Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Filme de nota 10
Last Updated: Dec 26 2023 00:39, Started by
Yorks6
, Dec 02 2005 14:00
·
1
#1009
Posted 09 December 2015 - 22:09
Intrarea Dragonului1973
Calauza 1976 Leon 1994 The Matrix 1999 The Godfather 1972 Tacerea mieilor 1991 Blade Runner 1982 Terminatorul 1984 Platoon 1986 Intalnire de gradul III 1977 Prometheus 2012. Top 3 : 1.Predator 1979 - '90 - 2010. 2.Indiana Jones și Cautatori arcei pierdute '81 - '84 - '89 - 2008. 3.Alien 1979 - '86 - '92 - '97. (AvsP : Alien vs Predator '2004 - Aliens vs Predator Requiem 2007). |
#1011
Posted 08 February 2016 - 10:22
Groundhog Day (1993)
Avatar (2009) Back to the Future (1985) Singin' in the Rain (1952) Meet Me in St. Louis (1944) Once Upon a Time in The West (1968) For a Few Dollars More (1965) Boyhood (2014) Hugo (2011) 2001: A Space Odyssey (1968) Interstellar (2014) The Babadook (2014) Poltergeist (1982) |
#1012
Posted 03 April 2016 - 01:13
A trecut ceva vreme de cand n-am mai vazut un film pe care l-as baga intr-un top, m-am specializat pe capodopere de actiune.Sa vedem ce-mi spune memoria. Ce m-a impresioant cu adevarat, nu ? Si un clasament pe deasupra. Nu e usor, sunt experiente mai vechi si nu sunt sigur ce m-a marcat cu adevarat.
1. Fellini - 8 1/2 2. Fellini - La Dolce Vita 3. Fellini -La strada ( Imi place regizorul asta, recunosc ) 4. Bergman - Persona Recunosc ca nu l-am prea inteles , mai ales ca trimite si la arhetipuri , dar stiu ca mi-a produs o impresie puternica. 5. Bergman - The Seventh Seai 6. Tarkovski- Nostalgia Calauza m-a pierdut si ce ma pierde ma scoate din sarite. 7.Bunuel -Viridiana 8. Antonioni -Il Grido 9. Cacoyannis- Zorba grecul 10. Antonioni- Blow up |
#1013
Posted 22 May 2016 - 23:33
Memento un film interesant si destul de original, incepe cu sfarsitul si se termina cu inceputul
|
#1014
Posted 28 July 2016 - 09:45
De obicei nu-mi place sa revad filme. De fapt 2-3 daca am revazut vreodata pe PC. S-a mai nimerit la TV, unde sunt redifuzate destul de des.
Am revazut recent The Machinist si pot sa zic ca este unul dintre cele mai bune ecranizari, desi bugetul nu a fost unul foarte generos. A fost mult ridicat in topuri datorita scenariului original, mult diferit de thrillerele clasice. |
#1015
Posted 10 August 2016 - 20:24
Matrix.
Tacerea mieilor. Leon. Alien. Terminator. La lingua del santo. Kagemusha. Chocolate (2008). Blade Runner. Edge of Tomorrow. |
#1016
Posted 07 October 2016 - 21:26
Engineer_xxl, on 13 noiembrie 2014 - 19:23, said: 5.Pay it Forward (pacat de copilul asta ca nu a stiut sa profite de talentul lui) N-are treaba talentul. Problema e ca din asta [ http://imgc.allpostersimages.com/images/P-473-488-90/10/1061/3HML000Z/posters/haley-joel-osment.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] a devenit asta [ http://intouch.wunderweib.de/assets/styles/600x600/public/intouch/media/redaktionell/wunderweib/intouch_2/1news/2014_10/september_36/woche2_25/thilo_15/haleyjoelosment/haley-joel-osment-h.jpg?itok=ouHiKbhS - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Probabil ii e greu sa-si gaseasca joburi. La urma urmei, cate roluri de bancher cu sindrom Down pot fi disponibile? |
#1017
Posted 30 April 2017 - 18:43
TOP 10 *ordine aleatorie
1. DOGVILLE 2. CIDADE DE DEUS 3. THE GODFATHER 1 4. Requiem for a Dream 5. Oldboy *varianta asiatica 6. Incendies 7. Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring 8. Jodaeiye Nader az Simin * A separation 9. Pulp Fiction 10. Mulholland Drive 11. Memento 12. Lost Highway 13. 2001: A Space Odyssey 14. Schindler's List 15. Forrest Gump 16. Apocalypse Now 17. One Flew Over The Cuckoo's Nest 18. A Clockwork Orange 19. The Shining 20. Fight Club 21. Taxi Driver 22. The Deer Hunter ... oho, si inca mai sunt... IN THE MOOD FOR LOVE * asiatic, o minunatie, trilogia MILLENNIUM *suedeza... si cate am uitat.... |
#1019
Posted 04 January 2019 - 13:58
Forrest Gump
Se7en LOTR Shawshank Redemption Silance of the Lambs Green Mile |
#1020
Posted 30 October 2022 - 18:41
The God Shepherd(2006)
Columna(1968) A Bronx tale(1993) Parasite(2019) |
#1021
Posted 27 January 2023 - 19:58
Am dat in seara asta peste melodia lui Eminem...
un film care mie mi -a placut maxim si pe care l-asi vedea over and over again...Real Steel Spre sfarsit , fi-mea plange cand il vede . Il pot incadra si la ...printre cele mai bune SF uri vazute. |
#1022
Posted 29 July 2023 - 13:24
10 filme de nota 10:
1 - The Loneliness of the Long Distance Runner 2 - The Godfather (1-2) 3 - Pulp Fiction 4 - Taxi Driver 5 - Zbor deasupra unui cuib de cuci 6 - Path of Glory 7 - Casablanca 8 - Reservoir Dogs 9 - Seven Samurai 10 - Serpico Ordinea e aleatorie, nu reprezinta un clasament in sine, ci doar zece filme pe care le revad oricand cu aceeasi placere ca si prima oara. |
#1023
Posted 26 December 2023 - 00:39
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users