Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce inseamnă CI+ ? E compatibil televizorul meu cu CAM-ul de la RCS-RDS sau UPC ?
Last Updated: Mar 21 2017 23:36, Started by
Reynold
, Oct 16 2013 23:27
·
0
#127
Posted 26 December 2015 - 15:17
Ms, eu am intrebat asa la modul general.
Adica daca sunt si pt dvb-s, nu numai pt dvb-c. |
#128
Posted 10 March 2017 - 20:45
Buna seara,
Am si eu intrebare, Astazi am mers la centru RCS&RDS sa solicit un cam si o cartela imperecheata pentru abonamentul meu la digi satelit. Dupa niste discutii neconvingatoare din partea angajatilor RCS am plecat cum am venit. Au zis ca nu se poate asa ceva intrucat CAM-ul de satelit ar fi diferit fata de camul de cablu. Din cate stiu ambele au sistemul NAGRA. Vreau sa intreb daca este posibil sa fie imperecheat CAM-ul de nagra pe care il au cei de la RCS cu cartela corespunzatoare abonamentului meu, de satelit. Multumesc |
#130
Posted 10 March 2017 - 22:40
mvbl, on 10 martie 2017 - 20:45, said:
(...) Au zis ca nu se poate asa ceva intrucat CAM-ul de satelit ar fi diferit fata de camul de cablu. (...) mvbl, on 10 martie 2017 - 20:45, said:
Vreau sa intreb daca este posibil sa fie imperecheat CAM-ul de nagra pe care il au cei de la RCS cu cartela corespunzatoare abonamentului meu, de satelit. Multumesc |
#132
Posted 18 March 2017 - 22:23
Ce informații îți apar pe ecran? Nu se inițializează, nu se autentifică, ce anume?
|
#133
Posted 19 March 2017 - 01:29
Asta apare. A fost si cineva de la RDS azi dupa amiaza si a zis ca e probkema vu televizorul, chiar daca stie CI+.
IMG-20170318-WA0012.jpg 19.84K 36 downloads Programele codate doar se aud dar ecranul ramane negru. |
#134
Posted 19 March 2017 - 01:35
La introducerea CAM-ului în TV, primești autentificare cu succes?
Dacă da, trebuie activat CAM-ul. O poți face din Digicare. CAM-ul montat în TV, iar TV-ul să fie pornit pe un post digital - de preferință pe Digi-Film, ca să vezi când dispare mesajul E016/E017 (pentru CAM-ul Irdeto). Edited by mhanor, 19 March 2017 - 01:40. |
#135
Posted 19 March 2017 - 05:52
In Digicare e doar reinitializeaza si reseteaza pin...
eu momentan nu sunt acasa, dar o sa ii zic sotiei sa faca ce o trebui. pe moment i-am spus asa: -pornesti tv fara card in el - dai la digi film de ex -bagi cardu vezi ce mesaje apar. fa-le poze. |
#136
Posted 19 March 2017 - 13:05
Deci a făcut pașii de nai sus.
Primul mesaj IMG-20170319-WA0001.jpg 23.15K 27 downloads Aooi, pentru o secunda apare filmul dupa care IMG-20170319-WA0002.jpg 93.59K 33 downloads Si apoi IMG-20170319-WA0003.jpg 29.39K 31 downloads. Și așa rămâne.. |
|
#137
Posted 19 March 2017 - 13:12
Nu se autentifică, verifică ora televizorului să fie setată corect.
P.S. CAM-urile Irdeto sunt un pic mai speciale, neavînd smartcard împerecheat. Poate ai vreo cunoștință sau ceva, să-ți împrumute un CAM standard, doar să verifici televizorul. Oricum, ora trebuie setată corect... |
#138
Posted 19 March 2017 - 14:57
Deci.
-ora e setata bine -proba 1. Noul Smartcard in vechiul tv Samsung ce funcționează cu vechiul Smartcard. IMG-20170319-WA0010.jpg 41.65K 19 downloads IMG-20170319-WA0011.jpg 37.66K 18 downloads IMG-20170319-WA0012.jpg 39.97K 18 downloads Totul ok. -proba 2. Vechiul Smartcard (din Samsung) în noul tv Akay IMG-20170319-WA0013.jpg 28.12K 17 downloads IMG-20170319-WA0014.jpg 27.38K 16 downloads IMG-20170319-WA0015.jpg 27.36K 17 downloads IMG-20170319-WA0017.jpg 27.25K 17 downloads Și o ține tot așa... Cred că pot trage concluzia că TV-ul Akay e CI+ dar nu e CI+ (decât pe hârtie). F*ck. |
#140
Posted 19 March 2017 - 15:53
Unde naiba să găsesc un firmware update...? Dacă o face Akai așa ceva...
|
#142
Posted 21 March 2017 - 00:51
Am trimis mail întâi la suport Akai România prin formularul de pe site. Nimic. Apoi direct la mailul lor de contact office. Ghici ce? Nimic.
Nu am găsit un mail al service-ului, doar număr de telefon. Mai aștept, poate răspund mai greoi... >_> |
#143
Posted 21 March 2017 - 22:59
Până la urmă am comunicat cu service-ul. Concluzia : trimiteți televizorul în service.
|
#144
Posted 21 March 2017 - 23:36
Akai... acum nu mai e ce era odata... luati si voi alte marci (sony, samsung, LG).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users