Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
15787 replies to this topic

#14005
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010

View Postcalculatoristul2018, on 03 august 2018 - 13:48, said:

Salut Feribalint!
Si eu am UPC in 2 locatii = multumit.
OK,revenind la tine care ai si RDS,cu vitezele micsorate din cauza unui deranjament pe care ei inca nu l-au putut identifica,nu inteleg de ce nu ai folosi inca si RDS-ul.Asa "betegit" cum este el in prezent,tot prinzi acolo ceva peste suta de mega pe secunda.Intrebarea mea este: site-urile se incarca greu? Youtube nu functioneaza in full HD?
Si cu o conexiune ADSL de 6Mb/sec dar stabila se poate naviga pe Internet si poti vedea lejereanu' un clip pe Youtube la 720P... la orice ora.
Daca pe conexiunea "betegita" momentan,pana la remedierea defectiunii,site-urile se incarca greu,Youtube nu merge cu 1080P lejer... inseamna o problema mega-grava din partea RDS Romania!!! Adica...OK,nu mai prind nici macar 800Mb/sec din "mia" promisa in contract dar la cat a ramas din teava... sa nu poti folosi Internetul,acesta mergand mai rau ca un ADSL obosit... este chiar "crima" pe banii clientului!!!
Lamureste-ne si pe noi dara acel RDS betegit merge macar cum ti-am scris mai sus!
Scuze de ceva off-topic dar aici am gasit de intrebat!
Îl mai folosesc pe wifi. Nu îl mai folosesc pe LAN deoarece am și deconectari, iar în jocuri online știi ce înseamnă deconectarea,,,

#14006
calculatoristul2018

calculatoristul2018

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 01.08.2018
@feribalint, ia fi putin "antena" la o banalitate care (poate) ar fi una din cauzele ce-ti creaza probleme:
Am citit,au venit baietii cu laptopul lor,teste peste alte megateste... rezultat = ceea ce mi-ai sinetizat,pe LAN ai si deconectari!
OK,poti face ce-ti indic eu acum? Este simplu,poti incerca:
Scoate cu grija tinand de suportul verde fibra din ONT,sterge cu o bucata de piele de caprioara pentru ochelari sau in lipsa cu un servetel fin,capatul acesteia.Seamana cu o lentila de CD.sa nu aiba vreo amprenta acolo sau vreo impuritate care sa impiedice trecerea corecta a fascicolului de infrarosu (asazisul laser) catre receptorul incorporat in ONT.Apoi baga corect fibra la loc si verifica.
Posteaza rezultatul aici... ca sa nu mai alergam pe aria RDS.S-ar putea ca tocmai o mizerie in capul lentilei sa fie mareata defectiune,asa cum un CD-player nu mai citeste CD-urile ca urmare a murdaririi lentilei,am patit-o de atatea ori in timp!

Edited by calculatoristul2018, 03 August 2018 - 16:31.


#14007
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ca tot veni vorba de jocuri, cum se comporta upc la jocuri ?

#14008
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006
Pai ziceai ca te-ai abonat si la UPC la pachet triple play. De ce nu testezi singur pe conexiunea ta ?

#14009
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010

View Postadiatric, on 03 august 2018 - 16:55, said:

Ca tot veni vorba de jocuri, cum se comporta upc la jocuri ?
Atata timp cat nu plange fiica-mea...este ok. Si RDS era si mai ok, dar parca a intrat necuratul in el....

View Postcalculatoristul2018, on 03 august 2018 - 16:29, said:

@feribalint, ia fi putin "antena" la o banalitate care (poate) ar fi una din cauzele ce-ti creaza probleme:
Am citit,au venit baietii cu laptopul lor,teste peste alte megateste... rezultat = ceea ce mi-ai sinetizat,pe LAN ai si deconectari!
OK,poti face ce-ti indic eu acum? Este simplu,poti incerca:
Scoate cu grija tinand de suportul verde fibra din ONT,sterge cu o bucata de piele de caprioara pentru ochelari sau in lipsa cu un servetel fin,capatul acesteia.Seamana cu o lentila de CD.sa nu aiba vreo amprenta acolo sau vreo impuritate care sa impiedice trecerea corecta a fascicolului de infrarosu (asazisul laser) catre receptorul incorporat in ONT.Apoi baga corect fibra la loc si verifica.
Posteaza rezultatul aici... ca sa nu mai alergam pe aria RDS.S-ar putea ca tocmai o mizerie in capul lentilei sa fie mareata defectiune,asa cum un CD-player nu mai citeste CD-urile ca urmare a murdaririi lentilei,am patit-o de atatea ori in timp!
O sa incerc dar nu acum, deja sunt obosit.....maine.
Multumesc de sfat.

#14010
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Merge ok, testat iei pe ps4pro si xbox one.

#14011
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,828
  • Înscris: 07.07.2009
Din mail:

Informare in conformitate cu prevederile Deciziei ANCOM nr. 1112/2017 privind stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet

Stimate client,

In conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2120/2015 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor masuri privind accesul la internetul deschis si in conformitate cu prevederile Deciziei ANCOM nr. 1112/2017 privind stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet si publicarea parametrilor aferenti, Contractul de furnizare de servicii de comunicatii electronice, Anexele 1 “Conditii Generale ale Contractului” si 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se actualizeaza si se modifica  dupa cum urmeaza:

1. Se actualizeaza informatiile referitoare la vitezele de transfer al datelor pentru serviciile de acces la internet.
Anexa 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se actualizeaza in ceea ce priveste viteza de transfer al datelor astfel:

Se introduc urmatoarele definitii:
Viteza de transfer al datelor - reprezinta rata de transmitere a datelor, masurata in megabiti pe secunda (Mbps), realizata separat pentru transmiterea fisierelor de test specificate pentru sensul de descarcare (downstream), respectiv incarcare (upstream), intre echipamentul terminal al utilizatorului final si un server de test.
Viteza maxima de transfer al datelor – reprezinta rata de transmitere a datelor pe care Clientul o poate experimenta cel putin o data in intervalul de timp cuprins intre orele 01:00 am si 09:00 am si in conditiile respectarii procedurii pentru efectuarea testelor de viteza.
Viteza promovata de transfer al datelor - reprezinta  rata de transmitere a datelor utilizata in promovarea ofertelor comerciale.
Viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal - reprezinta rata de transmitere a datelor pe care Clientul o poate experimenta in majoritatea timpului de accesare a serviciului, pe o perioada de 24 h, dar cu precadere in perioada din afara orelor de varf (in afara intervalului 17:00 – 1:00 am), si in conditiile respectarii procedurii pentru efectuarea testelor de viteza.
Viteza minima de transfer al datelor - reprezinta  cea mai mica rata de transmitere a datelor pe care Clientul o poate experimenta in accesarea serviciului, chiar si in orele cu trafic de varf, in conditiile respectarii procedurii pentru efectuarea testelor de viteza.
  • Serviciul Internet 500 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 500 Mbps download, respectiv 25 Mbps upload; viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 300 Mbps download, respectiv 15 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 20 Mbps download, respectiv 5 Mbps upload;
  • Serviciul Internet 300 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 300 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload; viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 200 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 20 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload;
  • Serviciul Internet 300 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 150 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload; viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 100 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 20 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload.
Servicii retrase din oferta comerciala actuala:
  • Serviciul de internet 200 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 200 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload, viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 100 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 20 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload;
  • Serviciul de internet 120 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 120 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload, viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 60 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 20 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload;
  • Serviciul de internet 100 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 100 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload, viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 50 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 20 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload;
  • Serviciul de internet 60 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 60 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload, viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 30 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 10 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload;
  • Serviciul 20 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 20 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload, viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 10 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 3 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload;
  • Serviciul 10 Mbps are urmatorii parametri specifici: viteza maxima transfer al datelor: 10 Mbps download, respectiv 6 Mbps upload, viteza de transfer al datelor disponibila in mod normal: 5 Mbps download, respectiv 4 Mbps upload, viteza minima de transfer al datelor: 3 Mbps download, respectiv 2 Mbps upload.
2.Anexa 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se completeaza cu urmatoarele prevederi:
Vitezele de transfer al datelor se pot atinge doar respectand a) conditiile tehnice referitoare la echipamentul Clientului, conditiile prealabile efectuarii testelor de viteza, c) pasii necesari pentru efectuarea testelor de viteza si d) conditiile de efectuare a testelor de viteza, dupa cum sunt ele publicate si actualizate pe www.upc.ro. („Conditiile in care pot fi obtinute vitezele de transfer al datelor pentru Serviciul de Internet”).

Mai jos, detaliem Conditiile in care pot fi obtinute vitezele de transfer al datelor pentru serviciile de acces la internet, aplicabile la acest moment.
A.Conditii tehnice referitoare la echipamentul Clientului:
  • Sistem de operare - Microsoft Windows 7 (sau mai nou), Linux, MacOS, actualizate si originale, care nu au suferit modificari, nu sunt Open source sau instalate fara licenta
  • Procesor – Intel Core i5 2,5Ghz (2 CORE) sau echivalent
  • Placa de retea - Gigabit Network Interface Controller
  • Memorie RAM - Minim 4 GB
  • Unitate de stocare - SSD sau SSHD
  • Interfata de retea: pe cablu de 1GB, adica adaptor LAN
  • Cablu de retea - Utilizarea unui cablu UTP CAT5E sau CAT6
  • Conectivitatea intre placa de retea PC si router trebuie sa fie de 1000Mbps full-duplex, fara erori sau pierderi de pachete pe interfata LAN intre PC si router.
B.Conditii prealabile efectuarii testelor de viteza:
Testele de viteza, pe care se poate intemeia o reclamatie valida, trebuie efectuate prin intermediul aceluiasi echipament (laptop/desktop) care indeplineste conditiile tehnice mentionate mai sus, functioneaza in parametri normali si este conectat in modem, direct, cu cablul de retea.
Testele de viteza nu se pot efectua in perioada existentei unor deranjamente sau lucrari planificate la retea, comunicate ca atare de catre UPC.

C. Pasii necesari pentru efectuarea testelor de viteza:
  • Crearea de catre Client a unui cont de utilizator in aplicatia Netograf pusa la dispozitie de ANCOM pe site-ul: http://www.netograf.ro , cont care trebuie sa poarte numele Clientului si sa duca la identificarea  acestuia prin asigurarea concordantei intre contul din aplicatia Netograf si IP/MAC router – al titularului contract de furnizare de servicii, obiect al reclamatiei;
  • Efectuarea testelor de viteza prin aplicatia Netograf si descarcarea rezultatelor testelor in format excel din sectiunea Netograf/Rezultate/Istoric;
  • Utilizarea unei conexiuni cu modemul prin cablu UTP CAT6, Ethernet, RJ45 si placa de retea Gigabit Network Interface Controller;
  • Capacitatea si configuratia echipamentului Clientului pot limita rezultatele testului, astfel incat echipamentele cu caracteristici inferioare precum, dar fara a se limita la, procesor cu performante slabe, placa de retea inferioara, memorie insuficienta, pot furniza rezultate care nu corespund vitezei reale a serviciului de internet furnizat;
  • Deconectarea oricaror alte echipamente sau dispozitive de pe modem, enumerand, dar fara a se limita la, calculatoare, Wifi,  tablete, telefoane, camere de luat vederi, echipamente DVR, sisteme audio sau video, orice alte echipamente care s-ar putea conecta la internet;
  • Inchiderea oricaror aplicatii care ruleaza pe fundal, in special a aplicatiilor care pot efectua trafic in perioada efectuarii testelor (update sistem de operare sau aplicatii, antivirus, streaming audio/video, P2P apps, torrents, transmisiune FTP etc.), dezactivarea firewall-ului si inchiderea oricaror conexiuni cu servere proxy;
  • Asigurarea absentei oricaror probleme software (virusi, malware, aplicatii si drivere neactualizate);
  • Utilizarea versiunii actualizate la zi a browser-elor web si folosirea de protocoale tcp/udp, nu http;
  • Utilizarea directa si nemijlocita a modemului pus la dispozitie de UPC.
D. Efectuarea testelor de viteza:
  • Testele de viteza trebuie efectuate intr-un interval de 30 de zile de utilizare a serviciului de acces la internet, calculat intre primul si ultimul test de viteza;
  • In fiecare dintre zilele in care sunt efectuate masuratorile se vor realiza minim 3 grupuri de teste de viteza, fiecare grup de teste fiind compus din 3 teste consecutive, fiecare grup de teste efectuandu-se de pe minim doua browsere web diferite. Durata de timp intre fiecare grup de teste va fi de cel putin 8 ore intre ele, dintre care un grup de teste trebuie efectuat in intervalul 01:00 – 09:00 am;
  • Pentru testarea vitezei maxime de transfer al datelor se va efectua cel putin 1 grup de teste in intervalul de timp cuprins intre orele 01:00 am si 09:00 am;
  • Pentru testarea vitezei de transfer al datelor disponibila in mod normal se vor efectua cel putin cate 1 grup de teste pe zi in afara intervalelor orare de varf (17:00 – 1:00 am);
  • Rezultatele fiecaruia dintre testele de viteza trebuie salvate sub forma capturilor de ecran, precum si in aplicatia Netograf la Sectiunea ‘Rezultate/Istoric Rezultate’ in format excel (.xls, .xlsx);
  • Testele de viteza trebuie efectuate cu respectarea tuturor conditiilor in care pot fi obtinute vitezele de transfer al datelor.
3. Se introduce o noua procedura si un nou termen de solutionare a reclamatiilor primite de la Client referitoare la viteza de transfer al datelor:
Anexa 1 “Conditii Generale ale Contractului” se actualizeaza astfel:
5.3 Termenul de solutionare a reclamatiilor, altele decat cele privind defectiunile si cele referitoare la viteza de transfer al datelor, este de 30 zile calendaristice; in cazul depasirii de catre UPC, din culpa sa exclusiva, a termenului asumat de raspuns la reclamatii, Clientul este indreptatit la despagubiri echivalente cu valoarea serviciilor contractate, impartita la numarul de zile din luna respectiva, inmultita cu numarul de zile de intarziere peste termenul asumat.
Anexa 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se completeaza astfel:

Art. 10 PREVEDERI LEGATE DE EVENTUALE RECLAMATII PRIVIND VITEZA SERVICIULUI DE INTERNET
  • In cazul in care, in urma testelor de viteza efectuate cu respectarea tuturor conditiilor in care pot fi obtinute vitezele de transfer al datelor ale serviciilor de acces la internet, se observa diferente permanente sau care se repeta pe un interval regulat de 30 de zile intre performanta masurata a serviciului de acces la internet in ceea ce priveste viteza si performanta indicata in contract, Clientul poate sesiza UPC prin formularea unei reclamatii.
  • Reclamatia Clientului va fi analizata si solutionata de UPC daca aceasta constituie o reclamatie valida.
  • Pentru ca o eventuala reclamatie sa fie considerata reclamatie valida, Clientul trebuie: (i) sa formuleze reclamatia in scris, depunand-o la orice magazin UPC sau transmitand-o prin e-mail la adresa [email protected] (ii) sa transmita reclamatia in maxim 30 de zile de la data la care Clientul a finalizat efectuarea testelor de viteza; (iii) sa mentioneze in cuprinsul reclamatiei urmatoarele date: numele si prenumele Clientului, codul de client, numarul de telefon si adresa de contact a Clientului, locatia unde au fost realizate testele de viteza si vitezele contractuale contestate (v) sa ataseze reclamatiei documentul in format excel descarcat din aplicatia de masurare, fie in forma tiparita, daca reclamatia se depune in magazinele UPC, fie atasate e-mailului care contine reclamatia, daca reclamatia se depune prin e-mail (vi) sa ataseze reclamatiei capturi de ecran care fac dovada ca echipamentul Clientului indeplineste conditiile tehnice minime.
  • UPC poate solicita Clientului sa completeze reclamatia formulata daca se constata ca acesta nu cuprinde informatiile necesare pentru a fi considerata reclamatie valida; intr-un asemenea caz, Clientul are la dispozitie un termen de maxim 15 zile pentru a transmite informatiile lipsa.
  • In cazul in care Clientul nu transmite informatiile lipsa in termenul indicat sau acestea sunt in continuare incomplete, reclamatia va fi respinsa ca nevalida.
  • In cazul in care Clientul completeaza informatiile lipsa, termenul de solutionare a reclamatiei va curge de la data transmiterii informatiilor lipsa.
  • In cazul in care UPC constata ca testele de viteza au fost efectuate cu incalcarea oricareia dintre Conditiile in care pot fi obtinute vitezele de transfer al datelor pentru serviciul de internet, reclamatia va fi respinsa ca nevalida, rezultatele unor astfel de teste neputand fi luate in considerare pentru constatarea unei neconformitati intre performanta efectiva a serviciului de acces la internet si valorile indicate in Contract.
  • Dupa solutionarea unei reclamatii, indiferent daca aceasta este in sensul admiterii sau respingerii reclamatiei, o noua reclamatie cu privire la viteze poate fi depusa numai pe baza unui nou set de masuratori realizate conform procedurilor aplicabile.
  • In cazul in care Clientul transmite o reclamatie valida referitoare la viteza de transfer al datelor, in termen de maxim 30 de zile de la care Clientul a finalizat efectuarea testelor de viteza, UPC poate alege sa trimita o echipa tehnica pentru evaluarea serviciului si in vederea efectuarii de teste de viteza de la locul instalarii serviciilor.
  • Echipa tehnica va efectua numai operatiunile strict legate de efectuarea testelor de viteza, fara a fi obligata la actiuni ce exced obiectului contractului (devirusari, reinstalare de sisteme de operare, update aplicatii etc.).
  • Clientul se obliga sa asigure accesul echipei tehnice in intervalul orar stabilit in prealabil.
  • UPC va solutiona reclamatia valida referitoare la viteza de transfer al datelor in termen de maxim 30 de zile de la efectuarea testelor de viteza de catre echipa tehnica.
  • Daca urmare a deplasarii echipei tehnice, se constata ca reclamatia este neintemeiata, costul interventiei poate fi facturat de UPC la tarifele precizate in Anexa 2.
4.Se introduce o noua procedura referitoare la remediile puse la dispozitia Clientilor de catre UPC, in cazul existentei unei neconformitati permanente sau care se repeta pe un interval regulat intre performanta masurata a serviciului de acces la internet in ceea ce priveste viteza, si performanta indicata in contract.
Anexa 5 “Conditii tehnice si comerciale specifice Serviciilor de date si internet” se completeaza astfel:

Art. 11 PREVEDERI LEGATE DE EVENTUALE REMEDII PUSE LA DISPOZITIA CLIENTULUI
  • In cazul in care se constata ca reclamatia clientului este valida si intemeiata, UPC poate oferi Clientului unul din remediile prezentate in cele ce urmeaza.
  • O reclamatie valida va fi considerata intemeiata luand in considerare si rezultatele testelor de viteza efectuate de echipa tehnica precum si existenta unei neconformitati permanente sau care se repeta pe un interval regulat de 30 de zile intre performanta masurata a serviciului de acces la internet in ceea ce priveste viteza si performanta indicata in Contract.
  • Cazurile de neconformitate sunt: (i) pentru viteza maxima: daca niciunul dintre testele de viteza nu atinge viteza maxima de transfer al datelor contractata, cu precadere, in intervalul de timp cuprins intre orele 01:00 am si 09:00 am (ii) pentru viteza disponibila in mod normal: daca 51% din testele de viteza nu ating viteza disponibila in mod normal, in majoritatea timpului de accesare a serviciului,  dar cu precadere in perioada din afara orelor de varf (in afara orelor 17:00 – 1:00), (iii) pentru viteza minima: un grup de teste (3 teste consecutive) nu atinge viteza minima mentionata in Contract.
  • Remediile care pot fi acordate de UPC sunt: (i) remedierea situatiei din punct de vedere tehnic, daca este considerata viabila de catre UPC (ii) la cererea expresa din partea Clientului, acordarea unui discount care se va calcula proportional cu valoarea serviciului de acces la internet si perioada in care s-a manifestat neconformitatea si care nu poate depasi valoarea serviciului de internet in perioada vizata; reducerea va fi evidentiata pe o factura ulterioara solutionarii reclamatiei (iii) in cazul in care remedierea situatiei din punct de vedere tehnic nu este considerata viabila de catre UPC, reofertarea cu un nou pachet de servicii, adaptat la noua situatie tehnica constatata.
  • Restul prevederilor Contractului de furnizare de servicii de comunicatii electronice si Anexelor acestuia care nu au fost modificate prin, sau nu sunt in contradictie cu, prevederile prezentei notificari, vor ramane in vigoare si pe deplin aplicabile.
Continutul acestei Informari poate suferi modificari ca urmare a actualizarii serviciilor pe care le furnizam, informari ce vor fi disponibile pe website-ul companiei - www.upc.ro.


Vă mulțumim,
UPC România

Edited by Kalman2007, 07 August 2018 - 18:56.


#14012
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Viteza prin wifi AC pe telefon Huawei P10 (doar 1x1 MIMO), la cativa metrii distanță de router, in curte.
Abonament 300/6, cu router ConnectBox.


Server UPC, București: http://www.speedtest...lt/a/4168538524
Server Vodafone, Voluntari: http://www.speedtest...lt/a/4168534424
Server Speedtest.net, Amsterdam: http://www.speedtest...lt/a/4168550887
Server Speedtest.net, New York: http://www.speedtest...lt/a/4168552698
Server AT&T, San Francisco: http://www.speedtest...lt/a/4168560745

Am mai atașat si niste teste de pe fast.com, nextgen si rds. Cam viteza maximă, (atat cat s-a putu pe wifi) indiferent de destinație.

Comparatia cu FTTH T: http://www.speedtest...lt/a/4157260707

Edited by MembruAnonim, 18 August 2018 - 08:57.


#14013
gabrielmilea

gabrielmilea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 02.12.2013
Ce router ai pentru Fibra T? Știu că cel dat de ei nu e așa de performant.

View Postaddelin, on 18 august 2018 - 08:28, said:

Viteza prin wifi AC pe telefon Huawei P10 (doar 1x1 MIMO), la cativa metrii distanță de router, in curte.
Abonament 300/6, cu router ConnectBox.


Server UPC, București: http://www.speedtest...lt/a/4168538524
Server Vodafone, Voluntari: http://www.speedtest...lt/a/4168534424
Server Speedtest.net, Amsterdam: http://www.speedtest...lt/a/4168550887
Server Speedtest.net, New York: http://www.speedtest...lt/a/4168552698
Server AT&T, San Francisco: http://www.speedtest...lt/a/4168560745

Am mai atașat si niste teste de pe fast.com, nextgen si rds. Cam viteza maximă, (atat cat s-a putu pe wifi) indiferent de destinație.

Comparatia cu FTTH T: http://www.speedtest...lt/a/4157260707


#14014
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sagemcom 5655v2. Nici vorbă sa fie slab.

#14015
gabrielmilea

gabrielmilea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 02.12.2013

View Postaddelin, on 18 august 2018 - 18:29, said:

Sagemcom 5655v2. Nici vorbă sa fie slab.
in regulă, știu ca aveau niște huaweiuri.

#14016
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,216
  • Înscris: 22.02.2017
Exista niste probleme pe linie, probabil datorita utilizarii coaxialului. Incarca greu unele site-uri in unele intervale de timp, buffering la anumite videoclipuri sau platforme video online..... as incerca sa bag DIGI, 28 lei nu e mult, sa vad daca e vreo diferenta...

#14017
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010
Sper să fi mai norocos decât mine cu RDS. A mers dar acum nu mai merge cu viteza din contract. La download am viteză mai mare pe UPC....
Voi face a 4 sesizare, și parcă văd că iar îmi trimite echipă acasă să-mi măsoare viteza cu laptopul lor....
Le-am zis, că problema nu este la mine acasă la echipamente...ci undeva pe rețeaua lor...
Acusi se fac 2 luni....

#14018
_RBT_

_RBT_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,353
  • Înscris: 19.01.2015
Asa se intampla in TM. Problema cu viteza maxima de internet pe fibra persista de mult timp aici si la fel si in localitatile din zona rurala unde se ofera numai EoC care este mai slab decat coaxialul UPC-ului.

Pur si simplu nu merita daca este sa o luam asa, si in plus nu ofera avantajele pe care le ofera UPC la un pachet cu Televiziune si Internet si anume Horizon GO.

#14019
gabrielmilea

gabrielmilea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 02.12.2013

View Postronuquet, on 18 august 2018 - 23:04, said:

Exista niste probleme pe linie, probabil datorita utilizarii coaxialului. Incarca greu unele site-uri in unele intervale de timp, buffering la anumite videoclipuri sau platforme video online..... as incerca sa bag DIGI, 28 lei nu e mult, sa vad daca e vreo diferenta...
ieri erai de altă părere. In locul upc-ului, mi-ai fi reziliat contractul spunând că sunt prea mofturos, iar azi ai sări in barca dușmanului de moarte. :) :)
Merge bine netul de 28 de lei de la digi. Il am și eu in altă locație, iar cu excepția unei fibre rupte de niște imbecili, nu au fost probleme. Dar dacă vei dori să il livrezi pe dispozitive mobile, va trebui să investești 2-3 sute de lei intr-un router cât de cât. Wirelessul digi e din alte vremuri.

Incă ceva, probleme tot sunt de la reorganizarea sufletului........ Nici până in ziua de azi nu imi dau seama ce au vrut să facă.

View PostRobert201, on 19 august 2018 - 08:50, said:

Asa se intampla in TM. Problema cu viteza maxima de internet pe fibra persista de mult timp aici si la fel si in localitatile din zona rurala unde se ofera numai EoC care este mai slab decat coaxialul UPC-ului.

Pur si simplu nu merita daca este sa o luam asa, si in plus nu ofera avantajele pe care le ofera UPC la un pachet cu Televiziune si Internet si anume Horizon GO.
Nu are nicio treabă EOCul cu FTTHul. E o tehnologie inferioară și e clar că nu au cum să se atingă vitezele de pe fibră. Mai grav e că au cam inceput foarte mulți să se plângă de vitezele RDS, intr-o rețea ai cărei parametrii nu prea pot fi influențați de factori externi precum temperaturi extreme sau fluctuații de tensiune.

View Postferibalint, on 19 august 2018 - 01:08, said:

Sper să fi mai norocos decât mine cu RDS. A mers dar acum nu mai merge cu viteza din contract. La download am viteză mai mare pe UPC....
Voi face a 4 sesizare, și parcă văd că iar îmi trimite echipă acasă să-mi măsoare viteza cu laptopul lor....
Le-am zis, că problema nu este la mine acasă la echipamente...ci undeva pe rețeaua lor...
Acusi se fac 2 luni....
Roagă-i să iți seteze ONTul in modul bridge și incearcă cu alt router. Nu au echipamente de talia CB de la UPC.

#14020
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,725
  • Înscris: 14.10.2008
Are ONT-ul in bridge si chiar ONT schimbat, feribalint a facut tot posibilul si atat e viteza la el pe retea, pe magistrala de ceva vreme, pare sa fi dereglat niste setari cei de la RDS cand au facut lucrari, are de asteptat sa isi revina in parametri.

#14021
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010
Eu când am zis că problemele sunt la rețea...
La UPC am Hitron ;)

Edited by feribalint, 19 August 2018 - 19:59.


#14022
gabrielmilea

gabrielmilea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 02.12.2013

View Postferibalint, on 19 august 2018 - 19:58, said:

Eu când am zis că problemele sunt la rețea...
La UPC am Hitron ;)
Nici măcar echipamente de talia Hitron, Ubee sau Cisco nu au.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate