiembrie) , dar e pe intelesul tuturor.
Dupa cum spune stirea ... da : Conform Legislatiei Europene ROOT-Ul Si Software-Ul Custom NU Duc La Pierderea Garantiei
http://androidgeek.r...erea-garantiei/

Cel mai bine  este sa nu avem nevoie de garantie (totul sa fie ok si sa nu avem probleme), ca pe la noi prin Romania , vorba ceea : mori cu dreptatea in mana.
Încă o dată : DIRECTIVA NU E LEGE !

#53
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,451
  • Înscris: 26.02.2012

View PostNero-d, on 10 noiembrie 2013 - 15:12, said:

bateria nu e produs... e "consumabil"... nu e acoperit de garantie decat daca a avut o problema, un defect de fabricatie de la bun inceput
tu poti sa scoti bateria s-o folosesti in alte scopuri, poti s-o inlocuiesti cu alta moarta si sa mergi la garantie sa ti-o schimbe, poti sa te uiti la video cu sonorul si lumina display la max 24/7 caz in care incarci bateria de 10-12 ori pe zi... ( e normal sa se duca in 6 luni), sa folosesti incarcatoare necorespunzatoare, etc...
Si mie de ce mi a schimbat o la samsung la sfarsitul garantiei? Si culmea eu nu le am spus nimic, fata de acolo cand a primit telefonul mi a spus ca o sa mi schimbe si bateria. Puteam sa zic eu nu?
Si NU, problema cu care l am dus nu avea legatura cu bateria sau cu incarcatorul.

#54
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Postgenius, on 19 ianuarie 2014 - 09:08, said:

Explică-mi tu că eu nu văd !

Am explicat deja, dar dacă nu citeşti...

Quote

Legea pune problema aşa: garanţia se acordă mereu; cu excepţia unor cazuri menţionate explicit. Dacă modificarea de soft nu apare în lege ca fiind excepţie pentru care nu se acordă garanţia (şi nu apare), atunci nu afectează garanţia. E mai simplu aşa, pentru că acele excepţii când nu se acordă garanţia sunt mai puţine decât cazurile când se acordă, deci e mai simplu să menţioneze doar excepţiile.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate