Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Placare Baie/bucatarie/hol cu Rig...

Interactive brokers 2002

Ce clasa de amplificatoare prefer...

Salutari, prelingeri apa sub stre...
 Care este diferenta de eficienta ?

Eliminare fișiere duplicat d...

Dezbatere intre cei mai mari infl...

Aditiv pentru adeziv polistiren
 Manual reparatie opel astra H

Multa lume depresiva

Firma colectare deseuri gratuit?

Doresc consultant pt avizare SRL ...
 citire contor energie electrica

Decontare concedii mediale

Global dimming Samsung QLED 65Q80C

Incalzirea in pardoseala se poate...
 

Traseu A - B (PHP)

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
HpVirus

HpVirus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 30.05.2009
Cum pot afla calea de la A la B printre obstacole? Ce trebuie sa caut si unde?

Multumesc anticipat!
Alex

Attached File  Untitled.png   15.19K   4 downloads

#2
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013
matrice sau graf. eventual citit despre algoritmi genetici si evolutivi.

#3
Andrey77

Andrey77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 22.12.2009
Nu iti trebuie neaparat PHP pentru asta. Ai putea sa cauti pe pixeli si sa gasesti o logica pentru traseu dupa culori, insa poti realiza algoritmul direct din client-side, prin Javascript. Presupunand ca este pentru un joc, iti va veni chiar si mai convenabil.

Poti integra desenul ala prin SVG, respectiv path-uri SVG, in HTML. Practic, vei avea un cod de nedeslusit insa care va reprezenta coordonatele si setarile fiecarei linii, curbe, forme etc. Poti genera aceste seturi de cod prin diferite instrumente. InkScape e destul de tare. Iti desenezi schita live si ti se va converti in aceste siruri de numere pe care le pui in elementele SVG. Vei vedea ca daca ai un desen ca cel de mai sus, numerele vor fi la intervale regulate si vor avea logica, vor reprezenta coordonate si pozitii. Ce trebuie tu sa faci este sa obtii punctul de pornire, respectiv destinatia, iar apoi sa iti aplici propia logica. Poti cauta cele mai apropiate linii si sa mergi prin mijlocul lor pana cand dai de un obstacol, urmand sa testezi fiecare directie si sa o iei pe cea buna, poti sa gasesti o regula matematica a coordonatelor si liniilor si sa iti dai seama unde sunt spatiile libere. Orice ai face, ai grija sa incerci fiecare posibilitate cand dai de un obstacol sau cand incepi.

#4
HpVirus

HpVirus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 30.05.2009
Am rezolvat problema. Solutia se afla aici.

Multumesc

#5
Andrey77

Andrey77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 22.12.2009
Super algoritmul, insa cum ai facut partea vizuala? De exemplu, nu prea poti integra asta atunci cand ai elemente handmade in css, decat daca te folosesti de svg, cum ti-am spus.

De fapt, probabil ca ai ramas pe PHP si ai analizat imaginea per pixel, nu? Dar gandeste-te cate chestii tari poti realiza daca transformi aceste imagini in elemente interactive in front-end, unde poti misca orice vrei, poti face practic orice vrei si vizual, pe langa inteligenta artificiala dezvoltata.

#6
HpVirus

HpVirus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 30.05.2009
Pe mine ma intereseaza doar rezultatul final, lucru care iese de minune. Acum vine partea mai grea: neural network training ...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate