Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema combina frigorifica

Persoanele care nu se scalda (in ...

Redmi K50 in Reteaua Digi
 Revolut x Vodafone - Obține ...

Cade internetul la platformele St...

Rulouri de aluminiu DIY

Magnolia Urban Residence
 Despre Monitorizarea Sunetului &#...

Șeful bancii centrale a Polo...

Ac adaptor HKA 12150EC 230

Dosarul Revoluției: „g...
 Difuzor pentru smart Tv

Turul Frantei in Bucuresti mergeti?

Player fara casti

Ati fi de acord cu gratuitatea pr...
 

Ce site sa fac, sa curga banii repede?

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,409
  • Înscris: 25.10.2008
Pe Romania cred ca inca mai functioneaza 2parale. Pe extern habar n-am... poate ceva de la amazon sau ebay?

#20
voiqu

voiqu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.12.2013
Posibilitatiile de a face astfel de site-uri din care sa sa-ti curga si 1000 eur in 3 zile sunt nenumarate daca stii unde si cum sa cauti. Pana acum eu am gasit 2 variante prin care sa ajung la astfel de rezultate fara prea multe cautari si pot garanta ca exista multe alte variante. O sa scriu despre una din ele in randurile ce urmeaza:

Pasul1 - target principal: Totul porneste de la research de cuvinte cheie, de unde o sa-ti dai seama de volumul de cautare pentru anumite cuvinte cheie in jururl carora vrei sa-ti construiesti site-ul.

[ http://voiqu.com/wp-content/uploads/2013/12/keyword.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dupa cum se poate vedea in imaginea de mai sus, cuvantul cheie "facebook cover photos" are un volum mediu de cautare de aproximativ 450 000 de cautari in fiecare luna. Evolutia in ultimul an a fost descrescatoare, insa nici 300 000 de cautari cate au fost luna trecuta nu a fost chiar asa rau.

Pasul2 - dezvoltare: Odata ce ai cuvantul de baza, ideal ar fi sa gasesti alte 10-50 de cuvinte cheie similare deoarece e super greu sa cresti pe un singur cuvant si este mult mai usor sa ai cresteri pe mai multe cuvinte in stransa legatura cu cuvantul de baza

Pasul3 - ograda vecinului: un pas super important este sa spionezi competitia sa-ti dai seama daca ai sanse sa ajungi pe locurile care iti pot aduce bani sau ramane doar un vis frumos. Exista mai multe tool-uri cu care poti vedea cate link-uri sunt indreptate spre site-urile vecinilor. In mare o sa-ti dai seama daca merita investitia in copywriteri care sa scrie pentru tine, in bloggeri care sa posteze articolele scrise de copywriteri, in minioni care sa-ti inscrie site-ul prin directoare sau mai stiu eu unde.
Daca e sa cauti cuvantul cheie principal in google, mie cel putin imi arata site-ul coverphotofinder.com.
[ http://voiqu.com/wp-content/uploads/2013/12/coverphotofinder.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dupa cum se poate vedea eu folosesc majestic seo pentru a spiona ograda vecinului, iar site-ul cu pricina se poate vedea ca are indreptat spre el 1145 de link-uri de pe 303 domenii diferite. Din experienta ce-am acumulat-o pana acum, eu zic ca in 6 luni ai putea sa rezolvi minim un top 3 pentru acest cuvant destul de lejer. Cred ca gasesti copywiter care sa-ti scrie 50 de articole pe luna (2 articole jumate pe zi calculat cu 20 de zile lucratoare pe luna) timp de 6 luni. Si ma repet, daca mai angajezi si un minion care sa-ti puna si 30 de directoare, 10-20 de formuri, 30 de anunturi ... e mai lejer

Pasul4 - calcul costuri si venituri: La acest pas, iei frumos creionul in manuta si scrii absolut toate costurile: costul cu dezvoltarea site-ului, costul cu atragerea de poze, costul cu editarea pozelor, costul cu copywriting-ul, costul cu linkbuilding-ul, costul pentru research si asa mai departe. Pe cealalta coloana scrii venitul estimat din adsense, bannere sau mai stiu eu ce Posted Image.  Tragi linie si vezi daca o sa-ti curga banii repede sau nu. THE END.

Analiza mai poate fi continuata, se pot descoperi cateva insight-uri suplimentare, aceasta fiind doar baza. Daca ti se pare interesant ce-am scris si cum am gandit lucrurile si vrei sa vorbim mai multe te astept pe site-ul meu http://voiqu.com/blog/

Edited by voiqu, 27 December 2013 - 15:46.


#21
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,409
  • Înscris: 25.10.2008
Voiqu, bine ca ti-ai facut cont aici pe forum sa ne luminezi si sa-ti faci reclama.

Scuza-ma, dar esti cam pe langa. Sfaturile date de tine poate functionau prin 2011, dar in 2014 nici o sansa. Mai cumpara tu acum inscrieri in directoare, anunturi si spam pe forumuri, si sa ne anunti in cat timp ajungi in sandbox.

In 6 luni pe prima pagina la google pe acea cautare? Nu stii ce vorbesti. Inafara faptului ca e o mare tampenie sfatul sa optimizezi pe 50 cuvinte cheie, ti-ai ales si cel mai penibil exemplu.  Pe acel keyword e o competitie imensa si cautarile lunare sunt extrem de mici, in raport cu concurenta.

Mi se pare o nesimtire sa vii aici pe forum si in primul tau post sa ne dai noua lectii cum se face o optimizare si o campanie de link-building. Si nu m-ar fi deranjat daca dadeai niste sfaturi bune, dar pana acum ai spus numai tampenii.

#22
voiqu

voiqu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.12.2013
Am zis de mai multe lucruri acolo nu doar de directoare, anunturi si forumuri. Daca tu doar pe respectivele le-ai vazut eu zic sa deschizi ochii mai bine. Legat de numarul de cuvinte cheie recomandat sa le lucrezi, poti intreba pe oricine cum e mai usor: sa rankezi pe cuvantul "haine" sau pe cuvintele "haine", "haina", "haine online", "haine vanzare", "haine de vanzare" ... Se numesc variatii si esti pe alta lume daca esti de parere ca nu ajuta la rankarea pe cuvantul de baza.
Mi se par geniali romanii care critica distructiv la fel ca tine. Daca erai mai bun ca mine imbunatateai varianta mea sau dadeai un exemplu mai bun nu doar imprasteai ciocolata in stanga si dreapta. Daca esti timid in promovarea online cel mai probabil n-o sa ajungi niciodata sa faci 1000 eur in 3 zile

#23
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 14.11.2006

View Postdani.user, on 28 iulie 2013 - 09:32, said:

Prin urmare, ce inseamna acel CEVA pentru tine? Ce vrei tu sa-mi oferi care sa ma atraga sa intru la tine pe site, si nu pe vreunul din miile de site-uri concurente?

Daca nici nu reusim sa identificam acel CEVA cum putem sa il promovam pe site?

Hai sa luam cazul meu: acum cativa ani, vazand ca pe nisa de turism cultural nu s-a bagat nimeni si dorind sa povestesc si altora pe unde m-au purtat pasii, am creat un site de Turism Cultural (http://www.florinbad.com), unde povestesc calatoriile mele sub o alta forma, mai personala, ca si cum tu, cititorule, te-ai afla acolo, cu mine.

Articolele sunt foarte lungi si bine documentate (o parte din ele le gasiti si pe Softpedia la sectiunea de turism - pana acum cateva luni nu stiam de "duplicate content"), nu sunt copiate mot-a-mot din Wikipedia sau mai stiu eu de unde. Traduc din mai multe surse, coroborez informatiile intre ele, adaug comentariile si trairile mele de la fata locului si uite asa rezulta un cârnat de articol, care mai mult plictiseste decat distreaza pe cineva.
Sunt si cititori care-si iau cafeaua sau ceaiul langa ei si parcurg articolele cu atentie. Altii le tiparesc si le iau cu ei in locurile respective. Altii, cei mai multi, se uita la cârnatul de articol si pleaca, neavand timp sa-l citeasca.

Cum naiba sa-i retin pe blog si sa aiba curiozitatea sa citeasca ceea ce gasesc acolo? Nu vorbesc doar despre drum, mancare si bautura ci si despre altceva: istoria locului si importanta turistica pe care o are in tara respectiva sau in lume. Ca sa gasesti asa ceva trebuie sa te duci pe mai multe site-uri. La mine le gasesti gata alcatuite si bune pentru tiparit si luat cu tine. Poti sa faci si un referat cu ajutorul lor Posted Image ...

Cand am inceput sa scriu nu-mi puneam problema cititorilor, scriam doar de dragul de a scrie si de a ma da mare printre prieteni ca am si eu un blog personal. Pe masura ce scriam, au aparut si cititorii care ma indemnau sa scriu si mai mult, cu aceeasi verva. Incetul cu incetul am aflat de monetizarea blogului, am facut o groaza de greseli de marketing, am fost penalizat de Google de mai multe ori etc. etc. etc.
Rezultatul: din cauza (prea) multelor reclame, cititorii s-au imputinat si de aceea, debusolat, am inceput sa scriu din ce in ce mai rar, un articol la 2-3 luni...

Deci cum sa-ti spun tie, dani.user, ca pe acest blog vei gasi mai mult decat o simpla informatie, ca vei gasi o adevarata poveste a locatiei turistice pe care n-o mai gasesti nicaieri, pe niciun blog de turism? Cum sa te fac sa ramai pe blog? Pe cine mai intereseaza cultura in ziua de astazi? Cui ii mai trebuie cultura, caci slava Domnului, circ si paine avem in fiecare zi?...

#24
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,409
  • Înscris: 25.10.2008
Florin, vin eu cu niste recomandari daca se poate. Pe partea de design poti face niste modificari la site pentru a sari in evidenta textul.

- ti-as recomanda o culoare de fundal alba, acel galben cam bate la ochi daca stai mult timp pe site.
- in dreapta ti-as recomanda sa scapi de acele imagini. Le poti pune mai jos putin sau reclama de adsense o poti integra in articole.
- modifica formatul textulului. Cauta un font mai mare si mai ingrosat
- acele imagini le poti integra prin allign.
- de asemenea ti-as recomanda sa faci articopele ceva mai mici. De exemplu, Google apreciaza mai bine multe pagini cu continut mediu decat putine cu mult continut. Poti face dintr-un articol 3 sau chiar 4, lasand la sfarsitul fiecarui articol un link cu continuarea. Astfel vizitatorul vede ca pagina nu este kilometrica si se gandeste sa o parcurga. Cu cat citeste mai mult cu atat devine mai interesat si reuseste sa parcurga un text care, daca era intins pe o singura pagina, probabil nu il citea.

Ma gandesc ca majoritatea vizitatorilor vin de pe Google. Deci traficul tau este unul targetat, adica vizitatorul intra pe site ca sa citeasca cat mai multe despre acea locatie. Pune-te in locul vizitatorului. Prefa-te ca vezi siteul prima data. Ce iti distrage atentia de la continut?

Edited by oauzor, 29 December 2013 - 00:41.


#25
voiqu

voiqu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.12.2013
@Florin

Contrast. There is adequate contrast between the text and background. Check with e.g. www.checkmycolours.com

Content is scannable. There are short paragraphs, descriptive headings, lists and images. Visual content is used when appropriate, instead of large amounts of text.

Pe langa acestea, mai verifica in Analytics cati vizitatori ai de pe dispozitivele mobile. In cazul in care sunt multi, iti recomand sa treci in era fully responsive. In timp o sa ai oricum numai de castigat. In plus daca esti interesat ca lumea sa tipareasca informatia si s-o citeasca la ceai/cafea iti recomand sa-ti faci versiune de print la articole (pe print-uri e indicat sa folosesti font serif, nu sans-serif cum folosesti acum pe site). Nu uita sa pui noindex la versiunea de print sa nu-ti creezi continut duplicat :)

#26
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 14.11.2006
oauzor si voiqu, va multumesc pentru sfaturi. Voi reveni cat de curand cu comentarii mai ample asupra modificarilor (SEO sau nu) efectuate de mine asupra blogului, de-a lungul anilor, modificari care pot fi folositoare si altor bloggeri.
Am promis inca de ieri ca voi termina articolul despre orasul antic Milet si mi-e teama ca nu ma voi putea tine de cuvant, asa ca trag tare sa-l termin astazi si sa vad daca-l voi urca pe tot ("cârnatul") sau il voi sparge in 4 articole mai mici.

#27
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 14.11.2006
Cand am creat blogul de turism cultural (in martie 2010), am vrut sa povestesc pe acesta calatoriile pe care le efectuasem pana atunci, sub o alta forma decat cea clasica, pe care o gasisem pe blogurile de turism, articolele lor parandu-mi-se plictisitoare si generaliste, parca furate de pe Wikipedia. Doream sa folosesc un nou mod de a scrie articolele, impletind umorul, filmele si istoria locului pe care-l vizitasem. Si inca ceva, doream sa ma dau mare in fata cunoscutilor ca am un blog. Vroiam neaparat sa am un blog...

Pentru a-l face cunoscut, am copiat articole intregi pe Softpedia, Computergames, CraiovaForum, Turistik, Hotnews, Culiar, Realitatea, Evz etc.etc.etc Pe arunci habar nu aveam de clauza "duplicate content" a lui Google.

Apoi am aflat de monetizarea blogului, ca se poate castiga foarte bine din blog, asa ca am trantit repede-repede multe reclame de toate tipurile si neamurile, fara nicio referire la profilul blogului, de la chilotii lui Botezatu la Hotelul Intercontinental, asteptand cu infrigurare sa-mi intre mia de euro in cont.

Pentru monetizare am folosit: platforma DouaParale, Profitshare de la eMag, HotelsCombined, Vola, HostelBookers, Amazon (ghiduri turistice), TripAdvisor si Google Adsense. (mai nou, am fost acceptat, mai greu, si de Booking.com). Au aparut si primele oferte pentru postarea unui widget pe blog, eu castigand din numarul de comenzi efectuate (bilete de avion, calatorii, rezervari pensiuni etc). Pana acum doi ani de zile blogul meu arata ca o chestie pestrita, cu multe culori si multe reclame, care mai mult te speriau decat sa te determine sa ramai si sa citesti articolele scrise de mine.

Apoi am cumparat un curs de la un tip din Romania, care ma invata cum sa creez site-uri pentru vanzari de produse pe Amazon. Abia atunci si ulterior, citind cursul acestui tip, am aflat pentru prima oara de SEO si SEM, am aflat de psihologia cititorului, cum sa-ti amplasezi reclamele Adsense, cum sa fie structurat articolul si de alte multe altele. SEO-ul reprezinta o adevarata arta si stiinta, pe care putini o aplica in mod corect, fiind impiedicati din cand in cand de ifosele domnului Google, care-si schimba politicile la fiecare doua luni (vezi Panda, Pinguin etc).

Apoi a venit primul Black Friday din Romania (2011) si atunci, disperat sa determin cititorii sa dea click-uri pe ProfitShare-ul de la eMag, mi-am pierdut toti prietenii din domeniul turismului si toata stima blogerilor din aceasta ramura. Debusolat, am sters in cateva minute TOATE reclamele de pe blog si n-am mai scris nimic vreme de doua luni. Incet-incet, construind site-uri pentru Amazon (in Wordpress) mi-am recapatat incredrea in mine si am reinceput sa scriu pe blog. Pentru inceput, am lasat pentru monetizare doar HotelsCombined iar peste o luna am reintrodus, una cate una, reclamele Adsense.

Invatand SEO pe paine mi-am modificat de doua ori structura blogului (lucru penalizat de Google), am completat ALT-urile tuturor fotografiilor, am modificat fontul, am introdus META-urile, apoi le-am scos, apoi le-am introdus din nou (desi nu prea mai au relevanta in momentul de fata), am schimbat de doua ori sablonul site-ului si iar am fost penalizat de domnul Google, am schimbat keywords-urile de cateva ori etc.etc.etc

Am facut multe greseli si cu site-urile concepute in Wordpress iar greselile de acolo le-am aplicat si aici, pe platforma Blogger, platforma mult mai greoaie decat platforma Wordpress, unde lucrurile sunt clare si frumoase cu ajutorul plugin-urilor. Nici timpul liber nu este cel mai bun prieten al meu, asa ca am incercat sa fac toate acestea in putinul timp liber pe care il am la dispozitie (mai mult noaptea).

Am tras cu ochiul la site-urile concurente si am incercat sa aplic ceea ce vedeam acolo. Nu folosesc pagina principala ci doar posturi si de aceea, cand postam un articol, in fata cititorului se derula intreg carnatul de articol, si bietul de el avea ceva de tras de scroll pana jos, sa-i vada finalul. Am vazut la unele site-uri ca aveau drept pagina principala sase-sapte rezumate ale articolelor si am aplicat aceasta tehnica. In partea dreapta am vazut rubrica "cele mai citite articole" si am aplicat-o si eu. Am vazut meniuri, am vazut o rubrica "despre mine", ca sa fac cititorul mai curios si sa-l tin putin pe blog. S-ar putea sa pun si un meniu, s-ar putea sa pun si "despre mine".

Pentru cei care pleaca in calatorii am pus link-uri catre cele mai cautate inoformatii, de la cursul valutar pana la calculul traseelor pe site-ul Via Michelin. Am pus link-uri catre bloguri importante din domeniul turismului, un motor de cautare si rezervare hoteluri, pensiuni etc.

Cu ce sa-l conving pe dani.user sa stea pe blogul meu si sa aiba rabdarea sa citeasca articolele foarte lungi? Daca le sparg in patru parti, de exemplu, cum ar arata "Turcia alfel - Efes Casa Fecioarei Maria prima parte", "Turcia alfel - Efes Casa Fecioarei Maria partea a doua", "Turcia alfel - Efes Casa Fecioarei Maria partea a treia", "Turcia alfel - Efes Casa Fecioarei Maria partea a patra". Va ramane dani.user pe blogul meu sau va bombani: "De ce puii mei a impartit asta articolul in patru parti?"

Cultura click-ului pe reclame nu este incetatenita la romani, unde "sa moara capra vecinului" este in mare voga. De ce sa dau eu click pe reclamele tipului astuia, ca sa se imbogateasca pe spinarea mea? In SUA si in tarile cu apa calda, daca ti-a placut ce a scris cineva pe un site, il "recompensezi" dand click pe una din reclamele de pe site. Sa va arat un screen cu click-urile americanilor pe un site de-al meu si un screen cu click-urile de pe blogul de turism cultural, pentru a vedea enorma diferenta...

(imi cer scuze pentru incoerenta scrisului, am scris ceea ce mi-a venit in minte, fara o logica si o ordine prealabila)

Edited by florinbad, 30 December 2013 - 21:15.


#28
laurentiumarian

laurentiumarian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 06.02.2012

View Postvoiqu, on 27 decembrie 2013 - 15:34, said:

Posibilitatiile de a face astfel de site-uri din care sa sa-ti curga si 1000 eur in 3 zile sunt nenumarate daca stii unde si cum sa cauti. Pana acum eu am gasit 2 variante prin care sa ajung la astfel de rezultate fara prea multe cautari si pot garanta ca exista multe alte variante. O sa scriu despre una din ele in randurile ce urmeaza:

Pasul1 - target principal: Totul porneste de la research de cuvinte cheie, de unde o sa-ti dai seama de volumul de cautare pentru anumite cuvinte cheie in jururl carora vrei sa-ti construiesti site-ul.

[ http://voiqu.com/wp-content/uploads/2013/12/keyword.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dupa cum se poate vedea in imaginea de mai sus, cuvantul cheie "facebook cover photos" are un volum mediu de cautare de aproximativ 450 000 de cautari in fiecare luna. Evolutia in ultimul an a fost descrescatoare, insa nici 300 000 de cautari cate au fost luna trecuta nu a fost chiar asa rau.

Pasul2 - dezvoltare: Odata ce ai cuvantul de baza, ideal ar fi sa gasesti alte 10-50 de cuvinte cheie similare deoarece e super greu sa cresti pe un singur cuvant si este mult mai usor sa ai cresteri pe mai multe cuvinte in stransa legatura cu cuvantul de baza

Pasul3 - ograda vecinului: un pas super important este sa spionezi competitia sa-ti dai seama daca ai sanse sa ajungi pe locurile care iti pot aduce bani sau ramane doar un vis frumos. Exista mai multe tool-uri cu care poti vedea cate link-uri sunt indreptate spre site-urile vecinilor. In mare o sa-ti dai seama daca merita investitia in copywriteri care sa scrie pentru tine, in bloggeri care sa posteze articolele scrise de copywriteri, in minioni care sa-ti inscrie site-ul prin directoare sau mai stiu eu unde.
Daca e sa cauti cuvantul cheie principal in google, mie cel putin imi arata site-ul coverphotofinder.com.
[ http://voiqu.com/wp-content/uploads/2013/12/coverphotofinder.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dupa cum se poate vedea eu folosesc majestic seo pentru a spiona ograda vecinului, iar site-ul cu pricina se poate vedea ca are indreptat spre el 1145 de link-uri de pe 303 domenii diferite. Din experienta ce-am acumulat-o pana acum, eu zic ca in 6 luni ai putea sa rezolvi minim un top 3 pentru acest cuvant destul de lejer. Cred ca gasesti copywiter care sa-ti scrie 50 de articole pe luna (2 articole jumate pe zi calculat cu 20 de zile lucratoare pe luna) timp de 6 luni. Si ma repet, daca mai angajezi si un minion care sa-ti puna si 30 de directoare, 10-20 de formuri, 30 de anunturi ... e mai lejer

Pasul4 - calcul costuri si venituri: La acest pas, iei frumos creionul in manuta si scrii absolut toate costurile: costul cu dezvoltarea site-ului, costul cu atragerea de poze, costul cu editarea pozelor, costul cu copywriting-ul, costul cu linkbuilding-ul, costul pentru research si asa mai departe. Pe cealalta coloana scrii venitul estimat din adsense, bannere sau mai stiu eu ce Posted Image.  Tragi linie si vezi daca o sa-ti curga banii repede sau nu. THE END.

Analiza mai poate fi continuata, se pot descoperi cateva insight-uri suplimentare, aceasta fiind doar baza. Daca ti se pare interesant ce-am scris si cum am gandit lucrurile si vrei sa vorbim mai multe te astept pe site-ul meu http://voiqu.com/blog/


deci ca pe un website / blog sa aduci vzitatori trebuie sa fi nisat, sa te inscrii in directoare, sa ai articole publicate in bloguri si forumuri...cam asa?

#29
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
tu fa siteul despre ceasuri,promoveaza-l,dai content,etc. dupa ceea vin ei singuri sa-si faca reclama pe siteul tau!

#30
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
pe tine te plateste google,pentru ca afiseaza reclame pe siteul tau,pentru fiecare click pe reclama respectiva.google i-si ia banii de la cel cu magazinul de ceasuri,nu pune din buzunarul propriu.aici ,google este un fel de intermediar,dar foaaarte ,foaaaarte tare,nu incerca nici un fel de smecherie,nu tine.daca vei gasi o solutie sa-i pacalesti,a doua zi vei fi angajat la ei.acuma ,daca tu faci un site cu bancuri (chiar daca pui porn pe el),cati din cei care intra crezi ca vor da click pe reclama de la ceasuri?cashout minim la adsense este de 75euro.google te plateste cu 0,05 centi (ai citit bine 0,05centi) pe click..vei avea copii de insurat pana cand o sa reusesti sa faci suma asta ca sa obtii exitul.

#31
laurentiumarian

laurentiumarian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 06.02.2012
porn, porn, dragutul de porn. deci acesta este cel mai bun mod de a fi profitabil online. se face greu si costa scump un website pt videochat, und sa gazduiesti pe cei/cele ce vor sa afer asemenea servicii?

#32
Danielw0w

Danielw0w

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 13.05.2014
Site-urile cu continut pornografic ar fi ideal sa le gazduiesti in Olanda. Din cate am inteles unele site-uri de acolo permit acest lucru insa mai departe nu te mai pot ajuta. O alta idee pentru un site reusit este sa organizezi concursuri cu premii maricele, imediat publicul o sa auda de tine.

#33
mihaivlad78

mihaivlad78

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 26.03.2013
bai fratilor ce previzibili sunteti cu porn-ul vostru.

pune mana si ofera ceva comunitatii ca nimeni nu face bani peste noapte. dupa ce ai mii de vizite zilnice targetate incepi sa vinzi reclama daca asta vrei.

daca vrei sa faci affiliate marketing fa review la produse si fa SEO la acel produs (cea ce ma indoiesc ca o sa ajungi pe prima pagina la ce competitie e si daca nu renunti pana atunci)

daca ai bani, baga in adwords si hai cu o nisa care converteste si valoare produsului vandut sa iti ajute ROI-ul cat mai mult.

;) just my 2 cents

#34
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 14.11.2006
In disperarea mea de a-l face pe dani.user sa nu mai plece de pe blogul meu supercalifragilistic, am luat urmatoarele hotarâri radicale (toate acestea întâmplându-se în 2 luni de zile):

1. Am cumparat domeniul turismcultural.ro de la ROTLD (230 lei)
2. Am cumparat tema Jarida cu 60 de dolari (pe net este o pacaleala cea cu 55 de dolari; suma ajunge in final la 60 de dolari)
3  Am transferat toate articolele si comentariile (nu si fotografiile) de pe platforma Blogger pe platforma Wordpress, pe noul domeniu (cel de mai sus), cu hostingul la HostGator.

4. La articole am facut urmatoarele modificari (dupa ce am citit o groaza de recomandari pe net)
- font articol= Georgia, marime font = 14, aliniere la stânga (ochii se plictisesc repede daca articolul este aliniat în modul "justify")
- am adaugat subtitluri (ca in articolele din ziare) H2 = font Helvetica, marime font = 18

5. La fotografii (850 - 880 fotografii) am facut urmatoarele modificari:
- am comandat un logo pe Fiverr, la 5$, logo pe care l-am adaugat fiecarei fotografii, în scopul memorarii numelui blogului de catre cititori
- am redenumit toate fotografiile, folosind liniuta de unire, de ex: romania-campina-castelul-iulia-hasdeu-intrare.jpg
- la fotografiile facute de mine am modificat exif-ul astfel: title, subject, tags, comments, authors, copyright
- la fotografiile luate de pe net am modificat: title, subject, tags, comments
- am modificat dimensiunile fotografiilor la 620x465, pentru a micsora timpul incarcarii lor in pagina.

Ce am obtinut:
- o mai buna ordonare a articolelor si a fotografiilor pe calculator
- o mai buna claritate în mintea mea dezordonata Posted Image
- trafic: ciu-ciu (cunoasteti expresia...); poate sunt eu prea nerabdator, blogul are câteva zile de existenta. Momentan sunt pe pagina a 2-a la keyword-ul principal, "turism cultural"
- habar nu am cum sa folosesc RSS-ul (mi-e rusine s-o recunosc, dar asta este)
- s-ar putea sa ma strofoc de 200 de lei si sa ma folosesc de o campanie AdWords

Rezultatul se afla aici:
Turism Cultural

#35
Menum30

Menum30

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.02.2015

View Postmihaivlad78, on 23 iulie 2014 - 14:33, said:

bai fratilor ce previzibili sunteti cu porn-ul vostru.

pune mana si ofera ceva comunitatii ca nimeni nu face bani peste noapte. dupa ce ai mii de vizite zilnice targetate incepi sa vinzi reclama daca asta vrei.

daca vrei sa faci affiliate marketing fa review la produse si fa SEO la acel produs (cea ce ma indoiesc ca o sa ajungi pe prima pagina la ce competitie e si daca nu renunti pana atunci)

daca ai bani, baga in adwords si hai cu o nisa care converteste si valoare produsului vandut sa iti ajute ROI-ul cat mai mult.

Posted Image just my 2 cents

Stii cum ai zis tu aici :) de ce sa mananci cand poti sa faci foame.

Cat despre porn e foarte mare competitia si e greu sa te lupti cu tirani de pe primele pagini. Nu este recomandat.

#36
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,544
  • Înscris: 18.09.2008
Trebuie sa faci ceva unic.

Eu faceam tutoriale video. Site-ul la care faceam era pe 2 in google dupa vt. Si am zis ca vreau mai mult. Asa ca am luat un domeniu si am inceput sa pun pe el recomandari de sisteme PC, componente, laptop-uri, tablete etc. Primii bani i-am facut destul de greu, dar satisfactia a fost mare.

De Black Friday in 2012 am avut cateva sute de unici numai la primele ore. Eram asa de mandru de mine. Acum au mai aparut si alte site-uri care recomanda componente.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate