Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ce sanse am pt a emigra in Canada?
Last Updated: Jan 02 2015 22:52, Started by
g-a-b-i-5-6
, Oct 05 2013 00:05
·
0
#1
Posted 05 October 2013 - 00:05
As dorii sa emigrez in canada am o virsta la care nu stiu daca Canada imi face intrare (56)actual sunt in Italia ca sofer de camion am facut trafic international cam 4 milioane km ....treaba merge rau aici.Italia are o datorie de 2000 de miliarde euro si nu am de gind sa le platesc eu datoriile.vorbesc si ceva engleza cit de cit m as descurca ????
|
#2
Posted 05 October 2013 - 00:25
si vrei sa-ti spun eu ce datorie are Canada ? sau ce ?
|
#3
Posted 05 October 2013 - 00:26
Cine poate sa stie, poate ai noroc, incearca
Pe unul poate sa il refuze si pe tine sa te primeasca, la aceeasi varsta, curaj. |
#4
Posted 05 October 2013 - 00:27
In Canada, cand bate soarele mai tare, sunt minus 30 de grade C.
Good luck / bonne chance ! Edited by loock, 05 October 2013 - 00:27. |
#5
Posted 05 October 2013 - 01:03
g-a-b-i-5-6, on 05 octombrie 2013 - 00:05, said:
As dorii sa emigrez in canada am o virsta la care nu stiu daca Canada imi face intrare (56)actual sunt in Italia ca sofer de camion am facut trafic international cam 4 milioane km ....treaba merge rau aici.Italia are o datorie de 2000 de miliarde euro si nu am de gind sa le platesc eu datoriile.vorbesc si ceva engleza cit de cit m as descurca ???? visdecosmar, on 05 octombrie 2013 - 00:25, said:
si vrei sa-ti spun eu ce datorie are Canada ? sau ce ? crisstonne, on 05 octombrie 2013 - 00:26, said:
Cine poate sa stie, poate ai noroc, incearca Pe unul poate sa il refuze si pe tine sa te primeasca, la aceeasi varsta, curaj. loock, on 05 octombrie 2013 - 00:27, said:
In Canada, cand bate soarele mai tare, sunt minus 30 de grade C. Good luck / bonne chance ! am inteles ca e frig dar nu peste tot |
#6
Posted 05 October 2013 - 02:07
Daca ai o diploma de inginer, ai sanse mari sa lucrezi ca sofer de tir in Canada.Mai trebuie sa indeplinesti cateva "mici" conditii, limba, bani de buzunat,(cateva mii/zeci de mii de dolari),familia, etc. si te poti instala la coada la trimis C.V.-uri si cautat job in Canada.
|
#7
Posted 05 October 2013 - 03:16
Cei care-si dau cu parerea despre ceva despre care habar nu au nu fac decat sa polueze degeaba aria. Se dau smecheri dar sunt doar penibili.
1. Revenind la intrebare: este greu. Exista un sistem de admitere, bazat pe un punctaj, destul de greu de indeplinit uneori. Varsta este insa o proiblema majora, intrucat conteaza la acel punctaj. Peste 49 ani nu se mai primesc puncte penru varsta (ar fi si culmea). De fapt in cazul de fata singura posibilitate este obtinerea unei oferte de munca, si aceea este foarte greu de realizat, mai ales din cauza varstei. Sa nu intelegeti gresit partea cu varsta, nu este nici pe departe acelasi lucru ca in Ro, din contra, persoanele cu multa experienta, sunt la mare cautare dar acum e vorba de emigrare unde conteaza mai mult puterea de adaptare. La acea varsta este mult diminuata si nu mai este timp de recuperat. In lipsa unor relatii pe acolo care sa ofere informatii exacte despre un loc de munca sau alte posibilitati, sansele sunt zero. 2. In general emigrarea in Ca este o treaba din ce in ce mai complicata, dar cei cu meserie lucrativa si care cunosc f. bine limba vor fi avantajati. 3. Nu e chiar asa frig. De exemolu in luna septembrie anul asta au fost si peste 30 grade PLUS , chiar in nord vest. Este insa frig iarna, uneori temperaturi extreme, dar in general nu dureaza mai mult de 2-3 zile. Oamenii se obisnuiesc si aproape ca nu mai conteaza. In schimb, poate fi sa zicem o luna cand "se invarte" pe la minus 20. In Est, partea ce mai populata este mult mai bine, doar ca ninge ceva mai frecvent. Nu frigul este problema, oamenii stiu foarte bine ca Iarna nu-i ca vara" si sunt foarte pregatiti, autoritatile le fel. Ce supara este ca e ziua scurta si noaptea lunga. In vara e invers... |
#8
Posted 05 October 2013 - 06:34
Esti si d-ta dintre cei care cred ca Pamantul e plat?
Eu sunt de 11 ani in Canada si stiu ce spun! |
#9
Posted 05 October 2013 - 07:48
#11
Posted 05 October 2013 - 18:05
#12
Posted 05 October 2013 - 19:25
Deci ala cu care te certai, a sters-o. O.K., e simplu.
|
#13
Posted 05 October 2013 - 19:58
g-a-b-i-5-6, on 05 octombrie 2013 - 00:05, said:
.... Studiaza-l din cap in coada, daca ramai hotarat incepe cu actele, vezi tu ce iese... Nu da insa vrabia din mana pe cioara de pe gard. Soferia in Canada e diferita fata de cea din Europa. Sa conduci ore si ore in sir pe intuneric si viscol, in regiuni izolate si complet impadurite, tot timpul cu ochii'n patru pt ca nu stii cand iti sare in fata un elan sau un ren, e treaba drac'lui (am ceva experienta in sensul asta). |
#14
Posted 05 October 2013 - 21:26
Karhu, on 05 octombrie 2013 - 19:58, said:
Situl oficial de emigrare este http://www.cic.gc.ca/ Studiaza-l din cap in coada, daca ramai hotarat incepe cu actele, vezi tu ce iese... Nu da insa vrabia din mana pe cioara de pe gard. Soferia in Canada e diferita fata de cea din Europa. Sa conduci ore si ore in sir pe intuneric si viscol, in regiuni izolate si complet impadurite, tot timpul cu ochii'n patru pt ca nu stii cand iti sare in fata un elan sau un ren, e treaba drac'lui (am ceva experienta in sensul asta). Edited by g-a-b-i-5-6, 05 October 2013 - 21:27. |
#15
Posted 06 October 2013 - 01:13
Tot timpul vad anunturi pentru angajat soferi, local sau long distance, sunt postate la poarta companiilor. De fapt este obisnuit ca ele sa aiba cate un panou afara in care sa scrie ca angajeaza cutare sau cutatare fel de lucratori.
Sunt destui dintre cei care raman pe camioane mai mici, furgoane sa zicem, 10-15 tone si care nu fac drumuri foarte lungi, ci in jurul orasului sau localiati relativ apropiate. Un oras mai rasarit poate fi mai mult intins ca Bucurestiul, la nici pe sfert populatie, deci e de umblat destul. Si in domeniul asta e oarecare "mafie", adica trece destul timp pana cand un nou angajat ajunge pe TIR si mai ales pana capata incarcaturi bune. De multe ori e multa munca pentru bani putini. Sunt multi independenti, care au camionul (de fapt tractorul) propriu si iau comenzi (remorci inarcate) pentru o anume suma. Si acolo e greu de patruns la contractele babane, trebuie "clearace" de la politie, o multime de autorizatii si teste de trecut. Cu toate astea nu e chiar o meserie de ocolit, depinde de felul de a fi al fiecaruia. Unora le place sa umble aiurea, altora nu. Am chiar "in familie" un roman care s-a pensionat acum cativa ani, a fost toata viata sofer in Ro, apoi in CA, a batut America in lung si in lat. Nu sta prea grozav cu sanatatea dar cred ca e din cauza modului de viata ales, nu cel dat de camionageala, masinile sunt bune si drumurile la fel. Mai stiu f. bine un domn foarte de treaba, a fost sofer de TIR in Italia, a batut toata Europa, a venit cumva aici pe la 43 ani pe o slujba oarecare aranjata de sora-sa, casatorita demult in Ca, dupa aceea a plecat la o ferma undeva in mijlocul tarii, ceva la intretinere. Foarte apreciat, priceput la toate, Si-a adus si familia dupa o vreme si locuiesc toti "la tara", foarte izolati dar fericiti. Omul harnic care stie sa arate asta se descurca excelent aici. De unde vine si ce culoare are are importanta numai in mintea tembelilor, care cauta scuze pentru nereusita lor. |
|
#16
Posted 06 October 2013 - 21:27
Din experienta mea: pornit dosar de emigrare in 2008 dupa ce am fost in Canada si am vazut concret cum e acolo. Din pacate prea tarziu, aveam putin peste 40 de ani, nu ma puteam baza decat de punctajul obtinut de mine. Pe partea franceza nicio sansa, nu sot, nu copii minori care m-ar fi ajutat. Pe partea engleza nu am primit puncte pentru varsta. Am incercat sa compensez cu studii, experienta in munca, mi-au cerut IELTS pe care l-am dat si am obtinut la toate probele nivelul B1 (mediu) dar la franceza nu am dat toate probele si mi-au lipsit ceva puncte. Nu mai tin minte exact, mai aveam nevoie de 3-4 puncte si mi-au respins dosarul. As mai fi incercat dar au restrans lista cu meserii si profesia mea nu mai era cautata. Regret si astazi ca nu am dat totul pentru a reusi atunci. Deci, daca nu faci punctajul, nu treci. Nu tine ca stiu un pic de engleza...grila e clara. Nu stiu cum e cu ofertele de munca...
|
#17
Posted 07 January 2014 - 13:37
Imi cer scuze initiatorului topicului, dar consider ca nu are rost sa mai fac inca un topic cu aceeasi intrebare, si asa am vazut ca sunt o gramada deschise cu acelasi titlu, adica "emigrare".
Deci, este vorba de dorinta de a emigra si eu in Canada. Am cunostinte/rudenii acolo atat in partea franceza cat si in cea engleza, dar as prefera partea engleza pt ca stapanesc zic eu foarte bine limba. Acum sa va povestesc despre mine: am 31 de ani, sunt inginer in petrol si gaze naturale cu 9 ani de munca in domeniu, vorbitor de limba engleza, permis conducere(dar nu cred ca pea conteaza asta). Curiozitatile mele sunt urmatoarele: 1. Cam ce sanse as avea de emigrare, adica voi fi acceptat? 2. Sunt cele enumerate mai sus (studii, varsta, etc) suficiente pt un punctaj bun? Daca nu, ce altceva mai ajuta la punctaj? 3. Odata emigrat, in ce domeniu as putea activa, pt ca ma gandesc la faptul ca nu voi fi angajat imediat la firma de gaze sau la rafinarie? 4. Este nevoie de echivalarea studiilor? 5. Cam ce suma de bani trebuie sa am la mine la sosire in Canada? Va multumesc pt raspunsuri. Edited by nwo, 07 January 2014 - 13:38. |
#18
Posted 08 January 2014 - 00:16
Din cate stiu, ai sanse reale. Documenteaza-te si pregateste-ti dosarul
nwo, on 07 ianuarie 2014 - 13:37, said:
Deci, este vorba de dorinta de a emigra si eu in Canada.: am 31 de ani, sunt inginer in petrol si gaze naturale cu 9 ani de munca in domeniu, vorbitor de limba engleza, permis conducere(dar nu cred ca pea conteaza asta). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users