Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Black Friday 22/29 noiembrie 2013

- - - - -
  • Please log in to reply
2508 replies to this topic

Poll: Black Friday 2013 - ati fost multumit de oferta? (306 member(s) have cast votes)

Ati fost multumiti de oferta Black Friday 2013? (poll by sandu bogdan)

  1. Oferta a fost buna si am cumparat ceva. (85 votes [27.78%] - View)

    Percentage of vote: 27.78%

  2. Oferta a fost buna dar nu am gasit sau nu am prins sa cumpar ceea ce cautam. (42 votes [13.73%] - View)

    Percentage of vote: 13.73%

  3. Oferta a fost sub asteptari dar tot am cumparat ceva. (64 votes [20.92%] - View)

    Percentage of vote: 20.92%

  4. Voted A fost o mare pacaleala. (115 votes [37.58%] - View)

    Percentage of vote: 37.58%

Vote Guests cannot vote

#19
emyboy

emyboy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 15.01.2011
@andreic De ce ? Dimineata pica serverul sau dimineata se goleste stocul Posted Image) ?

Edited by emyboy, 31 October 2013 - 20:53.


#20
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,712
  • Înscris: 06.07.2005

View Postripper, on 31 octombrie 2013 - 20:43, said:

Tre' sa fiti nebuni sa dati refresh-uri pentru asa ceva... Posted Image

Daca nici pentru un 3-ar nou nu mai merita sa dam refresh... popor de mofturosi

#21
chflorin

chflorin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 11.01.2011
Hai cu bancurile , sa treca mai repede asteptarea

”De ce se numesc în România ”Black Friday” zilele cu reduceri? Pentru că mor cel puțin 3-4 clienți la coadă.”
”Cel mai mișto Black Friday din România e ala de dinainte de alegeri, când uleiul și zahărul se dau nu doar cu reducere, ci chiar gratuit.”
”Vasluienii nu au participat nici unul la Black Friday, pentru că sunt rasiști.”
”Patriarhia și-a anunțat enoriașii că de Black Friday pot dona și sume foarte mici.”
”De Black Friday, ciorbele de la terasele din zona Hala Matache vin cu două muște în loc de una”
''Ati gresit ceva in titlu,corect se scrie ''Black fraierday''!

Edited by chflorin, 31 October 2013 - 20:59.


#22
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

View Postemyboy, on 31 octombrie 2013 - 20:53, said:

@andreic De ce ? Dimineata pica serverul sau dimineata se goleste stocul Posted Image) ?
Serverul in sine nu pica, el face fifo (first in first out) atat ca n-au loc daca nu esti printre primii... el continua sa mearga cu clientii nerabdatori deja intrati, si asa lent si cu aia, dar merge... normal stocul interesant se goleste in 10-15 min de la inceputul evenimentului, cate crezi ca o sa fie 50-100-200 bucati, se duc alea instant daca e ceva care chiar merita.

#23
EllaBeauty

EllaBeauty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,883
  • Înscris: 18.12.2011
Pag. 1 din 4
REGULAMENTUL CAMPANIEI
„Noaptea bantuitilor de promotii de la eMAG! Castiga un BMW de Halloween!”
1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Organizatorul campaniei „Noaptea bantuitilor de promotii de la eMAG! Castiga un BMW de Halloween!” (denumita in continuare "Campania") este S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. (denumita in continuare “Organizatorul”), societate romana, cu sediul in Bucuresti, Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti, sub nr. J40/372/23.01.2002 CUI: RO14399840 Cont: RO72BRDE441SV96855614410, deschis la BRD AG Unirea telefon: 021 2005 200 fax: 021 2005 225.
2. DURATA CAMPANIEI SI ARIA DE DESFASURARE
Perioada in care se va desfasura campania „Noaptea bantuitilor de promotii de la eMAG! Castiga un BMW de Halloween!” este 31 octombrie 2013, ora 21:00:00 – 1 noiembrie 2013, ora 04:59:00. Campania se desfasoara, pe site-ul web www.emag.ro, in limita stocului disponibil.
3. PARTICIPANTI SI PRODUSE PARTICIPANTE
3.1 La aceasta Campanie pot participa atat persoanele fizice, cat si persoanele juridice. La aceasta Campanie pot participa si clientii incadrati ca fiind de tip Corporate, cu exceptia clientilor de tip Reselleri. 3.2 Varsta minima pentru participarea la aceasta campanie este de 18 ani impliniti in ziua inceperii Campaniei, respectiv 31 octombrie 2013.
3.3 Participantii trebuie sa detina cetatenie sau rezidenta romana, in cazul persoanelor fizice, si in cazul persoanelor juridice, sa fie persoane juridice romane cu sediul social pe teritoriul Romaniei.
3.4 Datele furnizate de participanti trebuie sa fie corecte, complete si conforme cu realitatea.
3.5 Pentru a participa la Campanie, participantii trebuie sa aiba cont de utilizator pe site-ul Organizatorului, www.emag.ro si sa se logheze in timpul Campaniei.
3.6 Nu pot participa la aceasta Campanie angajatii Organizatorului si nici membrii familiilor acestora pana la rudele de gradul IV.
3.7 Campania se cumuleaza cu alte promotii/campanii/oferte valabile pe perioada valabilitatii Campaniei.
4. MECANISMUL CAMPANIEI
4.1 Pentru a se inscrie in Campanie, participantul trebuie sa aiba cont de utilizator pe site-ul Organizatorului sau in cazul in care participantul nu are cont, sa isi creeze cont utilizand formularul dedicat din site-ul Organizatorului.
4.2. Pentru a participa la Campanie partcipantii trebuie sa acumuleze puncte dupa cum urmeaza:
4.2.1 Pentru autentificarea in site-ul Organizatorului, in perioada Campaniei, fiecare participant primeste in mod automat 1 (un) punct aferent unui cod de participare in Campanie (denumit in continuare „Cod”). Codul primit este un numar natural si este unic pentru fiecare cont de client si este trimis participantului pe adresa de e-mail din contul de client. Codul este primit o singura data in perioada Campaniei, indiferent de numarul autentificarilor efectuate prin intermediul aceluiasi cont de utilizator.
4.2.2 Pentru fiecare comanda inregistrata si facturata, fiecare participant autentificat primeste in plus in mod automat 1 (un) punct aferent unui Cod pentru fiecare 100 (osuta) Lei, TVA inclus, din valoarea facturii aferenta comenzii participantului. Codul primit este unic si este trimis pe adresa de e-mail a participantului cu care s-a creat contul de utilizator.
4.3. Fiecare Cod reprezinta o sansa in tragerea la sorti pentru premiul Campaniei. Fiecare participant poate acumula mai multe Coduri, potrivit procedurii de mai sus, respectiv mai multe sanse in tragerea la sorti. 4.4. Nu participa la Campanie comenzile facturate si/sau anulate.
4.5. Fiecare participant poate acumula cel mult 50 (cincizeci) de Coduri, echivaland cu 50 (cincizeci) sanse in tragerea la sorti.
4.6 Participantul Campaniei desemnat castigator nu poate returna produsul/produsele achitiozitionate in baza serviciului „30 de zile drept de retur”.
4.7. In cazul in care castigatorul returneaza (in conformitate cu legea aplicabila) produsul/produsele achizitionate care au determinat castigarea premiului, castigatorul se obliga sa returneze Organizatorului in
Pag. 2 din 4
termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare premiul castigat. In caz contrar Organizatorul este indreptatit sa ia orice masura pentru intrarea in posesie a premiului.
5. PREMIUL CAMPANIEI
5.1. Premiul consta in:
 autoturism marca BMW model 316d Sedan, 1995 cm3 capacitate, 116 CP Putere, culoare neagra in valoare de 133,629.98 Lei (osutatreizecisitreidemiisasesutedouazecisinouadeleisinouazecisioptdebani) (TVA inclus), si
 numerar in cuantum de 25,453.33 Lei (douazecisicincidemiipatrusutecincizecisitreideleisitreizecisitreidebani) (TVA inclus).
Valoarea totala a premiului este de 159,083.31 Lei (osutacincizecisinouademiioptzecisitreideleisitreizecisiunudebani) (TVA inclus)
5.2. Din valoarea totala a premiului Organizatorul va retine partea reprezentand numerar pentru indeplinirea obligatiilor privind retinerea la sursa a impozitului pe venit aferent premiului in valoare de 25,453.33 Lei (douazecisicincidemiipatrusutecincizecisitreideleisitreizecisitreidebani) (TVA inclus).
6. DESEMNAREA CASTIGATORULUI
6.1 Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti in termen de 10 (zece) zile lucratoare de la incheierea Campaniei.
6.2 Intra in tragerea la sorti toti participantii care au acumulat Coduri in perioada Campaniei, conform mecanismului descris la punctul 4 de mai sus.
6.3 Castigatorul este extras în functie de Cod, folosindu-se serviciul www.tragerilasorti.ro. Vor fi extrase 3 (trei) Coduri, primul Cod fiind atribuit castigatorului (denumit in continuare „Castigator”), iar urmatoarele 2 (doua) Coduri fiind atribuite rezervelor (denumite in continuare „Rezerve”).
6.4. Organizatorul va contacta prin e-mail si/sau telefon Castigatorul, folosind datele de contact furnizate de catre acesta in contul de utilizator cu care a participat la Campanie, in maximum 2 (doua) zile lucratoare de la desemnarea lui. Daca in urma acestei incercari, Castigatorul nu poate fi contactat, in termen de 2 (doua) zile lucratoare, sau daca refuza premiul, se va desemna alt castigator dintre cele 2 (doua) Rezerve, in ordinea in care acestea au fost extrase.
6.5. Participantul extras ca fiind Castigator trebuie sa puna la dispozitia Organizatorului (scan, fax, format fizic, posta, curier) in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare din momentul contactarii, urmatoarele:
6.5.1. In cazul in care Codul castigator corespunde unei autentificari in site-ul Organizatorului:
 in cazul persoanelor fizice: cartea de identitate/buletinul de identitate sau pasaportul;
 in cazul persoanelor juridice: certificatul de inregistrare al persoanei juridice precum si cartea de identitate/buletinul de identitate sau pasaportul reprezentantului legal al societatii.
6.5.2. In cazul in care Codul castigator corespunde unei comenzi:
 in cazul persoanelor fizice: cartea de identitate/buletinul de identitate sau pasaportul;
 in cazul persoanelor juridice: certificatul de inregistrare al persoanei juridice precum si cartea de identitate/buletinul de identitate sau pasaportul reprezentantului legal al societatii;
 dovada platii.
6.6. Participantii la Campanie care in perioada dintre data facturii comenzii si data extragerii Castigatorului au returnat produsul/ produsele achizionate de pe site-ul Organizatorului, vor fi exclusi de catre Organizator din extragerea premiului Campaniei.
7. ALTERNATIVE ALE PREMIILOR
7.1. Castigatorul nu poate opta pentru primirea contravalorii premiului in bani sau alte obiecte si nici nu poate solicita modificari ale caracteristicilor premiului oferit de catre Organizator.
8. VALIDAREA CASTIGATORULUI
8.1. Validarea Castigatorului are loc doar dupa ce acesta pune la dispozitia Organizatorului toate datele solicitate la punctul 6.5.
Pag. 3 din 4
8.2. In cazul in care participantul extras conform mecanismului descris la punctul 6 este de tip corporate si beneficiaza prin contract de termene si conditii speciale (plata la termen), pentru a putea fi validat drept Castigator si pentru a intra in posesia premiului, trebuie sa faca dovada platii.
8.3 In cazul in care Castigatorul nu indeplineste conditiile Campaniei si nu poate fi validat, se va relua mecanismul de validare pentru Rezerva 1. In cazul in care Rezerva 1 nu poate fi desemnata Castigator, atunci se reia mecanismul cu Rezerva 2.
9. TAXE SI IMPOZITE
9.1. Organizatorul Campaniei va vira la bugetul de stat impozitul cu retinere la sursa, aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.
9.2. Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe, impozite, obligatii financiare legate de premiul oferit, acestea fiind in sarcina castigatorului.
9.3. Din valoarea totala a premiului Organizatorul va retine partea reprezentand numerar pentru indeplinirea obligatiilor privind retinerea la sursa a impozitului pe venit aferent premiului in valoare de 25,453.33 Lei (douazecisicincidemiipatrusutecincizecisitreideleisitreizecisitreidebani) (TVA inclus).
10. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei “ Noaptea bantuitilor de promotii de la eMAG! Castiga un BMW de Halloween!” este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant (si/sau participant), pe website-ul www.emag.ro, dar si la sediul Organizatorului.
11. FORTA MAJORA
11.1. Forta majora reprezinta orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului, din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
11.2. Daca intervine o situatie de forta majora care impiedica si/sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei „Noaptea bantuitilor de promotii de la eMAG! Castiga un BMW de Halloween!”, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata conform art. 1351 si urmatoarele din Codul Civil.
11.3. Daca Organizatorul invoca forta majora este obligat sa comunice participantilor Campaniei „Noaptea bantuitilor de promotii de la eMAG! Castiga un BMW de Halloween!” existenta acesteia in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
11.4. Cazul de forta majora va fi comunicat pe website-ul www.emag.ro.
12. INCETAREA CAMPANIEI
12.1. Prezenta Campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora si/sau in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua si/sau in cazul schimbarii cadrului legislativ, care face imposibila desfasurarea Campaniei.
13. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
13.1. Participarea la aceasta Campanie confirma acceptarea neconditionata a fiecarui participant ca datele sale cu caracter personal sa poata fi facute publice si folosite de Organizator in scop publicitar, nelimitat teritorial si/sau temporal, precum si prin utilizarea oricarei modalitati de promovare (ex. internet, afisaj stradal etc.).
13.2. Prin participarea la Campanie, participantii accepta in mod neconditionat si explicit ca datele personale de identificare sa fie utilizate si stocate intr-o baza de date, aceasta putand fi folosita de catre Organizator sau subcontractanti ai acestora, ulterior, in cadrul altor aplicatii similare, de marketing direct, pentru publicarea datelor cerute de lege in cazul acordarii premiului etc.
13.3. Organizatorul poate face publice informatiile privind numele participantilor si orice alte date pe care le considera necesare.
13.4. Participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, lege care ofera persoanelor vizate dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul la opozitie.
Pag. 4 din 4
13.5. Daca participantii nu solicita in scris altfel, acestia sunt de acord cu colectarea si utilizarea informatiilor personale de catre Organizator in modul expus in paragraful anterior.
13.6. Participantii isi pot retrage oricand acordul pentru utilizarea datelor sale personale sau pentru primirea oricarei informatii sau corespondenta, printr-o cerere intocmita in forma scrisa, transmisa la adresa Organizatorului.
14. TEMEIUL LEGAL
14.1. Prezentul Regulament este in conformitate cu prevederile O.G. nr 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, H.G. nr 333/2003 – Norme metodologice de aplicare a O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata si Legea 677/2001 – privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
15. LITIGII
15.1. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri, decizia comisiei desemnate de catre Organizator este definitiva.
15.2. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.
15.3. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti din Bucuresti.
15.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica datele si durata Campaniei si va face public acest lucru atat prin intermediul website-ului www.emag.ro, cat si prin afisare la sediul S.C. Dante International S.A.
16. CONTESTATII
16.1. Cererea scrisa a participantilor la Campanie in vederea sesizarii Organizatorului cu privire la nerespectarea prezentului regulament trebuie depusa la sediul Organizatorului in termen de maxin 48 (patruzecisiopt) de ore de la primirea premiului, orice sesizare in acest sens, depusa dupa trecerea termenului de mai sus fiind considerata nula de drept. Intervalul urmator de 15 (cincisprezece) zile calendaristice este destinat solutionarii eventualelor contestatii care ar putea fi formulate conform celor mentionate anterior.
17. ALTE REGLEMENTARI
17.1. In caz de tentativa sau frauda a sistemului, abuz sau orice acte indreptate impotriva si la adresa Organizatorului sau partenerilor acestuia, acesta isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei si tragerea la raspundere in conditiile legii a celor vinovati, inclusiv dar fara a se limita la descalificarea participantilor la Campanie.
17.2. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru orice fapt care determina imposibilitatea validarii unui castigator, cauzata de schimbarea adresei de e-mail a participantului sau neprimirea, necitirea corespondentei de catre acesta, etc. Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru desfasurarea Campaniei in conditiile normale conform celor prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri, contestatii ale participantilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului legislativ in vigoare.
17.3. Prezentul Regulament de participare/desfasurare este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe website-ul www.emag.ro sau poate fi solicitat la adresa sediului Organizatorului din Bucuresti sector 6, Soseaua Virtutii nr. 148.
17.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe parcursul desfasurarii Campaniei, cu mentiunea ca eventualele modificari vor fi aduse la cunostinta participantilor si a publicului cu cel putin 24 de ore înainte de a intra în vigoare prin intermediul website-ului www.emag.ro.
Organizatorul Campaniei
„Noaptea bantuitilor de promotii de la eMAG! Castiga un BMW de Halloween!”
S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. Prin Director General, Iulian Stanciu

#24
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003
A inceput, este 21:00 Posted Image Sa porneasca si serverul...

#25
EllaBeauty

EllaBeauty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,883
  • Înscris: 18.12.2011

View Postandreic, on 31 octombrie 2013 - 21:00, said:

A inceput, este 21:00 Posted Image Sa porneasca si serverul...

Mai e putin...

#26
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Au ceasurile dereglate.
@EllaBeauty sursa?

#27
dorurad

dorurad

    Motanel foarte pufos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,810
  • Înscris: 31.10.2010

View Postvimann, on 31 octombrie 2013 - 20:56, said:

Daca nici pentru un 3-ar nou nu mai merita sa dam refresh... popor de mofturosi

Si daca tu ai impresia ca concursurile de la eMag sunt reale, atunci eu urasc matzele (ceea ce nu e adevarat).

Sunt curios ce preturi o sa aibe la componentele PC si la telefoane. Eventual laptopuri. mediadot nu participa ma la black friday?

Edited by dorurad, 31 October 2013 - 21:04.


#28
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
eu imi voi incerca norocul cu o varianta simpla de 1 punct pentru logare

#29
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
N-are bani mediadot-ul pentru asa ceva...
Iar regulamentul ala e teapa, care e sursa lui? Trebuia sa plece serverul daca era adevarat!

#30
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

View Postopop, on 31 octombrie 2013 - 21:05, said:

eu imi voi incerca norocul cu o varianta simpla de 1 punct pentru logare
Idem si la mine, numai sa porneasca odata, la fel au facut si la BF anul trecut a plecat cu vreo 10 min intarziere...

#31
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
L-am gasit si eu acum, este publicat pe blog-ul eMag.

#32
dorurad

dorurad

    Motanel foarte pufos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,810
  • Înscris: 31.10.2010

View Postripper, on 31 octombrie 2013 - 21:05, said:

N-are bani mediadot-ul pentru asa ceva...
Iar regulamentul ala e teapa, care e sursa lui? Trebuia sa plece serverul daca era adevarat!

pacat.. s-ar fi imbogatit peste noapte...


cum pun auto refresh pe Firefox ultima versiune?



unde e regulamentul campaniei ? pe blog nu-l vad

Edited by dorurad, 31 October 2013 - 21:12.


#33
Clerik

Clerik

    Fan Zalmoxis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 02.02.2013
316d, 1995 cm3,116cp?

N-ar fi ridicat și ei puțin ștafeta...

Oricum, calul de dar nu se caută de dinți cică, nu?

#34
SfantulLike

SfantulLike

    Oscilatrix Te iubesc <3 .

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,549
  • Înscris: 09.02.2013
La mediadot pauza, nica.....

#35
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Hai ca-s curios ce oferte sunt. Sa postati daca ati prins si-ati luat ceva! :D

#36
dorurad

dorurad

    Motanel foarte pufos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,810
  • Înscris: 31.10.2010

View PostClerik, on 31 octombrie 2013 - 21:11, said:

316d, 1995 cm3,116cp?

N-ar fi ridicat și ei puțin ștafeta...

Oricum, calul de dar nu se caută de dinți cică, nu?

Ala e modelul bmw-ului? Daca da, misto.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate