Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

UTOK - discutii generale

- - - - -
  • Please log in to reply
787 replies to this topic

#73
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,402
  • Înscris: 16.03.2011
Nimeni nu cred ca iti repara produsul in cazul in care e fisurat ecranul. Problema e alta care e presiunea suportata? cat suporta ecranul?

#74
bill2oo5

bill2oo5

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 23.05.2008
De curand am achizitionat un 400d,multumit de el se misca bn,nu mi sa blocat,aplicatile raspund bine si singura problema este cu husa si folia nu gasessc de cumparat,am sapat pe google si nimic,ceva pareri de pe unde as putea sa achizitionez?Pacat ca nu vine insotit cu folie pt ecran.

#75
UTOK

UTOK

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 22.10.2013

View Postbill2oo5, on 13 decembrie 2013 - 10:25, said:

De curand am achizitionat un 400d,multumit de el se misca bn,nu mi sa blocat,aplicatile raspund bine si singura problema este cu husa si folia nu gasessc de cumparat,am sapat pe google si nimic,ceva pareri de pe unde as putea sa achizitionez?Pacat ca nu vine insotit cu folie pt ecran.
Husele vor fi disponibile incepand cu saptamana viitoare in standurile noastre din Baneasa Shopping City si Iulius Mall Cluj, dar si in magazinul online.

#76
bill2oo5

bill2oo5

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 23.05.2008
Multumesc,in magazinu online astept ca sunt de prin moldova.

#77
ticodriver

ticodriver

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,342
  • Înscris: 02.09.2005

View Postade1314, on 12 decembrie 2013 - 16:32, said:

ca sa zic asa , imi pare rau de necazul tau.sa stii ca nici allview ,nici evolio,e-boda ,samsung, lg...etc nu-ti dau garantie in situatii de gen(reparatie doar contra-cost).tu n-ai cum sa demonstrezi ca nu e vina ta, iar ei n-au cum sa-te creada(din moment ce se intampla la tine acasa dupa x timp)
nu vad de ce le-ar fi rusine,mi se pare ca n-au procedat mai putin corect decat ceilalti.

Cum sa nu iti dea? Orice companie serioasa din lumea asta trebuie sa dea garantie, daca nu poate demonstra ca aparatul prezinta urme de lovituri ori altfel de interventii externe. Ei trebuie sa iti demonstreze tie vinovatia, nu tu lor ca nu ai facut nimic (faptele negative nu pot fi demonstrate decat printr-un fapt pozitiv opus si contrar lor - Exemplu: Tu spui ca nu ai troznit aparatul, eu trebuie sa iti demonstrez ca l-ai troznit printr-o urma de impact, ceva).

#78
ade1314

ade1314

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 09.01.2013
orice companie din domeniu isi  ia un angajament fata de client si fata de garantia pe care o ofera.astfel de situatii(care tin de manipularea aparatului)sunt specificate clar prin garantia inclusa in pachet, fara alte obligatii suplimentare.
deci compania(service-ul) care-ti ofera garantia  nu trebuie sa-ti demonstreze nimic.din momentul verificari continutului din pachet,toate companiile se dezic de manipularea ulterioara(in cazul de fata ecarn fisurat) a aparatului ce  face obiectul garantiei.
altfel spus nici mama lu OPC n-o sa intervina in situatia in care arunca un ochi pe garantie.
de dragul discutie, fara nicio polemica , numeste o situatie care intr-un caz similar(desi nu cred ,n-am auzit de situatii similare, care in opinia mea nici nu exista.poate fi doar o parere)o compania serioasa care  a schimbat produsul,a efectuat servicii de garantie(desi garantia nu prevede).
ca fapt divers , du-te cu un s4 la esd Bucuresti si spunle povestea cu alarma care a fisurat ecarnul.crezi ca tine? sau la orice companie care se respecta(in opinia ta).
pai nu vine in contradictie? cum sa-te respecti sau cum sa fi o companie serioasa daca face garantii pe situatii hilare.
ce crezi? poti sa scapi un telefon pe jos si sa ti se sparga(fisureze) ecranul fara sa ramana urme? eu zic ca da.

Edited by ade1314, 13 December 2013 - 13:42.


#79
ticodriver

ticodriver

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,342
  • Înscris: 02.09.2005
Sau poate produsul e pur si simplu doar prost, o chinezarie care se defecteaza din senin.

#80
ade1314

ade1314

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 09.01.2013

View Postticodriver, on 13 decembrie 2013 - 14:28, said:

Sau poate produsul e pur si simplu doar prost, o chinezarie care se defecteaza din senin.
ei da, aici nu te contrazic.... poate fi  o situatie inedita.

#81
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

View Postneagu_laurentiu, on 29 octombrie 2013 - 12:57, said:

Noi si tehnologia...
Nu ca nu ne-ar duce capul dar din pacate nu suntem in stare decat sa luam cele mai ieftine telefoane chinezesti, care de multe ori sunt si cele mai proaste cu platforma hardware respectiva, sa le facem rebranding si apoi sa inmultim opretul cu 2 si ceva si sa asteptam fraierii. Conteaza doar profitul, ce rost are sa angajezi o echipa (ingineri, programatori, designeri, testeri) care sa conceapa un telefon? Noroc ca fraieri sunt destui si inghit galusca cu telefonul "romanesc".

SIngurul lucru romanesc dintr-un telefon romanesc este pretul si nesimtirea propietarilor. Eventual aplicatiile, daca ai instalat aplicatii romanesti.

#82
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

View Postbill2oo5, on 13 decembrie 2013 - 10:25, said:

De curand am achizitionat un 400d,multumit de el se misca bn,nu mi sa blocat,aplicatile raspund bine si singura problema este cu husa si folia nu gasessc de cumparat,am sapat pe google si nimic,ceva pareri de pe unde as putea sa achizitionez?Pacat ca nu vine insotit cu folie pt ecran.
dak se misk bn si nu tisa blocat telefonu e f bn felicitari mele k la-i cunparat k telefonu e bele frate mai ales k se misk si bn

Respekt!

LE:

La asa firma, asa utilizatori.

Edited by neur0, 14 December 2013 - 00:25.


#83
mmms

mmms

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 15.10.2009
Asta pt. simplul fapt ca sintem o societate de consum...nu producem aproape nimic astfel incat sa aduca plusvaloare...din cauza asta va trece mult si bine pina cand ne vom dezvolta/va creste nivelul de trai.Perspectiva pe termen scurt/mediu ramane sa ne cumparam telefoane "romanesti" concepute si produse in China.

#84
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,402
  • Înscris: 16.03.2011
Pai toate produsele sunt produse in china. la noi sunt luate din china cu un concept facut de alti.

#85
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Se baga cineva la o traducere ???

#86
bulzache

bulzache

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 21.06.2013
Nu inteleg cum este calculata autonomia la telefoanele astea. De curiozitate am testat autonomia in standby la Utok 400d (telefonul va fi un cadou de Mos Craciun) si am obtinut  242ore cu wifi pornit, un singur SIM si fara nici un apel primit sau efectuat. Peste tot in specificatii sunt trecute 135 ore.

Attached Files



#87
butariu

butariu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 17.12.2013

View PostVali_111, on 11 decembrie 2013 - 19:11, said:

Am cumparat de Blackfriday un smartphone UTOK 400D de pe Pcgarage. Ieri, l-am dus la garantie din cauza unor linii ce apar pe display, de nu intelegi nimic. Azi aflu ca este ecranul fisurat si ca nu pot da garantia. Interesant este ca produsul are 5 ani garantie si am apucat sa-l folosesc o saptamana. Si mai interesant e ca nu l-am scapat sub nici un fel pe jos si nici nu am dat cu el de pereti. In weekend i-am pus alarma sa sune dimineata si probabil "socul" vibratiilor a fost prea mare pt el, inainte de asta se vedea ok. De ce draq (nu am gasit un alt cuvant mai frumos) dati 5 ani garantie daca eu nu am apucat sa-l folosesc mai mult de o saptamana si nici macar nu il reparati? Intrebarea este adresata domnului UTOK. Bineinteles ca mi s-a spus prin telefon ca am provocat eu defectul. Mentionez ca telefonul arata ca nou! Asadar sa tot cumparati UTOK!!! Ah da, era sa uit, repararea la ei costa mai mult decat jumatate din pretul telefonului m-au informat azi Pcg... .

Mi s-a intamplat si mie -dupa vreo doua saptamani- cu un 350D, aproximativ la fel: fara nici o manevrare brutala (scos din husa si pus pe birou!) s-a dus ecranul!!!
Banuiesc ca o sa primesc acelasi raspuns -ecran fisurat din cauza mea!- desi nu m-am purtat urat cu el si nu are nici o urma de soc, cadere, izbire, etc!

Dar daca asta va fi raspunsul (chiar si dupa al doilea caz similar semnalat in vreo doua luni de viata cat are UTOK....) promit sa fac o publicitate nemaivazuta si un scandal imens!!!! Nu am nici o vina, si nu admit sa fiu invinuit pe nedrept: nu am facut nimic acuzabil cu tel-ul asta!! Stiu ce trebuie sa fac si am si mijloacele necesare ca sa induc in masa de potentiali cumparatori o adevarata fobie fata de aceasta marca!!

Astept comunicarea oficiala-scrisa de la cei responsabili si.......daca voi fi invinuit de ceva, dau drumul la mecanisme!!
Pana atunci...atat! Deocamdata!

#88
UTOK

UTOK

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 22.10.2013

View Postbutariu, on 17 decembrie 2013 - 14:58, said:


Mi s-a intamplat si mie -dupa vreo doua saptamani- cu un 350D, aproximativ la fel: fara nici o manevrare brutala (scos din husa si pus pe birou!) s-a dus ecranul!!!
Banuiesc ca o sa primesc acelasi raspuns -ecran fisurat din cauza mea!- desi nu m-am purtat urat cu el si nu are nici o urma de soc, cadere, izbire, etc!

Dar daca asta va fi raspunsul (chiar si dupa al doilea caz similar semnalat in vreo doua luni de viata cat are UTOK....) promit sa fac o publicitate nemaivazuta si un scandal imens!!!! Nu am nici o vina, si nu admit sa fiu invinuit pe nedrept: nu am facut nimic acuzabil cu tel-ul asta!! Stiu ce trebuie sa fac si am si mijloacele necesare ca sa induc in masa de potentiali cumparatori o adevarata fobie fata de aceasta marca!!

Astept comunicarea oficiala-scrisa de la cei responsabili si.......daca voi fi invinuit de ceva, dau drumul la mecanisme!!
Pana atunci...atat! Deocamdata!
Salut! Ti-am lasat un mesaj in privat.

#89
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View Postbutariu, on 17 decembrie 2013 - 14:58, said:


Mi s-a intamplat si mie -dupa vreo doua saptamani- cu un 350D, aproximativ la fel: fara nici o manevrare brutala (scos din husa si pus pe birou!) s-a dus ecranul!!!
Banuiesc ca o sa primesc acelasi raspuns -ecran fisurat din cauza mea!- desi nu m-am purtat urat cu el si nu are nici o urma de soc, cadere, izbire, etc!

Dar daca asta va fi raspunsul (chiar si dupa al doilea caz similar semnalat in vreo doua luni de viata cat are UTOK....) promit sa fac o publicitate nemaivazuta si un scandal imens!!!! Nu am nici o vina, si nu admit sa fiu invinuit pe nedrept: nu am facut nimic acuzabil cu tel-ul asta!! Stiu ce trebuie sa fac si am si mijloacele necesare ca sa induc in masa de potentiali cumparatori o adevarata fobie fata de aceasta marca!!

Astept comunicarea oficiala-scrisa de la cei responsabili si.......daca voi fi invinuit de ceva, dau drumul la mecanisme!!
Pana atunci...atat! Deocamdata!
Nu prea inteleg, se fisureaza ecranul asa dintr-o data? Cum se poate asa ceva? E bagat cu forta acolo?

#90
Vali_111

Vali_111

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 11.12.2013

View PostDaniJ90, on 17 decembrie 2013 - 15:11, said:

Nu prea inteleg, se fisureaza ecranul asa dintr-o data? Cum se poate asa ceva? E bagat cu forta acolo?

Vreau sa stiu si eu asta ...
La mine nu s-a rezolvat nimic, am primit iar mesaj "sa diagnosticam produsul si, in cazul in care nu se observa nereguli, sa ti-l reparam gratuit" asta dupa ce mi-au zis de 2 ori ca e ecranul fisurat. Ce naiba mai diagnosticati? Mie deja mi s-a luat cu UTOK si toata nebunia asta. Daca stiam ca va fi asa, imi luam o chinezarie de la "mama" ei, cum a spus colegul de pe forum. Cu OPC-ul ... merge greu. Reclama negativa isi fac singuri, ca dau vina pe clienti, in loc sa le multumeasca ca le cumpara jucariile ce tin o saptamana.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate