Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
UTOK - discutii generale
Last Updated: Jan 24 2020 07:52, Started by
Peter Blood
, Oct 17 2013 17:24
·
0
#73
Posted 12 December 2013 - 23:49
Nimeni nu cred ca iti repara produsul in cazul in care e fisurat ecranul. Problema e alta care e presiunea suportata? cat suporta ecranul?
|
#74
Posted 13 December 2013 - 10:25
De curand am achizitionat un 400d,multumit de el se misca bn,nu mi sa blocat,aplicatile raspund bine si singura problema este cu husa si folia nu gasessc de cumparat,am sapat pe google si nimic,ceva pareri de pe unde as putea sa achizitionez?Pacat ca nu vine insotit cu folie pt ecran.
|
#75
Posted 13 December 2013 - 10:34
bill2oo5, on 13 decembrie 2013 - 10:25, said:
De curand am achizitionat un 400d,multumit de el se misca bn,nu mi sa blocat,aplicatile raspund bine si singura problema este cu husa si folia nu gasessc de cumparat,am sapat pe google si nimic,ceva pareri de pe unde as putea sa achizitionez?Pacat ca nu vine insotit cu folie pt ecran. |
#76
Posted 13 December 2013 - 11:29
Multumesc,in magazinu online astept ca sunt de prin moldova.
|
#77
Posted 13 December 2013 - 12:03
ade1314, on 12 decembrie 2013 - 16:32, said:
ca sa zic asa , imi pare rau de necazul tau.sa stii ca nici allview ,nici evolio,e-boda ,samsung, lg...etc nu-ti dau garantie in situatii de gen(reparatie doar contra-cost).tu n-ai cum sa demonstrezi ca nu e vina ta, iar ei n-au cum sa-te creada(din moment ce se intampla la tine acasa dupa x timp) nu vad de ce le-ar fi rusine,mi se pare ca n-au procedat mai putin corect decat ceilalti. Cum sa nu iti dea? Orice companie serioasa din lumea asta trebuie sa dea garantie, daca nu poate demonstra ca aparatul prezinta urme de lovituri ori altfel de interventii externe. Ei trebuie sa iti demonstreze tie vinovatia, nu tu lor ca nu ai facut nimic (faptele negative nu pot fi demonstrate decat printr-un fapt pozitiv opus si contrar lor - Exemplu: Tu spui ca nu ai troznit aparatul, eu trebuie sa iti demonstrez ca l-ai troznit printr-o urma de impact, ceva). |
#78
Posted 13 December 2013 - 13:39
orice companie din domeniu isi ia un angajament fata de client si fata de garantia pe care o ofera.astfel de situatii(care tin de manipularea aparatului)sunt specificate clar prin garantia inclusa in pachet, fara alte obligatii suplimentare.
deci compania(service-ul) care-ti ofera garantia nu trebuie sa-ti demonstreze nimic.din momentul verificari continutului din pachet,toate companiile se dezic de manipularea ulterioara(in cazul de fata ecarn fisurat) a aparatului ce face obiectul garantiei. altfel spus nici mama lu OPC n-o sa intervina in situatia in care arunca un ochi pe garantie. de dragul discutie, fara nicio polemica , numeste o situatie care intr-un caz similar(desi nu cred ,n-am auzit de situatii similare, care in opinia mea nici nu exista.poate fi doar o parere)o compania serioasa care a schimbat produsul,a efectuat servicii de garantie(desi garantia nu prevede). ca fapt divers , du-te cu un s4 la esd Bucuresti si spunle povestea cu alarma care a fisurat ecarnul.crezi ca tine? sau la orice companie care se respecta(in opinia ta). pai nu vine in contradictie? cum sa-te respecti sau cum sa fi o companie serioasa daca face garantii pe situatii hilare. ce crezi? poti sa scapi un telefon pe jos si sa ti se sparga(fisureze) ecranul fara sa ramana urme? eu zic ca da. Edited by ade1314, 13 December 2013 - 13:42. |
#79
Posted 13 December 2013 - 14:28
Sau poate produsul e pur si simplu doar prost, o chinezarie care se defecteaza din senin.
|
#80
Posted 13 December 2013 - 14:36
#81
Posted 13 December 2013 - 21:22
neagu_laurentiu, on 29 octombrie 2013 - 12:57, said:
Noi si tehnologia... SIngurul lucru romanesc dintr-un telefon romanesc este pretul si nesimtirea propietarilor. Eventual aplicatiile, daca ai instalat aplicatii romanesti. |
#82
Posted 14 December 2013 - 00:24
bill2oo5, on 13 decembrie 2013 - 10:25, said:
De curand am achizitionat un 400d,multumit de el se misca bn,nu mi sa blocat,aplicatile raspund bine si singura problema este cu husa si folia nu gasessc de cumparat,am sapat pe google si nimic,ceva pareri de pe unde as putea sa achizitionez?Pacat ca nu vine insotit cu folie pt ecran. Respekt! LE: La asa firma, asa utilizatori. Edited by neur0, 14 December 2013 - 00:25. |
|
#83
Posted 14 December 2013 - 12:01
Asta pt. simplul fapt ca sintem o societate de consum...nu producem aproape nimic astfel incat sa aduca plusvaloare...din cauza asta va trece mult si bine pina cand ne vom dezvolta/va creste nivelul de trai.Perspectiva pe termen scurt/mediu ramane sa ne cumparam telefoane "romanesti" concepute si produse in China.
|
#84
Posted 14 December 2013 - 13:11
Pai toate produsele sunt produse in china. la noi sunt luate din china cu un concept facut de alti.
|
#86
Posted 16 December 2013 - 21:02
Nu inteleg cum este calculata autonomia la telefoanele astea. De curiozitate am testat autonomia in standby la Utok 400d (telefonul va fi un cadou de Mos Craciun) si am obtinut 242ore cu wifi pornit, un singur SIM si fara nici un apel primit sau efectuat. Peste tot in specificatii sunt trecute 135 ore.
Attached Files |
#87
Posted 17 December 2013 - 14:58
Vali_111, on 11 decembrie 2013 - 19:11, said:
Am cumparat de Blackfriday un smartphone UTOK 400D de pe Pcgarage. Ieri, l-am dus la garantie din cauza unor linii ce apar pe display, de nu intelegi nimic. Azi aflu ca este ecranul fisurat si ca nu pot da garantia. Interesant este ca produsul are 5 ani garantie si am apucat sa-l folosesc o saptamana. Si mai interesant e ca nu l-am scapat sub nici un fel pe jos si nici nu am dat cu el de pereti. In weekend i-am pus alarma sa sune dimineata si probabil "socul" vibratiilor a fost prea mare pt el, inainte de asta se vedea ok. De ce draq (nu am gasit un alt cuvant mai frumos) dati 5 ani garantie daca eu nu am apucat sa-l folosesc mai mult de o saptamana si nici macar nu il reparati? Intrebarea este adresata domnului UTOK. Bineinteles ca mi s-a spus prin telefon ca am provocat eu defectul. Mentionez ca telefonul arata ca nou! Asadar sa tot cumparati UTOK!!! Ah da, era sa uit, repararea la ei costa mai mult decat jumatate din pretul telefonului m-au informat azi Pcg... . Mi s-a intamplat si mie -dupa vreo doua saptamani- cu un 350D, aproximativ la fel: fara nici o manevrare brutala (scos din husa si pus pe birou!) s-a dus ecranul!!! Banuiesc ca o sa primesc acelasi raspuns -ecran fisurat din cauza mea!- desi nu m-am purtat urat cu el si nu are nici o urma de soc, cadere, izbire, etc! Dar daca asta va fi raspunsul (chiar si dupa al doilea caz similar semnalat in vreo doua luni de viata cat are UTOK....) promit sa fac o publicitate nemaivazuta si un scandal imens!!!! Nu am nici o vina, si nu admit sa fiu invinuit pe nedrept: nu am facut nimic acuzabil cu tel-ul asta!! Stiu ce trebuie sa fac si am si mijloacele necesare ca sa induc in masa de potentiali cumparatori o adevarata fobie fata de aceasta marca!! Astept comunicarea oficiala-scrisa de la cei responsabili si.......daca voi fi invinuit de ceva, dau drumul la mecanisme!! Pana atunci...atat! Deocamdata! |
|
#88
Posted 17 December 2013 - 15:10
butariu, on 17 decembrie 2013 - 14:58, said: Mi s-a intamplat si mie -dupa vreo doua saptamani- cu un 350D, aproximativ la fel: fara nici o manevrare brutala (scos din husa si pus pe birou!) s-a dus ecranul!!! Banuiesc ca o sa primesc acelasi raspuns -ecran fisurat din cauza mea!- desi nu m-am purtat urat cu el si nu are nici o urma de soc, cadere, izbire, etc! Dar daca asta va fi raspunsul (chiar si dupa al doilea caz similar semnalat in vreo doua luni de viata cat are UTOK....) promit sa fac o publicitate nemaivazuta si un scandal imens!!!! Nu am nici o vina, si nu admit sa fiu invinuit pe nedrept: nu am facut nimic acuzabil cu tel-ul asta!! Stiu ce trebuie sa fac si am si mijloacele necesare ca sa induc in masa de potentiali cumparatori o adevarata fobie fata de aceasta marca!! Astept comunicarea oficiala-scrisa de la cei responsabili si.......daca voi fi invinuit de ceva, dau drumul la mecanisme!! Pana atunci...atat! Deocamdata! |
#89
Posted 17 December 2013 - 15:11
butariu, on 17 decembrie 2013 - 14:58, said: Mi s-a intamplat si mie -dupa vreo doua saptamani- cu un 350D, aproximativ la fel: fara nici o manevrare brutala (scos din husa si pus pe birou!) s-a dus ecranul!!! Banuiesc ca o sa primesc acelasi raspuns -ecran fisurat din cauza mea!- desi nu m-am purtat urat cu el si nu are nici o urma de soc, cadere, izbire, etc! Dar daca asta va fi raspunsul (chiar si dupa al doilea caz similar semnalat in vreo doua luni de viata cat are UTOK....) promit sa fac o publicitate nemaivazuta si un scandal imens!!!! Nu am nici o vina, si nu admit sa fiu invinuit pe nedrept: nu am facut nimic acuzabil cu tel-ul asta!! Stiu ce trebuie sa fac si am si mijloacele necesare ca sa induc in masa de potentiali cumparatori o adevarata fobie fata de aceasta marca!! Astept comunicarea oficiala-scrisa de la cei responsabili si.......daca voi fi invinuit de ceva, dau drumul la mecanisme!! Pana atunci...atat! Deocamdata! |
#90
Posted 17 December 2013 - 16:53
DaniJ90, on 17 decembrie 2013 - 15:11, said:
Nu prea inteleg, se fisureaza ecranul asa dintr-o data? Cum se poate asa ceva? E bagat cu forta acolo? Vreau sa stiu si eu asta ... La mine nu s-a rezolvat nimic, am primit iar mesaj "sa diagnosticam produsul si, in cazul in care nu se observa nereguli, sa ti-l reparam gratuit" asta dupa ce mi-au zis de 2 ori ca e ecranul fisurat. Ce naiba mai diagnosticati? Mie deja mi s-a luat cu UTOK si toata nebunia asta. Daca stiam ca va fi asa, imi luam o chinezarie de la "mama" ei, cum a spus colegul de pe forum. Cu OPC-ul ... merge greu. Reclama negativa isi fac singuri, ca dau vina pe clienti, in loc sa le multumeasca ca le cumpara jucariile ce tin o saptamana. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users