Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Cordon Electronics,Evolio,Media Galaxy niste tepari nesimtiti!

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Sa va povestesc patania mea cu tableta fiului meu,poate aveti de gand sa faceti ca mine...Posted Image

Tableta a fost cumparata din magazinul Mediagalaxy Auchan Militari in data de 12 Martie 2013.
   In data de 3 August 2013 am mers cu ea la service-ul Cordon Electronics din Calea Mosilor nr.306,sector 2,Bucuresti deoarece nu mai functiona corect,mai exact se aprindea dar nu putea fi folosita la nicio aplicatie.In acel service am ajuns la recomandarea celor de la call center-ul Evolio ca fiind unitatea lor de service agreeata.
  Raspunsul celui de la service a fost ca are o problema de soft care va fi rezolvata in laboratorul firmei respective intocmindu-se un proces verbal de constatare.Acelasi raspuns l-am primit si de la Evolio...ca e nevoie de o simpla resoftare care nu pot sa o faca decat ei ...in laborator.
Pe data de 12 August 2013 am fost anuntat printr-un sms ca tableta a sosit din laborator si pot sa vin sa o ridic.
Tableta a fost ridicata defecta din service cu mentiunea pe fisa de reparatie ca nu se poate repara din lipsa de piese in stoc,urmand sa ma adresez magazinului de unde am cumparat-o pentru inlocuire.
In data de 14 august m-am prezentat la magazin cu procesul verbal intocmit de service si cu aparatul in ambalajul initial.
Raspunsul celor de la magazin a fost ca nu pot sa mi-o inlocuiasca deoarece nu reiese clar din procesul verbal emis de service.
In acel moment am sunat iar la Evolio iar reprezentantul firmei respective mi-a recomandat sa o trimit la sediul Evolio /Televoice pentru inlocuire.Am lasat-o in magazinul Mediagalaxy pentru a fi trimisa la Evolio,termenul fiind de 2-3 zile lucratoare,la telefon mi s-a promis ca va fi trimisa o alta tableta la magazin.
  Astazi am telefonat la magazinul Mediagalaxy pentru a afla stadiul cererii mele,afland ca tableta nu a sosit ci a fost trimisa in service la Evolio.
Neintelegand situatia am intrebat de ce au trimis-o din nou deoarece mai intrase odata in service,domnul respectiv spunandu-mi ca asta a fost decizia importatorului Evolio,respectiv firma Televoice.
Am luat legatura cu firma Televoice,care mi-a confirmat ca tableta se afla la firma Televoice dar ca nu poate fi reparata deoarece e spart ecranul si ca imi va fi trimisa inapoi defecta.
Cand am auzit asta le-am zis ca tableta nu a avut spart ecranul la intrarea in service,se aprindea corect ecranul,proba fiind facuta in fata angajatului Cordon Electronics.Mai mult tableta avea o folie de protectie pe ecran care acum lipseste.
Acest presupus defect nu este consemnat in procesul verbal de predare la service nici la intrare nici la iesire din service fiind mentionat ca produsul este in garantie.
Raspunsul celor de la Evolio(firma Televoice) este ca nu se mai acorda garantie deoarece este sparta si nu se poate repara.
In acest moment inclin sa cred ca aparatul a fost spart in service-ul Cordon Electronics sau chiar nu este aparatul meu predat initial deoarece nu se mai aprinde deloc iar din fabricatie nu are trecuta o serie pe carcasa decat pe ambalaj.
La Cordon n-ai cu cine sa te intelegi...e deja clasica situatia cu service-ul asta...te ia unul tare de la inceput si da vina pe magazin...isi permite si corectii "gramaticale" total aiurea vrand sa-ti confirme ca e analfabet dupa ce de abia ii mai suporti aroganta.


Acum astept raspunsul ANPC-ului ca deja mi-am facut multi nervi.

Edited by alexa32, 21 August 2013 - 19:06.


#2
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Daca ai primit raspuns ca-i spart , inseamna ca au un "baiat" priceput in "reciclat" !!
Ai predat un obiect intreg , daca era spart ecranul , era trecut in fisa de constatare !!

#3
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006
Era bine daca faceai cateva poze ale tabletei inainte de a o preda in service.
Chestia asta a devenit aproape obligatorie in zilele noastre, diverse service-uri dubioase "descopera" convenabil tot felul de defecte ca sa nu acorde garantie.

