Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Masina Belgia

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#19
Stefan_Patru

Stefan_Patru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.11.2013
Intrucat as fi putut folosi multe informatii pe care nu le-am gasit pe internet, scriu cat pot de detaliat din experienta mea, dupa ce am cumparat o masina din Belgia.
Intr-adevar, si eu recomand partea olandeza a Belgiei (partea flamanda - Flanders).

1. Motivul pentru care masinile in Belgia sunt mai ieftine, este pentru ca Belgia are o procedura putin mai complicata decat Germania, cand vine vorba de pus numere pentru export. Dar daca stii pasii (care ii voi reda mai jos), nu este greu. Germania, de asemenea, are acele numere galbene cu valabilitate 5 zile, care sunt ieftine, dar nu sunt intentionate pentru export si de aceea, unele tari nu le recunosc valabile in afara Germaniei (si aici noi avem probleme cu ungurii, cand trecem pe la ei). Unii vor spune ca in prezenta unui TUV (verificare tehnica la nemti) valabil, ungurii te lasa in pace, dar deocamdata avertizarea oficiala din partea Ministerului de Externe este sa nu incercam sa trecem cu aceste numere pe la ei. Eu nu m-as risca.
Deci eu vad cel putin 2 motive pt. care e normal ca Belgia sa aiba masini mai ieftine (nefiind foarte multi posibili cumparatori): toti europenii care nu trec prin Ungaria, prefera sa ia masini cu numere galbene din Germania si procedura de obtinere a acelor numere este foarte simpla (atat de simpla, incat le poti comanda si online in schimbul a ~120 EUR cu tot cu asigurare).
Ca sa fii complet in regula cu masina din Germania, ar trebui sa folosesti numere rosii de export (valab. 30 zile), dar care te vor duce la ~200 eur cu tot cu asig. si atunci ajungi la un cost apropiat de Belgia. De asemenea, mai sunt si acele numere rosii pt. dealeri (valabile un an si care pot fi puse pe orice masina de oricate ori), dar care costa ~1.000 EUR si pot fi inchiriate cu 100 - 150 eur de la un "smecheras", care se ocupa doar cu adus masini (si care are cu siguranta astfel de numere - fiind avantajos sa investesti in acele numere daca te ocupi cu adus masini).

Dar ca sa nu mai vorbesc despre Germania, sa ma intorc la Belgia:

2. Site-uri cu masini din Belgia
http://nl.autoscout24.be/ - folositi cautare avansata pentru masini, e mult mai utila decat cea simplificata - daca nu va descurcati, folositi optiunea de "Google Translate" implementata in browser-ul Google Chrome, care traduce instantaneu pagina in limba dorita!
http://www.mobile.de/ro/ - este un site german, dar care arata masini si din alte tari (si are varianta in romana). folositi cautare avansata pentru selectarea regiunii (ex. Belgia)
http://auto.vlan.be/...car-second-hand - mai putine masini pe acest site, dar nu strica sa aruncati un ochi
Bineinteles, nu trebuie sa va limitati la acestea, sunt doar niste exemple de site-uri mai folosite.
Pentru comparatii cu ce este adus in Romania, va recomand sa intrati pe http://www.autovit.ro/ si sa comparati modelul ales (cand comparati pretul, fiti atenti daca masina de pe autovit este inscrisa in Romania, daca nu, luati in calcul si timbrul de mediu)

3. Obtinerea placilor de tranzit (numere de export)
Inainte de a va face planul cu masina, trebuie sa cunoasteti procedura de obtinere a numerelor de export. Veti cheltui in total 200 - 300 EUR pt. acestea, in functie de comoditatea dumneavoastra (mai comod - mai scump, mai cu bataie de cap - mai ieftin). Recomand sa alegeti varianta comoda, intrucat economia nu merita bataia de cap (detaliez mai jos).
Aceste numere de export, ei le numesc transit plates si se pot face doar in Bruxelles (Brussel), dar nu aveti nevoie decat de acte si daca luati trenul din orice parte a Belgiei, ajunge in max. 2 ore in centru, unde este Brussel (scriu asa ca sa va obisnuiti cu felul in care zic flamanzii). Daca aveti mai multe drumuri de facut prin Belgia, va recomand sa cereti din gara un talon cu 10 calatorii (costa 76 de euro-chiar mai ieftin dca sunteti student sau aveti mai putin de 26 de ani-, tine loc de bilet si are 10 linii unde puteti scrie cu pixul fiecare calatorie pe care o faceti cu trenul - o calatorie reprezinta punctul de plecare si punctul de sosire, indiferent de cate ori schimbati trenul si la ce ora - foarte tare, daca apucati sa si folositi cele 10 calatorii, iesiti mai ieftin decat trenurile din Romania si nu mai alergati dupa bilete :>)

I. Varianta simpla - apelati la o firma care se ocupa de placi de tranzit (dau un exemplu http://www.auto-tran...om/start_en.htm ) - pe Rue Picard in Brussel, e plin de firme care fac asta, le dati actele enumerate mai jos  si cand va aduc numerele va vor cere 230 euro (170 euro asigurarea, 30 euro placutele de inmatriculare si 30 euro banutii lor ca va ajuta). Eu zic ca se merita tariful lor, pentru ca se ocupa de acte, completeaza ei cererea, fac asigurarea, se duc la DIV (serviciul de inmatriculari din Belgia) si va aduc placutele in 1-2 ore. O sa primiti si o mapa draguta in care sa va tineti actele si un calendar de perete (daca mergeti la Bios Transit). Atentie, trebuie sa mergeti pana la ora 13:30 daca vreti sa primiti placutele in aceeasi zi.

a) Formular roz. Dintre actele pe care le aveti nevoie pentru numere de export, cel mai important este un formular roz, care reprezinta o inspectie tehnica pentru vanzarea masinii (in Belgia nu se pot vinde masini fara un control specific care certifica faptul ca masina este in regula pentru vanzare) si in acelasi timp este si cererea de inmatriculare, care va fi completata pentru obtinerea numerelor de inmatriculare. Vanzatorul trebuie sa mearga sa faca aceasta inspectie (daca nu o are facuta deja, recomand sa mergeti cu el, veti vedea cat de detaliat se face si veti vedea tot ce are masina - e cea mai buna oportunitate pentru a cunoaste mai bine masina pe care urmeaza sa o cumparati). Impreuna cu formularul roz, vanzatorul va mai primi si o verificare tehnica valabila pe un an in Belgia (in cazul in care masina se va inscrie pt. Belgia) si un car-pass, care certifica kilometrii reali. Inspectia aceasta costa ~70 euro si probabil vanzatorul se va astepta sa o platiti dumneavoastra. (in cazul in care ati luat o masina si nu ati mers cu vanzatorul sa faca aceasta inspectie, adica v-a lasat sa va descurcati, atunci va trebui sa o faceti dumneavoastra si va trebui sa mergeti la un service sa platiti ~100 euro pt. numere de garaj, iar cei de acolo vor conduce masina cu aceste numere pana la locul unde se face inspectia tehnica)

B) Contract de vanzare-cumparare (sau factura de la dealer) - recomand sa rugati vanzatorul sa descarce un model de pe internet, pe care sa il completati si semnati. Teoretic, orice forma scrisa care reprezinta acordul intre cele 2 parti, ca o parte vinde si cealalta cumpara, este valabila, dar va fi mai simplu pentru toata lumea daca pur si simplu tipariti si completati un model de pe internet.

c) Certificat de inmatriculare detinut de vanzator - este mic si roz (este ca un pliant indoit la mijloc - daca il deschizi e de lungimea unei foi A4, iar latimea lui este cat lungimea unui buletin de-al nostru :D - sper ca nu v-am indus in eroare cu comparatiile)

d) Buletin - ei vor zice passport (ca vorbesc mai mult franceza prin Brussel)

II. Varianta cu mai multa bataie de cap (putin mai ieftina) - daca vreti sa iesiti mai ieftin, puteti face dumneavoastra ce fac cei de la firmele care ofera serviciile de placi de transit. Si aici enumar 3 pasi suplimentari :
- completarea cererii de inmatriculare (formularul roz de la inspectia tehnica) cu datele dumneavoastra (cu rabdare, puteti traduce campurile cu ajutorul Google Translate). Completati cu atentie, am inteles ca nu prea agreeaza greseli, stersaturi, mazgalituri. Puteti cere si ajutorul celor de la societatea de asigurari. Daca sunt amabili, va vor ajuta la completarea cererii.
- cautarea unei societati de asigurare, care sa va asigure masina pe perioada valabilitatii numerelor de export: daca mergeti inainte de 15 ale lunii, obligatoriu pana la sfarsitul lunii in curs; daca mergeti dupa 15 ale lunii, obligatoriu pana la sfarsitul lunii urmatoare. Aici puteti economisi cu cautarea celui mai mic pret - desi nu vor fi variatii mari, intrucat tipul acesta de asigurari sunt scumpe. Si mai puteti economisi cu aranjarea datei pentru o perioada mai scurta de asigurare. Atentie la lista asiguratorilor agreati de DIV si de asemenea, DIV avertizeaza ca nu toti asiguratorii ofera acest tip de asigurari. La societatea de asigurari, rugati pe cei de acolo sa va lipeasca si sticker-ul pe certificatul de inmatriculare (vor stii ei despre ce e vorba)
  - mers cu actele enumerate la capitolul anterior la DIV (este chiar langa gara Brussel-Nord - cum iesiti din gara, la stanga va fi o cladire mare si veti vedea din strada pancarte in dreptul diferitelor oficii de la DIV. Printre primele va fi "Immatriculation du vehicules" sau ceva de genul. De aici, daca aveti tot ce am zis, sunteti ok si probabil ai economisit 50-100 euro (data viitoare voi incerca si eu).

4. Cumpararea masinii - Am pus cumpararea masinii ultimul pas pentru ca probabil veti achita un avans la incheierea contractului de vanzare-cumparare, veti primi actele pentru obtinerea placilor de inmatriculare, iar cand va veti intoarce cu placile sa luati masina, veti achita si restul pretului. Se pare ca belgienii prefera acest mod de lucru cu avans (de ex. 10%), intrucat se imparte increderea: actele raman la dumneavoastra, masina la el, deci nimeni nu poate face nimic fara celalalt.
Va recomand sa faceti in felul urmator: mergeti sa vedeti masina, faceti un test drive, dupa care, puteti merge cu vanzatorul la inspectia tehnica pentru vanzarea masinii. In functie de cum va intelegeti cu el, platiti dumneavoastra sau el cei ~70 - eu propun sa platiti dumneavoastra doar daca sunteti sigur ca veti cumpara acea masina. In mod normal, vanzatorul ar trebui sa suporte aceasta cheltuiala, dar trebuie sa il intelegem ca de fapt, acel certificat roz e valabil doar o perioada scurta de timp si daca nu cumparati masina, el va trebui sa faca din nou acea inspectie, daca nu va gasi alt cumparator prea repede.
Dupa inspectie, mergeti la Brussel cu actele pentru numere, obtineti numerele, platiti pretul masinii (restul), puneti numerele sus si veniti acasa.

5. Drumul spre Romania: Actele cu care va intoarceti acasa sunt: certificatul de inmatriculare roz de la vanzator, contractul de vanzare-cumparare, certificatul de inmatriculare temporara (primit o data cu numerele de export) si asigurarea (va trebuie doar pt. drumul spre casa si cat timp mai conduceti masina cu numerele de export, la inmatricularea in Romania va trebui sa faceti alta, indiferent daca aceasta mai era valabila).

Daca veniti in perioada iernii, verificati sa aveti cauciucuri de iarna. Nemtii cer cand au zapada si austriecii au regula cu 1 noiembrie ca si noi.
Vignette (sau viniete pe romaneste :>) nu aveti nevoie in Belgia si in Germania (doar masinile mari au nevoie). Dar aveti nevoie in Austria (8.3 euro / 9 zile), in Ungaria (11 euro / 1 sapt.) si in Romania (5 euro / 1 sapt.)

Atentie mare la unguri, te opresc din orice si incearca sa te sperie cu luarea permisului si amenzi de sute de euro (ei de fapt vor ca tu sa le dai ceva, daca te fraieresc, scot de la tine o mita de 2-3 sute de euro, daca te prinzi de figura, scapi si cu 50-100 eur). Cert este ca ei stau doar pentru spaga, nu pentru altceva. Recomand sa mergeti mai incet prin Ungaria. Au locuri unde e foarte greu sa te incadrezi la timp in limita de viteza cand vezi semnul (de ex. de la 130 la 80) si acolo stau cacatii la prins cate ceva - in general doar spre granita cu Romania.

Cam atat am avut de spus despre cumpararea unei masini din Belgia. Mai dau un ultim sfat: atentie la clasa de poluare a masinii, sa nu luati ceva sub Euro 4, ca va va costa mult timbrul de mediu in tara (calculati tot timpul acest timbru la masinile pe care le gasiti ca sa stiti dinainte la ce costuri sa va asteptati in tara).

Poate revin si cu un ghid cu pasii necesari pentru inscrierea masinii in Romania, daca nu s-a facut deja si va cere lumea. Cert este ca noi avem o procedura complicata unde trebuie sa vizitezi 9 locuri si sa ai 21 documente (am inclus copii xerox si traduceri legalizate la numaratoare), pentru inmatricularea masinii si dureaza cateva saptamani. Iar in Belgia iti trebuie 4 acte si dureaza 1 ora. Eh, macar e loc de crestere :D

#20
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
La noi dureaza ani sa inmatriculezi o masina!

Ieri am transcris o masina in 8 ore, in conditiile in care RAR-ul l-am facut la 80 km la resedinta de judet. Contract de vanzare si copii Xerox dupa acte 8:00 -> Primarie 9:00 -> ANAF 10:00 -> RAR 12:00 -> Politie - la ora 16:00 am ridicat dovada. De vandut masina o vinzi intr-o ora, o ora si jumatate.

Singurele chestii care iti ies greu sunt adeverinta ca ai taxa platita (aici recunosc ca am mers pe pile, altfel stateam 1-2 zile) si talonul care iti vine prin posta in vreo 4 zile.

#21
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 04.09.2013
iar daca vreti sa va fie viata mai usoara pe autoscout, accesati http://autoscout24.eu este varianta in engleza a siteului si, de asemenea, puteti accesa advanced search si de acolo selectati tarile din care vreti sa vedeti masini (ex.: belgia).

#22
prometeu

prometeu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.05.2005
Stefane asta este ghidul absolut!

Partea cu asigurarea si numerele cred ca le poate face asiguratorul, eu am trimis o scanare a documentelor necesare care le primisem de la vanzator si asiguratorul mi-a trimis totul acasa(Belgia), numere documente etc... sper sa se poata face si pentru numerele provizorii. Iau in calcul ideea sa adus  masina in Romania din Belgia.

Edited by prometeu, 23 January 2014 - 16:06.


#23
a-telma

a-telma

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.09.2014
Buna tuturor celor ce vor sa obtina placi provizorii in Belgia ,cele mai bune informatii le gasiti aici www.a-telma.com ATELMA adresa Rue Picard 38-1080 Bruxelles nr.tel.00322450045 sau  00324200544 suntem singurul birou de pe strada unde se vorbeste limba romana.Am vazut multe raspunsuri dar nu sunt clare (sunt multe greseli)daca doriti sa fiti bine informati puteti naviga pe www.a-telma.com in franceza romana chiar si engleza.PS.CELE MAI BUNE PRETURI

Attached Files



#24
mugur77

mugur77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 02.12.2009
Am vazut multe replici dure referitor la masinile aduse din Belgia.Nu pot sa stau indiferent si am sa va impartasesc experienta mea.Intradevar,masina am luat-o mai ieftin ca in cazul in care mergeam direct in Germania dupa ea.Si...surpriza;am cumparat-o din Romania,inscrisa,cu km reali si in stare foarte buna.Depinde de norocul fiecaruia.Este vorba de un Opel astraJ sport tourer din 2012 cu motor de 1.3,168000km la un pret de 6200 euro.Este in tara de juma de an,iar inscrierea ei ma mai costa 37 lei certificatul + asigurarea.Numerele le am rezervate.Spor la cumparaturi.

#25
malboro

malboro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 21.10.2007
Buna ziua ,

Nu stiu daca e topicul care trebuie dar am cautat si nu am gasit altul ....  Am un prieten care lucreaza in Belgia si a cumparat o masina  dar pe firma patronului din Belgia .

Acum ma intreaba de ce acte are nevoie pentru a veni in concediu in Romania  ?  Din ce am vorbit cu el are un fel de imputernicire precum ca el este utilizatorul acelei masini  ....

De ce acte are nevoie pentru a nu avea problem?

Va multumesc anticipat pentru ajutor

#26
vast

vast

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,471
  • Înscris: 04.05.2008
Stefan_Patru, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca tare bun a fost ghidul tau!

Fata de cele scrise de Stefan mai sus as dori sa fac unele actualizari.
Saptamana trecuta am cumparat o masina din Belgia. Avand in vedere instructiunile lui Stefan, am fost foarte atent la actele inmanate de dealer.
In legatura cu inspectia tehnica, daca masina este vanduta pentru export, atunci inspectia trebuie sa fie valabila in termenul de maxim 1 an de cand a fost facuta de vechiul proprietar. Doar pentru masinile care vor fi inmatriculate in Belgia este nevoie ca inspectia sa nu fie mai veche de 2 luni, iar in acest caz va fi nevoie si de formularul roz.

Mai concret, actele ce mi-au fost inmanate de dealer si care mi-au folosit pentru obtinerea numerelor de export au fost urmatoarele:
- factura de achizitie
- certificatul de inmatriculare de pe vechiul proprietar
- certificatul de inspectie (la mine expira chiar in ziua cand am depus actele)
- buletinul (CI)

Am apelat la firma din link-ul dat de Stefan mai sus. Se pare ca e o firma foarte serioasa intrucat am vazut cum au refuzat un belgian care nu avea actele in regula - se pare ca verifica masinile intr-o baza de date, iar la o alta persoana i-au spus ca e o problema in legatura cu plata unor masini cumparate de la o licitatie (inca nu le intrasera banii). Toate actele depuse pana in pranz vor fi ridicate abia la 16.30, altfel a doua zi.
Actele primite au fost inmanate intr-o mapa de plastic:
- factura de achizitie
- certificat de inmatriculare nou, cu numele noului proprietar
- asigurare pe 1 luna de zile
- numere de export valabile 1 luna

#27
reddogy

reddogy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 16.04.2017

View Postvast, on 04 iulie 2017 - 09:12, said:

Stefan_Patru, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca tare bun a fost ghidul tau!

Fata de cele scrise de Stefan mai sus as dori sa fac unele actualizari.
Saptamana trecuta am cumparat o masina din Belgia. Avand in vedere instructiunile lui Stefan, am fost foarte atent la actele inmanate de dealer.
In legatura cu inspectia tehnica, daca masina este vanduta pentru export, atunci inspectia trebuie sa fie valabila in termenul de maxim 1 an de cand a fost facuta de vechiul proprietar. Doar pentru masinile care vor fi inmatriculate in Belgia este nevoie ca inspectia sa nu fie mai veche de 2 luni, iar in acest caz va fi nevoie si de formularul roz.

Mai concret, actele ce mi-au fost inmanate de dealer si care mi-au folosit pentru obtinerea numerelor de export au fost urmatoarele:
- factura de achizitie
- certificatul de inmatriculare de pe vechiul proprietar
- certificatul de inspectie (la mine expira chiar in ziua cand am depus actele)
- buletinul (CI)

Am apelat la firma din link-ul dat de Stefan mai sus. Se pare ca e o firma foarte serioasa intrucat am vazut cum au refuzat un belgian care nu avea actele in regula - se pare ca verifica masinile intr-o baza de date, iar la o alta persoana i-au spus ca e o problema in legatura cu plata unor masini cumparate de la o licitatie (inca nu le intrasera banii). Toate actele depuse pana in pranz vor fi ridicate abia la 16.30, altfel a doua zi.
Actele primite au fost inmanate intr-o mapa de plastic:
- factura de achizitie
- certificat de inmatriculare nou, cu numele noului proprietar
- asigurare pe 1 luna de zile
- numere de export valabile 1 luna


Salut,
Sunt interesat de cumpararea unei masini din Belgia.
Cat ai platit la firma de te-a rezolvat cu numerele de tranzit?
Despre ce firma mai excat e vorba?

#28
toonamy

toonamy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 20.07.2008
Salut, am si eu o intrebare. Maine ma duc sa cumpar o masina adusa din Belgia pe platforma. Masina e adusa de o firma si e pe firma. De la ei am inteles ca nu mi-ar trebui fiscalul firmei si de asemenea mi se face factura fiind pe firma cu contract v-c. E ceva la ce sa fiu atent ?

#29
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 20.02.2006
Factura sa fie cu TVA la toata suma ;)

#30
vast

vast

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,471
  • Înscris: 04.05.2008

View Postreddogy, on 03 august 2017 - 13:06, said:



Salut,
Sunt interesat de cumpararea unei masini din Belgia.
Cat ai platit la firma de te-a rezolvat cu numerele de tranzit?
Despre ce firma mai excat e vorba?

Abia acum am vazut mesajul tau.
Eu am apelat la firma aceasta: http://www.auto-tran...om/start_en.htm
Masina a fost cumparata pe data de 27 si mi-au facut asigurare RCA pe 1 luna pentru ca nu se putea mai putin. Suma pe care am platit-o a fost de 245 euro si a inclus totul (certificat, numere, asigurare, comisionul lor).
Daca depui actele pana in ora 12, primesti tot ce iti trebuie in aceeasi zi in jur de ora 16.30. Daca le depui mai tarziu le primesti a doua zi dimineata.

#31
Al3xxxinho

Al3xxxinho

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 14.03.2007
Salut dragi colegi,


Deoarece m-am hotarat sa achizitionez o Skoda adusa din Belgia, va rog sa imi spuneti exact de ce acte am nevoie pentru a o inmatricula la noi in tara. Am citit pe internet diverse probleme intampinate de diverse persoane ( ba nu au avut ceva, ba nu a fost bun, ba a fost copie, etc ) si as vrea ca totul sa decurga cat se poate de bine. Sincer, nu prea as vrea sa aflu ca masina de fapt nu se poate inmatricula la noi in tara.

Din ce am observat, masina a fost cumparata de la "Auto Sahin", care din cate am putut vedea, este un fel de Autohaus nemtesc.

In momentul de fata, nu stiu cum a ajuns in tara ( pe roti sau cu platforma ), cert este ca la noi are deja numere rosii valabile 3 luni.


Va multumesc anticipat,

Cu respect,
Robert

#32
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Ai nevoie de certificatul de inmatriculare care poate fi de mai multe feluri functie de data timei inmatriculari in Be.
In principiu,daca s-au scos nr rosii nu ar trebui sa fie probleme,mai ales daca a fost cunparata de la o persoana fizica.

#33
Lucianion89

Lucianion89

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 23.04.2018
Buna ziua,vreau sa cumpar si eu o masina din belgia,am gasit-o pe autoscout,cum o pot verifica daca este in regula?masina are un pret ieftin si proprietarul s-a oferit sa mi-o trimita in tara,actele va fi trimise odata cu masina intr-un plic...ce poate fi in neregula?va multumesc

#34
giulio

giulio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 26.12.2006
sper ca nu dai banii inainte unui necunoscut

#35
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Totul e in neregula ! Fac pariu ca anuntul nu are numar de telefon iar pretul e irezistibil,doar ca daca ar fi fost real s-ar fi vandut intr-o ora...

Edited by bolo, 23 April 2018 - 11:45.


#36
Lucianion89

Lucianion89

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 23.04.2018
Numar de telefon avea doar ca am vorbit pe email ca eu nu stiu franceza!banii a spus sa ii dau dupa ce ma asigur ca toate actele sunt in regula si dupa ce fac test drive!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate