Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.
Last Updated: Apr 05 2024 18:07, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 29 2013 01:47
·
41
#14005
Posted 03 August 2018 - 15:48
calculatoristul2018, on 03 august 2018 - 13:48, said:
Salut Feribalint! Si eu am UPC in 2 locatii = multumit. OK,revenind la tine care ai si RDS,cu vitezele micsorate din cauza unui deranjament pe care ei inca nu l-au putut identifica,nu inteleg de ce nu ai folosi inca si RDS-ul.Asa "betegit" cum este el in prezent,tot prinzi acolo ceva peste suta de mega pe secunda.Intrebarea mea este: site-urile se incarca greu? Youtube nu functioneaza in full HD? Si cu o conexiune ADSL de 6Mb/sec dar stabila se poate naviga pe Internet si poti vedea lejereanu' un clip pe Youtube la 720P... la orice ora. Daca pe conexiunea "betegita" momentan,pana la remedierea defectiunii,site-urile se incarca greu,Youtube nu merge cu 1080P lejer... inseamna o problema mega-grava din partea RDS Romania!!! Adica...OK,nu mai prind nici macar 800Mb/sec din "mia" promisa in contract dar la cat a ramas din teava... sa nu poti folosi Internetul,acesta mergand mai rau ca un ADSL obosit... este chiar "crima" pe banii clientului!!! Lamureste-ne si pe noi dara acel RDS betegit merge macar cum ti-am scris mai sus! Scuze de ceva off-topic dar aici am gasit de intrebat! |
#14006
Posted 03 August 2018 - 16:29
@feribalint, ia fi putin "antena" la o banalitate care (poate) ar fi una din cauzele ce-ti creaza probleme:
Am citit,au venit baietii cu laptopul lor,teste peste alte megateste... rezultat = ceea ce mi-ai sinetizat,pe LAN ai si deconectari! OK,poti face ce-ti indic eu acum? Este simplu,poti incerca: Scoate cu grija tinand de suportul verde fibra din ONT,sterge cu o bucata de piele de caprioara pentru ochelari sau in lipsa cu un servetel fin,capatul acesteia.Seamana cu o lentila de CD.sa nu aiba vreo amprenta acolo sau vreo impuritate care sa impiedice trecerea corecta a fascicolului de infrarosu (asazisul laser) catre receptorul incorporat in ONT.Apoi baga corect fibra la loc si verifica. Posteaza rezultatul aici... ca sa nu mai alergam pe aria RDS.S-ar putea ca tocmai o mizerie in capul lentilei sa fie mareata defectiune,asa cum un CD-player nu mai citeste CD-urile ca urmare a murdaririi lentilei,am patit-o de atatea ori in timp! Edited by calculatoristul2018, 03 August 2018 - 16:31. |
#14007
Posted 03 August 2018 - 16:55
Ca tot veni vorba de jocuri, cum se comporta upc la jocuri ?
|
#14008
Posted 03 August 2018 - 18:12
Pai ziceai ca te-ai abonat si la UPC la pachet triple play. De ce nu testezi singur pe conexiunea ta ?
|
#14009
Posted 03 August 2018 - 20:00
adiatric, on 03 august 2018 - 16:55, said:
Ca tot veni vorba de jocuri, cum se comporta upc la jocuri ? calculatoristul2018, on 03 august 2018 - 16:29, said:
@feribalint, ia fi putin "antena" la o banalitate care (poate) ar fi una din cauzele ce-ti creaza probleme: Am citit,au venit baietii cu laptopul lor,teste peste alte megateste... rezultat = ceea ce mi-ai sinetizat,pe LAN ai si deconectari! OK,poti face ce-ti indic eu acum? Este simplu,poti incerca: Scoate cu grija tinand de suportul verde fibra din ONT,sterge cu o bucata de piele de caprioara pentru ochelari sau in lipsa cu un servetel fin,capatul acesteia.Seamana cu o lentila de CD.sa nu aiba vreo amprenta acolo sau vreo impuritate care sa impiedice trecerea corecta a fascicolului de infrarosu (asazisul laser) catre receptorul incorporat in ONT.Apoi baga corect fibra la loc si verifica. Posteaza rezultatul aici... ca sa nu mai alergam pe aria RDS.S-ar putea ca tocmai o mizerie in capul lentilei sa fie mareata defectiune,asa cum un CD-player nu mai citeste CD-urile ca urmare a murdaririi lentilei,am patit-o de atatea ori in timp! Multumesc de sfat. |
#14011
Posted 07 August 2018 - 18:53
Din mail:
Informare in conformitate cu prevederile Deciziei ANCOM nr. 1112/2017 privind stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet Stimate client, In conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2120/2015 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor masuri privind accesul la internetul deschis si in conformitate cu prevederile Deciziei ANCOM nr. 1112/2017 privind stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet si publicarea parametrilor aferenti, Contractul de furnizare de servicii de comunicatii electronice, Anexele 1 “Conditii Generale ale Contractului” si 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se actualizeaza si se modifica dupa cum urmeaza: 1. Se actualizeaza informatiile referitoare la vitezele de transfer al datelor pentru serviciile de acces la internet. Anexa 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se actualizeaza in ceea ce priveste viteza de transfer al datelor astfel: Se introduc urmatoarele definitii: Viteza de transfer al datelor - reprezinta rata de transmitere a datelor, masurata in megabiti pe secunda (Mbps), realizata separat pentru transmiterea fisierelor de test specificate pentru sensul de descarcare (downstream), respectiv incarcare (upstream), intre echipamentul terminal al utilizatorului final si un server de test. Viteza maxima de transfer al datelor – reprezinta rata de transmitere a datelor pe care Clientul o poate experimenta cel putin o data in intervalul de timp cuprins intre orele 01:00 am si 09:00 am si in conditiile respectarii procedurii pentru efectuarea testelor de viteza. Viteza promovata de transfer al datelor - reprezinta rata de transmitere a datelor utilizata in promovarea ofertelor comerciale. Viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal - reprezinta rata de transmitere a datelor pe care Clientul o poate experimenta in majoritatea timpului de accesare a serviciului, pe o perioada de 24 h, dar cu precadere in perioada din afara orelor de varf (in afara intervalului 17:00 – 1:00 am), si in conditiile respectarii procedurii pentru efectuarea testelor de viteza. Viteza minima de transfer al datelor - reprezinta cea mai mica rata de transmitere a datelor pe care Clientul o poate experimenta in accesarea serviciului, chiar si in orele cu trafic de varf, in conditiile respectarii procedurii pentru efectuarea testelor de viteza.
Vitezele de transfer al datelor se pot atinge doar respectand a) conditiile tehnice referitoare la echipamentul Clientului, conditiile prealabile efectuarii testelor de viteza, c) pasii necesari pentru efectuarea testelor de viteza si d) conditiile de efectuare a testelor de viteza, dupa cum sunt ele publicate si actualizate pe www.upc.ro. („Conditiile in care pot fi obtinute vitezele de transfer al datelor pentru Serviciul de Internet”). Mai jos, detaliem Conditiile in care pot fi obtinute vitezele de transfer al datelor pentru serviciile de acces la internet, aplicabile la acest moment. A.Conditii tehnice referitoare la echipamentul Clientului:
Testele de viteza, pe care se poate intemeia o reclamatie valida, trebuie efectuate prin intermediul aceluiasi echipament (laptop/desktop) care indeplineste conditiile tehnice mentionate mai sus, functioneaza in parametri normali si este conectat in modem, direct, cu cablul de retea. Testele de viteza nu se pot efectua in perioada existentei unor deranjamente sau lucrari planificate la retea, comunicate ca atare de catre UPC. C. Pasii necesari pentru efectuarea testelor de viteza:
Anexa 1 “Conditii Generale ale Contractului” se actualizeaza astfel: 5.3 Termenul de solutionare a reclamatiilor, altele decat cele privind defectiunile si cele referitoare la viteza de transfer al datelor, este de 30 zile calendaristice; in cazul depasirii de catre UPC, din culpa sa exclusiva, a termenului asumat de raspuns la reclamatii, Clientul este indreptatit la despagubiri echivalente cu valoarea serviciilor contractate, impartita la numarul de zile din luna respectiva, inmultita cu numarul de zile de intarziere peste termenul asumat. Anexa 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se completeaza astfel: Art. 10 PREVEDERI LEGATE DE EVENTUALE RECLAMATII PRIVIND VITEZA SERVICIULUI DE INTERNET
Anexa 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se completeaza astfel: Art. 11 PREVEDERI LEGATE DE EVENTUALE REMEDII PUSE LA DISPOZITIA CLIENTULUI
Vă mulțumim, UPC România Edited by Kalman2007, 07 August 2018 - 18:56. |
#14012
Posted 18 August 2018 - 08:28
Viteza prin wifi AC pe telefon Huawei P10 (doar 1x1 MIMO), la cativa metrii distanță de router, in curte.
Abonament 300/6, cu router ConnectBox. Server UPC, București: http://www.speedtest...lt/a/4168538524 Server Vodafone, Voluntari: http://www.speedtest...lt/a/4168534424 Server Speedtest.net, Amsterdam: http://www.speedtest...lt/a/4168550887 Server Speedtest.net, New York: http://www.speedtest...lt/a/4168552698 Server AT&T, San Francisco: http://www.speedtest...lt/a/4168560745 Am mai atașat si niste teste de pe fast.com, nextgen si rds. Cam viteza maximă, (atat cat s-a putu pe wifi) indiferent de destinație. Comparatia cu FTTH T: http://www.speedtest...lt/a/4157260707 Edited by MembruAnonim, 18 August 2018 - 08:57. |
#14013
Posted 18 August 2018 - 14:10
Ce router ai pentru Fibra T? Știu că cel dat de ei nu e așa de performant.
addelin, on 18 august 2018 - 08:28, said:
Viteza prin wifi AC pe telefon Huawei P10 (doar 1x1 MIMO), la cativa metrii distanță de router, in curte. Abonament 300/6, cu router ConnectBox. Server UPC, București: http://www.speedtest...lt/a/4168538524 Server Vodafone, Voluntari: http://www.speedtest...lt/a/4168534424 Server Speedtest.net, Amsterdam: http://www.speedtest...lt/a/4168550887 Server Speedtest.net, New York: http://www.speedtest...lt/a/4168552698 Server AT&T, San Francisco: http://www.speedtest...lt/a/4168560745 Am mai atașat si niste teste de pe fast.com, nextgen si rds. Cam viteza maximă, (atat cat s-a putu pe wifi) indiferent de destinație. Comparatia cu FTTH T: http://www.speedtest...lt/a/4157260707 |
#14015
Posted 18 August 2018 - 20:40
#14016
Posted 18 August 2018 - 23:04
Exista niste probleme pe linie, probabil datorita utilizarii coaxialului. Incarca greu unele site-uri in unele intervale de timp, buffering la anumite videoclipuri sau platforme video online..... as incerca sa bag DIGI, 28 lei nu e mult, sa vad daca e vreo diferenta...
|
#14017
Posted 19 August 2018 - 01:08
Sper să fi mai norocos decât mine cu RDS. A mers dar acum nu mai merge cu viteza din contract. La download am viteză mai mare pe UPC....
Voi face a 4 sesizare, și parcă văd că iar îmi trimite echipă acasă să-mi măsoare viteza cu laptopul lor.... Le-am zis, că problema nu este la mine acasă la echipamente...ci undeva pe rețeaua lor... Acusi se fac 2 luni.... |
#14018
Posted 19 August 2018 - 08:50
Asa se intampla in TM. Problema cu viteza maxima de internet pe fibra persista de mult timp aici si la fel si in localitatile din zona rurala unde se ofera numai EoC care este mai slab decat coaxialul UPC-ului.
Pur si simplu nu merita daca este sa o luam asa, si in plus nu ofera avantajele pe care le ofera UPC la un pachet cu Televiziune si Internet si anume Horizon GO. |
#14019
Posted 19 August 2018 - 16:16
ronuquet, on 18 august 2018 - 23:04, said:
Exista niste probleme pe linie, probabil datorita utilizarii coaxialului. Incarca greu unele site-uri in unele intervale de timp, buffering la anumite videoclipuri sau platforme video online..... as incerca sa bag DIGI, 28 lei nu e mult, sa vad daca e vreo diferenta... Merge bine netul de 28 de lei de la digi. Il am și eu in altă locație, iar cu excepția unei fibre rupte de niște imbecili, nu au fost probleme. Dar dacă vei dori să il livrezi pe dispozitive mobile, va trebui să investești 2-3 sute de lei intr-un router cât de cât. Wirelessul digi e din alte vremuri. Incă ceva, probleme tot sunt de la reorganizarea sufletului........ Nici până in ziua de azi nu imi dau seama ce au vrut să facă. Robert201, on 19 august 2018 - 08:50, said:
Asa se intampla in TM. Problema cu viteza maxima de internet pe fibra persista de mult timp aici si la fel si in localitatile din zona rurala unde se ofera numai EoC care este mai slab decat coaxialul UPC-ului. Pur si simplu nu merita daca este sa o luam asa, si in plus nu ofera avantajele pe care le ofera UPC la un pachet cu Televiziune si Internet si anume Horizon GO. feribalint, on 19 august 2018 - 01:08, said:
Sper să fi mai norocos decât mine cu RDS. A mers dar acum nu mai merge cu viteza din contract. La download am viteză mai mare pe UPC.... Voi face a 4 sesizare, și parcă văd că iar îmi trimite echipă acasă să-mi măsoare viteza cu laptopul lor.... Le-am zis, că problema nu este la mine acasă la echipamente...ci undeva pe rețeaua lor... Acusi se fac 2 luni.... |
|
#14020
Posted 19 August 2018 - 16:29
Are ONT-ul in bridge si chiar ONT schimbat, feribalint a facut tot posibilul si atat e viteza la el pe retea, pe magistrala de ceva vreme, pare sa fi dereglat niste setari cei de la RDS cand au facut lucrari, are de asteptat sa isi revina in parametri.
|
#14021
Posted 19 August 2018 - 19:58
Eu când am zis că problemele sunt la rețea...
La UPC am Hitron Edited by feribalint, 19 August 2018 - 19:59. |
#14022
Posted 19 August 2018 - 20:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users