ZTE ICE
Last Updated: Jan 31 2014 12:57, Started by
archangeltyarel
, Oct 25 2013 18:18
·
0
#1
Posted 25 October 2013 - 18:18
Buna. Am o problema . Am achizitionat un telefon ZTE ICE de la rds, telefonul este liber de retea. Are Android 4.0. Am instalat aplicatia viber, am primit codul de activare prin sms, toate au fost in regula pana in momentul in care viber a incercat sa sincronizeze contactele mele din telefon. Nu se sincronizeaza contactele, si imi apare mesaj intr-o fereastra noua in care scrie ca aplicatia viber nu este disponibila momentan sau este blocata. Am incercat sa schimb setarile din telefon, sa reinstalez viber, dar degeaba. Va rog sa ma indrumati daca ati patit asa ceva si ati reusit sa remediati problema. Multumesc
|
#2
Posted 31 January 2014 - 12:57
salut! si eu am luat un telefin zte ice de la rds si functioneaza perfect. sunt foarte multumita de produs. problema este ca baiatul mi l-a scapat pe gresie intr-o seara si i-a spart ecranul de la touchscreen. acesta functioneaza in continuare foarte bine dar am fost la rds si la toate magazinele de reparatii telefoane din constanta si mi-au spus ca nu se gasesc piese. as fi cumparat un touchscreen nou, dar toata lumea imi spune ca nu au asa ceva . si nu e corect ca, daca se intampla ceva cu telefonul, sa nu pot sa inlocuiesc o piesa. pacat, asta va fi o mare bila neagra pt rds.... pls, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.... multumesc anticipat!
Edited by alinafat78, 31 January 2014 - 12:58. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users