Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
AMD Radeon + Linux 3.12 = voodoo
Last Updated: Nov 06 2013 23:45, Started by
same75
, Oct 14 2013 20:16
·
0
#1
Posted 14 October 2013 - 20:16
Foarte tare. Kernelul Linux 3.12 merge foarte bine, nimeni nu stie de ce
Quote
Alex Deucher, the lead open-source Radeon driver developer at AMD and a regular contributor to the Phoronix Forums isn't sure of the cause of the significant Radeon OpenGL performance improvements. Alex wrote on Saturday in the forums, "[To be honest], I don't know of any particular changes that would have had much impact on performance." Alex then wrote on Sunday, "The only thing I can think of that may have improved things is changing the default gart size on r7xx+ asics from 512M to 1024M. If anyone want to test different gart sizes, you can change the gart size with the gartsize radeon kernel module parameter. E.g., add radeon.gartsize=1024 to the kernel command line in grub. Default is 512M for r1xx-r6xx and 1024M for r7xx+." Christian König, another open-source AMD driver developer and contributor to the Phoronix Forums commented this morning, "It looks like we have fixed something very fundamental, but looking over the commits between 3.11 and 3.12 doesn't show anything that could cause this." AMD's John Bridgman, another regular to the Phoronix Forums, also had no explanation for the performance change. Sursa: http://www.phoronix....312_major&num=1 |
#4
Posted 14 October 2013 - 21:42
#6
Posted 14 October 2013 - 21:47
Ar fi bine sa afle si de unde vine imbunatatirea, altfel daca nu e marketing (desi asta pare explicatia) e posibil sa le piara bucuria la versiunea 3.13
|
#7
Posted 15 October 2013 - 15:32
Pana la urma s-a lamurit, se pare ca sporul de viteza se datoreaza uneori modificari in cpufreq. Vorba aia, unde dai si unde crapa
http://www.phoronix....rformance&num=1 |
#9
Posted 06 November 2013 - 11:30
Este un exemplu clasic de ce linux-ul nu poate fi numit un sistem de operare (arata ca un amalgam de sot lipit cu banda de izolat). Este un motiv foarte important pt care nu are un succes mai mare la public si dezvoltatori:
Cand Serios Sam 3 a fost portat au descoperita o barbarie in kernel –daca cpufreg este ondemand (unele distributii asa il folosesc) nucleul procesorului era pus pe frecventa minima daca solicitarea lui era mai mica decat media si creste la max daca solicitarea lui este mai mare decat media... (cum sa gandesti asa ceva - nici nu poti numi gandire ... lene si prostie poate) => un efect de yo-yo: daca media este de 5% iar un nucleu are 4% el este dus la frec. min. dar cand ajunge acolo si se recalculeaza solicitarea ea va fi mult mai mare de 5% si este readus la frec. max dupa care scade din nou sub 5% si este readus la min se creaza un loop care poate duce la instabilitatea sistemului (cum se intampla in cazul jocului – blocari si/sau nefolosirea unor nuclee), la un consum ridicat de energie adica opusul a ceea ce incercau sa realizeze si la performante reduse. Bun. Raporteaza bugul celor de la Intel (ei se ocupau de acesta parte a kernelului). Asteapta 1 luna 2, 3 nimic. Incerca ei un mic pach dar nu functioneaza cum trebuie si se vad nevoiti sa laseze jocul, normal forumul se umple de reclamatii, dar nu au ce face fara pachul celor de la Intel. Dupa 12 luni apare pachul...In tot acest timp compania a pierdut bani si reputatie... Dupa o asemenea minunata experienta e cam greu sa mai convingi firmele mari sa isi porteze produsele sub linux. Dupa cum se vede traznaia nu afecta doar jocul respectiv dar nimeni nu s-a chinuit sa investigheze (ca doar asta inseamna bani ...calitatea produsului ...nu conteaza banii sunt putini, sub linux, si vin oricum pt. ca multi au impresia ca firmelor respective le pasa de linux) iar altii nu s-au strufocat sa repare gresala ... 12 luni este de neconceput. Edited by Sakara, 06 November 2013 - 11:34. |
#11
Posted 06 November 2013 - 14:25
Eu nu pricep ce treab are cpufreg cu jocul in sine.
Pe un desktop nici nu folosesti cpufreq. Asta se poate activa sau nu din kernel fara mare durere de cap. |
#12
Posted 06 November 2013 - 14:39
#13
Posted 06 November 2013 - 14:43
Mai bine ne oprim aici, ca iar o dam in "incepatori vs avansati". O sa faca Valve un distro special pt jocuri si toate problemele astea vor fi rezolvate.
|
#15
Posted 06 November 2013 - 15:14
Daca te iei dupa toti boschetii, da, e penibil.
Probemele cele mai mari sunt in drivere, xorg. Pe jocurile native cu drivere bune, nu am ce reprosa. Quote Totusi trebuie sa stii despre ce e vorba si sa ai "know how". Ce zicea domnul de mai sus nici nu avea treaba cu kernelul in sine, mai degraba cu driverul de la intel. Deci hai sa nu aruncam cu rahat in toate directiile. Edited by ovilix, 06 November 2013 - 15:15. |
|
#16
Posted 06 November 2013 - 16:40
Ce am acum la indemana (este bine sa comentezi dar mai conteaza si cum):
"As I remember developers from Croteam discover that default ondemand governor slow down their engine in Novermber of 2012. They recommend everyone switch to performance governor before starting Serious Sam 3. Hopefully, we probably doesn't need switch to performance governor any more." http://phoronix.com/...r-On-Linux-3-12 "Serious Sam 3 use only one CPU" Raspuns de la dezvoltatori jocului: "I think that what you are seeing is not affinity mask for the entire process. The process uses several threads and automatically adapts to presence of multiple CPUs, by creating one worker thread per CPU. This approach works well on Windows and OSX, but on Linux, there are some issues when power saving on the CPU is enabled. See this line in your log: 07:51:00 WRN: CPU Power saving is enabled and performance governor is not used. We have determined through testing that the "ondemand" governor (which is default, and which you have) seems to have some bugs and causes the erratic behavior that you see on your FPS graph. It appears as if the governor and scheduler interact in a weird way so that governor downclocks less used cores, but then the scheduler moves the main thread to that underclocked core, which the governor then clocks back, etc ad nauseam. We have contacted kernel devs, most notably developers from Intel that are working on that area, but they seem to still be looking into this." http://steamcommunit...47320649618042/ Sunt convins ca unii utilizatori ar fi stiut imediat unde este problema si ar fi setat performance dar cum eu si multi alti nu am fi stiut tot pe compania producatoare am fi dat vina. Dar sa fi tu nevoit sa modifici ceva este inacceptabil din multe puncte de vedere pt ca: .trebuie sa sti unde este problema (pana si ovilix a gresit "diagnosticul"); .sa sti cum sa o rezolvi- nu este treaba mea sa stiu cum sa modific kernelul (daca am nevoie de power management?). De aceea exista dezvoltatori ai kernelului si "consumatori" ai lui. Este ca si cum ai cere unui jucator sa stie C++ sau Lua ca sa poata sa isi poate elimina bugurile intalnite in joc. Absurd. .sa poti sa o faci - degeaba a gasit bugul si a raportat daca pt. ceva foarte simplu creearea un nou algoritm si poate 2-3 linii de cod a trebuit 1 an de zile. Sa setezi tu din joc nu se poate. Edited by Sakara, 06 November 2013 - 17:09. |
#18
Posted 06 November 2013 - 18:02
Eu ma plag de o atitudine atat din partea unor companii cat si a unor utilizatori care sunt dispusi sa le crediteze cu prea multa bunavointa (vezi cazul Wayland vs Mir). Distributiile care folosesc kernele mai vechi au primit pachul?.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users