Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
dispecer firma transport
Last Updated: May 08 2018 16:51, Started by
alexdobre
, Oct 28 2013 11:14
·
0
#1
Posted 28 October 2013 - 11:14
salutare...imi poate da cineva mai multe detalii despre acest post? ...
ce trebuie sa faci mai exact...ce cunostiinte trebuie sa ai ...multumesc. |
#2
Posted 28 October 2013 - 11:30
E clar....o sa ai frigiderul plin foarte mult timp!
Si ca sa-ti si raspund....dar o sa fie cam degeaba. Matematica elementara, gandire logica, legislatie si nervi tari. Matematica, trebuie sa calculezi costul/kilometru. Gandire logica, trebuie sa faci in asa fel incat masina sa fie mai tot timpul incarcata, sa nu stea mult la incarcat-descarcat..... Nervi tari, soferii au un vocabular foarte bogat si in majoritatea cazurilor cam au dreptate in privinta traseului. Legislatie, nu trimiti un camion incarcat cu 40t pe unde limita e de 3.5t. Tu esti un fel de "tampon" intre soferi si patron si trebuie sa faci in asa fel incat sa impaci si capra si varza. Edited by ccf_cristi, 28 October 2013 - 11:31. |
#3
Posted 28 October 2013 - 11:30
Cea mai utila cunostinta in cazul de fata este administratorul firmei care face angajarea .
In rest, sa-ti faci o idee cauti pe google anunturi de angajare pe postul respectiv, si citesti cu grija rubrica de 'responsabilitati'. |
#4
Posted 28 October 2013 - 11:41
ccf_cristi, on 28 octombrie 2013 - 11:30, said:
E clar....o sa ai frigiderul plin foarte mult timp! Si ca sa-ti si raspund....dar o sa fie cam degeaba. Matematica elementara, gandire logica, legislatie si nervi tari. Matematica, trebuie sa calculezi costul/kilometru. Gandire logica, trebuie sa faci in asa fel incat masina sa fie mai tot timpul incarcata, sa nu stea mult la incarcat-descarcat..... Nervi tari, soferii au un vocabular foarte bogat si in majoritatea cazurilor cam au dreptate in privinta traseului. Legislatie, nu trimiti un camion incarcat cu 40t pe unde limita e de 3.5t. Tu esti un fel de "tampon" intre soferi si patron si trebuie sa faci in asa fel incat sa impaci si capra si varza. in legatura cu calculatul cost/km ..exista o aplicatie ? cineva a zis "aa e usor bag in program si imi da raspunsul"..pentru ca difera consumul in functie de greutate,nu ? stii ceva despre asta? |
#5
Posted 28 October 2013 - 11:45
#6
Posted 28 October 2013 - 11:47
#7
Posted 28 October 2013 - 11:50
Sunt multe variatii, poti pe pe intern, extern. Poti fi dispecer pe flota proprie a firmei sau posibil sa fie nevoie sa gasesti tu masinile(sau amandoua). Poti fi pe sprintere sau pe camioane sau peste tot, etc. In functie de detaliile astea e posibil sa fie nevoie sa stii macar o limba straina, cunostinte de geografie si mult spirit practic.
Despre calculul pretului e mult mai greu de atat, aplicatia iti da km x un anumit pret dar acesta poate varia in functie de incarcatura, taxe de drum, traversari cu ferry/poduri, fluxul marfii pe acea relatie(daca e multa marfa si putine camioane sunt diferente mari de pret fata e situatia inversa), tipul marfii(adr sau frig e platita altfel, etc), perioada anului, etc. Edited by Esperatul, 28 October 2013 - 11:52. |
#8
Posted 28 October 2013 - 11:51
Am lucrat la o firma de transport pe post de dispecer timp de 4 luni de zile.
Iti spun din start ca daca ai alte optiuni de angajare, cauta altceva. Se spune ca se castiga bine din aceasta meserie, dar putini ajung sa o faca. Eu am avut 1200 in mana si mancare in fiecare zi. In ultima luna a crescut la 14, dar mi se promitea marea cu sarea. La mine a fost asa: Am vorbit cu seful si mi-a zis ca programul este de la 9 la 17 cu masa inclusa de la ei. Mi s-a parut foarte bine. Mi-a aratat biroul de lucru unde erau 7 femei si eu singurul barbat. A doua zi am venit la lucru si incet, incet am aflat ca acel program era inventat... Nu mi s-a oferit training, doar informatii de baza legate de camioane, deci va trebui sa inveti singur si daca nimeni nu se va ocupa de tine iti va fi foarte greu pentru ca la astfel de firme exista interese foarte mari de care tu nu stii. O doamna s-a evidentiat dintre restul ca fiind sefa de birou. Ca barbat m-am asigurat ca sunt gentleman cu ele, iar ele s-au asigurat ca sunt cele mai mari nesimtite pe care le-am intalnit. Femei frustrate, pline de injuraturi si vorbe cum n-am mai auzit pana atunci, pline de interese si care ar face orice ca sa-si implineasca interesele, dar absolut orice. Metoda de lucru era varza, nexam importuri, nexam exporturi, si daca nu le ai este praf pentru ca nu ai cu ce sa incarci camioanele, soferii nu fac bani si nici tu, dar toate pica pe spatele tau daca nu au un om responsabil cu acapararea clientilor. Pentru export poti sa practici un pret mic pe km, dar cand transport pe comunitate si apoi import, trebuie sa te scoti cu cel putin 1.1eur/km. Sa nu depasesti capacitatea maxima a greutatii pentru ca iei amenda mare de tot. Sa nu treci prin Austria daca nu ai camioane Euro 5, o iei pe Praga, etc. Sunt lucruri pe care le vei invata la locul faptei. La firma ma pricepeam si la calculatoare si pentru ca se lucra pe calculator m-am dovedit a fi un ajutor pentru ei si la acest capitol. Am facut un progres foarte bun dar nu am fost bine primit pentru ca eram corect si nu dansam dupa cantecele acelei sefe de birou, dar restul colegelor o faceau. Asa va fi si in cazul tau, plin de femei cu interes care te vor sapa. O incasam fest pentru incompetenta colegelor. Nu stiau unde erau camioanele, nu aveam marfa, camioane in intarziere, datorii de paleti (vreo 30 000 de euro, si pe mine incerca acea sefa sa ma faca responsabil de ei... am aflat apoi) Mai tarziu a venit un coleg de la o firma foarte puternica in strainatate si in Romania, coleg care era cu mult peste noi in domeniu. I-au cumparat masina de 18 mii de euroi ca sa caute clienti. Dupa 4 luni m-au dat afara pe mine dar l-au dat afara si pe el FARA NICIUN MOTIV. Vei sta peste program in FIECARE ZI si nu vei fi platit sau apreciat pentru lucrul acesta. Eu am stat si 12 ore deseori si chiar si sambata, iar la final mi-au zis ca nu am facut nimic si ca nu stau destul la lucru. Vei fi carne de tun, la fel ca si agentii de vanzari sau alte posturi asemanatoare. Daca nu esti din breasla colegelor, adica cu interese, atunci las-o balta. Vei fi luat peste picior si criticat, jignit si batjocorit. Pe mine m-au dat afara fara preaviz, lucru ilegal, si tot ei m-au amentintat cu plangere penala pentru ca, ca si ANGAJAT, mi-am trimis pe emailul personal un fisier al firmei de care aveam nevoie pentru a extrage niste date cerute de acea sefa de birou. Nu am semnat nicio politica de confidentialitate, aveau o organizare varza si o securitate IT de toata jena. Tot acea sefa de birou mi-a bagat de vina ca am lucrat de acasa... Niste nesimtiti. Vei fi dezamagit de acest job. Este pentru femei frustrate, cel putin la noi in Romania asa este, dar vorbesc la general. Nu are rost sa mentionez cate manarii erau in firma si cate interese. Te vei prostitua in fata unor prostituate... si pentru ce? Cautat-i alt loc de munca. Edited by TurcuOvidiu, 28 October 2013 - 11:57. |
#9
Posted 28 October 2013 - 11:57
#10
Posted 28 October 2013 - 11:57
alexdobre, on 28 octombrie 2013 - 11:41, said:
inteleg...o sa fac un curs dar vroiam sa stiu la ce sa ma astept.. in legatura cu calculatul cost/km ..exista o aplicatie ? cineva a zis "aa e usor bag in program si imi da raspunsul"..pentru ca difera consumul in functie de greutate,nu ? stii ceva despre asta? Ca si idee, excel-ul poate sa faca asta, trebuie doar sa gasesti formulele care-ti trebuie. Poti sa intrebi aici Stiu ca am vazut mai demult aici ceva care te intereseaza... Consumul nu variaza doar in functie de tonaj. Consumul variaza in functie de: -felul drumului(autostrada, dn, dj, dc) -prin cate orase trece, centurile oraselor.... -anotimp -anotimpul in care se face alimentarea(cand se alimenteaza cantitati mari densitatea si temperatura joaca un rol important) -sofer(n-o sa gasesti doi soferi care sa-ti scoata acelasi consum pe acesi traseu, masina, greutate) |
|
#11
Posted 28 October 2013 - 11:58
Esperatul, on 28 octombrie 2013 - 11:50, said:
Sunt multe variatii, poti pe pe intern, extern. Poti fi dispecer pe flota proprie a firmei sau posibil sa fie nevoie sa gasesti tu masinile(sau amandoua). Poti fi pe sprintere sau pe camioane sau peste tot, etc. In functie de detaliile astea e posibil sa fie nevoie sa stii macar o limba straina, cunostinte de geografie si mult spirit practic. Despre calculul pretului e mult mai greu de atat, aplicatia iti da km x un anumit pret dar acesta poate varia in functie de incarcatura, taxe de drum, traversari cu ferry/poduri, fluxul marfii pe acea relatie(daca e multa marfa si putine camioane sunt diferente mari de pret fata e situatia inversa), tipul marfii(adr sau frig e platita altfel, etc), perioada anului, etc. |
#12
Posted 28 October 2013 - 12:01
Esperatul, on 28 octombrie 2013 - 11:57, said:
1200 ce? Pentru initiator: nu te stresa de detaliile costului pe km si altele, le vei afla acolo. Fiecare firma are sistemul propriu! Firma unde am lucrat eu era haotica, nu stiau unde sunt camioanele si tot felul de alte probleme. Alte firme au un sistem online mai performant si alta metoda de lucru mai buna, dar conteaza cel mai mult colegii si superiorii. Dupa ce am plecat de la acea firma am mai fost de curiozitate la un interviu la alta firma de transport ca sa vad care este atmosfera. Firma era italiana si era exact cum imi imaginam: O curva care i-o sugea sefului italian si care era cu interviurile, un papagal care il pupa in cur pe italian ca sa primeasca si el ceva oase la final de luna si un italian pe care-l durea in cur de experienta, el voia o tinerica pe post de dispecera... Va spun sincer, am ras cand am plecat de acolo de fata cu ei. |
#13
Posted 28 October 2013 - 12:04
ccf_cristi, on 28 octombrie 2013 - 11:57, said:
Cel caruia ii iei locul ce folosea? Ca si idee, excel-ul poate sa faca asta, trebuie doar sa gasesti formulele care-ti trebuie. Poti sa intrebi aici Stiu ca am vazut mai demult aici ceva care te intereseaza... Consumul nu variaza doar in functie de tonaj. Consumul variaza in functie de: -felul drumului(autostrada, dn, dj, dc) -prin cate orase trece, centurile oraselor.... -anotimp -anotimpul in care se face alimentarea(cand se alimenteaza cantitati mari densitatea si temperatura joaca un rol important) -sofer(n-o sa gasesti doi soferi care sa-ti scoata acelasi consum pe acesi traseu, masina, greutate) nu stiu ce folosesc cei de acolo...mai mult ca sigur imi vor arata in training..asa mi se pare normal ... o sa caut si in topicurile cu software..poate gasesc ceva,multumesc TurcuOvidiu, on 28 octombrie 2013 - 12:01, said:
Lei, desigur. Pentru initiator: nu te stresa de detaliile costului pe km si altele, le vei afla acolo. Fiecare firma are sistemul propriu! Firma unde am lucrat eu era haotica, nu stiau unde sunt camioanele si tot felul de alte probleme. Alte firme au un sistem online mai performant si alta metoda de lucru mai buna, dar conteaza cel mai mult colegii si superiorii. Dupa ce am plecat de la acea firma am mai fost de curiozitate la un interviu la alta firma de transport ca sa vad care este atmosfera. Firma era italiana si era exact cum imi imaginam: O curva care i-o sugea sefului italian si care era cu interviurile, un papagal care il pupa in cur pe italian ca sa primeasca si el ceva oase la final de luna si un italian pe care-l durea in cur de experienta, el voia o tinerica pe post de dispecera... Va spun sincer, am ras cand am plecat de acolo de fata cu ei. |
#14
Posted 28 October 2013 - 12:24
#15
Posted 28 October 2013 - 13:52
Ca sa fac o paranteza, in ziua de azi, greu gasesti un loc de munca unde sa nu isi bata joc de muncitor.
|
|
#16
Posted 28 October 2013 - 13:54
#17
Posted 28 October 2013 - 13:58
#18
Posted 05 November 2013 - 18:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users