Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Placare Baie/bucatarie/hol cu Rig...

Interactive brokers 2002

Ce clasa de amplificatoare prefer...

Salutari, prelingeri apa sub stre...
 Care este diferenta de eficienta ?

Eliminare fișiere duplicat d...

Dezbatere intre cei mai mari infl...

Aditiv pentru adeziv polistiren
 Manual reparatie opel astra H

Multa lume depresiva

Firma colectare deseuri gratuit?

Doresc consultant pt avizare SRL ...
 citire contor energie electrica

Decontare concedii mediale

Global dimming Samsung QLED 65Q80C

Incalzirea in pardoseala se poate...

Script Cos de Cumparaturi

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

Cristian_Drag0s

Cristian_Drag0s

Junior Member

• Grup: Members
Salutare baieti si fete ;) nustiu daca am postat unde trebuia,

Am nevoie de un script (nu numai :)) ) pentru un cos de cumparaturi. Sunt incepator in web design, stiu destul de bine html, dar php / java nu :( si am nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa imi apara in felul urmator:

- un buton " Adauga la Cosul de Cumparaturi" sub produsul pe care il vand (spre exemplu un e-book) , pe care sa dau click, iar dupa sa ma duca pe pagina cu; cosul de cumparaturi.
- in acel cos de cumparaturi sa imi fie afisate numele produselor (cu o poza in fata eventual) in partea stanga a paginii si in partea dreapta sa imi apara cantitatea si cat costa
- undeva dedesupt sa imi apara un buton "Cumpara", pe care cand dau click sa ma duca la pagina (Modalitatea de plata sa fie PayPal) de PayPal unde sa se finalizeze tranzactia,
- abea dupa aceea dupa ce primesc confirmatia platii, cumparatorul sa fie redirectionat de pe e-mail, pe o pagina cu o casuta de Login (pe toata pagina, gen cele de la Cpanel) cu un nume de utilizator si parola ( date prin e-mail aleatoriu, dar care sa fie inscrise intr-o baza de date :) )