Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.
Last Updated: Mar 29 2024 08:16, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 29 2013 01:47
·
40
#12619
Posted 26 April 2017 - 22:09
Minunea curului, doar Replay-ul ala e ceva de capul lui, dar in niciun caz pe decodor ci pe net, insa si ala e un SD foarte stricat si uneori sunetul e decalat de video.
|
#12621
Posted 27 April 2017 - 13:11
[ https://www.speedtest.net/result/6252173785.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#12622
Posted 27 April 2017 - 17:34
ab06deg, on 26 aprilie 2017 - 19:42, said:
De cand am luat noul mediabox si un modem wireless (mi-au dat ubee-ul) imi merge netul ca porcul. Pe cuvant ca de multe ori ma deconectez de la wifi si folosesc netul mobil. Sa fie modemul de vina? ronuquet, on 26 aprilie 2017 - 20:55, said:
E mai complicat, avand in vedere ca uneori merge, ei pot veni si pot constata ca merge perfect. Un tip de pe aici a ars vreo 5 modemuri intentionat ca sa i le schimbe cu Connect-box, intotdeauna primea Ubee. Da-i un telefon si cere-le Connect-Box-ul... Edited by madalinmdl1, 27 April 2017 - 17:35. |
#12623
Posted 27 April 2017 - 17:55
Am fost azi cu el in brate la reprezentanta, m-a luat casierita cu "marim contractul cu 24 luni ca asa e la schimbare de echipamente" noroc ca era un tehnic acolo si l-am rugat sa verifice modemul, s-a uitat si prin ceva program de-al lor si intr-adevar a vazut ca sunt probleme fix de cand am schimbat modemul. Coincindenta Ceva cu RX... Numai ca testat acolo mergea.Problema la locatie, ma trimit cu el acasa sa il bag in functiune si sa-i sun sa verifice. Deja mergea mai bine, oricum. Aceeasi coincidenta
Ca termen de comparatie eu de o luna mai mult de 3-4 maxim 6 Mbps nu vedeam, ca era diminetaa, amiza sau seara, stateam secunde bune sa imi incarce o pagina, ca de fapt asta m-a deranjat, nu viteza de download (chit ca is legate). A venit si tehnicul, mi-a schimbat ceva mufe pe la cutie si merge rezonabil acum (70-80-85 Mbps acum, la abonament de 150). Mai ramane de schimbat cablul principal care e extrem de vechi, il aman pana in vara. Daca merge mai bine ca orange mobil indoor, e destul pentru mine (ce am ajuns sa imi doresc in 2017 ) ). Long story short, deocamdata is cu ubee-ul. Sub supraveghere. Dar chiar nu voiam sa trebuiasca sa aflu ca pe modeul me il cheama ubee si ca e cel mai prost. Preferam sa traiesc in prostie ) |
#12624
Posted 27 April 2017 - 18:31
#12625
Posted 27 April 2017 - 19:34
madalinmdl1, on 27 aprilie 2017 - 19:26, said:
Daca mai ai probleme cu modemul, toarnă peste el o cana de apa, apoi suna la tehnic. Ei o sa vina sa ți-l schimbe, și vorbește cu ei sa îți dea alt tip. Chiar dacă nu îți dă conect box , cere măcar un Tehnicolor. Pe mine ma ținut 10 luni, ca apoi am negociat la retenție și am fost și lam schimbat cu Conect Box, deși Tehnicolor mergea ok |
#12626
Posted 27 April 2017 - 19:48
@k0r3k7 : astia nu verifica echipamentele, le schimba pur si simplu. Mi se arsese mie un decodor SD, nici macar nu au facut proba, mi l-au schimbat direct.. la fel si cand nu mai prindea nu stiu cate canale DVR HD-ul, mi l-au schimbat direct.
Edited by ronuquet, 27 April 2017 - 19:49. |
#12627
Posted 27 April 2017 - 19:56
http://www.speedtest.../2825722095.png
În ultima perioada mergem destul de ok netul. Fara clasicile oscilații. |
#12628
Posted 27 April 2017 - 20:02
ab06deg, on 27 aprilie 2017 - 17:55, said: Am fost azi cu el in brate la reprezentanta, m-a luat casierita cu "marim contractul cu 24 luni ca asa e la schimbare de echipamente" noroc ca era un tehnic acolo si l-am rugat sa verifice modemul, s-a uitat si prin ceva program de-al lor si intr-adevar a vazut ca sunt probleme fix de cand am schimbat modemul. Coincindenta Ceva cu RX... Numai ca testat acolo mergea.Problema la locatie, ma trimit cu el acasa sa il bag in functiune si sa-i sun sa verifice. Deja mergea mai bine, oricum. Aceeasi coincidenta Ca termen de comparatie eu de o luna mai mult de 3-4 maxim 6 Mbps nu vedeam, ca era diminetaa, amiza sau seara, stateam secunde bune sa imi incarce o pagina, ca de fapt asta m-a deranjat, nu viteza de download (chit ca is legate). A venit si tehnicul, mi-a schimbat ceva mufe pe la cutie si merge rezonabil acum (70-80-85 Mbps acum, la abonament de 150). Mai ramane de schimbat cablul principal care e extrem de vechi, il aman pana in vara. Daca merge mai bine ca orange mobil indoor, e destul pentru mine (ce am ajuns sa imi doresc in 2017 ) ). Long story short, deocamdata is cu ubee-ul. Sub supraveghere. Dar chiar nu voiam sa trebuiasca sa aflu ca pe modeul me il cheama ubee si ca e cel mai prost. Preferam sa traiesc in prostie ) Un echipament trebuie sa funcționeze în parametri acum dacă ei oferă diverse echipamente mai fiabile sau chinezării este problema lor.... Clientul ca și beneficiar al unui serviciu PLATIT nu poate fi îngrădit chiar și prin clauza abuziva de a schimba un echipament. PS: pe lîngă ANPC mai există și ANCOM decident al condițiilor, parametrilor tehnici a serviciului platit, clauze contractuale ( tehnic ) care "pot să-i puriceasca", de fapt orice problema tehnica raportată către ANPC este direcționată sau se solicita suport tehnic de la ANCOM. |
|
#12629
Posted 27 April 2017 - 20:45
Eu unul mi-am rezolvat problema de viteza și diferența dintre NETOGRAF și inelul UPC . Chiar și între concurenții prezenti pe piața exista conexiuni directe între inelele locale.... Și una e testul in inelul de intranet al unuia și alta "pe teava reală" ceea ce măsoară NETOGRAF.
Bun acum.... Pe testele lor ( mă refer pe inelul de fibra UPC dar și către RCS-RDS, Nexgen, Orange care sunt tot o infrastructura "locala" ) am 301-303 pe download și 6,1-6,3 pe upload iar pe NETOGRAF 280 minim fata de 90-160 înainte dar o constanta aproximativa de 296 download și 6,4-6,7 in upload . Bun.... Telefon.... Discuții.... Setări..... Reconfigurări și TOTUL din centrala o rezolvara.... Nu are importanta că este luni sau simbata acum am stabilitate DAR după ce le-am transmis răspunsul ANCOMhttp://cloud.tapatal...27-171945-1.pdf |
#12631
Posted 28 April 2017 - 07:48
yo8llx, on 27 aprilie 2017 - 20:02, said:
Referitor la prelungire contract "da o întrebare " / ( bun o reclamație a se citi ) la ANPC atasind și copie scanata la contract. Atît timp cît echipamentele sunt in custodie condiționarea schimbării acestora constituie un abuz, chiar și dacă există vreo clauza contractuala . Un echipament trebuie sa funcționeze în parametri acum dacă ei oferă diverse echipamente mai fiabile sau chinezării este problema lor.... Clientul ca și beneficiar al unui serviciu PLATIT nu poate fi îngrădit chiar și prin clauza abuziva de a schimba un echipament. PS: pe lîngă ANPC mai există și ANCOM decident al condițiilor, parametrilor tehnici a serviciului platit, clauze contractuale ( tehnic ) care "pot să-i puriceasca", de fapt orice problema tehnica raportată către ANPC este direcționată sau se solicita suport tehnic de la ANCOM. Cred ca listez postul tau si il lipesc pe usa de intrare in UPC Am mai luat un mediabox pe care platesc chirie (!) si atunci s-au oferit sa schimbe si modemul cu unul wireless. I-am zis sa faca prelungirea pe 12 luni, nu pe 24, chit ca prima reactie a fost sa le las acolo si sa renunt. Dar se facuse o coada dupa mine, de mi-a fost jena de bietii oameni care stateau la rand, pana a butonat tipa cu un deget hartiile de predare echipament. Am lasat asa... Oricum, acum ca s-a desfundat revenim la starea de zen Attached Files |
#12632
Posted 28 April 2017 - 08:32
ab06deg, on 28 aprilie 2017 - 07:48, said: Cred ca listez postul tau si il lipesc pe usa de intrare in UPC Am mai luat un mediabox pe care platesc chirie (!) si atunci s-au oferit sa schimbe si modemul cu unul wireless. I-am zis sa faca prelungirea pe 12 luni, nu pe 24, chit ca prima reactie a fost sa le las acolo si sa renunt. Dar se facuse o coada dupa mine, de mi-a fost jena de bietii oameni care stateau la rand, pana a butonat tipa cu un deget hartiile de predare echipament. Am lasat asa... Oricum, acum ca s-a desfundat revenim la starea de zen Chestia este ca sa ai macar o dovada de discuție amiabila ( te ajută și demonstrează buna voință a ta ca și client ) și email sau tichet. |
#12633
Posted 28 April 2017 - 12:21
Întotdeauna m-am înțeles cu orice furnizor, nu s-a întâmplat o data sa nu obțin ceva în limita bunului simț și asta fără amenințări de plecări și portari. Dar e drept ca telefonic, la București, nu în orașele mici. Trebuia sa cer mediaboxul respectiv la retenție și asta e. Dar nu mai aflam "ca asa e la schimbare de echipamente"
|
|
#12634
Posted 28 April 2017 - 12:40
ab06deg, on 28 aprilie 2017 - 12:21, said: Întotdeauna m-am înČ›eles cu orice furnizor, nu s-a întâmplat o data sa nu obČ›in ceva în limita bunului simČ› Č™i asta fără ameninČ›ări de plecări Č™i portari. Dar e drept ca telefonic, la BucureČ™ti, nu în oraČ™ele mici. Trebuia sa cer mediaboxul respectiv la retenČ›ie Č™i asta e. Dar nu mai aflam "ca asa e la schimbare de echipamente" Ca o paranteza, bun..... NU are a face cu netul UPC ci doar cu abuzului... Impunerea expusa pe aici.... Maică-mea a schimbat , modificat ab la Telekom renuntind la tel fix & internet lasind doar tvsat fiind iesită din obligativitate cu mult timp in urma.... Ii impuse prelungirea pe 24luni la tvsat.... emisa factura si trimis noul contract a/ 24luni.... Discutat ( eu ) expus.... ca este O MODIFICARE A UNUI CONTRACT iesit din perioada de obligativitate.... Ei NU nu se poate, este obligatoriu altminteri plateste ab majorat.... un abonament ce nu apărea în nici o grila a lor !!!! Vax.... După o luna ( intre timp reclamatie ANPC+convorbirile telefonice înregistrate si reclamatie ANCOM ) mă căutară EI si se PUTU ABSOLUT TOTUL.... fara obligativitate.... acelasi tarif ca cel afisat pe web.... Factura de scădere..... Edited by yo8llx, 28 April 2017 - 12:47. |
#12635
Posted 28 April 2017 - 15:50
Sa mor daca mai inteleg ceva cu ping-ul.....
Attached Files |
#12636
Posted 28 April 2017 - 17:25
Nu trebuie sa te plangi la ANPC, ceea ce ti-au zis tie ab06deg e pur si simplu ca sa te ciupe de client inca 2 ani de zile. Chestiile astea merg pentru prosti.
Daca le spui ca ceea ce au spus ei constituie un abuz, si ca maine faci contract la RCS si ii dai la ANPC, in secunda 2 iti scot Connect-Box-ul pe masa. Au niste tehnici foarte nesimtite de a prelungi, exact cum aveau si cei de la Romtelecom acum ceva ani. Iar persoana care a spus ca nu da Connect Box daca nu prelungesti pe 2 ani, si tu ai fi prelungit, ar fi primit un bonus substantial de pe urma prostiei tale. (daca ai fi avut prostia necesara incat sa semnezi pe 2 ani pt un nou echipament) Eu le-am dat cu jet si i-am facut sa nu mai deschida gura, asa ca am 5 decodoare, connect-box cu 300 mbps, toate pachetele fara unguri la 77 lei pe 1 an, daca nu eram tare in gura si nu ii calmam acum plateam minim 120 lei si aveam contract pe 2 ani. Sunt niste rahati avizi dupa profit, fara sa introduca echipamente de calitate sau sa faca servicile cu adevarat premium. Horizon-ul ala e bun sa iti pui picioarele cand faci treaba mare la baie, ca sa nu iti fie rece la picioare de la gresie. Edited by ronuquet, 28 April 2017 - 17:30. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users