#4
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 tidicristi, on 21 august 2013 - 19:23, said:

Daca ai primit raspuns ca-i spart , inseamna ca au un "baiat" priceput in "reciclat" !!
Ai predat un obiect intreg , daca era spart ecranul , era trecut in fisa de constatare !!
Asta le-am zis si eu, in fisa nu scrie decat "nu booteaza".
Mai mult ca sigur ca au schimbat-o stiind ca n-are serie externa...au resoftat-o si cine stie pe unde a ajuns.

 Mocebon, on 21 august 2013 - 19:27, said:

Era bine daca faceai cateva poze ale tabletei inainte de a o preda in service.
Chestia asta a devenit aproape obligatorie in zilele noastre, diverse service-uri dubioase "descopera" convenabil tot felul de defecte ca sa nu acorde garantie.
Am ales tableta asta deoarece e singura facuta pentru copii.
Fiul meu a avut mare grija de ea,folie pe ecran,husa..etc.

Acum  ma intreaba in fiecare zi cand o repara service-ul habar n-are cati nervi imi fac cu astia.

Edited by alexa32, 21 August 2013 - 19:38.


#5
BlueSoon

BlueSoon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,526
  • Înscris: 10.06.2006
E o "procedura standard " asta cu deteriorarea fizica a produsului si apoi refuzarea garantiei pe motiv ca nu corespunde termenilor din cauza ca e deteriorata. E un mod miselesc de a se scoate fara sa piarda. De obicei clientul ramane cu buza umflata...doar daca...nu cumva esti dispus sa mergi pana la capat si sa demasti obiceiul asta nesimtit al celor de la magazinele de electronice.

Nu esti singurul care a patito, zilele trecute se mai plangea cineva de un telefon..exact aceiasi istorie.

Edited by BlueSoon, 21 August 2013 - 19:47.


#6
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Are serie , inclusiv pe carcasa , dar si pe interior !! E trecut in certificatul de garantie !!
Cred ca trebuie sa cumperi alta tableta , pt. fiul tau !! Ca se pare ca o sa ai un "razboi" lung !

E foarte clar , ca au un "priceput" (dar slab platit !!) , care mai cistiga si el un ban !! Nu a crezut , ca se ingroasa gluma !! Mare minune sa nu fie "out" , ca a fost in "perioada" de proba !!

#7
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,761
  • Înscris: 09.05.2005
Faza cu ecranul e teapa clasica la firmele romanesti de "rebranduire" a tabletelor :)

#8
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 BlueSoon, on 21 august 2013 - 19:46, said:

E o "procedura standard " asta cu deteriorarea fizica a produsului si apoi refuzarea garantiei pe motiv ca nu corespunde termenilor din cauza ca e deteriorata. E un mod miselesc de a se scoate fara sa piarda. De obicei clientul ramane cu buza umflata...doar daca...nu cumva esti dispus sa mergi pana la capat si sa demasti obiceiul asta nesimtit al celor de la magazinele de electronice.

Nu esti singurul care a patito, zilele trecute se mai plangea cineva de un telefon..exact aceiasi istorie.

   ...nu credeam ca sunt atat de javre.

 LensFlare, on 21 august 2013 - 19:52, said:

Faza cu ecranul e teapa clasica la firmele romanesti de "rebranduire" a tabletelor Posted Image
  Dar le-am facut proba ,am aprins-o in fata celui de la service...i-am aratat cum se blocheaza ecranul la pornire...la logo-ul Evolio.

 tidicristi, on 21 august 2013 - 19:48, said:

Are serie , inclusiv pe carcasa , dar si pe interior !! E trecut in certificatul de garantie !!

Are serie pe certificatul de garantie,pe cutie dar pe exteriorul carcasei nu e.
De demontat n-am demontat-o.
I-as face o expertiza undeva dupa ce o iau de la magazin...daca nu rezolv nimic cu ANPC-ul...pana atunci o las acolo.

Edited by alexa32, 21 August 2013 - 19:55.


#9
iulnec1976

iulnec1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.09.2013
Cordon Electronics sunt niste tepari. Profita de nestiinta clientilor. Am trimis in service0ul lor, la recomandarea HP Romania, un laptop HP pentru a i schimba carcasa. Dupa constatare, mi se spune ca am nevoie de top ansamblul carcasa display + display + balamale deteriorate etc (pentru ca chipurile display-ul e lipit de cracasa. Intradevar balamalele sunt deteriorate. Insa acestea se puteau comanda separat (pe ebay de exemplu. Cei de la Cordon Electronics au profitat de nestiinta clientului. In ziua de azi, cand clientii sunt foarte greu de atras, atunci cand cineva apeleaza la tine, fa-l sa apeleze si a doua oara. Mi-au lasat un gust amar.

#10
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
ANPC-ul mi-a dat dreptate si obliga Evolio sa-mi inlocuiasca tableta.

Cred ca s-au pricopsit si cu o amenda.

Attached Files

  • Attached File  Anpc.JPG   127.75K   187 downloads

Edited by alexa32, 03 October 2013 - 17:58.


#11
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Oau !! Ai avut rabdare pina la urma cu ei , e bine ca ai reusit sa rezolvi problema .
Macar copilul o sa fie fericit , ca destul a asteptat dupa ea !!
Banuiesc ca ai avut un car de draci , pina ai rezolvat !!

#12
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Copilului i-am cumparat alta acum vreo luna,bineinteles alta marca,ca sa nu stea suparat si am avut timp sa ma razboiesc cu ei.
Stiam ca va dura,ANPC-ul se misca mai greu dar o face bine.

#13
nanashu

nanashu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,036
  • Înscris: 18.08.2004
am aflat azi ca nici NOKIA nu mai lucreaza cu ei... si nici Samsung

Se pregateste oare si HTC? http://www.htc-club....tc-din-romania/

Edited by nanashu, 11 November 2013 - 20:21.


#14
nanashu

nanashu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,036
  • Înscris: 18.08.2004

 alexa32, on 03 octombrie 2013 - 19:48, said:

Copilului i-am cumparat alta acum vreo luna,bineinteles alta marca,ca sa nu stea suparat si am avut timp sa ma razboiesc cu ei.
Stiam ca va dura,ANPC-ul se misca mai greu dar o face bine.
asa este, se misca si cam in 90% din cazuri o fac in favoarea clientului. D'asta si sunt firme care au devenit mai "serioase" dupa ce au tot incasat-o de la ANPC. Ce ma mira pe mine este incapatanarea/ nesimtirea celor care au gresit si care, pentru o suma nu tocmai mare - aceasta tableta nu este una de 1000ron - au riscat sa si-o ia peste bot.

#15
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 nanashu, on 13 noiembrie 2013 - 18:38, said:

Ce ma mira pe mine este incapatanarea/ nesimtirea celor care au gresit si care, pentru o suma nu tocmai mare - aceasta tableta nu este una de 1000ron - au riscat sa si-o ia peste bot.
Magazinul a dat dovada de nesimtire crasa,nu a intervenit deloc in favoarea mea desi lor le platisem...poate nu credeau ca ma duc la ANPC.
Evolio a incercat sa acopere service-ul Cordon, stiau si ei ca tableta nu mai era cea initiala,practic era vorba de o hotie,poate chiar de competenta politiei.

#16
nanashu

nanashu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,036
  • Înscris: 18.08.2004
Probabil tu nu ai fost singurul sau primul care a patit asa ceva :(... multi sigur "au cazut la pace" cu ei si, vazand ca "le merge", au perpetuat aceasta marlanie (sau hotie cum bine o numeai). Dar tot stau si ma intreb (luand in calcul comportamentul lor fata de o tableta de 3 - 400 ron) ce se intapla daca in discutie era o tableta mult mai scumpa.(sau un telefon de peste 1000 ron)

#17
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Aceste produse chinezești nu se repară.
Sunt niște obiecte care odată stricate, se aruncă.
Nu există la niciun service vreo posibilitate concretă de reparație, întrucât viața unor astfel de produse este extrem de scurtă, fiind vândute maxim un an.
În aceste condiții, ținând cont de rata vitezei de înlocuire, niciunde în lume nu se repară.

Importatorii de comun acord cu fabricanții convin asupra unui număr suplimentar de produse destinate de la bun început înlocurii.  De exemplu, fabricantul chinez oferă la 1000 de tablete 20-50 tablete în plus, fără bani.   În cazul că în termenul de garanție apar probleme, importatorul înlocuiește din prima produsul defect.    Solicitarea de a fi trimisă în service aparare doar pentru a nu li se înscena defecte inexistente.

Din păcate, uneori, importatorii sunt mai de proastă calitate.   Vând din prima stocul necesar înlocuirii și apoi încearcă tot felul de măscări.
Asta este, cu timpul se cern oamenii serioși de cei neserioși.

#18
GheorgheNTI

GheorgheNTI

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.09.2014
S.C. Cordon Electronics S.R.L. sunt foarte mari tepari, eu am trimis un telefon cu display-ul defect si au refuzat sa-l repare pentru motivul aberant ca am intervenit neautorizat la soft. Update se considera interventie neautorizata la software !? Telefonul era un Huawei , aviz amatorilor de telefoane Huawei

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate